Компании
Новите модели на Ауди освоија престижни награди ширум светот
Моделите на реномираниот бренд со четири прстени, „Audi“ продолжуваат да освојуваат престижни награди на речиси сите континенти тргнувајќи од Европа па сé до Азија, Америка и Австралија.
Новите, надоградени и усовршени возила кои се произведуваат во фабриката во Инголштат, Германија се закитија со признанија кои дополнително им ја зацврстија водечката позиција во премиум класата. Моделите кои триумфираат на светскиот пазар може да се најдат и во земјава во салонот на импортерот „Порше Македонија“. Audi A3 во Кина ја доби наградата J.D.Power Award 2015 која се доделува врз основа на опсежни анкети направени помеѓу потрошувачите кои го оценуваат квалитетот на новите автомобили во земјата. Возилото го освои првото место во исклучително тешката категорија на луксузни компактни лимузини. Од друга страна, во Швајцарија омилен автомобил е Audi Q7 и беше прогласен за возило на годината. Признанието беше доделено врз основа на 68.000 гласови на потрошувачите. Новиот Audi Q7 е омилено возило и во Австралија каде доби две награди. Автомобилот првично се закити со пет ѕвезди во рамки на програмата за проценка на безбедноста на новите возила, а како продолжение беше прогласен и за најдобро луксузно спортско возило од страна на реномираниот онлајн магазин drive.com.au. Жирито одвои посебни комплименти за комплетно дигитализираната виртуелна кабина, новиот „тачпад“ и софистицираната изработка. Во Соединетите Американски Држави највисоките признанија за безбедност отидоа кај лимузините Audi A3, Audi A6 и Audi Q5. Наградите ги доделува Институтот за безбедност на автопатот и земајќи во предвид дека ги добија највисоките оценки, тие се и официјално најбезбедните возила во своите категории. Брендот со четирите прстени и во изминативе две години ги има добиено овие признанија за голем број на други модели. Воедно како продолжение на успесите во САД пристигна и платинестата награда од индустриската организација „Лига на американските комуникациски професионалци“ за техничката анимација на A3 e-tron. Во Нов Зеланд, Audi RS3 Sportback беше прогласен за најпопуларно возило во својата категорија на изборот за автомобил на година. Моделот го импресионираше жирито со својот дизајн, компактност и ефикасна конструкција. „Audi“ исто така доминира и на домашен терен, во Германија каде Audi eKurzinfo доби признание за иновација во категоријата „апликации“. Станува збор за награди кои ги доделува Германскиот совет за дизајн, непрофитна организација на Федералниот парламент на Германија. Моделите на „Audi“ со децении наназад ги поместуваат границите во автомобилскиот свет, стручниот тим посочува дека и понатаму ќе продолжи да се надминува себе си во инвентивноста. Потрошувачка на гориво на гореспоменатите модели:Audi А3 Spaceback:Комбинирана потрошувачка на гориво во l/100 km: 7,1-3,5 Комбинирана емисија на CO2 во g/km: 164-92 Audi А6:Комбинирана потрошувачка на гориво во l/100 km: 9,4-4,2 Комбинирана емисија на CO2 во g/km: 218-109 Audi S1:Комбинирана потрошувачка на гориво во l/100 km: 7,3-7,0 Комбинирана емисија на CO2 во g/km: 168-162 Audi RS 3 Sportback:Комбинирана потрошувачка на гориво во l/100 km: 8,3-8,1 Комбинирана емисија на CO2 во g/km: 194-189 Audi A3 e-tron:Комбинирана потрошувачка на гориво во l/100 km: 1,7-1,5 Потрошувачката на електрична енергија во kWh /100 км: 12,4-11,4 ;Комбинирана емисија на CO2 во g/km: 39-35 Потрошувачка на гориво, емисија на CO2 и ефикасноста зависи од пневматиците / тркалата кои се користат. /крај/со/ст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
„Зегин онлајн“ е најпопуларна е-продавница за здравје, нега и убавина за 2023 година
Во организација на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија вчеравечер се одржа Ecommerce Awards, избор на најдобрите во македонската е-трговија.
Компанијата Зегин со е-продавницата www.zegin.com.mk беше номинирана во неколку категории, а го освои првото место во категоријата „Најпопуларна е-продавница за здравје, нега и убавина“, што претставува уште една потврда дека квалитетот, професионалноста, вложениот труд и љубов секогаш резултираат со успех.
Изборот на најдобрите е-трговци има за цел да ги препознае и награди најдобрите со што ќе придонесе за мотивација и охрабрување за уште подобра работа, да ја крене свеста за потенцијалот и да ја промовира е-трговијата, како и да ја зајакне конкурентноста и да охрабри унапредување на работењето кај постојните и идни е-трговци.
„Оваа награда, трета по ред претстаува уште еден доказ за успешноста на работењето на онлајн продавницата на Зегин- www.zegin.com.mk и е одлична мотивација за уште попосветена работа, поквалитетна понуда, како и позадоволни купувачи во иднина. Ви благодариме за лојалноста и довербата!“, велат од компанијата за наградата.
Манифестација за доделување на македонските Награди за е-трговија за 2023 година – E-commerce Awards, се одржа во присуство на членките на АЕТМ, поддржувачите и партнерите, жири комисијата и наградените е-трговци.
(ПР)
Економија
Тековните предизвици и можности на винските пазари и значењето на географските ознаки за македонското вино – теми во фокусот на регионалната конференција за вино
Како да се искористат актуелните трендови на глобалните вински пазари за подобро позиционирање на македонското вино, како да се зголеми препознатливоста на нашите вина, зошто е исклучително важно воведувањето географски ознаки на виното и какви придобивки ќе донесе овој процес. Ова се само некои од прашањата за кои се имаше дискусија на регионалната конференција за вино, што ја организираа здружението „Вина од Македонија“ и винарската визба „Тиквеш“, во соработка со Германското друштво за меѓународна соработка (GIZ).
„За да се зголемат продуктивноста и додадената вредност на домашната винска индустрија, нејзината конкурентност и вредноста на извозот, како и нејзината отпорност на тековните предизвици, вклучувајќи ги и ризиците од климатските промени, неопходни се големи вложувања во знаење, во нови технологии и дигитализација, во организација, окрупнување на лозјата и создавање ефикасни кооперантски односи, како и во воведување нови правила, стандарди и механизам за државна поддршка и поголема регионална соработка. Сето ова мора да се заснова на научен пристап користејќи ги искуствата на развиените земји, кои поминале низ оваа трансформација и може да ни помогнат да го оствариме она што е нашата главна задача – зголемување на извозот на квалитетно вино, кое ќе биде препознатливо и ценето од потрошувачите во светот“, порача во своето воведно обраќање на конференцијата претседателот на здружението „Вина од Македонија“, Светозар Јаневски.
Во рамките на конференцијата се одржаа три работни сесии на кои реномирани експерти од Универзитетот „Гајзенхајм“ во Германија, професорите Јон Ханф и Силвија Димер говореа за состојбите на глобалниот пазар на вино, за спецификите на посебните пазарни нишки во Европа и за значењето на правните и техничките услови за извоз на вино. Една од поважните пораки што ја потенцираа експертите се однесуваа на важноста на заедничкиот настап на компаниите на пазарот истакнувајќи дека ваквиот пристап може да креира ефективни резултати доколку секоја компанија настапи одговорно и самостојно покрај заедничките активности како кластер.
Поздравувајќи ја организацијата на оваа конференција, регионалниот советник за земјоделство во германската амбасада во Скопје, Франк Мулер, го нагласи значењето на соработката помеѓу здружението „Вина од Македонија“ и ГИЗ акцентирајќи дека за долгорочен одржлив развој на винската индустрија неопходна е соработка и со универзитетите бидејќи научниот пристап во воведувањето и примената на унифицирани стандарди за производство и пласман на висококвалитетно вино од регионот е повеќе од неопходен.
За најновите движења во интрарегионалната трговија со грозје и вино во рамките на Западен Балкан говореше и извршната директорка на здружението „Вина од Македонија“, Елена Младеновска-Јеленковиќ, која ја нагласи неопходноста од воспоставување заеднички вински бренд со загарантирано географски потекло како еден од клучните предуслови за зголемување на препознатливоста на овдешните вина од страна на потрошувачите на пазарите во ЕУ и пошироко.
Економија
Традиционалното закројување на лозјата на „Тиквеш“ за Свети Трифун во знакот на новите прогресивни практики на винарницата
ВВ „Тиквеш“ го одбележа празникот Св. Трифун со свечено закројување на лозјата во Лепово. На настанот присуствуваа бројни гости – претставници на институции, на дипломатскиот кор, соработници на винарницата и лозари.
Годинешниот настан беше во знакот на воведување на ЕСГ стандардите во работењето на винарницата. Со нивното имплементирање, „Тиквеш“ станува единствена винарница во регионот која воведува нови прогресивни активности и култура во своето работење, дополнително инвестирајќи во грижата за животната средина, влијанието и придонесот во развојот на општеството и доброто управување.
Гостите ги поздрави новата генерална директорка на ВВ „Тиквеш“ Бранка Славеска, која во своето обраќање фокусот го стави на посветеноста на „Тиквеш“ за развој на винската индустрија во земјава и регионот, претставувајќи пример за останатите деловни субјекти во индустријата.
„Производството на квалитетно вино е императив во работата на „Тиквеш“. Тоа може да се постигне само со имплементација на современи практики и технологии, примена на науката и, најбитно, со поставување и следење на највисоки стандарди во своето работење. Воведувањето на ЕСГ стандардите за нас и за нашите соработници значи дополнителен поттик за раст на компанијата, но и за позитивно влијание на општеството во целост“, изјави генералната директорка на „Тиквеш“ Бранка Славеска и нагласи дека „Тиквеш“, кој е своевиден амбасадор на државата, чувствува должност да вложува во трасирање на патеката за освојување на светските пазари и градење на имиџот на македонското вино.
ВВ „Тиквеш“ посветено работи на целосна трансформација во т.н. „зелена” винарница. Во рамки на овој процес, го произведува првото органско вино, токму на лозовите насади на Лепово, користи најсовремени научни методи, како и вештачка интелигенција во насока на заштита на лозовите насади и обезбедување квалитетно грозје, имплементира проекти кои имаат за цел заштита на животната средина, намалување на отпадните води како и намалување на емисиите на CO₂ и вложува во обновливи извори на енергија преку инсталирање на фотоволтаици. Притоа, сето ова го споделува и со своите кооперанти и со останатите чинители во индустријата.
„Тиквеш“ како општествено одговорна компанија во целокупното работење е посветена на минимизирање на своето влијание врз животната средина, поддршка на локалните заедници и практикување највисоки стандарди за корпоративно управување.
ПР