Свет
Само црните кутии може да датат одговор за уривањето на „ербас“-от

Потврдено е дека авионот на Air France имал проблеми со системот за управување. Но додека не се најдат „црните кутии“, никој не сака да претпостави што е причината за уривањето на авионот
Началникот на воздухопловните сили на Бразил, Рамон Кардосо, се почесто изјавува дека е песимист дека ќе бидат пронајдени сите тела на настраданите. Според него и последните тела кои се пронајдени се во територијалните води на Сенегал, 120 километри од местото на несреќата, така што мала е можноста да бидат пронајдени сите.Сериозен индикатор според кој може да се реконструира дали авионот се распаднал во воздух се телата на 44 жртви. Тоа може да се дознае по идентификацијата и распоредот по кој седеле во трупот на авионот. Сепак, за тоа што навистина се случило со авионот може да се дознае од „црните кутии“.Според Кардосо потрагата би можела да биде прекината на 25 јуни, но истрагата сигурно ќе трае многу подолго. Медиумите забележуваат дека се’ помалку има изјави за истрагата, што го толкуваат како резултат на договорот на организацијата на цивилните авиотранспортери.Бразилските воздухопловни сили и морнарицата ги претражуваат морските води на оддалеченост од околу илјада километри од бразилскиот брег. Потрагата трае од 1-ви јуни кога авионот на француската компанија Air France, „ербас A330-200“ на летот од Рио де Жанеиро кон Париз, исчезна од радарите на контрола, по што беше утврдено дека се урнал во водите на Атлантскиот Океан. Потрагата по остатоците и телата на 228-те патници и членови на екипажот, последната седмица даде повеќе резултати. Досега се пронајдени вкупно 44 тела на жртвите, а од поважните делови од остатоците на авионот најден е дел од авионскиот опаш во кој е сместен стабилизаторот на летот. Во порака објавена во транскриптот на разговорот на пилототи контролата на летањето иам информација дека авионот има проблеми со ограничување на кормилото на правецот, поточно со системот кој се наоѓа во неговиот опаш и ограничува до која граница кормилот може да се движи. Вистинските причини за падот на воздухопловот ќе бидат откриени по пронаоѓањето на ткн. „црни кутии“. Тие уште десетина дена ќе емитуваат сигнали, а се претпоставува дека се на дното кое со многу ридеста конфигурација со длабочина од шест илјади метри и каде има силно морски струи. Затоа се ангажирани американски бродови за претражување на море со софистицирани многу чувствителни сензори на звук и француска подморница на нуклеарен погон. Еден од досега познатите податоци е дека електрониката во „ербасот“ регистрирала неточни податоци за очитување на брзината пред да го загуби контактот со контролата на летањето. Портпаролката на француското Биро за истрага и анализа (BEA) Мартин дел Боно и претставникот на компанијата „Airbus“, Стефан Шафрат одбиле да го коментираат транскриптот.Исто така, нема додатни информации ниту за сознанијата на француската разузнавачка агенција за совпаѓањето на две имиња од листата на патници на летото AF 447, со нивните списоци на лица со француско државјанство кои се во врска со исламистички терористички организации.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Регион
Двојно убиство во гаража во Загреб, соседите слушнале десетина истрели

Полицијата во Загреб вчера спроведе истрага на улицата Црна вода, каде што во гаражата на станбена зграда се пронајдени тела на маж и жена со прострелни рани.
Како што потврди Полициската управа во Загреб, во 19:08 часот е примена пријава за истрели, по што полицајците веднаш излегле на местото на настанот. Тела со видливи прострелни рани се пронајдени во автомобил паркиран во гаражата на зградата.
Полицијата се сомнева во убиецот и дека потрагата по него е во тек. Исто така истражителите се сомневаат во мотоцикл и Кеди што ги виделе на снимките од видео надзорот.
Соседите велат дека слушнале околу десетина истрели во времето на пукањето. Според нив, жената живеела во станот со нов партнер по разводот. Тие биле станари.
Исто така, соседите велат дека жената требало да го земе своето дете од училиште денес, но не се појавила. Според нив, нејзиниот поранешен сопруг, загрижен за ова, ја контактирал полицијата. Безживотните тела на жената и нејзиниот нов партнер набрзо беа пронајдени во автомобил во гаража во Црна Вода.
Поради сомневање за двојно убиство, на местото на настанот се спроведува истрага на лице место и кривична истрага. Засега нема официјални информации за идентитетот на жртвите или евентуалниот сторител.
Повеќе информации се очекуваат по завршувањето на истрагата на лице место, која ја води заменик-окружниот државен обвинител во Загреб.
Свет
Пејач преживеал пад на авион, седел на истото седиште со единствениот жив патник од индиската авионска катастрофа

Тајландскиот пејач Руангсак Лојчусак раскажа како ја преживеал авионската несреќа во 1998 година во која загинаа 101 патник, седејќи на седиштето 11А – исто како и единствениот преживеан од катастрофата на Ер Индија.
Руангсак Лојчусак, 47, бил на летот „TG261“ на Тај ервејс од Бангкок до Сурат Тани кога авионот ја изгубил контролата и се урнал во мочуриште додека се обидувал да слета.
Трагедијата одзела животи на 101 од 132 патници и 14 членови на екипажот, додека 45 лица биле повредени.
Вчера, Руангсак рече дека почувствувал морници по телото кога видел дека единствениот преживеан од несреќата на Ер Индија во Ахмедабад, британскиот патник Вишвас Кумар Рамеш, бил на седиштето 11А кога неговиот авион се урнал и удрил во зграда, објавува „Дејли меил“.
Thai singer “James” Ruangsak Loychusak posted on social media about Thursday’s plane crash in India, where there was only one survivor. What caught his attention was a strange coincidence: the survivor was seated in 11A – the exact same seat James was in when he miraculously… pic.twitter.com/DmE0lcfDjs
— Bangkok Post (@BangkokPostNews) June 13, 2025
„Единствениот преживеан од авионската несреќа во Индија седеше на истото седиште како и јас, 11А“, рече Лојчусак.
„Сакам да изразам сочувство до сите што ги загубија своите најблиски во трагедијата“.
Иако пејачот повеќе нема билет од фаталниот лет, тој рече дека вестите од тоа време го потврдија бројот на неговото седиште.
Лојчусак, исто така, опиша дека го живее „вториот живот“ откако ја преживеал катастрофалната несреќа.
„Десет години по несреќата имав проблеми со летањето. Се мачев да дишам, иако циркулацијата на воздухот ми беше нормална“, рече тој.
„Избегнував да разговарам со никого и постојано гледав низ прозорецот, не дозволувајќи никому да го затвори, за да одржам чувство на сигурност.“
„Ако видов темни облаци или дожд надвор, се чувствував ужасно, како да сум во пеколот“.
Свет
(Видео) Русија предаде 1.200 тела на загинати војници, додека Украина ниту едно

Русија ја заврши втората фаза од префрлањето на телата на убиените украински војници во Украина, без да добие ниту едно за возврат.
Киев не вратил никакви тела на руските претставници, додаде изворот на агенцијата РИА Новости.
„Москва продолжува да ги исполнува договорите од Истанбул“, вели изворот.
На 2 јуни, во Турција се одржа втората рунда разговори меѓу Русија и Украина.
Главните договори: префрлање на болните и тешко повредените по принципот „сите за сите“; размена на затвореници под 25 години; вкупниот плафон за размена е најмалку илјада лица; Русија еднострано планира да предаде шест илјади тела на украински војници на Киев; Москва ги идентификуваше идентитетите на сите овие жртви.