Контакт

Економија

Audi го претстави електричниот седан e-tron GT

Објавено пред

Деби на саемот за автомобили во Лос Анџелес. Претставен првиот електричен четворовратен седан од Audi.Audi e-tron: Брендот со четирите прстени претставува една од ѕвездите на саемот за автомобили во 2018 година во Лос Анџелес. Концептот Audi e-tron GT со електричен погон, купето со четири врати го доживеа своето деби.

Следниот електричен Audi е претставен, следејќи ги стапките на Audi e-tron SUV и Audi e-tron Sportback, закажани за 2019 година. Овој пат со рамна подна архитектура која обезбедува одлични пропорции и низок центар на гравитација. 434 kW (590 КС) обезбедуваат перформанси на спортски автомобил. Вртежниот момент се пренесува на тркалата преку Quattro перманентниот погон на сите тркала со векторирање на вртежниот момент, како што би очекувале за таков динамичен Audi.

Инспирација извлечена од воздушниот тунел

Рамен, широк и со долго меѓуоскино растојание – тоа се пропорциите на класичен Gran Turismo. И концептот Audi e-tron GT ги одразува овие со должината од 4,96 метри, 1,96 метри и висина од 1,38 метри. Лесното купе со четири врати се произведува со мулти-композитна конструкција. Овде имате дел од покривот направен од јаглерод заедно со бројни алуминиумски компоненти и потпорни елементи изработени од челик со висока цврстина. Технологијата за овој автомобил беше развиена во тесна соработка со Porsche. Дизајнот и карактерот се полни со непогрешливата Audi ДНК.

Широките линии и бројните функционални елементи на возилото, како и воздушните отвори на лаковите на тркалата и цврстиот заден дифузер го нагласуваат неговото потекло од тунелот за ветер. Нискиот коефициент на воздушен отпор ја намалува потрошувачката и визуелно го истакнува дизајнот на e-tron.

Одржлива иднина: внатрешноста

Четири врати, четири седишта со 2.90 метри меѓуоскино растојание – внатрешноста на Audi e-tron GT концептот обезбедува голема доза на секојдневна употребливост, заедно со врвен квалитет. Функционалниот центар на ентериерот се наоѓа на предниот дел, видливо фокусиран на возачкото седиште. Централната конзола, големиот екран осетлив на допир во горниот дел и линијата на дизајнот на кабината го опкружуваат просторот на возачот, совршено ги вградуваат ергономските елементи на контролите и инфозабавниот систем на Audi e-tron GT. Светлите бои во горниот дел од кабината и постепено потемната градација до подната површина создаваат впечаток на чист простор. Спортските седишта инспирирани од моторните трки во двата сета на седишта обезбедуваат оптимална странична поддршка дури и кога се движат во свиоци при брзина.

Со концептот автомобил дизајнерите намерно посегнале кон конзистентна употреба на одржливи материјали – јасна изјава за современиот автомобилски дизајн. Производи со животинско потекло не се користат воопшто: концептот Audi e-tron GT доаѓа со вегански ентериер. Софистицираната, синтетичка кожа се користи на седиштата и на другите површини на трим. Ткаенини направени од рециклирани влакна се користат на перничињата на седиштата, како и на потпирачите за раце и на средишната конзола. Микрофибер материјалот го красат наслонот и обликот на столбовите на прозорецот. Дури и теписонот од длабокиот слој е направен од одржлив прелив Екоил, рециклирано влакно направено од употребувани мрежи за риболов.

Со два багажни простори, концептот Audi e-tron GT нуди многу голема праткичност при поминување на големи дестинации. Тука целосно ја користи својата предност во концептот како електричен автомобил со компактни погонски единици. Задниот багажен простор нуди волумен до 450 литри, додека под предната хауба има дополнителни 100 литри капацитет.

Перформанси и досег

Моќност од 434kW (590КС) – импресивни бројки за потенцијалот на новиот концепт. Одделни електрични мотори се поставени на предните и задните оски. Во двата случаи овие се перманентно синхрони мотори. Тие го пренесуваат вртежниот момент на патот преку сите четири погонски тркала – природно новиот концепт на Audi e-tron GT е исто така вистински Quattro. Електричниот погон е максимално прецизен, бидејќи нема механичка врска помеѓу предната и задната оска. Електронскиот контролен систем го координира погонот помеѓу оските, како и помеѓу левите и десните тркала. Тоа значи оптимална влечна сила и одлични перформанси.

Static Photo
Colour: kinetic dust

Возилото забрзува од 0 до 100 км/ч за околу 3,5 секунди пред да стигне до 200 км/ч за нешто повеќе од 12 секунди. Највисоката брзина е ограничена на 240 км/ч за да се зголеми опсегот. Една одлика што не може да се совпадне со целата конкуренција е опцијата за целосно искористување на потенцијалот за забрзување на возилото неколку пати по ред. Додека на друго место дискот е префрлен на overdrive за топлинска рекулација, Audi e-tron GT концептот може да му обезбеди на возачот да го искористи полниот потенцијал на двата мотори и на батеријата, благодарение на неговата софистицирана стратегија за ладење.

Опсегот на концептниот автомобил ќе биде над 400 километри, утврден според новиот WLTP стандард. Потребната енергија за возење доаѓа од литиум-јонска батерија со енергетска моќност поголема од 90 kWh, која ја зафаќа целата подна површина помеѓу предната и задната оска со својот рамен дизајн. Одлучувачката предност на овој дизајн е екстремно нискиот центар на гравитација на автомобилот – споредлив со оној на Audi R8. Управувањето со сите тркала го претвора возењето во совршена синтеза на агилност и прецизност како спортски автомобил, дополнета со врвна стабилност.

Interior

Системот за рекуперација го зголемува опсегот до 30 проценти за електричните возила на Audi – ова е неопходно дури и со таков спортски автомобил како концептот Audi e-tron GT. Рекуперацијата ги вклучува и двата електрични мотори и електро-хидраулички интегрираниот систем за контрола на сопирачките.

Различни режими за рекуперација се комбинираат со мануелна рекуперација со помош на менувач и со автоматска рекуперација преку помошниот систем за предвидување и рекуперација на сопирачката со непречена транзиција помеѓу електричното и хидрауличното забавување. Концептот Audi e-tron GT ја обновува енергијата исклучиво преку електричните мотори, без употреба на конвенционалната сопирачка – која покрива повеќе од 90% од забавувањето. Како резултат на тоа, енергијата се враќа назад во батеријата практично со сите нормални маневри за сопирање. Сопирачките на тркалата се вклучени само кога возачот забавува за повеќе од 0,3 G користејќи ја педалата на сопирачката. Концептот Audi e-tron GT има керамички дискови со високи перформанси, кои исто така работат перфектно при повеќекратни екстремни забавувања, без да се загрозат перформансите на сопирањето.

Намалување на времето за полнење: 800-волти систем за полнење

Батеријата во концептот Audi e-tron GT може да се полни на неколку начини: со користење на кабел кој е поврзан зад капакот на левото предно крило, или преку бесконтактна индукција со Audi Wireless Charging. Со индуктивното полнење, подот каде што автомобилот треба да биде паркиран е поврзан со напојувањето при што полнењето се одвива непречено. Алтернативното магнетно поле предизвикува наизменичен напон во секундарната серпентина поставена на подот на автомобилот, низ воздушниот јаз. Со излезна моќност од 11 kW, концептот Audi e-tron GT може да биде целосно наполнет преку ноќ.

Полнењето со кабел е многу побрзо, бидејќи купето со четири врати е опремено со систем од 800 волти. Ова значително го намалува времето на полнење во споредба со конвенционалните системи кои во моментов се користат. Така што потребно е само околу 20 минути да ја надополни батеријата на 80 проценти од својот капацитет, уште еднаш обезбедувајќи опсег од повеќе од 320 километри (WLTP). Сепак, концептот e-tron GT, исто така, може да се полни на полначки станици со пониски напони, обезбедувајќи му на возачот пристап до целата мрежа за полнење.

Audi: електричната офанзива продолжува

Марката со четирите прстени ја започна својата електрична офанзива со светската премиера на електричниот SUV Audi e-tron во септември 2018 година. До 2025 година, Audi ќе понуди дванаесет автомобили со целосен електричен погон на најважните пазари ширум светот и ќе постигне приближно една третина од продажбата со електрифицирани модели. SUV во рамките на ова портфолио го вклучуваат Audi e-tron и Audi e-tron Sportback, кои ќе се појават во 2019 година. Покрај тоа, ќе има и голем број модели со класичен распоред на каросеријата како што се Avant и Sportback. Опсегот ќе го покрие секој релевантен пазарен сегмент од компактната до луксузната класа.

(ПР текст)



©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија

„Боинг“ отпушта 12.000 работници

Објавено пред

Американскиот производител на авиони „Боинг“ најави дека во следните недели ќе отпушти околу 12.000 работници, објави агенцијата „Ројтерс“.

Според агенцијата, раскинување на договорите деновиве ќе добијат 6.670 вработени, а 5.520 се согласиле да го раскинат договорот со меѓусебна согласност.

Американската компанија исто така објави дека ќе го намали бројот на вработени во сите свои производствени капацитети ширум светот за околу десет проценти, така што отпуштени би можеле да бидат скоро 16.000 луѓе. Сепак, не е точно прецизирано во кои погони најпрво ќе бидат отпуштени работници.

Компанијата влезе во криза по две фатални несреќи на нивниот нов авион „Боинг 737 Макс“. Кризата дополнително се продлабочи со остар пад на побарувачката за авиони како резултат на пандемијата на коронавирусот.

Прикажи повеќе...

Економија

Парична помош за оние кои останале без работа во периодот од 11 март до 30 април

Објавено пред

Работниците кои поради коронакризата останале без работа, независно од времето поминато во работен однос, ќе можат брзо да дојдат до помош за полесно да го премостат периодот на невработеност. Како што информираат од Министерството за труд и социјална политика, тие ќе добиваат паричен надоместок преку Агенцијата за вработување во времетраење од два месеца. Надоместок ќе добиваат невработените лица на кои работниот однос им престанал во периодот од 11 март до 30 април 2020 година.

„Владата одговори на потребата на граѓаните на кои им е неопходна парична поддршка затоа што го загубиле работното место во здравствено-економската криза. Со дополнување на Уредбата со законска сила за примената на Законот за вработување и осигурување во случај на невработеност , се обезбедува нивна материјална сигурност преку олеснување во поглед на основот по кој работниците останале без работа“, велат од МТСП.

Податоците на Агенцијата за вработување покажуваат дека во изминатиов период на голем број од невработените им бил прекинат работниот однос врз основа на потпишана спогодба, отказ или лична изјава. Со новата уредба, сите тие добиваат право на паричен надоместок.

Во Уредбата е предвидено паричниот надоместок да се исплатува во висина од 50 отсто од месечна нето плата на работникот исплатена за последниот месец, но не повеќе од 80 проценти од просечната месечна нето плата по работник во Република Северна Македонија, објавена за последниот месец.

За да добие паричен надоместок, невработеното лице треба да достави барање во рок од 30 дена од денот на влегувањето во сила на новата Уредба, до надлежниот центар за вработување на Агенцијата за вработување.

Грижата за секој граѓанин е системска и губењето на работното место не дозволуваме да заврши во сиромаштија. Невработените лица имаат право на материјално обезбедување и тоа можат да остварат на брз и едноставен начин.

Прикажи повеќе...

Економија

(Видео) Мицкоски: Владата на Заев до крајот на годината ќе го задолжи секое семејство за 1.500 евра

Објавено пред

Владата на Заев до крајот на годината ќе го задолжи секое семејство за 1.500 евра, обвини лидерот на ВМРО-ДПМНЕ, Христијан Мицкоски. Тој рече дека СДСМ во првите четири месеци од годинава го зголемил долгот на граѓаните за 1,8 отсто од БДП.

„Наместо да имаме намалување на јавниот долг, ќе имаме зголемување на јавниот долг само во првите четири месеци од 1,8 отсто. Секое семејство го задолжија за приближно 25.000 денари, само во првите четири месеци од почетокот на годината. Тука ќе потсетам – не е опфатена помошта кон стопанството и не е опфатена помошта кон граѓаните. За тоа ќе имаме дополнителен буџетски дефицит. Или до крајот на годината зголемувањето на долгот, на јавниот долг во однос на домашниот бруто-производ ќе изнесува точно 5 проценти. Или ако се додадат на дополнителните 1,8 отсто во првите четири месеци, тогаш вкупниот зголемен долг на крајот од 2020 година, без задолжувањето за помош на стопанството и граѓаните, ќе изнесува околу 7 проценти од БДП или тоа е околу 95 илјади денари зголемен долг за секое семејство, или 1.500 евра зголемен долг за секое семејство само за една година“, рече Мицкоски.

Лидерот на ВМРО-ДПМНЕ рече дека во извештајот на Министерството за финансии, кој опфаќа реализација на буџетот во првите 4 месеци, т.е. периодот од 1 јануари до 30 април 2020 година, е покажано дека дефицитот изнесува рекордни 200 милиони евра или приближно малку повеќе од 12 милијарди денари.

„Како е тој дистрибуиран по месеци – во јануари 20 милиони, во февруари – март 50 милиони и рекордни 80 милиони евра во април. Тоа е доволен показател дека Владата немала ниту во еден момент намера да им помогне на граѓаните и бизнисот, туку единствена цел била поткуп, т.е. обид за поткуп и милост од граѓаните да го заборават сето она што беше погрешно направено изминативе три години пандемија под раководство на СДСМ и Зоран Заев“, рече Мицкоски.

Тој рече и дека во првите четири месеци од 2020 година, во услови на техничка Влада, реализацијата на капиталните инвестиции е околу 13 проценти од она што било планирано на почетокот на годината.

„Во 2019 година за истиот период реализацијата на капиталните инвестиции била 11,25 проценти кога немаме техничка влада. Да потсетам, тоа е период кога исто така имаме изборен циклус, а тоа се претседателските избори. Во 2018 година реализацијата на капиталните инвестиции е 14,23 проценти, во 2017 година во истиот период, во првите 4 месеци кога исто така имаме техничка влада, капиталните инвестиции се реализирани со интензитет од 27 проценти во однос на тие што биле планирани на почетокот на годината.
Во 2016 година, кога исто така имаме техничка влада, капиталните инвестиции се реализирани во износ од приближно 19 проценти од она што било планирано на почетокот на годината. Разликата е евидентна и лагите се распрснуваат како меур од сапуница, а бројките се немилосрдни и ги демантираат лагите на оваа Влада предводена од ова раководство на СДСМ и Зоран Заев“, рече Мицкоски.

Прикажи повеќе...

Најново

Македонија33 минути

Кафулињата и рестораните почнуваат со работа, сѐ уште е забрането организирање на свадби и родендени

Со одлука на Владата од денеска почнуваат со работа кафетериите и угостителските објекти со посетители во отворените делови на овие...

Македонија38 минути

Филипче: Само заеднички може да ја надминеме оваа состојба од која ќе излеземе посилни и помудри

Министерот за здравство Венко Филипче изјави дека почнува да се враќа животот во нормала и почнуваат да се отвораат бизнисите,...

Економија40 минути

Парична помош за оние кои останале без работа во периодот од 11 март до 30 април

Работниците кои поради коронакризата останале без работа, независно од времето поминато во работен однос, ќе можат брзо да дојдат до...

Регион1 час

Кипар ќе ги плати трошоците за одмор на сите туристи кои ќе заболат од Ковид-19

Кипарските власти порачаа дека ќе ги покријат трошоците за одмор во земјата за секој што ќе остане позитивен на коронавирус...

Македонија16 часа

Продолжува да важи платеното породилно отсуство до завршувањето на времените мерки

Владата донесе Уредба за примена на Законот за работните односи за време на вонредна состојба, во која е предвидено отсуството...

Европа16 часа

Меркел: Уште сме на почетокот со пандемијата

Германската канцеларка Ангела Меркел ги оцени како позитивни досегашните постигнувања во борбата против коронавирусот, но како што рече, општеството е сè...

Европа19 часа

Европската комисија предлага 1.850 милијарди евра за заздравување на економиите

Европската комисија предложи инструмент за заздравување на економиите од корона-кризата, вреден 750 милијарди евра, и повеќегодишна финансиска рамка (ВФО) од...

Регион19 часа

Во Хрватска трет ден нема нови случаи, се укинува забраната за свадби

Трет ден по ред во Хрватска не е потврден ниту еден нов случај на коронавирус. Со ова вкупниот број на...

Македонија20 часа

Разрешен поглаварот на ИВЗ, Сулејман Реџепи

Ријасетот на Исламската верска заедница на денешната седница донел одлука да се разреши Сулејман ефенди Реџепи од позицијата реис-ул-улема, претседател...

Македонија21 час

Тројца починати и 25 новозаболени од коронавирус

Тројца починати и 25 новозаболени се регистрирани денеска во државата. Министерството за здравство информира дека денеска Институтот за јавно здравје...

Македонија21 час

Бектеши: Угостителите ќе работат до 20 часот, на една маса само по четири лица

На една маса во угостителски објект може да седат до четири лица, а угостителите ќе работат до 20 часот, соопшти...

Македонија21 час

Чулев: Владата да ја усвои уредбата со која е предвидена награда за полицајците

Министерот за внатрешни работи, Наќе Чулев, ја повика Владата да ја усвои уредбата со која е предвидена награда за полицајците....

Македонија21 час

Чулев: Пријавите за семејно насилство за април-мај зголемени 44,6 отсто за разлика од лани

Министерството за внатрешни работи регистрира зголемен број поплаки од граѓани за извршено семејно насилство. Техничкиот министер, Наќе Чулев, рече дека...

Македонија23 часа

Активистката Моника Ристеска објави дека татко ѝ сакал да ја убие, полицијата го уапси

Активистката Моника Ристеска, која минатата година беше уапсена бидејќи јавно пушеше марихуана, објави на социјалните мрежи дека вчера била натепана...

Свет24 часа

ЕК ќе го објави планот за заздравување на економиите од пандемијата

Претседателката на Европската комисија, Урсула вон дер Лаен, денеска попладне ќе го објави долгоочекуваниот план за заздравување на економијата од...

Свет1 ден

Јужна, Централна и Северна Америка се светско жариште на пандемијата на коронавирусот

Јужна, Централна и Северна Америка станаа жариште на пандемијата на коронавирусот, изјави директорката на Панамериканската здравствена организација (ПАХО), Кариса Етиен....

Македонија1 ден

Маските, дезинфекцијата и растојанието од два метра остануваат задолжителни

Граѓаните мора во целост да ги почитуваат мерките и препораките на Министерството за здравство за заштита од коронавирусот покрај олабавувањето...

Економија1 ден

Србија забрани слетување на „Монтенегро ерлајнс“ на аеродромот во Белград

На авионите на црногорската авиокомпанија „Монтенегро ерлајнс“ ќе им биде одземена дозволата за слетување на белградскиот аеродром „Никола Тесла“, потврдиле...

Македонија1 ден

Од денеска нема полициски час, од утре со работа почнуваат кафулињата

По 66 дена, од денеска се укинува полицискиот час во земјата воведен поради коронавирусот. Владата вчера на седница донесе и...

Забава1 ден

Андреа Бочели: Мојата сопруга, децата и јас оздравевме од коронавирусот и дониравме плазма

Италијанскиот пејач, текстописец и продуцент Андреа Бочели (61) беше заразен со коронавирус, но оздраве, пишуваат локалните медиуми. Музичарот вели дека...

Досие