Контакт

Hitech

Од „Вибер“ објавија три причини зошто ја имаат најбезбедната апликација за праќање пораки

Објавено пред

Скандалот со компанијата „Кембриџ аналитика“ и обелоденувањето лични информации на корисниците на „Фејсбук“ ги натераа другите социјални мрежи и апликации да најдат начини за да не ја изгубат довербата на своите корисници.

Во овој контекст една од најпопуларните апликации за повици и текстуални пораки почна на своите корисници да им испраќа известувања за безбедноста.

„Во пресрет на неодамнешните настани во врска со безбедноста на социјалните мрежи ве потсетуваме зошто ‘Вибер’ е најбезбедната апликација за пораки“, се вели во соопштението.

Во пораката се наведени три причини што ја оправдуваат ваквата констатација.

„’Вибер’ не може да го чита или да слуша кој било разговор или повик, благодарение на двоjната енкрипција. Во секое време можете да ги избришете веќе испратените пораки од телефонот на примателот. Може да се испрати порака со ограничено времетраење во тајни разговори“, се наведува во пораката.

Hitech

United Grоup има најбрза мобилна мрежа во Европа

Објавено пред

Vivacom е најбрзата мобилна мрежа во Европа, покажа истражувањето на Ookla, засновано врз строгите стандарди за мерење на апликацијата Speedtest®, постигнувајќи го најдобриот резултат на Speed ScoreTM 2. Студијата се базира на 127.000 тестови спроведени во првата половина на 2020 година, во кои учествуваа 44.000 корисници во Бугарија.

Vivacom е дел од United Grоup, водечкиот телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа во рамките на кои во Северна Македонија работи компанијата Тотал ТВ и нејзините услуги ЕОН и телевизиите и порталите Sport Klub, Nova S и N1, како и најголемата регионална платформа за онлајн купување – Shoppster и кој е во мнозинска сопственост на инвестицискиот фонд BC Partners од март 2019 година.

Со истовремено работење во телекомуникацискиот и медиумскиот бизнис, United Grоup ги обединува водечките оператори и најдобрите производители на медиумски содржини во седум земји, обезбедувајќи врвни телекомуникациски услуги од најновата генерација и најдобра странски и домашни ТВ-содржини на пазар од 27 милиони луѓе во Југоисточна Европа и дијаспората ширум светот.

Како дополнување на веста за големиот успех на United Grоup, уште една нејзина компанија, Telemach во Словенија, го освои сертификатот Best in Test за најдобра мобилна и интернет-мрежа во 2019 и 2020 година во Словенија, според податоците на независната истражувачка компанија Umlaut.

Успешна иднина ја чека и Tele 2 од Хрватска, третиот мобилен оператор во сопственост на United Grоup, чиј развој и раст се во срцето на стратешките планови на Групата.

United Grоup продолжува континуирано да инвестира во развој на иновативни услуги на сите деловни пазари и обезбедување врвно корисничко искуство.

(ПР текст)

Прикажи повеќе...

Hitech

Ново Peugeot е-208 – сега имате избор меѓу бензински, дизел или електричен мотор

Објавено пред

Peugeot брендот неуморно и прецизно ја следи својата амбиција, 100% од гамата да има своја електрична верзија. Оваа стратегија на Брендот им овозможува на потенцијалните клиенти да добијат избор повеќе при определување и дефинирање на своите потреби при купување на возило.

Како што најавуваат од Peugeot „иднината ќе биде се’, само здодевна не.“ Токму затоа компанијата Еуроимпекс, генерален узвоник за брендот Peugeot, ќе ги промовира на нашиот пазар сите модели на гамата со избор на 3 мотори. Бензин, дизел или електричен мотор.

Со ова им овозможуваат на своите клиенти да бидат чекор понапред и секогаш да целат кон иднината.

Во моментов модел кој може да понуди избор помеѓу 3 типови на мотори е новиот Peugeot 208, кој покрај многуте награди и признанија е воедно и добитник на најпрестижната награда „Автомобил на годината во Европа за 2020“, награда која гордо ја носи и докажано му прилега. Имено, Peugeot е единствениот бренд кој бил награден со 3 награди „Европски автомобил на годината“.

100% електричниот Peugeot 208 ја носи истата внатрешност и истиот надворешен изглед како и оној на внатрешно согорување, разликата е во надворешните детали кои го красат и онака возбудливиот дизајн. Деталите ќе ги забележите во решетката во боја на каросерија, ознаката „е“ која се наоѓа на страниците на возилото и логото на лавот кое се прелива во сина електрик боја во зависност од аголот.

Корисни информации за 100% електричниот 208:

Режими на возење и кочење

Новиот Peugeot е-208 нуди 3 режими на возење:
– Eco: оптимизирање на автономијата преку редуцирање на одредени опции,
– Normal: оптимален комфор за дневна употреба,
– Sport: користење на максималната моќност за максимално искуство при возењето (забрзување од 0 до 100km/h за 8,1 секунди)

И два режима на кочење кои овозможуваат надополнување на батеријата за време на успорувањето:
– Умерено: за многу слично чувство како моторното кочење кај мотор со внатрешно согорување,
– Зголемено: успорување контролирано преку педалата.

Батерија и полнење

Новиот Peugeot e-208 нуди уникатно и возбудливо искуство при возење со својот 100% електричен мотор, достапен од:
– 100 KW (136 КС) електричен мотор со 260 Nm (достапни од 0 km/h) за инстантнa ре-активност
– Тивок мотор, со 0 вибрации
– Технолошки приказ на централниот екран (приказ во реално време на патеката на возење).

Достапни се два вида на инвертори во возилото, за да одговараат на сите намени и сите решенија за полнење на клиентите, со еднофазен полнач од 7,4 kW како стандарден и опционален трофазен инвертор од 11 kW.

Начините за полнење се флексибилни и прилагодени на секоја дневна ситуација. Можни се неколку видови на полнење:

Стандарден полнач монофазен за домашна употреба (8А):31 час / со батерија од 50 kWh

47 часа / со батерија од 75kWh

Брз полнач монофазен за домашна употреба (16A):15 часа  / со батерија од 50 kWh

23 часа / со батерија од 75kWh

Ѕиден полнач монофазен од 7,4 kW7:30 часа / со батерија од 50 kWh

11:20 часа / со батерија од 75kWh и со еднофазен 7,4 kW инвертор.

Ѕиден полнач трофазен од 11 kW5 часа / со батерија од 50 kWh

7:30 часа/со батерија од 75kWh и со трофазен 11 kW инвертор.

Наменски јавен терминал30 мин./регулацијата на температурата на батеријата ви овозможува да користите полначи од 100 kW и да достигнете 80% полнење за (батерија од 50 kWh) или 45 мин. (75 kWh батерија).

Животниот век на батеријата кај Peugeot возила е со гаранција од 8 години или изминати 160.000 км, по чие изминување батеријата ќе има капацитет од 70%. За време на гаранцискиот период, Peugeot врши замена на батеријата, во случај да нема механичко оштетување на истата.

Автономија

Главни фактори кои можат да влијаат на автономијата:

1. Брзина
При константна брзина од 130km/h, автономијата на 100% електричното возило ќе биде двојно помала споредбено со пропишаното според WLTP.

2. Клима уред и греење:
Разликата во опсегот при користење на клима уред/греење може да варира дури и за 35% помеѓу различни годишни времиња. Климатизација (ладење/греење) додека возилото е вклучено на полнење, е еден од најефикасните начини да се зголеми автономијата во зима и лето.

3. Стил на возење, услови на патот и географски терен:
Еко-возењето е значително подобрено кај 100% електричните возила. Забрзувањето со беспрекорна динамика и рекуперативното кочење, можат да заштедат и до 15% од вашата автономија.

e-208 домет* во km

+5 % за умерено управување,

-10% за динамично управување

Многу ладно

(-10°C )

Ладно

(0°C )

Пролетно

(10°C)

Умерено

(20°C)

Топло

(30°C)

Во град (30km/h)205260300350280
Комбинирано  (50 km/h)250300330360315
На пат (80 km/h)252280295315290
Автопат  (110 km/h)195210215220210
На отворен пат (130km/h)160165170175170

Одржување

Нормални услови на користење:

Редовни интервенции

Сервис: почетни интервенции2.500 Km / 3 месеци
Сервис: редовни интервенцииСекои 15.000 Km/1 година

Дополнителни интервенции

Замена на филтерот во патничката кабинаСекои 15.000 Km / 1 година
Замена на течноста за сопирачкиСекои 2 години
Проверка на PH на течноста за ладење125.000 Km/4 години. Потоа на секои 25.000 Km / 2 години
Проверка на прилагодувањето на предните светла4 години. Потоа на секои 2 години

Редовните интервенции и сервисни услуги се сведени на минимум и подразбираат проверка на: предница, подвозје, течности, сигнализација, сопирачки, пневматици и притисок во пневматици, оптика на фарови, метлици…

Како што може да се забележи, современиот клиент би бил ослободен од сите останати трошоци кои нормално би ги имал доколку користи возило со мотор на внатрешно согорување.

Од брендот Peugeot потсетуваат на нивното мото „UNBORING THE FUTURE” кое што претставува силно ветување кон своите потенцијални клиенти и најавуваат возбудлива, забавна, безбедна и одговорна иднина, фокусирајќи се на следниве елементи: технологија, електрификација и автономија.

Овие елементи водат кон „моќта на изборот“ – можност која брендот Peugeot им ја дава на своите потенцијални клиенти. Можност да го изберат својот омилен мотор и при тоа да доживеат целосно различно искуство при возењето.

 

(ПР текст)

 

Прикажи повеќе...

Hitech

45 години икона: Porsche 911 Turbo

Објавено пред

Porsche 911 Turbo е есенцијата на спортскиот автомобил со високи перформанси, секојдневна употребливост и традиција од 45 години. По лансирањето на пазарот на 911 Turbo S, сега се воведува следната генерација 911 TurboCoupé и Cabriolet, кои се помоќнии побрзи, со индивидуален дух. Благодарение на нивните мотори од 580 КС, за 40 КС повеќе од претходниците, и двете варијанти влегуваат под магичната бројка од три секунди до 100 км на час со време од 2,8 секунди (0,2 секунди побрзо). Вртежниот момент сега изнесува 750nm, што е за 40nmповеќе од претходната генерација. Забрзувањето, моќноста и вртежен момент на новиот 911 Turbo ги надминува сите досегашни 911 TurboS генерации. Преносот на моќноста се пренесува до тркалата преку осумстепениотPDK менувач, додека максималната брзина останува непроменета на 320 км на час.Дополнителните пакети на опрема како што се спортскиотпакет и пакетот со лесен дизајн, спортска шасија и спортски издувен систем се достапни за 911 Turbo за прв пат. Како резултат на тоа, клиентите ќе можат да го прилагодат своето возило уште повеќе кон нивните индивидуални вкусови.

Новите спортски автомобили следат по престижните стапки, бидејќи 911 Turbo е синоним за луксуз и перформанси од своето лансирање на пазарот во 1975 година. Секоја генерација продолжи да живее според тврдењето дека е глобален репер за спортски автомобили со високи перформанси. 911Turbo комбинира спортски перформанси со секојдневна употребливост, емоционална динамика со сигурност и возбудлива изведба со ефикасност. Најновата генерација е повеќе од двојно помоќна од оригиналниот Turbo, кој се придвижуваше од трилитарски мотор со 6 рамно поставени цилиндри и еден турбо полнач, што нудеше максимални 260 коњски сили. Иако 911 Turbo еволуираше во големина, брзина и удобност со текот на годините, тој секогаш ги задржа своите основни карактеристики.

Новиот 6 цилиндричен боксер мотор од 3.8 литри во 911 Turbo може да се пофали со зголемена моќност од 580 коњски сили и сега има симетрични VTG турбополначи со електрично контролирани бајпас вентили. Во врска со неговиот редизајниран систем за ладење на воздухот и употреба на пиезо-инјектори, ова ја подобрува реакцијата, перформансите, карактеристиките на вртежниот момент и неговата можност за слободно достигнување на вртежниот момент. Шасијата и каросеријата станаа пошироки. Предната оска сега се управува уште попрецизно благодарение на дополнителните 42 милиметри ширина на предната оска и нови гуми од 20 инчи 255/35. Активната контрола на сите тркала PTM сега е во можност да пренесе уште поголема моќност на предните тркала додека преносот кај активната задна оска е зголемена за 10 mm, како и со гуми 315/30 на 21-инчни тркала – еден инч повеќе отколку на предната оска. Преработениот систем за сопирање е уште помоќен и може да се препознае по црвените калипери кои доаѓаат како стандардни. Сивите дискови на сопирачките од леено железо од предната страна сега се со дијаметар од 408 mm (28 mm повеќе од порано) и се широки 36 mm (два милиметри повеќе). Задната оска има дискови за сопирање со широчина од 30 mm и со дијаметар од 380 mm.

Спортски издувен систем за прв пат, опционално е достапен во 911 Turbo. Две различни варијанти на шасија се исто така нови: додека стандардната шасија PASM нуди поголема варијација помеѓу перформансите и удобноста, а значително е поцврста, контролата на спортската суспензија е електрично контролирана и придонесува за поголема агилност на новиот 911 Turbo. Неговото поставување е насочено кон подобрување на динамиката на автомобилот и обезбедува уште поголема стабилност при брзото возење, како на пример кога возилото се користи на тркачки патеки. Опционалниот PDCC хидрауличен активен anti-rollbarза стабилизација на системот и PCCB керамички сопирачки систем со десет клипни и фиксни калипери на предниот дел ја подобруваат динамиката на возење на новиот модел уште повеќе.

Дизајнот на 911 Turbo стана уште по мускулест. Телото на 911 е проширено за 45 mm на 1.840 mm на предните тркала за да се смести новата шасија, додека новата впечатлива линија на хаубата го потенцира спортскиот карактер на автомобилот. LED предните светла со PDLS Plusперфектно го осветлуваат патот . На задната оска, телото е сега точно 1,90 метри (20 mm повеќе). Други одлични одлики на новиот 911 Turbo се неговата подобрена адаптивна аеродинамика, која се карактеризира со електронски контролирани отвори за ладење на воздухот од предната страна, неговиот поголем активен преден спојлер и значително поголем заден спојлер. Влезовите на воздухот на задните странични панели, толку карактеристични за 911 Turbo, сега превземаатпроцесиран воздух, во замена на ладниот воздух како што беше до сега, додека ладилниците за воздухот сега се позиционирани директно во протокот на воздухот под задниот капак. Континуираната светлосна лента со своите LED светла на задниот дел, како и новата обвивка на задната маска на капакот со сребрени ленти, го заокружуваат дизајнот на задниот дел од автомобилот.

Изгледот и перформансите на возилото можат дополнително да се заострат со дополнителните пакети за дизајн. Пакетот за лесен дизајн (Lightweight Package) ја намалува тежината на возилото за 30 килограми. Меѓу другото, ова е можно со употреба на лесни седишта со целосна корпа, испуштање на задните седишта и вклопување на помалку изолација, што исто така значи дека возачите можат да уживаат во звукот на моторот уште по директно. Спортскиот пакет се одликува со пакетот 911 Turbo Sport Design, како и дополнителни функции во црнабоја или карбон, како и ексклузивните светла во задниот дизајн.

Основните елементи на современиот ентериер одговараат на оние од 911 моделите Carrera со PorscheAdvancedCockpit и Директната контрола на допир. Централниот екран на PCM сега е 10,9 инчи и може да се управува брзо и без одвраќање благодарение на новата архитектура. Специфично, високо квалитетната опрема и екстензивната листа на дополнителна опрема опфаќа целосно електрично контролирани 14-насочни спортски седишта, пакет SportChrono, спортски управувач GT со лопатки за промена на брзина, прекинувачи за повеќе функции и режими, како и моќен систем за опкружувачки звук BOSE®. Бројни опции се достапни за понатамошна персонализација, вклучително и PorscheInnoDrive со адаптивна контрола на крстарење, систем за одржување на лента со препознавање на знаци на патот, помошник за ноќно возење, опкружување и системот за опкружувачки звук на Burmester®.

 

(ПР текст)

Прикажи повеќе...

Најново

Регион7 минути

Захариева: Добрососедството како критериум за членство во ЕУ не го измисли Бугарија

Добрососедските односи не ги измисли Бугарија, тоа е основен услов и критериум за членство во ЕУ. Македонија мора да се...

Свет2 часа

Захарова: Имаме докази дека екстремисти се распоредени во Нагорно-Карабах

Русија од сопствени извори има сознанија за преместување на екстремисти во зоната на судирите во Нагорно-Карабах, изјави денеска портпаролката на...

Свет3 часа

Навални најави тужба против Песков

Рускиот опозиционер Алексеј Навални најави дека ќе го тужи портпаролот на Кремљ, Дмитриј Песков. Тој побара наводните докази за неговата...

Македонија4 часа

Штедачите од „Еуростандард банка“ протестираа пред Собранието, бараат закон со кој државата ќе ги обештети во целост

„Вратете ги парите“, „Лопови, лопови “, „Која банка е следна?“ , „Даваме кредити без покритие“, ова беа само дел од...

Европа5 часа

Меркел: Дипломатија, а не санкции во односите со Турција

Германската канцеларка, Ангела Меркел, рече дека дипломатијата е решение за проблемите на ЕУ со Турција во источен Медитеран. Доаѓајќи на...

Македонија5 часа

Четворица починати и 162 новозаразени од Ковид-19

Министерството за здравство информира дека во последните 24 часа се направени 1.350 тестирања, а регистрирани се 162 нови случаи на...

Регион6 часа

Вучиќ: Ќе ги преиспитаме сите смртни случаи поврзани со Ковид-19

Српскиот претседател, Александар Вучиќ, денеска објави дека здравствените власти ќе ги разгледаат сите смртни случаи поврзани со коронавирусот коментирајќи ги...

Свет6 часа

Путин, Трамп и Макрон објавија заеднички став за судирот во Нагорно-Карабах

Претседателите на Русија, САД и на Франција усвоија заедничка изјава за состојбата во Нагорно-Карабах. Владимир Путин, Доналд Трамп и Емануел...

Свет7 часа

Азербејџанските сили тврдат дека уништиле ерменски ракетен систем во Нагорно-Карабах

Министерството за одбрана на Азербејџан во средата објави дека вооружените сили на земјата успеале да го деактивираат ерменскиот ракетен систем...

Македонија8 часа

Арсовски: Се разгледуваат сите можности и опции за импичмент на Пендаровски

ВМРО-ДПМНЕ не открива кога би можела да се очекува конечната одлука за импичмент на претседателот Стево Пендаровски, што беше навестена...

Топ8 часа

Приведени тројца малолетници, кои украле златни синџирчиња

Полицијата приведе тројца малолетници поради сомнение дека се сторители на кривично дело тешка кражба на дрзок начин. „На 22 септември,...

Регион9 часа

Границите со Грција остануваат затворени до 12 октомври

Грција ја продолжи забраната за патување државјани на трети земји до 12 октомври, пренесува МИА. Ограничувањата на копнените граници се...

Македонија10 часа

(Видео) Филипче побара разбирање и поддршка за одлуките во образованието

Знам дека многумина сакаат и бараат учењето да се одвива поинаку и, искрено, сите ги разбирам. Но, како здравствен работник...

Топ10 часа

Едно лице загина во сообраќајна несреќа меѓу мотор и машина за сечење дрва во Ченто

Едно лице загина во сообраќајна несреќа што се случила вчеравечер во скопската населба Ченто. Според информациите на МВР, во несреќата...

Македонија12 часа

МОН: На првиот училиштен час нема посериозни пречки за одржување на онлајн-наставата

Министерството за образование и наука е во постојана комуникација со тимот од ФИНКИ и Бирото за развој на образованието, кој...

Македонија13 часа

Почнува учебната година

Новата учебна 2020/2021 година почнува денеска, со еден месец одложување. Настава со физичко присуство ќе следат учениците од прво до...

Македонија1 ден

Објавен распоредот на телевизиските часови за учениците кои немаат компјутери

Учениците кои немаат компјутер или таблет за да следат онлајн-настава преку платформата на Министерството за образование часовите ќе можат да...

Регион1 ден

Грчките свештеници загрижени за барањето до Вартоломеј за автокефалност на македонската црква

Грчките црковни кругови ги коментираа барањата на македонските власти до вселенскиот патријарх Вартоломеј за автокефалноста на македонската црква. Задната врата...

Македонија1 ден

Сојузот на средношколците најави бојкот во ноември ако не се дозволи комбинирана настава

Сојузот на средношколците најави бојкот на наставата од ноември доколу во октомври остане стабилна епидемиолошката состојба, а институциите не дозволат...

Македонија1 ден

Милошоски: Пратеничката група на ВМРО-ДПМНЕ ќе гласа против одлуките за вонредна состојба

Заврши координацијата на пратеничката група на коалицијата „За обнова на Македонија“ по што пратеникот на ВМРО-ДПМНЕ, Антонијо Милошоски, информира дека...

Досие