Економија
Молеровиќ: Во Македонија има премиум кадри, ние им нудиме можност за светска маркетинг-кариера
„Кога одлучив да се вратам од Америка, со целото семејство, за да ја отворам компанијата во Македонија, најголемата дилема ми беше дали ќе успеам да најдам искусни луѓе. Во Македонија немаше луѓе со искуство да менаџираат милионски суми на буџети за дигитален маркетинг. Но успешните луѓе ги имаат истите потенцијали секаде, во LeanSEM ние им ги даваме и истите можности за развој“- изјави за Телма Ненад Молеровиќ, основач на маркетинг-агенцијата LeanSEM.
Ненад Молеровиќ е Македонец кој се враќа од Америка каде што работел како дигитал маркетинг-директор во повеќе компании, меѓу кои и UpWork. Таму ја согледал потребата од премиум дигитал-маркетинг агенција, која ќе работи со дигиталните компании од Силициумската Долина, на начин каков се бара во 21 век. Се враќа во Македонија за да креира тим од маркетинг-експерти, кои би одговориле на овој предизвик. Така почнува приказната на LeanSEM, македонска маркетинг-агенција која веќе петта година успешно работи за компании од Калифорнија, поконкретно од Силициумската Долина.
Како дојде до идејата дека е потребна ваква агенција?
Како внатрешен човек во маркетинг-тимовите на UpWork и останатите компании, Ненад соработувал со повеќе маркетинг-агенции. Согледал дека еден маркетинг акаунт-директор кој има над 15 клиенти може да посвети максимум 2 часа во неделата на вашата компанија. Доколку сакате да растете брзо, имате сериозни буџети и сакате да видите резултати, тоа е премалку. Така доаѓа до идејата да создаде дигитал маркетинг-агенција каква што нема на пазарот. Агенцијата би работела само со премиум клиенти кои бараат сериозни резултати и посветеност, а тимот на LeanSEM би работел како нивен внатрешен тим. Ненад објаснува дека тие креираат концепт на работа преку кој клиентите од Калифорнија ќе го добијат и потребното внимание, а не само експертизата. „Наша конкуренција не се маркетинг-агенциите, туку интерните тимови на клиентите. Ние им ветуваме дека резултатите кои ќе ги добијат се подобри и од тоа да вработат цел интерен дигитал маркетинг-тим“ – изјави Ненад за Телма.
Денеска компанијата има над 50 клиенти и е во постојана потрага по најквалитетните маркетери, на кои им се дава шанса да се „натпреваруваат“ во светската „маркетинг-лига“. Главната алка на успехот на агенцијата се вработените, кои проактивно учествуваат во носењето одлуки. Меѓу нив е и Габи-Габриела Лазова – една од акаунт-директорите. Според Габи, тимот на LeanSEM е константно отворен за проширување. Во моментов отворени се неколку позиции за работа во LeanSEM, тие покрај маркетерите (кои постојано ги бараат), отвораат можност за вработување и за SEO-експерти и за веб-девелопери.
Според неа, тука може да очекувате сопствен професионален раст и развој навистина брзо. „Вработените можат да очекуваат дека вредноста то ја креираат за LeanSEM и за клинетите ќе биде соодветно наградена. Мислам дека тоа е особено важно за луѓето кои се зависни од резултати“.
Околу тоа што треба да имаат идните LeanSEM-маркетери, Ненад дополнува дека тоа се: работната култура, потенцијалот за оваа работа и, најважно, да бидете зависници од резултати – impact addicts.
Доколку сакате да аплицирате за работа во LeanSEM, погледнете ги отворените позиции.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Вицегувернерката Митреска: Народната банка го поттикнува зеленото кредитирање
„Народната банка ги препозна ризиците од климатските промени на долг рок, зазеде проактивен став и како една од своите стратегиски цели ги постави зголемената свесност за климатските промени и придонесот кон зелената одржлива економија“, посочи вицегувернерката на Народната банка, Ана Митреска, во интервју за „Блумберг Адрија“, при што истакна дека „зелената агенда“ е вградена во Стратегискиот план на Народната банка. Во период од четири години нивото на „зелените кредити“ е зголемено за околу 2,5 пати.
Митреска посочи дека заради поддршка на зелените финансии и за справување со климатските ризици, Народната банка донесе среднорочен план којшто предвидува конкретни акциски планови или активности во повеќе сфери на работењето на Народната банка, како регулативата, супервизијата, финансиската стабилност, истражувањето и меѓународната соработка.
„Неодамна донесовме и конкретни насоки за банките коишто треба да претставуваат еден вид мапа за начинот на кој треба да се однесуваат банките во однос на мерењето, оценувањето и управувањето со ризиците од климатските промени. Уште пред неколку години го променивме концептот на инструментот за задолжителна резерва заради поттикнување на зеленото кредитирање. Во рамките на институцијата работиме и на политиката на одржливост на банката, што значи подобрување на нашиот корпоративен профил во однос на одржливоста како концепт“, посочи Митреска, истакнувајќи дека Народната банка применува систематизиран пристап кога станува збор за зелената економија и справувањето со ризиците од климатски промени.
„Кредитите со зелена компонента се кредити коишто се насочени кон зголемување на енергетската ефикасност, и на корпоративниот сектор, и на населението, вложување, односно инвестиции во проекти коишто се однесуваат на обновливи извори на енергија, проекти коишто подразбираат користење одржливи материјали, одржливи решенија“, објасни Митреска и посочи дека станува збор за кредитирање коешто е насочено кон инвестициите наменети за заштита на животната средина и ублажување на ефектите од климатските промени врз околината.
Економија
Од полноќ нови цени на горивата
Регулаторната комисија за енергетика донесе oдлука со која се врши намалување на малопродажните цени на нафтените деривати во просек за 0,09 % во однос на одлуката од 15.4.2024 година.
Од 23.4.2024 година, од 00.01 часот, максималните цени на нафтените деривати ќе изнесуваат:
Моторен бензин ЕВРОСУПЕР БС-95 – 87,50 (денари/литар)
Моторен бензин ЕВРОСУПЕР БС-98 – 90,00 (денари/литар)
Дизел-гориво ЕВРОДИЗЕЛ БС (Д-Е V) – 76,00 (денари/литар)
Масло за горење екстра-лесно 1 (ЕЛ-1) – 76,00 (денари/литар)
Мазут М-1 НС – 44,554 (денари/килограм)
Малопродажните цени на ЕВРОДИЗЕЛОТ (Д-Е V) и на екстра-лесното масло за домаќинство на (ЕЛ-1) се намалуваат 1,50 денар/л.
Малопродажната цена на бензинот ЕВРОСУПЕР БС-95 се зголемува 1,00 денар/л, а малопродажната цена бензинот ЕВРОСУПЕР БС-98 се зголемува 1,50 денар/л.
Малопродажната цена на мазутот М-1 НС се зголемува 0,252 денари/кг и ќе изнесува 44,554 денари/кг.
Референтните цени на нафтените деривати на светскиот пазар во споредба со претходната пресметка бележат зголемување во просек: кај бензините 0,608 %, кај дизелот намалувањето е 5,088 %, кај екстра-лесното масло намалувањето е 4,799 % и кај мазутот намалувањето е 1,138 %.
Курсот на денарот во однос на доларот во изминатиот период по кој беа формирани цените со претходната пресметка е повисок 1,618 %.
Економија
МЗШВ: Кон 4.033 одгледувачи на говеда исплатени 100 милиони денари дополнителни субвенции за обележани говеда
Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство ги информира сточарите, одгледувачи на говеда, дека денеска Агенцијата за финансиска поддршка во земјоделството и руралниот развој ја реализираше исплатата на дополнителните директни плаќања за обележани грла говеда постари од 12 месеци.
Исплатени се 4.033 одгледувачи на говеда, со вкупна вредност на поддршка од 100 милиони денари.
Висината на директните плаќања изнесува 2.600 денари по женско грло, кое на денот на поднесувањето на барањето има наполнето 12 месеци.
Како корисници на оваа подмерка се јавуваат земјоделските стопанства корисници на основните директни плаќања за обележани грла говеда постари од 12 месеци, а кои сопственото производство на млеко го имаат предадено на регистриран откупувач на сурово млеко или продале или заклале говеда во преработувачки капацитети.