Македонија
Шилегов: Во Ѓорче за 4 години направиме толку, колку што Градот нема направено во изминатите 40 години
Ние малку зборуваме, многу добро планираме, уште подобро реализираме, во општина Ѓорче Петров за 4 години успеавме да направиме толку, колку што Градот нема направено во изминатите 40, истакна кандидатот на СДСМ и Коалицијата за градоначалник на Скопје Петре Шилегов, во обраќањето во Ѓорче Петров.
Тој нагласи дека Данела Арсовска во својата програма нуди проекти кои се веќе реализирани, толку многу ги потценуваат граѓаните, што ветуваат се и сешто.
„Ќе градела булевар Борис Трајковски, тој е направен, ќе градела Булевар Словенија и тој е направен, ќе градела тунели под Лимак и тие се направени“, рече Шилегов.
Тој нагласи дека Булевар Словенија ќе продолжува до Ново село, со мостови преку Лепенец, за да може граѓаните од тој дел да имаат комуникација со градот и вентили за излез, а не да вртат 30 километри за да дојдат до центарот на градот.
„Ние покажавме како се сака Скопје, затоа што рамномерно инвестиравме во 4 години во сите делови на градот, изградивме и реконструиравме преку 40 улици, изградивме 4 нови булевари и тоа АСНОМ, Христијан Тодоровски Карпош, Босна и Херцеговина и Никола Карев заедно со Пластичарска, еден мост завршивме, друг се гради, од подземниот тунел завршени се 300 од 750 метри“, истакна Шилегов.
Актуелниот градоначалник вели дека за Скопје, како брз, модерен европски град не постојат брзи и лесни решенија. Таквите решенија се брзоплети.
„Опозицијата во центарот на Скопје потроши 680 милиони евра, а сега фасадите се распаѓаат на еден ветар, не мислеа на луѓето, мислеа на најкриминалниот проект во историјата на современа Европа – Скопје 2014. Покажавме и докажавме дека граѓаните ни се важни, не се тука граѓаните да служат на политиката, туку политиката да има служи на граѓаните да ги решава нивните проблеми, да отвора нови перспективи, да дава можност на секој подеднакво да живее, да расте и да се развива во современ град“, нагласи Шилегов и најави дека општината Ѓорче Петров и Градот Скопје ќе субвенционираат 50% за секое дете запишано во градинка, бидејќи на младите им треба помош, кога основаат семејство, за да останат тука, тука да ги чуваат своите деца.
Тој нагласи дека во наредниот период ќе продолжи она што е започнато, реализација на визијата во Скопје до 2024 година да нема сообраќаен метеж.
„Ѓорче Петров ќе биде една од почетните станици на БРТ, со кој граѓаните за 20-30 денари за 35 минути со 21 застанување ќе стигнуваат од Ѓорче до Ново лисиче“, нагласи Шилегов, додавајќи дека за ваков проект се зборува 40 години, а градот предводен од СДСМ го доведе во фаза на изградба за само 2,5 години.
Тој истакна дека императив е здравата животна средина и затоа ќе продолжи субвенционирањето во вредност од милион евра секоја година за замена на печките со инвентори.
Тој ги повика граѓаните на 17 октомври масовно да гласаат за број 12, за советот на општина Ѓорче Петров, предводен од Илија Спасовски, за градоначалникот Александар Наумоски, за советот на град Скопје, предводен од Софија Пејкова и за градоначалникот на Град Скопје Петре Шилегов, да продолжи Најдоброто, за Скопје какво што го заслужуваат граѓаните.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
Постигната либерализација во товарниот транспорт за и од трети земји со Црна Гора
Министерството за транспорт и врски на Северна Македонија и Министерството за собраќај и поморство на Црна Гора потпишаа Протокол за либерализација на товарниот транспорт за и од трети земји.
Согласно Протоколот, либерализацијата ќе стапи на сила од 1 мај 2024 година и ќе има важност една година, период во кој ќе се прави анализа на состојбата во меѓународниот патен превоз, се со цел да се постигне конечно ослободување од системот на дозволи и во наредниот период.
Ова беше постигнато на состанокот на македонско-црногорската мешовита комисија за меѓународен патен превоз на патници и стока кој се одржа во Скопје.
До сега, двете земји врз база на реципроцитет разменуваа вкупно 300 дозволи за и од трети земји кои беа од огромно значење за товарниот транспорт.
Либерализацијата е чекор напред кон отстранување на сите админстративни постапки во однос на дозволите, процес што ќе придонесе за побрз и ефикасен транспорт како и зголемување на економската соработка меѓу Северна Македонија и Црна Гора.
Со Протоколот исто така двете страни се обврзаа да пристапат кон меѓусебно признавање на Сертификатите за професионална компетентност на возачите за учество во меѓународниот патен сообраќај. На состанокот се усогласија и процедурите во делот на превозот на патници меѓу двете земји.
Ова е прва средба на македонско-црногорската мешовита комисија за меѓународен патен превоз на патници и стока после тринаесет години, на која се донесоа низа мерки со кои значително се подобрува соработка меѓу Северна Македонија и Црна Гора во делот на патниот и товарниот транспорт.
Македонија
Воздухопловните сили на Италија од денеска ќе патролираат над македонското небо
Министерката за одбрана Славјанка Петровска и италијанскиот министер за одбрана Гвидо Крозето во Центарот за обука на пилоти во касарната „Страшо Пинџур“ во Петровец го потпишаа Техничкиот договор со кој Италијанските вооружени сили и официјално се вклучија во НАТО мисијата за воздухопловно патролирање над македонското небо.
Министерката Петровска по потпишувањето истакна дека со вклучувањето на Италија во оваа НАТО мисија, единството во Алијансата го гледаме на дело.
„Често споменуваме дека Алијансата е приказ на сојузништво и единство, но зборовите не можат да го отсликаат тоа што можеме да го видиме на дело – италијански и грчки воени воздухоплови, во координација со македонското воено воздухопловство гарантирајќи ја безбедноста на небото на Северна Македонија“, рече министерката.
Со Италија изградивме вистинско сојузништво и развивме силна соработка, рече Петровска, и додаде дека фактот дека италијански воздухоплови ќе ја гарантираат безбедноста на нашиот воздушен простор е приказ за целосна меѓусебна доверба.
Италијанскиот министер Крозето порача дека со денешното потпишување на овој историски договор, Италија заедно со Грција ја презема обврската за заштита на небото на Северна Македонија и дополни дека сојузништвото во Алијансата значи своите сили да се стават на располагање на други земји кога има потреба за такво нешто.
„Италија има чест што може да даде свој придонес во оваа насока и ѝ благодари на Северна Македонија за довербата“, рече Крозето.
Небото на Северна Македонија со официјалниот почеток на НАТО „air policing“ мисијата во нашата земја во декември 2021 година, и официјално стана дел од колективниот систем на Алијансата за воздушно патролирање. Досега, воздухопловното патролирање беше доверено на грчкото воено воздухопловство, а отсега тоа ќе се врши со воздухоплови на грчките и на италијанските воздухопловни сили, во координација со военото воздухопловство на Армијата на Република Северна Македонија.
Мисијата за воздухопловно патролирање на нашето небо ја раководи Сојузничката воздухопловна команда на НАТО, а тактичката контрола на мисијата е под раководство на Центарот за комбинирани воздухопловни операции во Торехон, Шпанија.
Македонија
(Видео) Шкријељ: Понудата на ДПМНЕ е понуда за блокада на ЕУ, над 80 проценти од листите се истите пратеници
Составот на кандидатските листи за пратеници од ВМРО-ДПМНЕ потврди дека нема никаква промена во оваа партија. Ова е понуда за блокада на европскиот пат на државата, тоа е кристално јасно, истакна на денешната прес-конференција Санела Шкријељ, пратеничка на СДСМ.
„Над 80% од предложените кандидати за пратеници се истите кои досега спроведуваа активна блокада на македонското Собрание.
Освен блокада на европскиот пат на државата повеќе од 2 години Собранието е под опструкции, блокади, кочење, од страна на ВМРО-ДПМНЕ
Наместо за интересот на граѓаните и државата се спроведуваа теснопартиски инетерси а често слушнавме и навреди и омаловажувања кон жените-пратенички.
Во време на криза во Собранието ја блокираа помошта за граѓаните и компаниите.
Беа против минималната плата и раст на платите и против членството на државата во ЕУ.
Тропаа и вревеа со вувузели во парламентот“, вели таа.
Оценува дека граѓаните беа сведоци на одолговлекувања, бесмислени реплики, штанцање илјадници амандмани за блокада на законите, незакажување седници и неставање на дневен ред на клучни закони во парламентарните комисии, предводени од опозицијата.
Со истите лица на листите, Белата палата, според Шкријељ потврдува дека се определува за блокада на европскиот пат на државата. Со ДПМНЕ е можно само враќање назад.
В„о ВМРО-ДПМНЕ нема никаква промена и не можат да донесат никакви промени на подобро, напротив.
Затоа, кристално јасно е.
Изборот пред граѓаните на претстојните избори ќе биде помеѓу надеж и просперитетна европска иднина со СДСМ и безнадежност, враќање 10 години назад со ДПМНЕ далеку од ЕУ“, прецизира пратеничката на СДСМ.