Компании
Не пропуштајте ја можноста: Земете ги бесплатните 50€ и тргувајте со цената на акциите на Facebook на светската берза!
Цената на акциите на Facebook од почетокот на 2015-та па до сега пораснаа за 18, 2 отсто и според процените на економистите и натаму ќе расте.
Искористете го поволниот момент на пазарот и земете ги бесплатните 50 евра за тргување со цената на акциите на Facebook на светската берза.
Преземете ги Вашите 50 евра за тргување овде.
‘Facebook на 12-ти октомври објави дека тестира неколку нови функции во огласувањето, коишто му овозможува на корисникот на изврши купување директно преку таа апликација. Ова е еден од многуте чекори којшто Facebook ги презема во своето натпреварување со Amazon, која е најголема компанија во овој сектор.
Во иднина, компаниите ќе можат на својата Facebook страница да ги објавуваат директно своите производи за продавање. Аналитичарите сметаат дека ова воведување на оваа апликација би можело да го намали бројот на младите корисници.и сето тоа би можело негативно да се одрази на цената на акциите’, кажуваат од FXLider.
Три основни фактора кои сугерираат дека пред Facebook е светла иднина, се: WhatsApp, Instagram и сé поголемиот приход од рекламите на пазарот на земјите во развој
Од aприл до септември бројот на активни месечни корисници на WhatsApp порасна за 11 отсто или 100 милиони. Кога Facebook ги купи WhatsApp во февруари минатата година, извршниот директор Марк Цукерберг g го истакна високиот раст на бројот на корисниците на оваа апликација која тогаш изнесуваше 450 милиони со дневен раст до милион корисници. Фантастичент раст, кој според Цукерберг не е остварен од никој друг дотогаш. Според ова, апликацијата на Facebook успеа да влезе во Кина кој е најголемиот интернет пазар во светот. Instagram и WhatsApp имаат дозволен пристап во Кина и покрај забраната на Facebook.
На последната објава на кварталната заработка Цукерберг изјави дека ќе се создадат многу начини да се зголеми профитот на WhatsApp кога ќе достигне до милијарда активни корисници. Претходно оваа година, друг од челиците Дејвди Венер, најави дека наскоро ќе бидат воведени нови фукнции, според кои компанијата ке може да им праќа пораки на сите свои корисници.
„Цената на акциите на Facebook позитивно реагираа на веста дека бројот на активни корисници на оваа друштвена мрежа достигна до неверојатни 900 милиони. Ширењето на Facebook на мобилните телефони се исплатеше на инвеститорите, а неодамнешниот скок на цената на акциите е само почеток. Денес оваа друштвена мрежа добива 76% од вкупниот приход баш од огласите на мобилните телефони. Минатата година овој дел изнесуваше 62 отсто што покажува дека Facebook продолжува да го освојува пазарот на огласување преку мобилни телефони“, велат од FXLider.Instagram функционира како социјална платформа која овозможува поставување на фотографии само по пат на мобилен телефон или таблет. Според официјални податоци од неговата официјална веб страна, бројот на активни месечни корисници достигна до 400 милиони.
Земете 50 евра за тргување со цената на Facebook тука.
FXLider има соработка со Fortrade Limited – компанија која е авторизирана и регулирана во UK од страна на FCA (Financial Conduct Authority) под лиценца со број 609970..
Договорите за разликата во цената (CFD) ги претставуваат производите кои се потпираат на финансискиот левериџ и носат високо ниво на ризик за вашиот капитал, затоа што цените можат брзо да постанат неповолни за вас.
Загубите можат да ги надминат вашите депозити и од вас би можело да се бара да извршите дополнителни плаќања. Овие производи можеби нема да бидат соодветни за сите клиенти и поради тоа морате да бидете сигурни дека сте ги разбрале ризиците, а и да побарате независен совет.
Овој материјал не претставува понуда, барање ни трансакција во поглед на кој и да е финансиски инструмент. FXLider не прифаќа никаква одговорност за каква било употреба на овие коментари, ниту за последиците кои од тоа можат да произлезат. Не се дава никакво уверување, ниту гаранција за точноста или потполноста на овие податоци. Како резултат на тоа, секое лице кое ќе постапи според нив, тоа го прави потполно на сопствен ризик./крај/мф/би
Извор: Макфакс
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
„Зегин онлајн“ е најпопуларна е-продавница за здравје, нега и убавина за 2023 година
Во организација на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија вчеравечер се одржа Ecommerce Awards, избор на најдобрите во македонската е-трговија.
Компанијата Зегин со е-продавницата www.zegin.com.mk беше номинирана во неколку категории, а го освои првото место во категоријата „Најпопуларна е-продавница за здравје, нега и убавина“, што претставува уште една потврда дека квалитетот, професионалноста, вложениот труд и љубов секогаш резултираат со успех.
Изборот на најдобрите е-трговци има за цел да ги препознае и награди најдобрите со што ќе придонесе за мотивација и охрабрување за уште подобра работа, да ја крене свеста за потенцијалот и да ја промовира е-трговијата, како и да ја зајакне конкурентноста и да охрабри унапредување на работењето кај постојните и идни е-трговци.
„Оваа награда, трета по ред претстаува уште еден доказ за успешноста на работењето на онлајн продавницата на Зегин- www.zegin.com.mk и е одлична мотивација за уште попосветена работа, поквалитетна понуда, како и позадоволни купувачи во иднина. Ви благодариме за лојалноста и довербата!“, велат од компанијата за наградата.
Манифестација за доделување на македонските Награди за е-трговија за 2023 година – E-commerce Awards, се одржа во присуство на членките на АЕТМ, поддржувачите и партнерите, жири комисијата и наградените е-трговци.
(ПР)
Економија
Тековните предизвици и можности на винските пазари и значењето на географските ознаки за македонското вино – теми во фокусот на регионалната конференција за вино
Како да се искористат актуелните трендови на глобалните вински пазари за подобро позиционирање на македонското вино, како да се зголеми препознатливоста на нашите вина, зошто е исклучително важно воведувањето географски ознаки на виното и какви придобивки ќе донесе овој процес. Ова се само некои од прашањата за кои се имаше дискусија на регионалната конференција за вино, што ја организираа здружението „Вина од Македонија“ и винарската визба „Тиквеш“, во соработка со Германското друштво за меѓународна соработка (GIZ).
„За да се зголемат продуктивноста и додадената вредност на домашната винска индустрија, нејзината конкурентност и вредноста на извозот, како и нејзината отпорност на тековните предизвици, вклучувајќи ги и ризиците од климатските промени, неопходни се големи вложувања во знаење, во нови технологии и дигитализација, во организација, окрупнување на лозјата и создавање ефикасни кооперантски односи, како и во воведување нови правила, стандарди и механизам за државна поддршка и поголема регионална соработка. Сето ова мора да се заснова на научен пристап користејќи ги искуствата на развиените земји, кои поминале низ оваа трансформација и може да ни помогнат да го оствариме она што е нашата главна задача – зголемување на извозот на квалитетно вино, кое ќе биде препознатливо и ценето од потрошувачите во светот“, порача во своето воведно обраќање на конференцијата претседателот на здружението „Вина од Македонија“, Светозар Јаневски.
Во рамките на конференцијата се одржаа три работни сесии на кои реномирани експерти од Универзитетот „Гајзенхајм“ во Германија, професорите Јон Ханф и Силвија Димер говореа за состојбите на глобалниот пазар на вино, за спецификите на посебните пазарни нишки во Европа и за значењето на правните и техничките услови за извоз на вино. Една од поважните пораки што ја потенцираа експертите се однесуваа на важноста на заедничкиот настап на компаниите на пазарот истакнувајќи дека ваквиот пристап може да креира ефективни резултати доколку секоја компанија настапи одговорно и самостојно покрај заедничките активности како кластер.
Поздравувајќи ја организацијата на оваа конференција, регионалниот советник за земјоделство во германската амбасада во Скопје, Франк Мулер, го нагласи значењето на соработката помеѓу здружението „Вина од Македонија“ и ГИЗ акцентирајќи дека за долгорочен одржлив развој на винската индустрија неопходна е соработка и со универзитетите бидејќи научниот пристап во воведувањето и примената на унифицирани стандарди за производство и пласман на висококвалитетно вино од регионот е повеќе од неопходен.
За најновите движења во интрарегионалната трговија со грозје и вино во рамките на Западен Балкан говореше и извршната директорка на здружението „Вина од Македонија“, Елена Младеновска-Јеленковиќ, која ја нагласи неопходноста од воспоставување заеднички вински бренд со загарантирано географски потекло како еден од клучните предуслови за зголемување на препознатливоста на овдешните вина од страна на потрошувачите на пазарите во ЕУ и пошироко.
Економија
Традиционалното закројување на лозјата на „Тиквеш“ за Свети Трифун во знакот на новите прогресивни практики на винарницата
ВВ „Тиквеш“ го одбележа празникот Св. Трифун со свечено закројување на лозјата во Лепово. На настанот присуствуваа бројни гости – претставници на институции, на дипломатскиот кор, соработници на винарницата и лозари.
Годинешниот настан беше во знакот на воведување на ЕСГ стандардите во работењето на винарницата. Со нивното имплементирање, „Тиквеш“ станува единствена винарница во регионот која воведува нови прогресивни активности и култура во своето работење, дополнително инвестирајќи во грижата за животната средина, влијанието и придонесот во развојот на општеството и доброто управување.
Гостите ги поздрави новата генерална директорка на ВВ „Тиквеш“ Бранка Славеска, која во своето обраќање фокусот го стави на посветеноста на „Тиквеш“ за развој на винската индустрија во земјава и регионот, претставувајќи пример за останатите деловни субјекти во индустријата.
„Производството на квалитетно вино е императив во работата на „Тиквеш“. Тоа може да се постигне само со имплементација на современи практики и технологии, примена на науката и, најбитно, со поставување и следење на највисоки стандарди во своето работење. Воведувањето на ЕСГ стандардите за нас и за нашите соработници значи дополнителен поттик за раст на компанијата, но и за позитивно влијание на општеството во целост“, изјави генералната директорка на „Тиквеш“ Бранка Славеска и нагласи дека „Тиквеш“, кој е своевиден амбасадор на државата, чувствува должност да вложува во трасирање на патеката за освојување на светските пазари и градење на имиџот на македонското вино.
ВВ „Тиквеш“ посветено работи на целосна трансформација во т.н. „зелена” винарница. Во рамки на овој процес, го произведува првото органско вино, токму на лозовите насади на Лепово, користи најсовремени научни методи, како и вештачка интелигенција во насока на заштита на лозовите насади и обезбедување квалитетно грозје, имплементира проекти кои имаат за цел заштита на животната средина, намалување на отпадните води како и намалување на емисиите на CO₂ и вложува во обновливи извори на енергија преку инсталирање на фотоволтаици. Притоа, сето ова го споделува и со своите кооперанти и со останатите чинители во индустријата.
„Тиквеш“ како општествено одговорна компанија во целокупното работење е посветена на минимизирање на своето влијание врз животната средина, поддршка на локалните заедници и практикување највисоки стандарди за корпоративно управување.
ПР