Компании
Микросам прослави 25 години успех, инoвaтивност и трајни вредности
Македонскиот гигант во високата технологија Микросам, која е призната на светско ниво, во вторникот во Центарот за Култура, Марко Цепенков во Прилеп свечено го одбележа јубилејот за почит25-те години од постоењето.
Македонскиот гигант во високата технологија Микросам, која е призната на светско ниво, во вторникот во Центарот за Култура, Марко Цепенков во Прилеп свечено го одбележа јубилејот за почит25-те години од постоењето.
Единствената компанија која е претставник на Македонија на скоро сите континенти, на крилјата на врвните светски авиони, па дури и во вселената, македонскиот бренд кој соработувајќи со врвните светски компании ја “облече” Македонија во сосема ново руво во светски очи и размери, оваа година прославува 25 години од своето постоење, 25 испишани страни кои напамет ги говорат и познаваат компании од светски калибар, и тоа ни помалку ни повеќе во полето на нудење на најкомплексните решенија од областа на современи композити и роботиката.
“Уште ми се свежи сеќавањата кога со сопругата Лилјана го ковавме планот за основање на компанијата. Од консултантска канцеларија, станавме компанија со 150 вработени, од чудни погледи и неверувања за плановите, до респект од врвни компании, низа препреки, рамо до рамо со најдобрите производители на машини за композитни материјали во светот. Нашата книга од 25 поглавја допрва ќе ги испишува своите продолжетоци” истакна Проф. д-р Благоја Самакоски.
На корпоративна прослава по повод сребрениот јубилеј на компанијата, свечено се доделија дипломите на првите магистранти на Институтот за современи композити и роботика. Вработените во Микросам, поради својата лојалност и особен придонес во развојот на компанијата примија признанија од Лилјана Самакоска, која не го криеше задоволството од нивното работење и успех.
“Започнавме како консултантска компанија за дизајн на електронски компоненти и машини. Согледувајќи го успехот и задоволството клиентите од креативните решенијата кои ги нудевме, решивме нашето знаењето да го примениме на дизајн и производство на сопствени машинии софтвер.Денес произведуваме целосноавтоматизирани фабрики.Потврда за нашиот успех е задоволството на клиентите во околу 40 земји во светотво кои имаме успешно инсталирани 200 производни линии. Горди сме на сите кои беа дел од оваа успешна приказна, но ние и ден денес работиме како еден тим, нашата работа се базира на знаење и на континуирана едукација, но и на беспрекорна взаемна почит. “-додаде Проф. д-р Самакоски.
Сите пристутни можеа да го погледнат и корпоративното видео, кое беше сплет на интервјуа и инсерти од работата на Микросам, а главната цел беше покажувањето на приказната од другата страна. Патот до успехот, патот до тоа како да се биде најдобар и да се постане гигант во производство во високата технологија. Решенијата на Микросам се прилагодени и дизајнирани соодветно специфичните потреби на секој купувач, тоа ги прави лидери и успешни во тоа што го прават. Во ова видео се прикажа и придонесот на Микросам за општеството, најмногу во поглед на образованието. Во 2007 година Микросам ја основа Академијата која нудибесплатни курсеви за дообука и преквалификување на кадри во областа на програмирањето, машинството, електрониката и автоматиката. Две години подоцна, Микросам го основа и првиот приватен институт во Европа од областа на техничките науки кој обавува високообразовна и научно-истражувачка дејност, со една од најсовремените лаборатории во светот во која има инсталирано опремаза сите клучникомпозитни технологии. Микросам денес е меѓу првите три компании во светот која нуди најсовремениавтоматизирани решенија во областа на композитнитематеријали и роботиката.
“Особено сум горд што Микросам во светот го препознаваат какомакедонски бренд. Ние настојуваме при секојакомерцијалнасоработкада пренесеме дел од историјата, културата и благодедите на оваа земја, гордо носејќи се со обврската да бидеме амбасадори на Македонија ширум светот.”- додаде на крајот Проф. д-р Самакоски.
Ансамбл Македонија и групата Љубојна без задолжени за одличната музика и атмосфера во Центарот за култура, Марко Цепенков во Прилеп, каде што Микросам ги прослави своите јубилејни, 25 години постоење и успешно работење. /крај/
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
„Зегин онлајн“ е најпопуларна е-продавница за здравје, нега и убавина за 2023 година
Во организација на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија вчеравечер се одржа Ecommerce Awards, избор на најдобрите во македонската е-трговија.
Компанијата Зегин со е-продавницата www.zegin.com.mk беше номинирана во неколку категории, а го освои првото место во категоријата „Најпопуларна е-продавница за здравје, нега и убавина“, што претставува уште една потврда дека квалитетот, професионалноста, вложениот труд и љубов секогаш резултираат со успех.
Изборот на најдобрите е-трговци има за цел да ги препознае и награди најдобрите со што ќе придонесе за мотивација и охрабрување за уште подобра работа, да ја крене свеста за потенцијалот и да ја промовира е-трговијата, како и да ја зајакне конкурентноста и да охрабри унапредување на работењето кај постојните и идни е-трговци.
„Оваа награда, трета по ред претстаува уште еден доказ за успешноста на работењето на онлајн продавницата на Зегин- www.zegin.com.mk и е одлична мотивација за уште попосветена работа, поквалитетна понуда, како и позадоволни купувачи во иднина. Ви благодариме за лојалноста и довербата!“, велат од компанијата за наградата.
Манифестација за доделување на македонските Награди за е-трговија за 2023 година – E-commerce Awards, се одржа во присуство на членките на АЕТМ, поддржувачите и партнерите, жири комисијата и наградените е-трговци.
(ПР)
Економија
Тековните предизвици и можности на винските пазари и значењето на географските ознаки за македонското вино – теми во фокусот на регионалната конференција за вино
Како да се искористат актуелните трендови на глобалните вински пазари за подобро позиционирање на македонското вино, како да се зголеми препознатливоста на нашите вина, зошто е исклучително важно воведувањето географски ознаки на виното и какви придобивки ќе донесе овој процес. Ова се само некои од прашањата за кои се имаше дискусија на регионалната конференција за вино, што ја организираа здружението „Вина од Македонија“ и винарската визба „Тиквеш“, во соработка со Германското друштво за меѓународна соработка (GIZ).
„За да се зголемат продуктивноста и додадената вредност на домашната винска индустрија, нејзината конкурентност и вредноста на извозот, како и нејзината отпорност на тековните предизвици, вклучувајќи ги и ризиците од климатските промени, неопходни се големи вложувања во знаење, во нови технологии и дигитализација, во организација, окрупнување на лозјата и создавање ефикасни кооперантски односи, како и во воведување нови правила, стандарди и механизам за државна поддршка и поголема регионална соработка. Сето ова мора да се заснова на научен пристап користејќи ги искуствата на развиените земји, кои поминале низ оваа трансформација и може да ни помогнат да го оствариме она што е нашата главна задача – зголемување на извозот на квалитетно вино, кое ќе биде препознатливо и ценето од потрошувачите во светот“, порача во своето воведно обраќање на конференцијата претседателот на здружението „Вина од Македонија“, Светозар Јаневски.
Во рамките на конференцијата се одржаа три работни сесии на кои реномирани експерти од Универзитетот „Гајзенхајм“ во Германија, професорите Јон Ханф и Силвија Димер говореа за состојбите на глобалниот пазар на вино, за спецификите на посебните пазарни нишки во Европа и за значењето на правните и техничките услови за извоз на вино. Една од поважните пораки што ја потенцираа експертите се однесуваа на важноста на заедничкиот настап на компаниите на пазарот истакнувајќи дека ваквиот пристап може да креира ефективни резултати доколку секоја компанија настапи одговорно и самостојно покрај заедничките активности како кластер.
Поздравувајќи ја организацијата на оваа конференција, регионалниот советник за земјоделство во германската амбасада во Скопје, Франк Мулер, го нагласи значењето на соработката помеѓу здружението „Вина од Македонија“ и ГИЗ акцентирајќи дека за долгорочен одржлив развој на винската индустрија неопходна е соработка и со универзитетите бидејќи научниот пристап во воведувањето и примената на унифицирани стандарди за производство и пласман на висококвалитетно вино од регионот е повеќе од неопходен.
За најновите движења во интрарегионалната трговија со грозје и вино во рамките на Западен Балкан говореше и извршната директорка на здружението „Вина од Македонија“, Елена Младеновска-Јеленковиќ, која ја нагласи неопходноста од воспоставување заеднички вински бренд со загарантирано географски потекло како еден од клучните предуслови за зголемување на препознатливоста на овдешните вина од страна на потрошувачите на пазарите во ЕУ и пошироко.
Економија
Традиционалното закројување на лозјата на „Тиквеш“ за Свети Трифун во знакот на новите прогресивни практики на винарницата
ВВ „Тиквеш“ го одбележа празникот Св. Трифун со свечено закројување на лозјата во Лепово. На настанот присуствуваа бројни гости – претставници на институции, на дипломатскиот кор, соработници на винарницата и лозари.
Годинешниот настан беше во знакот на воведување на ЕСГ стандардите во работењето на винарницата. Со нивното имплементирање, „Тиквеш“ станува единствена винарница во регионот која воведува нови прогресивни активности и култура во своето работење, дополнително инвестирајќи во грижата за животната средина, влијанието и придонесот во развојот на општеството и доброто управување.
Гостите ги поздрави новата генерална директорка на ВВ „Тиквеш“ Бранка Славеска, која во своето обраќање фокусот го стави на посветеноста на „Тиквеш“ за развој на винската индустрија во земјава и регионот, претставувајќи пример за останатите деловни субјекти во индустријата.
„Производството на квалитетно вино е императив во работата на „Тиквеш“. Тоа може да се постигне само со имплементација на современи практики и технологии, примена на науката и, најбитно, со поставување и следење на највисоки стандарди во своето работење. Воведувањето на ЕСГ стандардите за нас и за нашите соработници значи дополнителен поттик за раст на компанијата, но и за позитивно влијание на општеството во целост“, изјави генералната директорка на „Тиквеш“ Бранка Славеска и нагласи дека „Тиквеш“, кој е своевиден амбасадор на државата, чувствува должност да вложува во трасирање на патеката за освојување на светските пазари и градење на имиџот на македонското вино.
ВВ „Тиквеш“ посветено работи на целосна трансформација во т.н. „зелена” винарница. Во рамки на овој процес, го произведува првото органско вино, токму на лозовите насади на Лепово, користи најсовремени научни методи, како и вештачка интелигенција во насока на заштита на лозовите насади и обезбедување квалитетно грозје, имплементира проекти кои имаат за цел заштита на животната средина, намалување на отпадните води како и намалување на емисиите на CO₂ и вложува во обновливи извори на енергија преку инсталирање на фотоволтаици. Притоа, сето ова го споделува и со своите кооперанти и со останатите чинители во индустријата.
„Тиквеш“ како општествено одговорна компанија во целокупното работење е посветена на минимизирање на своето влијание врз животната средина, поддршка на локалните заедници и практикување највисоки стандарди за корпоративно управување.
ПР