Економија
„Нептун Македонија“ по стапките на eвропските и светските малопродажни ланци – секој бренд што се осмелува да излезе од својата комфорна зона е храбар бренд
Водејќи се од светските трендови како и од постојаната заложба да се надградува асортиманот во насока на интересите на потрошувачите, компанијата „Нептун“ неодамна отвори нова категорија „Свет на страсти“ која е достапна за купување само преку онлајн нарачка.
Оваа селекција на производи не е достапна во ниту еден продажен салон, туку може да се разгледа и купи само преку веб-страната на „Нептун“, додека доставата е комплетно анонимна за да се задржи приватноста на секој клиент. Доставата е сигурна и брза, при што ниту курирската служба не е информирана за содржината на пратката. Овластен сервисер за овие производи е K13 Медиа ДОО Скопје.
Ваков тип на производи се секојдневие и во најголемите европски и светски малопродажни ланци како Wallmart, Media Markt и многу други, поради што и „Нептун“ го следи чекорот во поглед на понудата. Сметаме дека големиот асортиман е од огромно значење за секој од нашите потрошувачи, а нивниот избор е само нивен и апсолутно личен. Дискрецијата за секој купувач во оваа категорија е загарантирана, поради што и селекцијата е само преку онлајн нарачка – посочуваат од „Нептун“.
Од моментот на објавување на новата категорија, реакциите на потрошувачите беа исклучително позитивни, покажувајќи дека „Нептун“ успешно ги препознава и исполнува актуелните потреби и интереси на своите клиенти. Оваа иницијатива не само што доби поддршка од потрошувачите, туку и ги истакна нашите заложби за постојаното осовременување на асортиманот.
„Нептун“ генерално е насочен кон различни видови на електроника и бела техника, но иновацијата во поглед на асортиманот е постојана, поради што беше вметната и категоријата „Свет на страсти“.
Сите производи од категоријата „Свет на страсти“ се достапни да се погледнат и нарачаат на веб-страната на „Нептун“.
Нептун Македонија опстојува повеќе од три децении, нудејќи широк спектар на ексклузивни производи и услуги, гордо опстојувајќи на лидерската позиција на најголема технолошка оаза во регионот. Во моментов има 27 продавници, во 21 град во Македонија и несомнено силно онлајн присуство. Месецов овој технолошки гигант почна со продажбата на овој тип на производи на нивната онлајн продавница, што се чини како природна прогресија, имајќи предвид дека Нептун секогаш ги правел работите поинаку.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Фероинвест и ЕМС споделуваат искуства со германски компании за модернизации во приватниот енергетски сектор
Сопственикот и управител на ЕМС (Energy Maintenance Solution), Тодор Анѓушев, учествуваше на Конференција на тема „Модернизација на инфраструктурата за обновливи извори на енергија во Северна Македонија“, каде говореше на панелот „Складирање на енергија – предизвици и можности за македонскиот, албанскиот и косовскиот енергетски сектор“. Конференцијата ја организираше Македонско-германското стопанско здружение, а под покровителство на германското министерство за економија.
Фероинвест, ЕМС, Аквават и другите фирми од групацијата имаат долгогодишно исуство во областа на енергетиката и обновливите извори на енергија, и од страна на Тодор Анѓушев на панелот беа споделени корисни искуства и увиди од процесите преку кои се граделе електраните на групацијата, како и предизвиците кои стојат пред државата како дел од енергетската транзиција, при што акцентот се стави на имплементација на батериските системи.
По конференцијата, остварени беа и посети од германски компании во седиштето на Фероинвест и ЕМС, каде тие се запознаа, пред се’, со управувањето на електраните од еден центар, нивното мониторирање 24 часа и организирано одржување на терен, без оглед дали станува збор за сопствени или за електрани на клиенти.
Со германските компании беше разговарано за помошта која можат да ја понудат, преку имплементирање на модерни софтверски решенија од последната генерација, а кои ќе ја подобрат предвидливоста во производството на електрична енергија од обновливи извори. Производството од овие електрани зависи од временските прилики: сонце, ветер, врнежи итн., што го прави тешко за прецизно предвидување, а со тоа и за максимално искористување на нивната енергија.
ПР текст
Економија
(Видео) Цветановска: Мицкоски досега им остави време на трговците да ги качуваат цените, намалувањето не е реално
Таканаречената „новогодишната кошничка“ е нова измама на граѓаните од страна на власта. Мицкоски намерно им остави време на трговците да ги качуваат цените, за сега, кога ќе се намалат, да нема никакво реално намалување, истакна на прес-конференција, Симона Цветановска, членка на Извршниот одбор на СДСМ.
Таа изјави дека пред воведување на „лажната кошничка“, трговците ги покачија цените на основните прехранбени производи за 15-20 отсто, со што ударот врз домашниот буџет на граѓаните стана уште посилен. За ова секојдневно сведочат граѓаните.
„Конкретно, ако ги погледнеме цените во маркетите:
Пакување од 10 јајца сега се 90 денари, а неодамна чинеа 75 денари.
До пред две недели зејтинот се продаваше за 82 денари – сега е 89 денари.
Цената на кашкавалот најмногу се зголеми и сега е околу 500 денари за килограм.
За килограм кашкавал граѓаните сега мора да платат 497 денари, а беше 429 денари. Речиси 70 денари зголемување за кило. Исто е и со многу други производи.
„Новогодишната кошничка“ е само евтин ПР да се прикаже дека Владата нешто прави, додека суштински ништо не се менува.Ова не е „грижа за граѓаните“, ова е измама“, изјави Цветановска.
Додаде дека додека граѓаните се борат за основните потреби, функционерите на ВМРО-ДПМНЕ уживаат во комфор и високи плати.
Според СДСМ, вистинска мерка којашто ќе донесе реално и долгорочно намалување на цените е предлогот за укинување на ДДВ на храната. Ова е мерка којашто ќе трае цела година, а ефектите граѓаните ќе ги чувствуваат реално.
Економија
Мицкоски: Само пет земји-членки на ЕУ имаат повисока стапка на БДП во третиот квартал
Во изминатите 6 месеци откако е избрана, оваа Влада е целосно насочена кон надминување на штетните последици од затекната девастирана и назадувана економија, изјави премиерот Христијан Мицкоски на прес-конференција.
„Овие 5 месеци работиме да се зацврси и зголеми бруто домашниот производ. Деноноќно се трудиме да помогнеме на бизнисот да создадеме услови за почесна трговија, без закани, уцени, притисоци и по принципот како до сега, да бидеме во чекор со барањата и потребите на економијата. И можам да кажам дека успеваме, а тоа го говорат и првите економски индикатори Според проценетите податоци на Државниот завод за статистика, стапката на раст на бруто-домашниот производ(БДП) во третото тримесечје од 2024 година тоа се месеците јули, август и септември, порасна за 3.0 отсто“, рече премиерот.
Како што додаде во услови на сложени гео-економски и политички случувања бројката од 3 проценти е една од најголемите во рамките на ЕУ. Само пет земји членки на ЕУ имаат повисока стапка на раст во третиот квартал, рече Мицкоски, а што се однесува во регионот помала стапка на раст во третиот квартал има две земји членки на ЕУ, тоа се Грција и Бугарија 2,4 проценти. Романија е во негативно салдо -0,3 проценти, Словенија е 1 процент. Негативни се стапките на раст на Естонија, Австрија, Латвија, Германија.
„Ако се анализираат податоците ревидирани од првите три квартали оваа годона, тогаш може да кажеме дека македонската економија БДП порасна во просек повеќе од 2,6 проценти, што претставува повеќе од предвидувањата на некои од меѓународните институции, мислам дека тоа беше Светка Банка која предвидуваше раст од 1,8 проценти за 2024 година на БДП на македонската економија. Очекуваме раст сличен и повисок во четвртиот квартал со што би се доближиле на годишно ниво од 3 проценти, што е многу повеќе од предвидените 1,8 проценти“, изјави Мицкоски.
Премиерот соопшти дека во третото тримесечје од 2024 година, поголем пораст е забележан во секторите: Трговија на големо и трговија на мало, Транспорт и складирање, Објекти за сместување и сервисни дејности со храна, Стручни, научни и технички дејности и Административни и помошни услужни дејности.
Финалната потрошувачка на домаќинствата, вклучувајќи ги непрофитните институции кои им служат на домаќинствата, во третото тримесечје од 2024 година, номинално растеше за 3.9 %, а нејзиното учество во структурата на бруто-домашниот производ изнесува 67.7 %.
Во истиот период, извозот на стоки и на услуги номинално е зголемен за 2.0 отсто.
„Покрај историски најголемиот раст на странски инвестиции кое до крај на годината очекуваме да надмине една милијарда евра, еве успеавме после консолидирање на македонската економија првите индикатори да бидат едни од најдобрите во Европа, секако и најдобри во регионот. Дали можеме и треба да сме задоволни? Одговорот е дека тука не застануваме и ќе продолжиме да работиме и за кратко време да заклучам имаме плус 3 проценти на БДП и рекордно ниво на странски инвестиции за кои како што кажавме до крајот на годината очекуваме да биде повеќе од 1 милијарда евра“, изјави Мицкоски.