Соопштенија
„Шпаркасе“ одбележа 15-години постоење на македонскиот пазар: „Градиме доверба и долгорочно партнерство“

Банката „Шпаркасе“ организираше појадок со медиумите, одбележувајќи 15 години постоење на македонскиот пазар, пришто ги објави и податоците за работењето во тековната година.
МИСИЈА И ВИЗИЈА
Одбележувајќи 15 години постоење на македонскиот пазар, Шпаркасе Банка АД Скопје со својот тим експерти останува доследна на својата мисија и визија – да гради доверба и долгорочно партнерство, препознавајќи ги очекувањата и потребите на своите клиенти. Наш приоритет се одговорно банкарство и стабилност, а иновацијата и агилноста се нашата движечка сила. За нашата визија да бидеме најдобар избор за нашите клиенти, да ги поддржуваме економијата и општеството и да креираме подобра иднина за сите, зборуваат фактите и постигнатите резултати.
ПОСТИГНАТИ РЕЗУЛТАТИ
Денес Шпаркасе Банка АД Скопје има 36 филијали и 140.000 активни клиенти. Во услови на тешка економска криза проследена со многу висока инфлација во изминатата година Шпаркасе Банка АД Скопје го продолжи финансирањето на економијата и на
населението и оствари раст на кредитната активност, додека истовремено водеше политика на управување ризици. Во првата половина од оваа година можеме да се пофалиме со одлични резултати. Споредбено со првата половина на 2022 година, оваа година вкупната актива на Банката, за првите 6 месеци изнесува 86.852 милиони односно забележан е 13% раст. Остварен е
раст на кредитното портфолио од 10% , при што кај сегментот на корпоративни клиенти годишниот раст изнесува 12%, додека портфолиото на физички лица порасна за 8%. Особено сме горди што овој кредитен раст во неизвесно опкружување проследено со високи стапка на инфлација, е остварено со знајачно намалување на нефункционалните кредити за 23% споредено со Јуни 2022 година, односно стапката на нефункционални кредити од 3,6% минатата година е намалена на 2,5% оваа година. На страна на депозитното портфолио бележиме раст од 17%, при што растот кај корпоративните клиенти изнесува 21%, кај физичките лица 14%, додека во сегментот на финансиски институции бележиме раст од 20%. Сето ова придонесе банката во првите шест месеци да оствари позитивен финансиски резултат од 939 мил.мкд кој е повисок од минатата година.
Шпаркасе Банка АД Скопје како досега така и понатаму ќе продолжи да нуди квалитетни и атрактивни понуди на производи и услуги, креирани според потребите на своите клиенти, и да обезбедува најдобри услови и конкурентни каматни стапки за своите продукти на пазарот.
Во изминатата година Банката активно продолжи да ги поддржува своите корпоративни клиенти во нивните инвестиции и имаше зголемена активност во делот на проектните финансирања, главно во делот на зелената енергија, каде што по интеграцијата со Охридска Банка во 2021 година е апсолутен пазарен лидер со пазарно учество од 36%, обезбедувајќи го овој вид финансирање повеќе од 12 години. Во сегментот на физички лица постојано работевме на унапредување на нашата понуда при што бевме прва и единствена банка која воведе фиксни каматни стапки на 10 години на станбените и потрошувачките кредити. Сето тоа беше првенствено во насока да обезбедиме одредена стабилност и да ја намалиме неизвесноста која клиентите ја почуствуваа поради зголемувањето на референтните каматни стапки. Сето ова, проследено и со постојаното унапредување и поедноставување на нашите процеси, ни овозможи да забележиме пораст на кредитното портфолио кај станбените кредити од 11% и 10% кај потрошувачкикте кредити. Шпаркасе Банка АД Скопје го продолжи континуитетот на позитивни резултати и во активностите поврзани со финансиските пазари и понатаму ја зајакна својата пазарна позиција. Воедно, Банката прудентно управуваше со својата денарска и девизна ликвидност, имајќи ги предвид регулаторните барања и потребите на клиентите. Во делот на тргувањето со девизи, Банката го зголеми прометот за 8,77% и го подобри своето пазарно учество за 1,47%, кое сега изнесува 18%. Имајќи ги предвид услугите со хартии од вредност, во сегментот на тргување на меѓународните пазари на капитал, Банката ја има повторно лидерската позиција во Земјата остварувајќи пазарно учество од околу 50%. Шпаркасе Банка АД Скопје е и понатаму банка чувар на најголемиот фонд во земјата – КБ Прв пензиски фонд, со актива од повеќе од 900 милиони евра.
ИДНИ ПЕРСПЕКТИВИ
Од своето постоење Банката постојано работи на реализација на своите планови и идни перспективи: да биде сигурен избор за своите клиенти, атрактивно место за работа за своите вработени, да придонесува за одржливо општество, да биде водечки играч на пазарот и да биде дигитална иновативна банка, која има врвен однос со клиентите.
Фокус – Дигитализација
Една од перспективите на кои се посветивме во изминатиот период и продолжуваме да ја развиваме е дигитализација на начинот на работа и дигитализација на услугите за клиентите. Имајќи ги предвид потребите и очекувањата на клиентите, покрај оптимизација на процесите во 2022 година се имплементираше и проектот за воведување дигитален потпис, со што Банката стана една од првите банки на пазарот што го понуди ова корисничко искуство.
Главен приоритет: Одржливост
Уште од своето основање Шпаркасе Банка АД Скопје се позиционира како општествено одговорна компанија што се залага за одржливост како принцип на живеење и позитивен развој на нашиот регион. Во рамките на платформата за корпоративна општествена одговорност – „Sparkasse Life“, Банката и во 2022 година ги продолжи активностите за проширување и развој на областите што се опфатени со неа: културата и уметноста, здравството, спортот, финансиската едукација и заедницата во која припаѓаме. Со своите заложби и активности што ги остваруваме преку платформата „Sparkasse Life“, Шпаркасе Банка АД Скопје е во процес на трансформација во комплетно одржлива банка.
Една од нашите најважни идни перспективи е да бидеме одржлива банка што одговара на потребите на денешницата, без притоа да ја компромитира иднината и потребите на следните генерации.
Нашата стратегија за одржливост е изработена во согласност со групациските стандарди и најдобрите практики и е заснована на Агендата за одржлив развој за 2030 година, донесена од сите земји членки на Обединетите нации во 2015 година, која вклучува 17 цели за одржлив развој (SDGs), кои се итен повик за акција од сите земји – развиени и во развој – во глобално партнерство.
ВРАБОТЕНИ
Ние сме банка што постојано инвестира во своите вработени, во зголемување на нивните вештини и знаења, во насока на нивна лична професионална развојна кариера, како и во насока на континуирано градење доверба кај клиентите и нивно задоволство од услугите и од производите на Шпаркасе Банка. Воедно, вложуваме во унапредување на вештините на нашите вработени да креираат финансиско здравје, а преку разни активности го поддржуваме и развојот на нивниот спортски дух и ги поттикнуваме да создаваат здрави навики и да водат здрав живот.
Во рамките на нашиот нов мултифункционален тренинг-центар постојано вложуваме во нивна едукација и тренинг, спроведуваме менторски програми и работилници за обучување и за ориентирање на нововработени. Имаме 672 вработени, за кои се залагаме за еднакви можности за кариера, за што говори и застапеноста од 56% жени на менаџерски позиции и 73% вработени жени во Банката. Ја почитуваме различноста и го применуваме принципот на инклузија при вработувањето. Банката е горда на своите вработени, кои со својата посветеност и ангажман ги отсликуваат нејзините пет корпоративни вредности: извонредност, доверба, страст, партнерство и агилност.
КЛИЕНТИ
Шпаркасе Банка АД Скопје е лидер во зелено финансирање во земјава. Во услови на голема енергетска криза, Банката во соработка со Европската банка за реконструкција и развој (ЕБРД) со поддршка на зелената економија во Северна Македонија обезбеди заем од 23 милиони евра (ШБС) за кредитирање локални микро, мали и средни претпријатија (ММСП). Со овој потег, 30% од кредитната линија е насочена за инвестиции што ќе им помогнат на малите бизниси да ја подобрат енергетската ефикасност, или да произведуваат и да се префрлат на обновлива енергија.
Нашите најголеми зелени проекти, за чие финансирање Банката одвои 86 милиони евра, се:
• Thor Impex за изградба на првата приватна ветерна електрана во Македонија Богословец,
• Heliocentrum (Javor Group) за изградба на фотонапонски електроцентрали за производство
на електрична енергија
• Vardar Bio Process за изградба на електрани за производство на електрична енергија
од биогас
• MHE Topolki за изградба на четири мали хидроцентрали
ПРОЕКТ СО МОН ЗА СУБВЕНЦИОНИРАН СТУДЕНТСКИ ОБРОК
Годинава Шпаркасе Банка започна проект со Министерството за образование и наука, за реализирање на правото на субвенциониран студентски оброк. Досега на првиот и на вториот повик на МОН, аплицираа повеќе од 21.000 студенти, а во академската 2023/2024 година се очекува наменската Visa кобрендирана картичка на Шпаркасе Банка и МОН за субвенциониран студентски оброк да ја добијат повеќе од 30.000 студенти. Visa кобреднираната картичка ќе можат да ја користат кај сите трговци што поседуваат ПОС-терминал, а се регистрирани под дејности како: ресторани за брза храна, ресторани, пекарници и маркети. Шпаркасе Банка, на сите студенти што аплицирале за користење субвенциониран студентски оброк, им овозможува користење бесплатен Vibe on пакет за млади, кој вклучува многубројни придобивки. Со овој пакет е овозможено бесплатно отворање и одржување платежна сметка, бесплатно добивање и користење платежна картичка, бесплатно S-Banka мобилно банкарство
преку кое може да се плаќа во движење, да се следи состојбата на сметката, да се подигнуваат средства од АТМ без провизија на сите АТМ-и на ниво во Групацијата, без разлика каде и да се наоѓа студентот.
ЖИВОТНА СРЕДИНА
Енергетската криза предизвика голема нестабилност во енергетскиот сектор и цените на енергенсите, што, пак, наметна преземање соодветни мерки, со цел заштеда на енергенсите и на нивната потрошувачка. И оваа состојба Банката ја управуваше на високо ниво, при што се постигнаа поставените цели за заштеда на електрична енергија и оптимално управување со ресурсите.
Во своите заложби за одржливост на животната средина, за првпат во банкарскиот сектор во земјава Шпаркасе Банка започна да издава Visa Eco картички од рециклирачки материјал, со посебни својства на разградливост. Од особено значење во 2022 година, се истакнува инвестицијата на фотоволтаични системи во централните згради на Шпаркасе Банка во Скопје и во Охрид, со цел сопствено производство на електрична енергија.
Kако општествено одговорна компанија и ориентирана кон користење зелена енергија, Банката во 2022 година воведе E-mobility и го реализираше проектот за набавка на две возила на електричен погон и постави два полначи за полнење на електричните возила со 100% зелена енергија, за потребите на своите клиенти. Банката инвестираше и во електрични тротинети како еколошко превозно средство за вработените, заради избегнување на градскиот метеж како и стимулирање на вработените за користење еколошки превоз, со цел редуцирање на емисијата на стакленички гасови во воздухот.
Исто така, преку воведување на дигитализацијата и отстранувањето на хартијата во деловното комуницирање, во 2023 година е остварено намалено користење на хартијата со заштеда за повеќе од 7% во вкупната потрошувачка на хартија, а со сопствено производство на електрична енергија е реализирана намалена емисија на CО2 за приближно 37.200 кг во 2023 година, заклучно со 15 септември.
ОПШТЕСТВО
Шпаркасе Банка АД Скопје и во 2023 година ја продолжи традицијата за поддршка на настани што го збогатуваат културното наследство и ја афирмираат уметноста. Во рамките на платформата „Sparkasse Life“ продолживме со корпоративната стратегија во насока на поддршка на настани и проекти значајни за македонската уметност и култура, со цел зајакнување на пeрцепцијата
за Банката како институција со урбан имиџ, која покажува грижа за заедницата и негува културни вредности.
Во периодот од 2020 до 2023 година Банката поддржа 110 проекти во форма на спонзорства и донации, меѓу кои: фестивалот Охридско лето, Таксират, Д Фестивал, Фестивал на европски филм – Cinedays, Струмички карневал, ликовна колонија „Вевчански видувања“, спортската манифестација „Прв до врв“. Шпаркасе Банка АД Скопје реализира и значајни донации на „СОС Детско село“, со кои годинава ја одбележуваме 11-годишнината од заедничката соработка. Шпаркасе Банка АД Скопје поддржува и организации и многубројни високо образовни институции, кои имаат за цел унапредување на економскиот развој во доменот на економијата и бизнисот во Република Северна Македонија, како и развој на меѓународна соработка со споделување знаења,
поврзување на бизнисите и поттикнување промени во регионот. Во периодот што претстои Шпаркасе Банка АД Скопје ќе продолжи посветено да работи на своите идни перспективи, од кои најзначајна секако е стратегијата за одржливост. Бидејќи иднината на следните генерации зависи од нашите заложби денес. А ние веруваме во подобра иднина за сите.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

РЕ-Ново
Во Credissimo веќе секој ден е Orange Day!

Заради зголемената заинтересираност на клиентите, Credissimo известува дека промоцијата за планираните Orange Days ќе биде продолжена до 10.12.2023.
Добро препознатливата кампања Orange Days која Credissimo ја организирана трета година по ред по повод Black Friday, оваа година достигна многу големи размери. Освен зголемениот интерес за побарувањето на целосно бескаматен кредит, се зголеми и висината на сумата за која клиентите аплицираат.
Со цел клиентите да бидат максимално задоволни, промоцијата ќе продолжи до средината и наредиот месец. Секој кој има потреба ќе може да ја искористи според сопствените потреби. Доколку сѐ уште не си ја искористил промоцијата, сега е вистинското време да го направиш тоа и да си обезбедиш дополнителни пари.
Земи кредит со апсолутно 0 % камата и искористи ја продолжената промоција!
Прескокни ги каматите и уште сега аплицирај целосно онлајн!
Не заборавај! Во Credissimo нулата си е нула како и да ја свртиш.
Одобрувањето на кредитот е само за неколку минути, со проверка на твојата лична карта,а твоите лични податоци се 100% заштитени.
Промотивните услови за промоцијата важат до 10.12.2023., за кредитните продукти Credissimo до плата до 30.000 ден. со рок на враќање 45 дена и Credissimo плус до 30.000 ден., со рок на враќање 3 месеци за нови клиенти. Репрезентативен пример: За кредит Credissimo до плата од 30.000 денари одобрен со рок на враќање до 45 денови и Credissimo плус кредит со рок на враќање 3 месеци, фиксната каматна стапка е 0% , враќате вкупно 30 000 денари. Стапката на вкупните трошоци на годишно ниво (СВТ) изнесува 0%.
(ПР Текст)
Соопштенија
Државната лотарија со ново ТВ-шоу „Седмо небо“ – забава, песна, танц, дружење со познати лица и рецепти за среќа

Од недела, 26 ноември 2023 година, од 21:00 часот на Канал 5 ТВ, започна емитувањето на нова забавна емисија под името „СЕДМО НЕБО“, којашто ќе внесе забава, радост и дополнително чувство на среќа и задоволство. Целта на Државна лотарија со оваа емисија е да се дополнат можностите за создавање забавни и среќни мигови со теми поврзани со среќата воопшто, но и популаризација на среќните приказни креирани преку игрите на среќа на Државна лотарија. Водителка на емисиите е Марјана Станојковска со којашто Државна лотарија соработува од 2010-та година уште од моментот кога ѝ ја довери водителската улога во ТВ извлекувања на игрите на среќа Лото и Џокер, а подоцна и во емисиите на бинго игрите и бројните јавни настани, што вклучува над 2000 јавни појавувања под логото на Државна лотарија.
Во емисијата, за којашто специјално е изработена една извонредна сценографија и оригинална музичка нумера за шпица, ќе се танцува и ќе се пее, ќе гостуваат познати лица од нашата естрада и од земјите од регионот, ќе имаме можност да се дружиме и со дел од добитниците на премии и ќе слушнеме рецепти за среќа, но и ќе вклучуваме и други интересни сегменти и изненадувања коишто едно по едно ќе ги откриваме и најавуваме.
Во првата емисија, оваа неделна вечер, ни гостуваа нашите три мегаѕвезди коишто ќе настапат и на првиот концерт комплетно овозможен од Државна лотарија − концертот МЕГАСТАРС, најавен за 30 ноември во СЦ „Јане Сандански“, каде што покрај извлекување на наградите од наградната игра „Биди ин, регистрирај се на МЕГАВИН“ и означување на официјалниот старт на платформата за игра, подготвивме уште бројни изненадувања во чест на одбележување 15-годишнина од основањето на Државна лотарија – со што компанијата којашто во моментов ниже најголеми резултати во работењето, докажува дека во континуитет работи на подготовка и пласман на добри вести за играчите на игри на среќа, но и за пошироката јавност, со цел среќата да ја донесе насекаде.
(ПР текст)
Соопштенија
Најдобриот Black Friday шопинг е во Fashion Group!

Ако сте искрени, тогаш ќе признаете дека одамна си „меркате“ некое парче од твоите омилени брендови од Fashion Group и со нетрпение ги чекате претпразничните попусти!
Е кој е искрен, добива повеќе! Имаме добра вест за сите вас што сакате да бидете подготвени за празничната сезона – ве очекува викенд со ултра добри попусти и тоа во буквално сите продавници на Fashion Group и онлајн!
Во тек се долгоочекуваните Black Friday намалувања -30% на колекцијата есен-зима’23, како и дополнителен попуст -30% и на веќе намалените цени на селектирани артикли.
Сега е вистинскиот момент да си ја одбереш омилената зимска јакна, чизми, шал и безброј модни додатоци за да бидеш подготвен за претстојните зимски денови. Или пак, ако уште од сега размислуваш за празничната сезона, тогаш одбери си ја омилената кошула, фустан или здолниште и купи си ја пред другите.
А изгледот не е комплетен без шминка, така што кога ќе ја правиш шопинг обиколката, не пропуштај да ги видиш и продавниците на Kiko Milano каде исто така те очекуваат супер намалени цени до -50% на селектирани артикли!
Но, доколку си од оние што не сакаат метеж и преферираат да си купуваат од фотелја, тогаш тука е нашата онлајн продавница, па играј брзи прсти и прв купи го производот што го посакуваш!
Најдобриот шопинг годинава, може да започне сега!
ПР