Компании
Четири клучни придобивки од енергетската ефикасност
Иако навидум сличен, поимот енергетска ефикасност воопшто не е ист како штедењето на електрична енергија. Со воведување на енергетска ефикасност се цели кон задржување на комфорот од користење на енергија, без воведување на поголеми трошоци. Ова се однесува на секаков тип на енергија која ја користи домот, не само на електрична. Пример за разликата помеѓу енергетската ефикасност и штедењето на енергија се сијалиците. Штедливите сијалици се енергетско ефикасни со тоа што од нив се добива светлина за само дел од трошокот од другите видови на сијалици. Во суштина енергетската ефикасност ја обезбедува потребната светлина без жртвување на енергија и потребно време како претходно. Доколку некој сака да заштеди со стари сијалици, дефинитивно е потребно да се посвети внимание кога тие се вклучени и да се исклучуваат постојано за да се заштеди. Сега постои можност да не се внимава постојано на нивното користење и воедно да се ужива во придобивките кои ги носат сијалиците.
Енергетската ефикасност полека влегува во фокус и во македонската јавност поради градежниот бум кој ја зафати државата. Сè повеќе луѓе и компании сакаат да ги искористат придобивките од воведување на енергетска ефикасност.
Финансиски заштеди
Првата придобивка е најочигледна во поглед на енергетската ефикасност. Пример за оваа придобивка се енергетско ефикасните прозорци кои не дозволуваат преголемо количество на топлина да излегува од домот. Со вградување на вакви прозорци секој може да заштеди на ресурсите потребни за загревање на домот. Со малку загревање во објектот се постигнува оптимална температура која за многу помалку време, за разлика од претходно, го напушта објектот. Прозорците во склоп со други производи и методи за енергетска ефикасност ја намалуваат потрошувачката на енергијата во домот и на месечно ниво ги минимизираат трошоците. На почетокот можеби изгледа дека инвестицијата во систем за енергетска ефикасност е прескап, но истиот со сигурност е исплатлив и на краток и на долг рок.
Поголем комфор во домот и подобар начин на живот
Оваа придобивка е најмалку опиплива во однос на претходната, но секој кој има воведено стандарди за енергетска ефикасност во својот дом може да сведочи за истата. Таа станува сè поочигледна по сè подолго користење на енергетско ефикасни производи. По одреден период се намалува потребата постојано да се размислува за висината на сметката за електрична или топлинска енергија. Секојдневен стрес кој голем број на луѓе го имаат, но со воведувањето на енергетска ефикасност истиот полека исчезнува. Топлината во домот е најдобар пример за комфорот кој се чувствува. Кога објектот се изолира со потребните материјали, топлината повеќе се задржува во домот и објектот е оптимално затоплен во текот на денот. Со воведување на елементи за енергетска ефикасност може да уживате во комфорот во целиот дом наместо кога во зима целото семејство се грее во само една просторија. Енергетско ефикасните објекти овозможуваат мир на умот и намалување на грижите. Од таму доаѓа најголемиот комфор.
Подобра цена за препродажба
Продажбата на енергетски ефикасните објекти е полесна имајќи ја во предвид нивната побарувачка. Секој сака да заштеди на крајот на месецот и секој сака без премногу грижи да ги плати сметките за електрична и топлинска енергија. Воедно, производите кои се користат во самиот објект се високо издржливи поради тоа што се користат најмодерните технологии. Тие се долготрајни, а затоа што луѓето бараат дом во кој ќе поминат долги години, истите го прават објектот попривлечен на пазарот.
Заштита на животната средина
Со намалување на потрошувачката на енергија се намалуваат и ресурсите за нејзино користење. Овие ресурси се од различни видови, некои се греат на дрва, струјата користи јаглен, итн. Вака се намалуваат и емисиите на СО2 во атмосферата што доведува до намалување на загаденоста. За секој кој се грижи за животната средина, енергетско ефикасните производи се совршениот избор.
Со енергетската ефикасност секој е добитник. Корисниците ја намалуваат потрошувачката, градежниците ја задржуваат цената и природата не се загадува. Клучен фактор за обезбедување на најоптимално ниво на енергетска ефикасност е консултацијата со контролори за енергетска ефикасност кои даваат совети за тоа како еден објект може да биде најефикасен во поглед на потрошената енергија.
Традиционално, и оваа година СКОПСКИ САЕМ ги организира „Саемот на градежништво“ и саемот на недвижности РЕАЛ ЕКСПО каде што секој може да ги разгледа модерните технологии со кои се гради еден објект. Истовремено, за секој што трага по совршен дом саемот за недвижности РЕАЛ ЕКСПО ќе понуди одлична можност да се разгледаат понудите на станови и куќи кои ќе ги презентираат изложувачите.
Воедно, на саемот посетителите ќе ја имаат можноста да се запознаат со придобивките од енергетската ефикасност. Контролори од областа на енергетската ефикасност ќе ги запознаваат заинтересираните со начините како во Македонија најдобро да се постигне енергетската ефикасност и како може да се помогне во намалувањето на загадувањето и да се заштеди енергија. Промоцијата на енергетските контролори на Саемот на градежништво“ и Саемот на недвижности РЕАЛ ЕКСПО е поддржана од Швајцарската Амбасада во Република Македонија во склоп на Програмата за зголемување на пазарната вработливост (IME – Increasing Market Employability) имплементирана од Swisscontact и ПРЕДА Плус.
Саемските денови започнуваат на 28.02.2017 и ќе траат до 04.03.2017.
Повеќе информации може да се проследат на официјалната страна на СКОПСКИ САЕМ: http://www.eragrupa.mk/index2.aspx
За повеќе информации за пристап до енергетските контролори може да ја посетите:
https://issuu.com/idealab6/docs/preview_flaer_kako_do_energetski_ef./крај/мф
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
SEAT S.A. постигна историски рекордни финансиски резултати благодарение на двоцифрениот раст и ефикасноста на SEAT и успехот на CUPRA
“Кога станува збор за SEAT, ви ветувам дека најдоброто допрва доаѓа“
SEAT S.A. постигна историски рекордни финансиски резултати, благодарение на двоцифрениот раст и ефикасноста на SEAT и успехот на CUPRA
· Оперативната добивка на SEAT S.A. достигна рекордни 625 милиони евра, повратот од продажба достигна 4,4%, а прометот за минатата година се зголеми на 14,3 милијарди евра
· Нова инвестиција во брендот SEAT се новите освежувања на Ibiza и Arona, како и подобрувањето на Leon и Ateca
· Во 2024 година е планирано лансирањето на CUPRA Tavascan и CUPRA Terramar
SEAT S.A. ги претстави своите резултати за 2023 година заедно со својата стратегија за претстојните години. Минатата година, според Меѓународните сметководствени правила (МСФИ), оперативната добивка достигна рекордни 625 милиони евра, зголемувајќи се за 592 милиони евра (2022: 33 милиони евра). Ова претставува подобрување на повратот на продажбата од 4,1 процентен поен, од 0,3% на позитивни 4,4%. Годишниот промет исто така достигна историски 14,333 милијарди евра, 31,0% повеќе од 2022 година (10,941 милијарди). Овие резултати ја потврдуваат силата на компанијата и успехот на нејзината постојана стратегија за трансформација.
„Зад себе оставаме година во која SEAT S.A. ги објави најдобрите финансиски резултати во својата 73-годишна историја, осигурувајќи се дека нашата компанија продолжува на својот пат кон попрофитабилна иднина“, рече Вејн Грифитс, извршен директор на SEAT и CUPRA. „2023 година беше година на огромни контрасти за автомобилската индустрија, како и за нашата компанија, бидејќи продолживме да се движиме низ морето на несигурност додека ја претрпевме најголемата трансформација во нашата историја“.
„Во 2023 година, SEAT S.A. направи голем чекор на своето патување на трансформација: имавме за цел да направиме значително подобрување и тоа е она што успеавме да го направиме. Постигнавме рекорди на сите времиња во промет, оперативна добивка и оперативен готовински тек. Ова совршено ги одразува позитивните ефекти од растот на обемот на марката CUPRA и обновувањето на обемот на марката SEAT, како и важноста на напредокот што го постигнавме со нашата програма за подобрување на перформансите“, рече Дејвид Пауелс, потпретседател за финансии и ИТ во SEAT. С.А.
ИНВЕСТИЦИИ ВО БРЕНДОТ НА SEAT
Гледајќи во иднината, SEAT S.A. ја има поставено вистинската стратегија за да го одржи профитабилниот раст на компанијата. Брендот SEAT ќе игра клучна улога во ова и компанијата ќе лансира подобрени plug-in хибридни и штедливи автомобили на SEAT.
Arona и Ibiza ќе добијат подобрување во 2025 година, а во следните месеци, марката ќе лансира нова и подобрена верзија на SEAT Leon, со технички и технолошки надградби. Понатаму, Ateca ќе биде подобрен и неговиот животен циклус ќе се продолжи.
„Го враќаме брендот SEAT таму каде што припаѓа, продолжувајќи го двоцифрениот раст од минатата година со нови инвестиции во брендот и неговите модели. Исто така, разгледуваме што можеме да испорачаме во електричниот свет под брендот SEAT. Кога станува збор за SEAT, ви ветувам дека најдоброто допрва доаѓа“, додаде Вејн Грифитс.
(ПР)
Економија
„Зегин онлајн“ е најпопуларна е-продавница за здравје, нега и убавина за 2023 година
Во организација на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија вчеравечер се одржа Ecommerce Awards, избор на најдобрите во македонската е-трговија.
Компанијата Зегин со е-продавницата www.zegin.com.mk беше номинирана во неколку категории, а го освои првото место во категоријата „Најпопуларна е-продавница за здравје, нега и убавина“, што претставува уште една потврда дека квалитетот, професионалноста, вложениот труд и љубов секогаш резултираат со успех.
Изборот на најдобрите е-трговци има за цел да ги препознае и награди најдобрите со што ќе придонесе за мотивација и охрабрување за уште подобра работа, да ја крене свеста за потенцијалот и да ја промовира е-трговијата, како и да ја зајакне конкурентноста и да охрабри унапредување на работењето кај постојните и идни е-трговци.
„Оваа награда, трета по ред претстаува уште еден доказ за успешноста на работењето на онлајн продавницата на Зегин- www.zegin.com.mk и е одлична мотивација за уште попосветена работа, поквалитетна понуда, како и позадоволни купувачи во иднина. Ви благодариме за лојалноста и довербата!“, велат од компанијата за наградата.
Манифестација за доделување на македонските Награди за е-трговија за 2023 година – E-commerce Awards, се одржа во присуство на членките на АЕТМ, поддржувачите и партнерите, жири комисијата и наградените е-трговци.
(ПР)
Економија
Тековните предизвици и можности на винските пазари и значењето на географските ознаки за македонското вино – теми во фокусот на регионалната конференција за вино
Како да се искористат актуелните трендови на глобалните вински пазари за подобро позиционирање на македонското вино, како да се зголеми препознатливоста на нашите вина, зошто е исклучително важно воведувањето географски ознаки на виното и какви придобивки ќе донесе овој процес. Ова се само некои од прашањата за кои се имаше дискусија на регионалната конференција за вино, што ја организираа здружението „Вина од Македонија“ и винарската визба „Тиквеш“, во соработка со Германското друштво за меѓународна соработка (GIZ).
„За да се зголемат продуктивноста и додадената вредност на домашната винска индустрија, нејзината конкурентност и вредноста на извозот, како и нејзината отпорност на тековните предизвици, вклучувајќи ги и ризиците од климатските промени, неопходни се големи вложувања во знаење, во нови технологии и дигитализација, во организација, окрупнување на лозјата и создавање ефикасни кооперантски односи, како и во воведување нови правила, стандарди и механизам за државна поддршка и поголема регионална соработка. Сето ова мора да се заснова на научен пристап користејќи ги искуствата на развиените земји, кои поминале низ оваа трансформација и може да ни помогнат да го оствариме она што е нашата главна задача – зголемување на извозот на квалитетно вино, кое ќе биде препознатливо и ценето од потрошувачите во светот“, порача во своето воведно обраќање на конференцијата претседателот на здружението „Вина од Македонија“, Светозар Јаневски.
Во рамките на конференцијата се одржаа три работни сесии на кои реномирани експерти од Универзитетот „Гајзенхајм“ во Германија, професорите Јон Ханф и Силвија Димер говореа за состојбите на глобалниот пазар на вино, за спецификите на посебните пазарни нишки во Европа и за значењето на правните и техничките услови за извоз на вино. Една од поважните пораки што ја потенцираа експертите се однесуваа на важноста на заедничкиот настап на компаниите на пазарот истакнувајќи дека ваквиот пристап може да креира ефективни резултати доколку секоја компанија настапи одговорно и самостојно покрај заедничките активности како кластер.
Поздравувајќи ја организацијата на оваа конференција, регионалниот советник за земјоделство во германската амбасада во Скопје, Франк Мулер, го нагласи значењето на соработката помеѓу здружението „Вина од Македонија“ и ГИЗ акцентирајќи дека за долгорочен одржлив развој на винската индустрија неопходна е соработка и со универзитетите бидејќи научниот пристап во воведувањето и примената на унифицирани стандарди за производство и пласман на висококвалитетно вино од регионот е повеќе од неопходен.
За најновите движења во интрарегионалната трговија со грозје и вино во рамките на Западен Балкан говореше и извршната директорка на здружението „Вина од Македонија“, Елена Младеновска-Јеленковиќ, која ја нагласи неопходноста од воспоставување заеднички вински бренд со загарантирано географски потекло како еден од клучните предуслови за зголемување на препознатливоста на овдешните вина од страна на потрошувачите на пазарите во ЕУ и пошироко.