Економија
Горан Михајловски: „Халк осигурување“ АД Скопје ја постигна целта предвидена во 2021 година
Горан Михајловски, директор на Секторот за осигурување и маркетинг во Халк Осигурување АД Скопје, неодамна ги сподели и ги заокружи постигнатите цели што беа таргет на компанијата за изминатата 2021 година. Како поддржувач на економскиот развој на Северна Македонија и на регионот, ја истакна својата комплетна поддршка за осигурувањето во нашата земја.
Господине Михајловски, како директор на Секторот за прием во осигурување и маркетинг во Халк Осигурување АД Скопје, дали сте задоволен со успесите и дали ја постигнавте целта што ја имавте поставено за 2021 година?
Со преземањето и ребрендирањето на Халк Осигурување АД Скопје во 2019 година и тогашниот капацитет на полисирана премија од само 5,6 милиони евра, во период од две години со континуиран раст од повеќе од 50 % на годишно ниво, полисираната премија ја зголемивме на 13,3 милиони евра. Целта ни беше во 2021 година, со одлучни чекори, да го трасираме патот кон компанија што цврсто го освојува осигурителниот пазар со широка палета на конкурентни, перманентни, стабилни осигурителни производи, наменети и креирани според барањата на клиентите.
Вашето мото како компанија „Најсигурни со нас“ е и основа на вашето работење – оттука и вашите продукти што ги нуди Халк Осигурување АД Скопје. Може ли подетално да ни објасните што вклучува палетата на продукти што ги нуди вашата компанија?
Халк Осигурување АД Скопје, со сите показатели во работењето, се потврди дека е сериозен, стабилен и лојален партнер на граѓаните, стопанството и, генерално, на целото општество во нашата земја. Располагаме со голема палета на производи што опфаќаат различни типови осигурување и нивна комбинација, како што се пакети на осигурување наменети за одредени потреби и за одредени целни групи, и тоа: доброволно приватно здравствено осигурување, осигурување имот и домаќинства, автомобилска одговорност, осигурување од незгода, каско-осигурување, патничко осигурување, осигурување општа и професионална одговорност и многу други. Нашата цел е да развиеме продукти што ќе одговорат на сите потреби на граѓаните и на стопанството.
Која е улогата на вашата полиса „Доброволно приватно здравствено осигурување“?
Како посебен производ за здравствена заштита, кој директно ги засега луѓето и животот, го создадовме пакетот „Доброволно приватно здравствено осигурување“. Оваа полиса е меѓу нашите приоритетни цели како компанија ориентирана кон луѓето. Како дел од осигурителниот пазар, сакавме да покажеме дека стоиме зад секој граѓанин
подготвувајќи специјални кампањи и пакети за потребата што се бара поради распространетата свест за „Здравјето е поважно од сè“ во општеството заедно со пандемијата.
Дополнително, полисата „Доброволно приватно здравствено осигурување“ со својата содржина и своите сегменти на покритија ја подготвивме имајќи ја предвид кризата предизвикана од КОВИД-19, која го зафати светот, од перспектива на осигурител во однос на заштитата и подобрувањето на здравјето на луѓето.
Пандемијата придонесе свеста во општеството да добие еден поинаков и посложен изглед, а со тоа и поинаков пристап до здравствените услуги, и укажа на предноста на полисите за приватно здравствено осигурување.
Господине Михајловски, што точно покрива оваа полиса земајќи предвид дека изминатиот месец беше посветен на женското здравје, додека, пак, овој месец, познат како #Movembar, е посветен на машкото здравје?
Ова е убав момент да се спомене дека ноември е месец на машкото здравје! Иако не треба да постои генерално месец за здравје! Велиме „Здравјето е пред сè“, а мислам дека не преземаме доволно одговорност за него. Кога станува збор за машкото здравје, премногу мажи не зборуваат за тоа и не преземаат ништо. Овој ноември приклучете се на движењето #Movember и подигнете ја свеста за редовни здравствени прегледи. Доброволното приватно здравствено осигурување на Халк Осигурување обезбедува повисок стандард на здравствените услуги. Ја препорачуваме нашата полиса за да се ослободиме од стравот дека нема да бидеме неподготвени за болести што ќе бараат високи трошоци, амбулантски или болнички третман во услови на индивидуален, локален или глобален здравствен проблем што денес ненадејно може да се појави. Секако, тука спаѓа и квалитетното лекување.
Која е целта за 2022 година на Халк Осигурување АД Скопје?
Целта на нашата компанија во иднина е развој на постојните продукти. Работиме на проширување на услугите што ги нудиме, а кои, пред сè, ќе му служат на општеството и ќе му овозможат побезбеден и постабилен живот на секое поле.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Ангеловска-Бежоска: Родовата еднаквост не само квантитативно туку и квалитативно ќе го поттикне економскиот раст
Последователните економски шокови изминатите години дополнително го отежнуваат намалувањето на родовата нееднаквост, поради нивното понеповолно влијание врз женската популација. Така, кај повеќето земји од регионот на Западен Балкан стапката на активност е повеќе намалена кај жените отколку кај мажите, што е слично и со глобалните трендови. Според анализата на Светската банка, земјите во регионот од Западен Балкан секоја година губат околу 18% од БДП поради родовиот јаз на пазарот на труд, при што две третини од загубата се објаснува со ниската стапка на активност на жените, а преостанатиот дел на разликите во изборот на занимањата помеѓу мажите и жените. Оттаму, водењето соодветни политики за поголема вклученост на жените на пазарот на трудот може значително да придонесе за повисок економски раст, порача гувернерката на Народната банка, Анита Ангеловска-Бежоска на работилницата „Улогата на жената во економската трансформација на општеството“ во организација на Економскиот факултет при Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје.
Глобално и во регионот, неодамнешните кризи посилно ги погодија секторите со поголемо учество на жените и неповолно се одразија врз активноста и јазот. „Според Светскиот економски форум (СЕФ), ако напредокот продолжи со досегашната динамика, на глобално ниво ќе бидат потребни 131 година за да се постигне целосна рамноправност. За споредба, пред пандемијата беше проценето дека се потребни 100 години за да се постигне родова еднаквост, што укажува на последиците од неодамнешните шокови врз женската популација и родовиот јаз“, посочи Ангеловска-Бежоска.
Ангеловска-Бежоска посочува дека позитивен ефект од намалувањето на родовиот јаз врз растот би имало не само од зголемениот број на работната сила, туку и од различните вештини и карактеристики на жените, коишто можат да дадат поинаква квалитативна димензија на пазарот на трудот и пооптимално одлучување.
Гувернерката додаде дека за да се постигне тоа се потребни реформи во повеќе сегменти, како откривање на сите извори на родовите разлики присутни во институционалните, регулаторните, образовните и традиционалните норми, развивање политики коишто ќе ги поттикнат жените да се вратат на пазарот на труд, разбивање на стереотипите и создавање еднакви можности за кариерен развој на жените (учество во лидерските и високите позиции), соодветна поддршка на жените од државата и работодавачите во однос на обврските кон семејството/децата, осмислување нови иновативни технолошки решенија коишто ќе овозможат поголема финансиска инклузија и пристап до финансирање на жените со ниски примања.
На работилницата во организација на Катедрата по економија, на која и гувернерката одржа предавање, учествуваа и ректорката на Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје, Билјана Ангелова и претседателката на Организацијата на работодавачи на Македонија (ОРМ), Владанка Трајкоска. Работилницата ја отвори деканот на Економскиот факултет, Предраг Трпески, а воведни обраќања имаа и професорките Даниела Бојаџиева и Билјана Ташевска.
Економија
Комерцијална банка склучи договор за продажба на „Еуроникел“
Комерцијална банка информира дека склучи договор за продажба на имотот на комбинатот „Еуроникел индустри“ од Кавадарци со друштва основани од холандската холдинг-компанија Polynickel Holding BV, која е дел од групацијта Yildirim Group. За финална реализација на купопродажниот договор останува уште да се исполнат сите правни и регулаторни предуслови, се наведува во соопштението.
Во исто време, банката со групацијата Yildirim склучи договор за продажба и на имотот на фабриката „Нова рефрактори“ во Пехчево.
„Убедени сме дека продажбата е долгорочно решение за комбинатот ‘Еуроникел’ имајќи ги предвид кредибилитетот и капацитетот на групацијата Yildirim. Веруваме дека со ова е надминат неизвесниот период за сите доверители и, пред сè, за вработените во комбинатот, кои покажаа максимална посветеност и професионалност и покрај тешката состојба во која се најдоа не по нивна вина.
Групацијата Yildirim е глобален индустриски конгломерат со седиште во Амстердам и во Истанбул. Основана е 1963 година и моментно работи во 56 земји на 5 континенти, вработува 25.000 лица во девет индустрии: метали и рударство, управување со пристаништа, вештачки ѓубрива и хемикалии, енергија и енергетски производи, транспорт и логистика, финансиски услуги, градежништво и недвижности и меѓународната трговија.
Во целиот изминат период од декември 2023 година, кога Комерцијална банка го презеде имотот на комбинатот во своја сопственост, бевме посветени на наоѓањето сериозен инвеститор, кој ќе ја продолжи дејноста на еден од најзначајните индустриски капацитети во земјата. Со цел да се одржи комбинатот во добра состојба за безбедно и ефикасно рестартирање на производниот процес, банката во изминатите четири месеци обезбеди речиси 100 милиони денари за одржување на технолошкиот минимум на комбинатот и за давање шанса за продолжување на работењето“.
Банката, како што се дополнува во информацијата, останува посветена и понатаму да придонесе со сите свои капацитети за фер наплата на доверителите и вработените во рамките на стечајната постапка. Прв услов за тоа е сите должници на ‘Еуроникел’ веднаш да ги платат своите обврски“.
Економија
Од полноќ поскапуваат горивата
Регулаторната комисија за енергетика донесе одлука со која се врши зголемување на малопродажните цени на нафтените деривати во просек за 1,33 % во однос на одлуката од 22.3.2024 година.
Од 26.3.2024 година од 00.01 часот максималните цени на нафтените деривати ќе изнесуваат:
моторен бензин ЕВРОСУПЕР БС-95 – 85,00 (денари/литар)
моторен бензин ЕВРОСУПЕР БС-98 – 87,00 (денари/литар)
дизел-гориво ЕВРОДИЗЕЛ БС (Д-Е V) – 77,00 (денари/литар)
масло за горење екстра-лесно 1 (ЕЛ-1) – 76,00 (денари/литар)
„мазут М-1 НС“ – 44,776 (денари/килограм)
Малопродажната цена на бензинот ЕВРОСУПЕР БС-95 не се менува.
Малопродажните цени на ЕВРОДИЗЕЛОТ (Д-Е V) и на екстра-лесното масло за домаќинство (ЕЛ-1) се зголемуваат 1,00 денар/л, а малопродажната цена на бензинот ЕВРОСУПЕРОТ БС-98 се зголемува 1,50 денар/л.
Малопродажната цена на „мазутот М-1 НС“ се зголемува 0,979 денари/кг и сега ќе изнесува 44,776 денари/кг.
Курсот на денарот во однос на доларот во изминатиот период по кој беа формирани цените со претходната пресметка е повисок 0,028 %.