Компании
News Corp ја прошири поплаката против Google

Медиумскиот конгломерат News Corp ја прошири поплаката на сметка на Google пред регулаторите на Европската унија за заштита на пазарниот натпревар кои настојуваат да утврдат дали софтверскиот гигант ја злоупотребил доминантната позиција на пазарот, изјавија за Reuters упатени извори.
Компанијата News Corp ја контролира медиумскиот могул Руперт Мардок, кој е и сопственик на Wall Street Journal и е издавач на HarperCollins. Поплаката пред Европската комисија на сметка на Google ја поднесе пред две години, тврдејќи дека неговата практика за агрегирање на содржините на почетната страница и искористувањето на доминантната позиција на пазарот на интернет рекламирањето го нарушува деловниот модел на давателите на содржините како што е News Corp.
Сега, според наводите на анонимниот извор на Reuters, поплаката е проширена со нови елементи кои ја вклучуваат практиките на Google за копирање односно компилирање на содржините од другите страници, како и промовирање на сопствените резултати од пребарувањето на вестите за сметката на конкурентските страници.
News Corp го презема овој потег пред еден месец по состанокот на извршниот директор Роберт Томсон со европската комесарка за заштита на пазарниот натпревар Маргарета Вестагер, на кој беше разговарано за Google, напомнува Reuters./крај/мф/сн
Извор: Reuters
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Credissimo и оваа година донираше 60.000 денари за лицата со Даунов синдром

Credissimo уште еднаш ја покажа својата посветеност и грижливост како општествено одговорна компанија и по втор пат донираше финансиски средства во вредност од 60.000 ден. на Здружението за помош и поддршка на лицата со Даунов синдром „Вера“ од Струмица.
По повод Светскиот ден на лицата со Даунов синдром, компанијата ги вклучи своите следбеници од Facebook и Instagram и заедно со нивната помош и хуманост собраа средства во висина од 60.000 ден.. На нивните профили на социјалните мрежи беше објавен пост со кој ги повикаа своите следбеници да се приклучат во хуманитарната акција, пишувајќи уникатен коментар со срциња во различни бои, а за секој коментар Credissimo донираше по 50 денари. Оваа донација е од големо значење за Здружението за помош и поддршка на лицата со Даунов синдром „Вера“ од Струмица и ќе помогне за уште подобра грижа за лицата со Даунов синдром.
„Од име на сите членови на Здружението „Вера“ од Струмица, од срце им се заблагодаруваме на Credissimo за донацијата, со ова ја помагаат нашата работа и нашата единствена цел да се испрати една убава порака дека овие лица се тука меѓу сите нас. Благодарноста што ја чувствуваме кон нив како компанија за ова хумано и несебично дело е голема. Се надеваме дека нивниот пример за општествено одговорна фирма ќе го следат и други фирми и претпријатија“. – изјави Анче Туфекчиева.
Постојат забавни и интерактивни начини со кои може да се направи хуманитарно дело кое ќе предизвика насмевка и ќе разбуди безброј емоции, а Credissimo уште еднаш покажа дека овие начини функционираат и имаат успешен епилог. Преземањето на чекор напред во грижата и прифаќањето на различностите е темелот за подобра иднина за целото општество.
ПР-Текст
Економија
Рекорд за SEAT: повеќе од 1 милион продадени SUV-возила во светот

• Arona е најпродаваниот модел од SUV понудата на SEAT кој успеа да надмине милион продадени единици во трите нејзини модели за шест години
• Разновидноста на Arona, теренскиот карактер на Ateca и просторноста и удобноста на Tarraco се клучните карактеристики за нивната популарност
• Во 2021 година, 46% од сите продадени автомобили во Европа беа теренци, 5 процентни поени повеќе од претходната година
Сензацијата на теренците продолжува со полна пареа. Спортско теренските возила (SUV) заземаат поголем дел од пазарот од година во година. Во 2021 година тие сочинуваа 46% од регистрациите на автомобили во Европа, 5 процентни поени повеќе од претходната година. Јасен пример за оваа еволуција на раст е палетата на теренци на SEAT. Во 2022 година ја надмина границата од еден милион во однос на продажбата на нејзините три модели само шест години по лансирањето на првиот. Минатата година, Arona, Ateca и Tarraco веќе учествуваа со 49% од глобалната продажба на брендот, со 192.100 единици. Дизајнот, разновидноста и спортското возење имаат суштинска улога помеѓу причините за нивната популарност.
Разновиден лидер. 1 милионитиот SUV беше никој друг туку SEAT Arona, секогаш во првите редови. Од лансирањето во 2017 година, првиот урбан SUV на SEAT стана најпопуларниот автомобил на марката, со 481.585 продадени единици на глобално ниво. Бестселер во Шпанија во 2021 година, ова е прв пат SUV да го предводи пазарот во земјата. Од своето деби, продаден е близу 98.000 единици во Шпанија. Се издвојува по својот функционален и практичен дизајн, младешкиот и приспособлив имиџ, вредноста за парите, одличните динамични перформанси и технолошката внатрешност, кои го прават удобен, поврзан и многу безбеден автомобил. SEAT Arona се произведува во фабриката Марторел.
Елеганција на сите терени. По него следи робусната SEAT Ateca, првиот SUV во историјата на марката. Компактниот SUV сега е продаден во 435.443 примероци. Неговите елегантни линии и изразито спортски карактер му даваат непогрешлив идентитет, нагласен со неговата верзија со погон на сите тркала 4Drive, една од најефикасните на пазарот. Има голем број следбеници во Германија, каде што продажбата веќе изнесува повеќе од 108.000 единици благодарение на неговото агилно, стабилно и удобно управување во секоја ситуација, што совршено се совпаѓа со неговата надворешно-патна природа.
Голем по дизајн. Покрај него стои SEAT Tarraco. Лансиран во 2018 година, досега на глобално ниво се продадени 88.820 примероци од овој SUV. Тоа беше првиот модел кој беше именуван со гласање од јавноста во кое учествуваа повеќе од 140.000 луѓе. Неговиот дизајн кој го поставува трендот го подобрува неговото присуство. Сепак, она што најмногу го издвојува е неговата пространост, со ергономски седишта и верзија со 7 седишта, со капацитет на багажникот до 1.775 литри со склопени сите редови на седишта. Дополнително, неговата издигната положба му дава практичност без да се загрози неговото спортско управување со голема прецизност во свиоците. Како и кај Ateca, нејзиниот најголем пазар е Германија, каде што се продадени 29.000 единици.
ПР-Текст
Економија
Се намалува цената на „мазутот“

Малопродажната цена на „мазутот М-1 НС“ се намалува 1,052 денар/кг и сега ќе изнесува 37,078 денари/кг.
Малопродажните цени на бензините „евросупер БС-95“ и „евросупер БС-98“, како и на „евродизелот (Д-Е V)“ и на екстра-лесното масло за домаќинство (ЕЛ-1) не се менуваат.
Од 23.3.2023 година, од 00.01 часот, максималните цени на нафтените деривати ќе изнесуваат:
моторен бензин „евросупер БС-95“ – 81,00 (денар/литар)
моторен бензин „евросупер БС-98“ – 83,00 (денари/литар)
дизел-гориво „евродизел БС (Д-Е V)“ – 74,00 (денари/литар)
масло за горење екстра-лесно 1 (ЕЛ-1) – 73,50 (денари/литар)
„мазут М-1 НС“ – 37,078 (денари/килограм)