Компании
„Европа АД“ ја доби битката со „Пионир“ пред српските судови

Стопанскиот суд во Белград ги отфрли сите обвинувања на српски „Пионир“ според кои „Европа“ АД – Скопје наводно фалсификувала нивни бонбони, соопшти македонската компанија во четвртокот.
Македонската компанија со 132-годишно искуство, чии количини од производот„Бонбон ноар“ пред неколку месеци беа запленети од властите кај северниот сосед, доби и правна потврда на тоа што од самиот почеток јавно го тврдеше – дека овие слатки се оригинални, односно дека воопшто не го повредуваат жигот на српскиот конкурент.
Следна постапка на „Европа“ АД – Скопје ќе биде поднесување тужба против „Пионир“ за изгубена добивка и за нарушен углед.
„Обвинувањата за фалсификат, запленувањето на стоката, како и поднесената пријава, беа настани во чие развивање „Европа АД“ немаше никаква улога. Нашата компанија со децении работи на српскиот пазар, каде што има долгогодишни, докажано лојални, купувачи. Тие самите знаат да го изберат вистинскиот квалитет, а со тоа што верно ги следат нашите производи истакнуваат дека и самите ја препознаваат разликата помеѓу плагијат и фалсификат“,вели Сава Димитрова, претседател на управниот одбор на „Европа“ АД – Скопје.
„Пионир“ поднесе тужба пред српските судови и во неа бараше: да се утврди дека „Европа“ АД – Скопје го повредила жигот на компанијата и да се забрани производството, испораката, извозот, понудата и ставањето во промет на „Бонбон ноар“. За секоја од овие точки познатиот македонски бренд доби правна потврда дека се неосновани и целосно отфрлени. Тоа значи дека македонското претпријатие ќе може слободно и во иднина да го продава овој продукт во Србија затоа што сега има и судска одлука дека тој не е плагијат на „Негро“ на „Пионир“.
„Ова решение и правно го потврди тоа што ние пред неколку месеци го нагласивме – дека е во прашање крајно несериозно обвинување што нема издржаност во реалноста. „Европа“ АД – Скопје секогаш ги има предвид потребите, почитта и ставовите на своите потрошувачи и знаејќи го тоа на ум, ние никогаш не би си дозволиле да направиме нешто со кое би ја нарушиле таа доверба. Сосема спротивно, понатаму посветено ќе продолжиме да ги подобруваме веќе долго популарните производи, но и да креираме нови“,- истакнува Димитрова.
„Европа“ АД – Скопје уште еднаш потсетува дека во поглед на содржината, „Бонбон ноар“ е непроменет продукт којшто се создава повеќе од половина век. Тој за првпат е внесен во каталогот на компанијата пред повеќе од три децении, односно во 1982 година. Под актуелната амбалажа, пак, бонбоната се продава од 2003 и оттогаш е присутна и на пазарот во Србија, значи безмалку цели 11 години. Македонската компанија нагласува дека „Бонбон ноар“ и „Негро“ имаат различен состав.
Слично е што обете се базирани на лакрицот како состојка, меѓутоа, процентот на масното полнење, филувањето и изгледот на самата бонбона немаат допирни точки. Лакрицот во светот на бонбоните е применет од неколку стотини производители. Амбалажата на најголем дел од нив е комбинација од црна, бела и црвена боја. Причина за тоа е токму лакрицот чијшто изглед најчесто се комуницира со овој колорит. И глобални марки како „Харибо“, „Салос“, „Јанки“ и „Клене“ за своите бонбони базирани на лакриц со години се придржуваат до истиот пристап, се појаснува во соопштението на скопксата компанија. /крај/
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
„Нептун Македонија“: Општествена одговорност и почит кон своите вработени по повод 8 Март

Од своето објавување во ноември 2020 година, автобиографската книга „Своја“ на авторката Ирена Чаушевска-Даниловска постави мисија да ги едуцира своите читатели, да поттикне превенција и да ја поддржи работата на Националната мрежа и нејзините членки за борба против насилство врз жените и семејно насилство преку низа волонтерски активности и издвојување на посебен фонд од секој продаден примерок.
„Нептун Македонија“, како општествено одговорна компанија која со децении несебично помага и поддржува различни иницијативи и проекти, ја препозна важноста на мисијата на „Своја“ и за 135 свои вработени, по повод 8 Март, обезбеди специјален сет подарок директно помагајќи и збогатувајќи го фондот за донација.
Укажувајќи им почит на своите вработени од понежниот пол, „Нептун Македонија“ воедно директно преку својата донација покажа почит и кон сите девојки и жени кои се борат со табуата, предрасудите и општествените осуди кога станува збор за насилството врз жените и семејното насилство.
„Оваа година одлучивме да им оддадеме признание на нашите колешки со симболично внимание со кое воедно ги подржуваме напорите сите жени во нашето општество да просперираат во безбедно опкружување исполнето со почит и радост. Почитувани дами, дозволете лично да ви се заблагодарам за сите ваши заложби во општеството. Вашата улога како мајки, сопруги, сестри, пријателки, колешки е неизмерно важна во секој сегмент од нашето постоење. Среќен 8 Март!“, изјави Горан Цветинов – генерален директор на „Нептун Македонија“.
Ваквиот тип на соработки, поврзувањето на компаниите со невладиниот сектор и индивидуалните иницијативи се најдобрите примери за воспоставување редовна практика на дарување, зголемување на филантропијата и директен придонес кон креирање промени во заедницата и во општеството воопшто.
Со поддршката од „Нептун“, како и други организации и секако многу поединци, од досега продадените над 500 примероци, обезбедени се средства кои во оваа фаза ќе бидат искористени за набавка на нова техничка опрема: компјутер и телевизор за потребите на Кризниот центар „Надеж“, граѓанска организација која има 24-часовна поддршка и СОС-телефон за жртвите.
Мисијата на „Своја“ продолжува и секако сите нови издвоени средства од продажбата на книгата ќе бидат одново плански насочени кон потребите на Националната мрежа, односно кон нивните директни корисници.
(ПР текст)
Економија
„Нептун“ и LG со искрена видеопорака го честитаат Денот на жената

Колку љубов и искрени насмевки може да собере едно срце? Со неповторливите моменти со најблиските, секојдневно креираме приказни, кои нè потсетуваат на бесценетата улога кои ја имаат во нашите животи.
Жената која по сопствен избор има моќ да биде и поединечно и одеднаш и борец, и лидер, и мајка, и сопруга, и пријател, дефинитивно го заслужува нашето внимание и почит. Тоа ја прави уште посилна за сите нови предизвици со кои дел по дел секојдневно успева да го направи светот поубав за сите.
Нептун, како компанија која ja вреднува жената и еднаквоста, и дава голема поддршка за нејзиниот удел во општеството, заедно со LG, преку искрена видео порака испраќа благодарност до сите жени и мајки.
Сара Мејс, Димитар Атанасовски и Илина, за Интернационалниот ден на жената во кампања поддржана од LG, испратија искрена честитка до нивната мајка, баба и свекрва, поддржувајќи ја жената како симбол на сите безгрижни мигови и среќни моменти. Нептун и LG и овојпат, на иновативен и практичен начин нè потсетуваат дека и во време на новото нормално, технологијата ни овозможува лесно комуницирање со семејството и пријателите.
Дека вистинската љубов не познава граници, сведочи ова видео и ангажираноста на Нептун и LG, секогаш да нè потсетат дека секој момент заслужува да биде овековечен со нешто ново и уникатно.
Заблагодарете им се на жените, сопругите и мајките во вашиот живот и покажете им колку ги сакате. Нептун и LG секогаш ќе бидат тука да ви помогнат во изборот на изненадувања со помош на иновативната палета на модерни и квалитетни производи.
ПР-текст
Економија
Светска премиера на Cross Turismo: Практичната верзија на Porsche Taycan

Porsche ја продолжува електричната офанзива со нова варијанта на Taycan
Porsche со виртуелна презентација официјално го претстави новиот Taycan Cross Turismo пред јавноста.
Производителот на спортски автомобили го проширува портфолиото на производи од својата прва гама на целосни електрични спортски автомобили со додавање на оваа разноврсна теренска верзија, со што се продолжува систематското следење на јасната мисија за еколошка и одржлива мобилност. Како и спортскиот седан Taycan, Taycan Cross Turismo има придобивки од иновативниот електричен погон со архитектура од 800 волти. Новата високотехнолошка верзија со погон на сите тркала и адаптивна воздушна суспензија, исто така, обезбедува бескомпромисна динамика надвор од патот. Триесет и шест милиметри повеќе простор за глава за патниците на задните седишта и повеќе од 1.200 литри багажен простор, го прават Cross Turismo идеален за сите намени.
„Во 2019 година, испративме клучен сигнал со дебито на нашиот прв електричен спортски автомобил“, рече Оливер Блуме, претседател на Извршниот одбор на Porsche AG, на светската премиера на новиот и поразновиден дериват. „Ние се гледаме како пионери на електричната мобилност: до 2025 година, половина од сите нови возила кои ќе ги испорачаме ќе имаат електрифициран погон – или целосно електричен или plug-in хибрид. Во 2020 година, еден од три испорачани возила во Европа имаа електричен погонски систем. Иднината припаѓа на електричната мобилност. Со Taycan Cross Turismo, ние правиме уште еден голем чекор во оваа насока“.
Сите варијанти на Cross Turismo се достапни веднаш
Четири варијанти на Taycan Cross Turismo се веднаш достапни по официјалното лансирање на пазарите. Пакетот на батерии „Performance Battery Plus“, кој има капацитет од 93.4 kWh, е стандардно достапен. Моделите кои ги нуди Cross Turismo се следните:
- Taycan 4 Cross Turismo со 280 kW (380 КС), со „overboost“ моќност при лансирање „Launch Control“ 350 kW (476 КС), забрзување од 0 до 100 км/ч за 5,1 секунда, максимална брзина од 220 км/ч и досег од 389 – 456 км.
- Taycan 4S Cross Turismo со 360 kW (490 КС), со „overboost“ моќност при лансирање „Launch Control“ 420 kW (571 КС), забрзување од 0 до 100 км/ч 4,1 секунда, максимална брзина од 240 км/ч и досег од 388 – 452 км.
- Taycan Turbo Cross Turismo со 460 kW (625 КС), со „overboost“ моќност при лансирање „Launch Control“ 500 kW (680 КС), забрзување од 0 до 100 км/ч за 3,3 секунди, максимална брзина од 250 км/ч и досег од 395 – 452 км.
- Taycan Turbo S Cross Turismo со 460 kW (625 КС), со „overboost“ моќност при лансирање „Launch Control“ 560 kW (761 КС), забрзување од 0 до 100 км/ч за 2,9 секунди, максимална брзина од 250 км/ч и досег од 388 – 419 км.
Високотехнолошката шасија со погон на сите тркала и адаптивната воздушна суспензија стандардно доаѓа кај сите четири модели. Опционалниот пакет Off-Road го зголемува растојанието од земјата до 30 mm. Ова значи дека може да се вози и Cross Turismo на терени надвор од патот. Стандардниот „Gravel Mode“ ја подобрува адаптивноста на новиот модел за возење по нерамни патишта.
Во однос на визуелниот изглед, Taycan Cross Turismo внимателно го следи концептот Mission E Cross Turismo презентирана на Саемот за автомобили во 2018 година во Женева: Неговата силуета е дефинирана од спортската линија на покривот која се спушта надолу, позната како „Flyline“ и доаѓа од дизајнерите на Porsche. Дизајнерските детали вклучуваат зголемени лакови на тркалата, уникатни предни и задни дифузери и странични прагови. Како дел од пакетот Off-Road Design, Cross Turismo има специјални клапи на аглите на предните и задните браници и на краевите на праговите. Со тоа се создава впечатлива надворешност, а се обезбедува и заштита на подвозјето.
Спортски додатоци: нов заден носач и Porsche електрични велосипеди
Единствено за Taycan Cross Turismo, Porsche разви заден носач за три велосипеди кој поставува нов стандард во поглед на големина и начин на користење. Може да се користи универзално за различни видови велосипеди. Една од неговите иновативни одлики е дека задната врата може да се отвори дури и кога е натоварен задниот носач. Porsche исто така претстави два висококвалитетни електрични велосипеди – eBike Sport и eBike Cross. Со нивниот безвременски дизајн, како и моќната, одржлива технологија на погон, тие се совршено усогласени со Taycan Cross Turismo.
Високотехнолошки изглед за високотехнолошко возило
Светската премиера на новиот Porsche Taycan Cross Turismo се одржа во Хипербоул студиото во саемските простории во Минхен – Германија. Ова спектакуларно ново студио ги спојува светот на филмот и реалноста: закривен LED ѕид со агол од 270 степени, долг 40 метри и висок 5,5 метри, е комбиниран со LED таван за да се обезбеди површина на екранот од 478 квадратни метри со 70 милиони пиксели. Светската премиера беше емитувана на newstv.porsche.com и истата може да се погледне во било кое време.
(ПР-текст)
- Книги3 месеци
Македонски лекар ја објави последната исповед на Јосип Броз Тито
- Македонија3 месеци
(Видео) Отстранети два нелегално изградени објекта во општина Центар
- Македонија3 месеци
Возачот на „бентлито“ што „влета“ на плоштад казнет со 45 евра, објавена фотографија од записникот
- Регион2 месеци
(Видео) Прекината прес-конференција на градоначалникот на Бања Лука: „Луѓе ова е сериозен земјотрес“
- Регион2 месеци
(Видео) Снимен моментот на потресот во Петриња – луѓе не можат да се задржат на земјата
- Европа2 недели
Планот за отклучување на Германија протече во медиумите, Меркел: Имаме трет бран
- Свет1 месец
Поради примање мито во Кина погубен поранешен државен функционер
- Економија4 недели
Сите брендови на Индитекс доаѓаат во „Ист гејт мол“