Соопштенија
Македонскиот концепт: Односите меѓу Македонија и Бугарија се заложник на мафијата
„Рамковната позиција и манифестот кон ЕУ на Република Бугарија претставуваат едностран чин на непријателство и суспендирање на илинденскиот договор за пријателство помеѓу Република Македонија и Република Бугарија. Бугарската политика кон Македонија е воскреснување на живковизмот/болшевизмот во Бугарија, актите кон Брисел се промоција на политиките на стариот СССР кон Балканот, срамно е тоа да го прават бугарски политичари, кои себеси се декларираат како антикомунисти, а во суштина спроведуваат болшевизација наспроти натовизација на Македонија“, е ставот на Македонскиот коцепт.
Тие ја повикуваат бугарската демократска јавност и интелигенција да се кренат против некои бугарски политичари, кои работат за туѓи бели дворови, а против бугарските интереси.
„Сигурни сме дека интеграцијата на Македонија во ЕУ е македонски, но и бугарски национален интерес. Политичарите што тоа го спречуваат работат против македонските и против бугарските интереси. Московското влијание врз бугарската надворешна политика се забележува без особени тешкотии. Се повикуваат македонските безбедносни служби да проверат дали одредени бугарски дипломати и некои бугарски здруженија во земјата работат за руските цивилни и воени служби, со цел да се спречи или забави натовизацијата и европеизацијата на Македонија.
Односите помеѓу двете земји се заложник на мафијата. Ги повикуваме македонското и бугарското јавно обвинителство да проверат дали одредени бугарски политиканти се платени од македонски олигарси да дејствуваат во насока на уцени на македонските државни институции преку овој процес во Брисел, сè со цел овие вторите да се спасат од правен прогон и затвор во Република Македонија! Исто така, да констатирате дали дел од македонската опозиција е финансирана и заложник на овие олигарси и намерно дејствува во насока на влошување на добрососедските односи со цел да се спречи процесот на почнување на пристапните преговори со ЕУ“, се вели во соопштението.
„Ги повикуваме македонските бугараши од земјава и странство да престанат да работат за нивните шефови од УДБА и ДПМНЕ, сега ние сме слободна земја и нема потреба од страв и уцени, особено во насока на спречување на евро-атлантските процеси во Македонија. Редно е да го спознаете ВМРО и да застанете на правата страна на историјата. Од друга страна, ги повикуваме македонските Бугари целосно да се интегрираат во македонското фер општество во кое за секој има еднаква шанса и кое ја изградува Македонија како граѓанска држава на сите Македонци, граѓани на Републиката, без разлика на нивен етнички, верски или политички идентитет. Македонија е ваша мајка, не Бугарија!
Недозволиво е молчење на македонската Влада и владејачкиот СДСМ за ова прашање, особено што тие се потписници на илинденскиот договор. Доколку не заземете став на осуда на едностраниот акт на суспендирање на тој договор, ќе констатираме дека сте заложници на истата таа мафија и одработувате против македонските национални интереси и против европската агенда на Македонија во интерес на трета земја“, додаваат од Македонскиот концепт.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Соопштенија
Нова акција на „Спорт лајф“ – „Кој е твојот среќен тип?“
Во обложувалниците на „Sport Life“, во тек е акцијата „Кој е твојот среќен тип?“. Среќната игра ќе им донесе на обложувачите на Sport Life, многу „седумки“: главна премија од 777.000 денари и по 7 (седум) вредносни ваучери од 500 денари за секој од победниците во поединечните етапи на акцијата.
Среќата треба да ја бараат во онаа игра со која ќе успеат да погодат тикет со најголем број натпревари со исто типување. Соодветно на тоа, играчите ќе се рангираат и на генерално ниво, до крајот на играта, и на седумдневно – етапно ниво.
Акцијата се однесува само за несистемските тикети, со погодени минимум шест натпревари со ист тип, со минимална квота од 1,50 по пар. Исто така, во пресметката за бодување и рангирање на тикетот влегуваат и натпреварите од понудата „Супер тип“ и натпреварите од понудата за обложување во живо.
Акцијата ќе трае до 25-ти април и важи за членовите на СЛ клубот со приложување на СЛ клуб картичката.
Сите информации за играта и тековното рангирање за генералниот и етапен пласман се објавени на вебстраницата на Sport Life и на официјалните канали на социјалните мрежи.
ПР текст
Соопштенија
Праизведба на претставата „Хенгинг Араунд“
Во Македонскиот народен театар, на 19 април, со почеток во 20 часот, ќе се одржи праизведбата на претставата „Хенгинг Араунд“ во режија и адаптација на Бојан Трифуновски, по текст на Љупчо Јованов.
Главните ликови 0 (Хенгинг) и 1 (Араунд) во оваа приказна се изгубени во светот на бајките и не се знае како влегле во овој свет, но главна цел им е да се вратат во реалноста, во нивните топли огништа. Можеби се Дисмас и Гестас, но пред да ги распнат можеби некако им избегале на Римјаните и продолжиле да го живеат својот динамичен живот, овој пат празен и лишен од средба со Спасителот. Можеби патем решиле да се смират, да создадат семејство со единствена цел – да умрат во длабока старост почитувани од пријателите и саканите и жалени од најблиските. Дали нивниот карактер, судбина, ги натерала повторно да си ја пробаат среќата и да почнат нова авантура, да влезат во нова приказна…
Целото дејство се случува во светот на бајките, а местото и времето се ирелевантни.
Во претставата играат: Сашко Коцев, Александар Михајловски, Стефан Спасов, Гораст Цветковски, Борче Начев, Ана Стојановска, Софија Насевска-Трифуновска и Нела Павловска.
Соопштенија
Претставен новиот атрактивен визуелен идентитет на автентичниот бренд Luda Mara
Со слоганот „Гледај го светот во очи“, винарската визба „Тиквеш“ го претстави комплетниот редизајн на брендот „Luda Mara“, именуван според името на реката што поминува низ Кавадарци. Таа со својата уникатна природа и бројните приказни и митови поврзани со неа, по многу нешта потсетува на автентичниот карактер на овие вина.
Под овој вински бренд ќе се задржат омилените вина од оваа линија произведени од локални сорти темјаника и вранец и тие ќе бидат надополнети со две уникатни купажи – „Luda Mara White Cuvée“ и „Luda Mara Red Cuvée“.
Приказната за вината под брендот „Luda Mara“ се темели на истоимената река која има симболично, но и суштинско влијание врз создавањето на виното и винската култура во кавадаречко. Низ историјата, таа со своите излевања ја збогатувала почвата каде се одгледува грозјето, со што го поддржувала и обликувала уникатниот карактер на вината што се произведуваат од неа, но истовремено носела и големи предизвици тестирајќи ја издржливоста на локалните жители и она што тие требало да го направат за да постигнат хармонија со нејзиниот ритам.
Окото како основен креативен елемент на брендот „Luda Mara” претставува повик похрабро да гледа на животот, да се биде отворен за нови можности и доживувања и меѓу другото да се открие вистинската суштина на „Luda Mara”.
„,Тиквеш’ останува посветен на градењето моќни вински брендови, кои ќе бидат прв избор на потрошувачите. Сигурни сме дека брендот „Luda Mara“ и вината кои се дел од него, со својот вкус и изглед, ќе предизвикаат интерес кај љубителите на добро вино и ќе ги заинтригираат. Со своите уникатни карактеристики овие вина се одговор на пазарните трендови и барањата на оние потрошувачи кои се во потрага по автентични вина кои се одлика на локалното поднебје од каде потекнуваат и со кое се поврзуваат, заедно креирајќи една совршена и возбудлива винска приказна“, истакнуваат од „Тиквеш“, објаснувајќи ги вредностите на винскиот бренд „Luda Mara”.
Освежувањето на оваа популарна винска линија, опфаќа целосен редизајн на визуелниот изглед на вината, со употреба на поексклузивна амбалажа, како и етикета со впечатлив дизајн што ја отсликува суштината на брендот „Luda Mara” и ја истакнува автентичноста на вината што го сочинуваат, цврсто воспоставувајќи ги на постојните и на новите пазари.
Четирите вина кои отсега ќе го сочинуваат брендот „Luda Mara“ од почетокот на април се веќе достапни на пазарот.
ПР текст