Економија
„Доминос пица“ со нова иновација во пресрет на ковид-19, безконтактна достава за заштита на клиентите и вработените
„Доминос пица“ реагира на оваа посебна ситуација со која се соочуваме во пресрет на вирусот COVID-19, каде што безбедноста на клиентите и вработените е приоритет. „Поради таа причина го воведуваме овој иновативен систем за достава без контакт. За веќе познатата удобност при достава на пици дома или на работа, елементот на безбедност што може да го направи оваа безконтактна достава ќе направи голема разлика овие денови“, велат од компанијата.
Со започнување на оваа услуга за испорака CONTACTLESS, Доминос е во состојба да ги заштити клиентите и работниците, преку низа на правила и стандарди што гарантираат тотално безбеден процес.Оваа иновација е одговор на Доминос пица во време кога седењето дома добива сосема ново значење, и како мерка на индивидуална заштита и мерка на јавното здравје.
Овој нов пристап кон услугите за достава до домовите станува особено релевантен, при што сè повеќе луѓе работат и поминуваат повеќе време дома, следејќи ги упатствата на здравствените власти со цел зајакнување на мерките за борба против ширење на COVID-19, во согласност со она што се случува во сите земји во Европа и светот.За овој нов вид на достава – Доминос користи процес на испорака специјално дизајниран за да обезбеди дека нема контакт меѓу клиентот и лицето за испорака.
Процесот е многу едноставен, многу ефикасен и лесен за објаснување:
• Нарачајте како и нормално, преку нашата веб страна, на крајот од нарачката одберете онлајн плаќање со картичка CPAY.
• Возачот употребува секогаш пластична кеса за нарачката. Ја поставува нарачката со пластичната кеса во торбата за достава.
• На вратата на клиентот, возачот sвони на ѕвончето (или се јавува на вашиот телефонски број), го замолува клиентот дали сака да ја прими нарачката на врата или да ја прими нарачката од куферот на моторчето.
• ОПЦИЈА А: Ако клиентот избере на неговата врата:• Возачот ја остава нарачката на вратата на клиентот во пластична кеса• Потоа, чекори 2 метри од вратата за да потврди дека клиентот го добива производот.
• ОПЦИЈА Б: Ако клиентот се спушти долу:• Возачот ја отвора кутијата на мотоциклот и одржува безбедно растојание.• Клиентот ја отвора топлинската кеса и ја повлекува нарачката.
Плаќањето по електронски пат (кое е веќе доста распространето – CPAY) се смета за најефективно во оваа ситуација, од очигледни причини … Но плаќање со картичка и во кеш, исто така, е можно, едноставно следејќи ги инструкциите на доставувачите.
Оваа гаранција сега објавена е можна само затоа што целиот процес веќе се одвиваше без директен контакт на инволвираните работници, бидејќи тоа се бара од безбедносните стандарди наметнати и од надлежните за здравство и за безбедност (HACCP Hazard Analysis and Critical Control Point) и според внатрешните правила на самата Доминос пица. Со други зборови, она што сега е разгледано е таканаречената „последна милја“, да се заврши тотално безбеден пат, од ракување со тестото и состојките до поставувањето на пиците во соодветните картонски кутии, понатака во термичките кеси и конечно во кутиите за мотоцикли.За да ја откриете најблиската продавница на Доминос или направите нарачка и да ја тестирате оваа услуга, можете да отидете на www.dominos.mk
За Dominos pizza
Доминос пица е водечка светска компанија за достава на пица. Основана во 1960 година, таа е присутна во повеќе од 85 земји, со повеќе од 16,000 продавници, со дневна количина на испорака од повеќе од 2 милиони пици. Доминос пица во Македонија започна со работа во 2012 година. Денес има 4 продавници во Скопје и тим со повеќе од 70 вработени. Доминос пица има за цел постојано да ги обезбедува највкусните пици и најдобрата вредност на клиентот, давајќи личен допир на секоја пица, да дава исклучителна услуга и да ги следи највисоките стандарди за квалитет.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Вицегувернерката Митреска: Народната банка го поттикнува зеленото кредитирање
„Народната банка ги препозна ризиците од климатските промени на долг рок, зазеде проактивен став и како една од своите стратегиски цели ги постави зголемената свесност за климатските промени и придонесот кон зелената одржлива економија“, посочи вицегувернерката на Народната банка, Ана Митреска, во интервју за „Блумберг Адрија“, при што истакна дека „зелената агенда“ е вградена во Стратегискиот план на Народната банка. Во период од четири години нивото на „зелените кредити“ е зголемено за околу 2,5 пати.
Митреска посочи дека заради поддршка на зелените финансии и за справување со климатските ризици, Народната банка донесе среднорочен план којшто предвидува конкретни акциски планови или активности во повеќе сфери на работењето на Народната банка, како регулативата, супервизијата, финансиската стабилност, истражувањето и меѓународната соработка.
„Неодамна донесовме и конкретни насоки за банките коишто треба да претставуваат еден вид мапа за начинот на кој треба да се однесуваат банките во однос на мерењето, оценувањето и управувањето со ризиците од климатските промени. Уште пред неколку години го променивме концептот на инструментот за задолжителна резерва заради поттикнување на зеленото кредитирање. Во рамките на институцијата работиме и на политиката на одржливост на банката, што значи подобрување на нашиот корпоративен профил во однос на одржливоста како концепт“, посочи Митреска, истакнувајќи дека Народната банка применува систематизиран пристап кога станува збор за зелената економија и справувањето со ризиците од климатски промени.
„Кредитите со зелена компонента се кредити коишто се насочени кон зголемување на енергетската ефикасност, и на корпоративниот сектор, и на населението, вложување, односно инвестиции во проекти коишто се однесуваат на обновливи извори на енергија, проекти коишто подразбираат користење одржливи материјали, одржливи решенија“, објасни Митреска и посочи дека станува збор за кредитирање коешто е насочено кон инвестициите наменети за заштита на животната средина и ублажување на ефектите од климатските промени врз околината.
Економија
Од полноќ нови цени на горивата
Регулаторната комисија за енергетика донесе oдлука со која се врши намалување на малопродажните цени на нафтените деривати во просек за 0,09 % во однос на одлуката од 15.4.2024 година.
Од 23.4.2024 година, од 00.01 часот, максималните цени на нафтените деривати ќе изнесуваат:
Моторен бензин ЕВРОСУПЕР БС-95 – 87,50 (денари/литар)
Моторен бензин ЕВРОСУПЕР БС-98 – 90,00 (денари/литар)
Дизел-гориво ЕВРОДИЗЕЛ БС (Д-Е V) – 76,00 (денари/литар)
Масло за горење екстра-лесно 1 (ЕЛ-1) – 76,00 (денари/литар)
Мазут М-1 НС – 44,554 (денари/килограм)
Малопродажните цени на ЕВРОДИЗЕЛОТ (Д-Е V) и на екстра-лесното масло за домаќинство на (ЕЛ-1) се намалуваат 1,50 денар/л.
Малопродажната цена на бензинот ЕВРОСУПЕР БС-95 се зголемува 1,00 денар/л, а малопродажната цена бензинот ЕВРОСУПЕР БС-98 се зголемува 1,50 денар/л.
Малопродажната цена на мазутот М-1 НС се зголемува 0,252 денари/кг и ќе изнесува 44,554 денари/кг.
Референтните цени на нафтените деривати на светскиот пазар во споредба со претходната пресметка бележат зголемување во просек: кај бензините 0,608 %, кај дизелот намалувањето е 5,088 %, кај екстра-лесното масло намалувањето е 4,799 % и кај мазутот намалувањето е 1,138 %.
Курсот на денарот во однос на доларот во изминатиот период по кој беа формирани цените со претходната пресметка е повисок 1,618 %.
Економија
МЗШВ: Кон 4.033 одгледувачи на говеда исплатени 100 милиони денари дополнителни субвенции за обележани говеда
Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство ги информира сточарите, одгледувачи на говеда, дека денеска Агенцијата за финансиска поддршка во земјоделството и руралниот развој ја реализираше исплатата на дополнителните директни плаќања за обележани грла говеда постари од 12 месеци.
Исплатени се 4.033 одгледувачи на говеда, со вкупна вредност на поддршка од 100 милиони денари.
Висината на директните плаќања изнесува 2.600 денари по женско грло, кое на денот на поднесувањето на барањето има наполнето 12 месеци.
Како корисници на оваа подмерка се јавуваат земјоделските стопанства корисници на основните директни плаќања за обележани грла говеда постари од 12 месеци, а кои сопственото производство на млеко го имаат предадено на регистриран откупувач на сурово млеко или продале или заклале говеда во преработувачки капацитети.