Економија
Новото „пежо e-expert“ избрано за интернационално комерцијално возило за 2021 година
Новото „пежо e-expert“ беше избрано за интернационално комерцијално возило за 2021 година во четвртокот, 17 декември 2020 година. Оваа награда е доказ за посветеноста на тимовите на „Пежо“ кон остварување на стратегијата за електрификација на брендот.
Новото „пежо e-expert“ е шестото возило на „Пежо“ кое ја добива престижната награда „Интернационално комерцијално возилo за 2021“ од самиот почеток на наградите во 1992 година.
Новиот „пежо e-expert“ е удобен и прилагодлив за да одговара на сите ваши потреби, со широк работен простор што го олеснува секојдневниот живот, технологи од најновата генерација и препознатлив стил.
Овозможувајќи неограничен пристап до централните градски подрачја, новото „пежо e-expert“ овозможува нова понуда во сегментот на компактни комерцијални возила сo 100% електричен мотор.
Совршен пример за моќта на изборот, новото „пежо e-expert“ доаѓа со:
– 2 нивоа на автономија кои обезбедуваат до 330 km (WLTP),
– 3 должини (Compact, Standard и Long),
– капацитет за влечење од 1000 kg и носивост од 1275 kg,
– истиот волумен за товарање како и верзијата со внатрешно согорување, до 6,6 m³.
Задржани се сите оригинални квалитети на „пежо e-expert“ без компромиси и сега со нула емисии.
IVOTY: Под оваа кратенка лежи наградата „Интернационално комерцијално возило на годината“, најпрестижна награда за едно комерцијално возило. Победникот се избира секоја година од гласовите од жирито составено од 25 меѓународни новинари (Европа, Русија и Турција), кои претставуваат 25 медиуми специјализирани во овој сегмент.
Победничкото возило во својата каросерија ќе може со гордост да го носи логото „Меѓународно комерцијално возило на годината“ една година. Оваа награда ја одразува посветеноста на сите тимови кои учествуваа во проектот „пежо e-expert“
Брендот „Пежо“ ја добива оваа награда шести пат од првото нејзино доделување во 1992 година:
– 1994 : PEUGEOT BOXER
– 1997 : PEUGEOT PARTNER
– 2008 : PEUGEOT EXPERT
– 2009 : PEUGEOT BIPPER
– 2019 : PEUGEOT PARTNER
– 2020 : PEUGEOT e-EXPERT
Моќен и впечатлив дизајн, следна генерација на електрични комерцијални возила од „Пежо“
Верен на концептот на брендот за моќта на изборот, новото „пежо e-expert“ го задржува атлетскиот, робустен и нагласен стил од верзиите со внатрешно согорување, надополнет со неколку уникатни карактеристики.
Од надвор:
– Дихроични лавови (метод кој ја менува бојата во зависност од аголот на гледање), напред и назад, кои доаѓаат со опцијата „Pack Look“,
– отвор за полнење на левото предно крило
– специфична средна решетка,
– монограм “e-Expert” на задниот дел
Во внатрешноста:
– аналогна контролна табла со матрица во боја прилагодена на електричниот систем,
– специфична графика за централниот екран на допир со TomTom Traffic 3D поврзана навигација, која сега ги вклучува достапните точки за полнење и опсегот според преостанатата автономија,
– нова автоматска контрола на автоматскиот менувач „e-Toggle“,
– прекинувач за избор на режим на возење за да може да изберете режим на возење:
– Eco (60 kW, 190 Nm): промовира автономија,
– Normal (80 kW, 210 Nm): оптимално за секојдневна употреба,
– Power (100 kW, 260 Nm): ги оптимизира перформансите при транспорт на големи товари
– електрична паркирна сопирачка.
Задоволство при возење и практичност во секојдневниот живот: вештини на следната генерација на електрични комерцијални возила
Новото „пежо e-expert“ комбинира компактни надворешни димензии со максималнa носивост. Батериите се наоѓаат под подот, без никакво влијание врз волуменот на оптоварување. Ова позиционирање, исто така, промовира цврстина, обезбедувајќи задоволство и уживање при возењето, исто како кај верзиите со внатрешно согорување, благодарение на оптималната дистрибуција на тежината.
Возачот на новото „пежо e-expert“ има поголема удобност во сите ситуации, преку специјално прилагодливиот систем за серво управување што го олеснува возењето и со дијаметар на вртежниот круг од 11,3 m (компактна верзија помеѓу крајните точки) и висина на возилото ограничена на 1,90 m (во зависност од верзијата) што гарантира пристап до повеќето паркинзи.
Новото „пежо e-expert“ е достапно во истите верзии како и во врзиите со мотори со внатрешно согорување со цел да ги исполни сите потреби:
– Комерцијални возила (3 должини: компактна 4,6 m, стандардна 4,95 m и долга 5,30 m),
– Длабоки кабини (5 или 6 места, фиксни или преклопни, во стандардна и долга должина),
– Под на кабината (за конверзии на каросеријата, во стандардна должина).
Модуларноста продолжува да ги поставува нови стандардите во сегментот со модуларната клупата со 3 седишта со можност за нивно поклопување.
Капацитетот на влечење останува ист со можност за влечење товар до 1000 kg.
Волуменот на носивост до 6,6 m³ е точно ист како кај моторите со внатрешно согорување, а носивоста до 1275 kg е специфична за електричниот погон.
100% електрична технологија, следна генерација на ефикасни електрични комерцијални возила
Се базира на мулти-енергетската модуларна платформа EMP2 (Ефикасна модуларна платформа), новото „пежо e-expert“ нуди 100% електричен погон со максимална моќност од 100 KW и максимален вртежен момент од 260 Nm достапен од самото стартување за непосредна реакција, без вибрации, бучава, менување брзини, мирис и, се разбира, емисија на СО2.
Новото „пежо e-expert“ е првото електрично возило на „Пежо“ што нуди двоен опсег на автономија. Во зависност од барањата, достапните капацитети на литиум-јонските батерии се од 50 kWh и 75 kWh.
Верзиите (Compact, Standard и Long) достапни со батерија со капацитет од 50 kWh може да достигнат опсег до 230 km според протоколот за одобрување на WLTP (Светски усогласени процедури за тестирање на лесни возила).
Стандардната и долгата верзија исто така можат да бидат опремени со батерија со капацитет од 75 kWh со автономија до 330 km, според истиот протокол за одобрување.
Достапни се два типа полначи за да ги задоволат сите потреби на клиентите и решенијата за полнење, од еднофазен полнач од 7,4 kW како стандард и трифазен полнач од 11 kW како опција.
– од стандарден штекер (8А): за целосно полнење за 31 час (батерија од 50 kWh) или 47 часа (батерија од 75 kWh),
– од засилен приклучок (16A): за целосно полнење на батерија за 15 часа (50 kWh батерија) или 23 часа (75 kWh батерија),
– од кутија за полнење од 7,4 kW: целосно полнење за 7 часа и 30 минути (батерија од 50kWh) или 11 часа и 20 минути (батерија од 75kWh) со еднофазен полнач (7,4 kW),
– од кутија за полнење од 11 kW: целосно полнење за 5 часа (батерија од 50kWh) или 7 часа и 30 минути (батерија од 75kWh) со трифазен полнач (11 kW),
– од јавна станица за полнење: термичката регулација на батеријата овозможува користење полначи од 100 kW и достигнување на 80% наполнетост за 30 минути (батерија од 50 kWh) или 45 минути (батерија од 75 kWh).
Новото „пежо e-expert“ нуди прилагоден одговор за да се задоволат растечките потреби на клиентите.
Возилото ќе биде достапно во PRO и PREMIUM нивоа на опременост, како и ASPHALT (за возачи) и URBAN (за урбана употреба). Секоја верзија може да биде опремена со најнова технологија и помош при возење.
Новото „пежо e-expert“ е веќе достапно во Европа од средината на ноември.
Фабриката за производство, лоцирана во Франција, е целосно оперативна и подготвена да одговори на растечкиот број на нарачки во најбрз можен рок.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Трипуновски: Јаболкото во Ресен ќе остане неоткупено поради големиот увоз на странско јаболко во Македонија
Дополнителниот заменик министер за земјоделство, шумарство и водостопанство Цветан Трипуновски денес е во работна посета на Ресен каде што оствари работни средби со овоштарите од овој регион.
„Овоштарите од Ресен претрпуваат големи губитоци заради погрешните политики на СДС и големиот увоз на странско јаболко во Република Македонија. Согласно податоците, додека ресенското јаболко стои неоткупено, од 1 септември 2023 година до сега во Македонија се влезени околу 4 милиони килограми јаболко што е главна причина што ресенчани ги преживуваат најцрните денови во историјата на овоштарството во Македонија“, изјави Трипуновски.
Како поголеми проблеми на земјоделците од Ресенскиот регион, Трипуновски ги посочи неисплатените субвенции како и неисплатените штети од природните непогоди од пред некоја година, откупно-дистрибутивниот центар којшто требаше да биде завршен во 2023 година сѐ уште не е ни започнат со градба.
„Цврсто им ветив дека идната Влада предводена од ВМРО-ДПМНЕ има сериозен план и конкретни мерки со кои ќе се стави крај на маките на ресенчани“, заврши Трипуновски.
Економија
Ангеловска-Бежоска на Пролетните средби на ММФ и СБ: Носителите на политики ќе дискутираат за состојбите и перспективите во економијата
Гувернерката на Народната банка, Анита Ангеловска-Бежоска, и заменик-министерот за финансии, Филип Николоски, ја предводат нашата делегација, која учествува на Пролетните средби на групацијата на Светскатa банка (СБ) и Меѓународниот монетарен фонд (ММФ) во Вашингтон, САД. Во делегацијата на Народната банка на овие средби ќе земе учество и вицегувернерот Фадил Бајрами.
Гувернерката Ангеловска-Бежоска и вицегувернерот Бајрами на претстојните Пролетни средби ќе одржат состаноци со заменик-директор на Меѓународниот монетарен фонд, Бо Ли, со директорот на ММФ за Европа, Алфред Камер, како и со извршниот директор на ММФ и алтернативниот извршен директор, Пол Хиберс и Лук Дресе. На состаноците со високите претставници на ММФ ќе стане збор за економските состојби во нашата земја и поставеноста на монетарната политика, којашто придонесе за стабилизирање на инфлацијата. Делегацијата на Народната банка, предводена од гувернерката, ќе оствари средба и со претставниците на одделите за статистика и за монетарни и капитални пазари при Меѓународниот монетарен фонд, на која ќе се споделат досегашните достигнувања и резултати од заемната успешна соработка.
Во рамките на Пролетните средби, Ангеловска-Бежоска ќе одржи состаноци и со високи претставници на Светската банка, заменик-претседателката на СБ, Антонела Басани и со извршниот директор на СБ за Конституенцата во која членува нашава земја, Јуџин Ругенаат. Исто така, делегацијата на Народната банка ќе учествува и на редовниот состанок на земјите членки на Конституенцата.
Одржувањето на Пролетните средби секоја година на едно место ги собира носителите на политиките, односно првите луѓе на централните банки и министрите за финансии од земјите членки, кои ќе разговараат за политиките и финансиските реформи во насока на остварување на целите за одржлив раст (SDG), особено поврзани со климатските промени и родовата еднаквост.
Економија
Трипуновски: Ги потпишав првите 16 договори за закуп на земјоделско земјиште во државна сопственост
Дополнителниот замени министер за земјоделство, шумарство и водостопанство Цветан Трипуновски на својата фејсбук страна објави дека ги потпишал првите 16 договори за закуп на земјоделско земјиште во државна сопственост.
Во својата објава Трипуновски вели: „Почитувани земјоделци, штотуку ги потпишав првите 16 договори за закуп на земјоделско земјиште во државна сопственост, нека е аирлија!“
Трипуновски во неколку наврати ја алармираше јавноста дека во Република Македонија постојат договори за закуп на земјоделско земјиште во државна сопственост кои истекуваат оваа година, но на истите не им е овозможено продолжување и дека Николовски го кочи продолжување со образложение дека се потребни законски измени на законот за земјоделско земјиште.
„Сепак на крајот успеавме да го реализираме нашиот предлог за разрешница на овој проблем по многу побрза и поедноставна постапка, наспроти тврдењата на министерот Николовски кој постојано, од непознати причини, тврдеше дека се потребни измени на законот за земјоделско земјиште и дека со анексирање на договорите не се решава овој проблем. Со ова само се докажа дека Николовски повторно ве лаже како што тоа го прави изминативе 7 години“, дополни Трипуновски.
Позитивно е тоа што овој голем проблем доби решение и засегнатите земјоделци конечно ќе можат да ги продолжат своите договори согласно законските регулативи. Со ова Трипуновски покажа дека ќе биде предводник во промените и решавањето на проблемите во македонското земјоделство.
„ВМРО-ДПМНЕ секогаш било и ќе биде на страната на македонските земјоделци, доколку ние не го изнесовме овој проблем во јавноста, СДС и Николовски никогаш немаше да ги продолжат овие договори на вредните македонски земјоделци или пак тоа ќе го правеа селективно и повторно земјоделското земјиште ќе завршеше кај луѓе што не се земјоделци или истото ќе го трансформираа за плантажи со фотоволтаици. ВМРО-ДПМНЕ секогаш ќе може гордо и со крената глава да биде помеѓу светиниколчани и сите земјоделци во Република Македонија“, заврши Трипуновски во својата објава.