Соопштенија
СДСМ: Третиот пакет-мерки дава поддршка на 730.000 корисници
Третиот пакет економски мерки ќе ги заживее домашните економски дејности, ќе ги трансформира и модернизира со цел да се создадат услови за динамичен раст и нова развојна македонска економија. Новите економски мерки се системски решенија и нудат директна финансиска поддршка за зголемување на потрошувачката, поддршка на стопанството, земјоделството и туризмот, но и награда за најизложените здравствени работници во знак на благодарност за нивната работа, соопшти СДСМ.
Според партијата, во првиот столб од третиот сет мерки е предвидено воведување платежни картички вредни 9.000 денари за речиси 100 илјади граѓани. Со оваа поддршка ќе се стимулира понудата на домашни производи и услуги со директна парична поддршка од државата преку потрошувачката на граѓаните.
Корисници на платежната картичка може да бидат невработени лица, баратели на работа, кои немаат над 15.000 денари месечни приходи, како и примателите на гарантирана минимална помош. Вредноста на оваа мерка е 16 милиони евра.
Новиот економски пакет е насочен и кон активирање на домашниот туризам преку ваучер во износ од 6.000 денари за користење во домашните сместувачки капацитети, а граѓаните ќе добијат и платежна картичка од 3.000 денари за купување домашни производи и услуги.
Со оваа мерка се опфатени сите вработени граѓани што примаат нето-плата помала од 15.000 денари месечно и немаат други приходи. Тоа значи дека, без разлика на месечните примања на едно домаќинство, членовите од семејството што имаат лични примања под 15.000 денари месечно може да бидат корисници на домашниот туристички ваучер и платежната картичка. Вредноста на оваа мерка е 16 милиони евра. Во фокусот на третиот пакет економски мерки се и младите за кои се предвидени три мерки: парична поддршка за млади дo 6.000 денари за покривање партиципација на универзитет или за сместување во студентски и ученички домови и во регистрирани сместувачки капацитети и кои доаѓаат од семејства со ниски приходи. Платежна домашна картичка од 3. 000 денари за домашни производи и услуги и ваучери до 30.000 за кофинансирање обуки за ИТ и дигитални вештини, со цел да бидат конкуренти на пазарот на труд. Вредноста на овие мерки за млади се речиси 12 милиони евра и и опфаќа 100.000 млади.
„Во име на посветеноста на здравствените работници, кои се бореа во првите редови во битката со Ковид-19 и во знак на благодарност, Владата предводена од СДСМ ќе ги награди докторите и медицинскиот персонал на инфективните клиники и одделенија, на Универзитетската клиниката за инфективни болести и фебрилни состојби, На Институтот за јавно здравје и во центрите за јавно здравје, како и сите членови на тимовите од итната медицинска помош, и тоа со 20 отсто повисока плата за два месеца, која ќе биде исплатена преку домашна платежна картичка.
Економските мерки, кои се со цел да ја заздрават и заживеаат македонската економија, предвидуваат и викенд без ДДВ за сите граѓани што преку поевтини цени, ќе поттикнат потрошувачка и раст на приходи во домашните производствени и продажни капацитети, како што се продавниците за гардероба, бела техника, мебел, санитарија, школски прибор и книги. На овој начин граѓаните ќе добијат поголем поврат на ДДВ од сегашниот модел и преку постојното софтверското решение „Мој ДДВ“. Се очекува преку оваа мерка 20 милиони евра да се слеат назад во стопанството. Вториот столб од овој сет мерки нуди директна поддршка на македонското стопанство – иновативност и развој за зачувување на постојните и за нови работни места. Преку бескаматните кредитни линии за сите микро и мали компании, во вредност од 31 милион евра, преку Развојната банка на Северна Македонија, обезбедени се 30 отсто грант како поддршка за жените, младите, фирми што воведуваат дигитализацијата во бизнисот или, пак, се извозно ориентирани. Ќе се инвестираат нови 1,6 милион евра за развој на иновативни продукти и услуги преку ФИТР преку мерката поддршка за развој на домашни стартап-продукти и услуги.
Со третиот столб од овој сет мерки е предвидена и поддршка за земјоделците. Аграрниот сектор ќе биде поддржан со 5 милиони евра преку Развојната банка. По ланското субвенционирање од 30 отсто за зелена нафта, преку платежната картичка за субвенционирање зелена нафта за земјоделците, субвенцијата ќе се зголеми на 50 отсто. Оваа мерка ќе опфати 50.000 земјоделци, а вредноста е 4,6 милиони евра. Вредноста на новиот трет сет економски мерки изнесува 355 милиони евра и со него ќе бидат опфатени 730.000 корисници. Вкупниот влог во новата развојна македонска економија, трите пакет-мерки изнесуваат 550 милиони евра или од 5 до 5,5 отсто од БДП. Со ефектите од економските мерки од првите два пакета се создаваат услови за динамичен раст и нова развојна македонска економија“, се додава во соопштението.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Соопштенија
Нова акција на „Спорт лајф“ – „Кој е твојот среќен тип?“
Во обложувалниците на „Sport Life“, во тек е акцијата „Кој е твојот среќен тип?“. Среќната игра ќе им донесе на обложувачите на Sport Life, многу „седумки“: главна премија од 777.000 денари и по 7 (седум) вредносни ваучери од 500 денари за секој од победниците во поединечните етапи на акцијата.
Среќата треба да ја бараат во онаа игра со која ќе успеат да погодат тикет со најголем број натпревари со исто типување. Соодветно на тоа, играчите ќе се рангираат и на генерално ниво, до крајот на играта, и на седумдневно – етапно ниво.
Акцијата се однесува само за несистемските тикети, со погодени минимум шест натпревари со ист тип, со минимална квота од 1,50 по пар. Исто така, во пресметката за бодување и рангирање на тикетот влегуваат и натпреварите од понудата „Супер тип“ и натпреварите од понудата за обложување во живо.
Акцијата ќе трае до 25-ти април и важи за членовите на СЛ клубот со приложување на СЛ клуб картичката.
Сите информации за играта и тековното рангирање за генералниот и етапен пласман се објавени на вебстраницата на Sport Life и на официјалните канали на социјалните мрежи.
ПР текст
Соопштенија
Праизведба на претставата „Хенгинг Араунд“
Во Македонскиот народен театар, на 19 април, со почеток во 20 часот, ќе се одржи праизведбата на претставата „Хенгинг Араунд“ во режија и адаптација на Бојан Трифуновски, по текст на Љупчо Јованов.
Главните ликови 0 (Хенгинг) и 1 (Араунд) во оваа приказна се изгубени во светот на бајките и не се знае како влегле во овој свет, но главна цел им е да се вратат во реалноста, во нивните топли огништа. Можеби се Дисмас и Гестас, но пред да ги распнат можеби некако им избегале на Римјаните и продолжиле да го живеат својот динамичен живот, овој пат празен и лишен од средба со Спасителот. Можеби патем решиле да се смират, да создадат семејство со единствена цел – да умрат во длабока старост почитувани од пријателите и саканите и жалени од најблиските. Дали нивниот карактер, судбина, ги натерала повторно да си ја пробаат среќата и да почнат нова авантура, да влезат во нова приказна…
Целото дејство се случува во светот на бајките, а местото и времето се ирелевантни.
Во претставата играат: Сашко Коцев, Александар Михајловски, Стефан Спасов, Гораст Цветковски, Борче Начев, Ана Стојановска, Софија Насевска-Трифуновска и Нела Павловска.
Соопштенија
Претставен новиот атрактивен визуелен идентитет на автентичниот бренд Luda Mara
Со слоганот „Гледај го светот во очи“, винарската визба „Тиквеш“ го претстави комплетниот редизајн на брендот „Luda Mara“, именуван според името на реката што поминува низ Кавадарци. Таа со својата уникатна природа и бројните приказни и митови поврзани со неа, по многу нешта потсетува на автентичниот карактер на овие вина.
Под овој вински бренд ќе се задржат омилените вина од оваа линија произведени од локални сорти темјаника и вранец и тие ќе бидат надополнети со две уникатни купажи – „Luda Mara White Cuvée“ и „Luda Mara Red Cuvée“.
Приказната за вината под брендот „Luda Mara“ се темели на истоимената река која има симболично, но и суштинско влијание врз создавањето на виното и винската култура во кавадаречко. Низ историјата, таа со своите излевања ја збогатувала почвата каде се одгледува грозјето, со што го поддржувала и обликувала уникатниот карактер на вината што се произведуваат од неа, но истовремено носела и големи предизвици тестирајќи ја издржливоста на локалните жители и она што тие требало да го направат за да постигнат хармонија со нејзиниот ритам.
Окото како основен креативен елемент на брендот „Luda Mara” претставува повик похрабро да гледа на животот, да се биде отворен за нови можности и доживувања и меѓу другото да се открие вистинската суштина на „Luda Mara”.
„,Тиквеш’ останува посветен на градењето моќни вински брендови, кои ќе бидат прв избор на потрошувачите. Сигурни сме дека брендот „Luda Mara“ и вината кои се дел од него, со својот вкус и изглед, ќе предизвикаат интерес кај љубителите на добро вино и ќе ги заинтригираат. Со своите уникатни карактеристики овие вина се одговор на пазарните трендови и барањата на оние потрошувачи кои се во потрага по автентични вина кои се одлика на локалното поднебје од каде потекнуваат и со кое се поврзуваат, заедно креирајќи една совршена и возбудлива винска приказна“, истакнуваат од „Тиквеш“, објаснувајќи ги вредностите на винскиот бренд „Luda Mara”.
Освежувањето на оваа популарна винска линија, опфаќа целосен редизајн на визуелниот изглед на вината, со употреба на поексклузивна амбалажа, како и етикета со впечатлив дизајн што ја отсликува суштината на брендот „Luda Mara” и ја истакнува автентичноста на вината што го сочинуваат, цврсто воспоставувајќи ги на постојните и на новите пазари.
Четирите вина кои отсега ќе го сочинуваат брендот „Luda Mara“ од почетокот на април се веќе достапни на пазарот.
ПР текст