Забава
Филмска трагедија со Алек Болдвин: кои се правилата за оружје на филмските сетови?

Страшниот инцидент што резултира со смрт на камерман на филмски сет минатата недела поттикна прашања за употребата на огнено оружје во забавната индустрија.
Актерот Алек Болдвин изјави дека неговото срце е скршено кога во четвртокот во Ново Мексико фатално ја застрела камерманката Халина Хачинс со пиштол реквизит.
Кој е одговорен за безбедноста на оружјето на филмските сетови? Одговорноста за користење пиштоли и друго оружје лежи кај т.н. оружар на секоја продукција.
Тие го обезбедуваат оружјето кога не се користи и ги поучуваат актерите за негова правилна и безбедна употреба. Тие исто така го полнат огненото оружје и го проверуваат пред и по секоја сцена.
Кои се правилата? Не постои дефинитивна листа со прописи за употреба на огнено оружје во филмската индустрија.
Според новинската агенција АП, американската Федерална агенција за безбедност на работното место не ја регулира безбедноста на оружјето на снимање, а многу држави ѝ оставаат на индустријата да креира и да почитува сопствени правила.
Професорот Ден Леонард од Универзитетот „Чепмен“ во Калифорнија, кој специјлаизира за прописи на снимање, изјави за Би-би-си дека „главно ѝ е препуштено на индустријата да развие и да користи насоки… и ваквите насоки, доколку се почитуваат, овозможуваат безбедно користење огнено оружје на снимање“.
Но, дури и тогаш не постои еден дефинитивен сет на процедури и протоколи.
Инцидентите како оној на снимањето на Rust се многу ретки, но се зголемија повиците за забрана на „живо“ огнено оружје на филмски сетови со петиција што собра повеќе од 23.000 потписи до понеделникот. Актерката Оливија Вајлд беше меѓу оние што дадоа поддршка.
Сенаторот од Калифорнија, Дејв Кортезе, во саботата изјави дека ќе поднесе предлог-закон за забрана на бојна муниција на филмските сетови во државата.
Трагедијата од минатата недела предизвика лавина твитови и полемика на социјалните мрежи.
„Веќе нема причина да има пиштоли наполнети со ќор-фишеци или што и да било во текот на снимањето. Треба да биде целосно забрането“, напиша Крег Зобел, актер и режисер (Westworld и Mare of Easttown), на „Твитер“.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
Принцот Хари во историска судска битка против британските таблоиди

Принцот Хари стана прв висок член на кралското семејство кој дал исказ од клупата за сведоци во последните 132 години, додека неговата жестока борба против британските таблоиди го достигна пикот во напната пресметка во судницата во вторникот.
Војводата од Сасекс, се појави пред судот во Велика Британија во вторникот за да сведочи во рамки на својата тужба против „Мирор груп“ (МГН). Тој го тужи издавачот на таблоиди поради наводно незаконско собирање информации.
Синот на кралот Чарлс Tрти ја прекрши традицијата осудувајќи ги блиските врски меѓу британските медиуми и владата.
Спротивно на протоколот, петтиот по ред на тронот, исто така, ја осуди британската влада и печатот бидејќи не повикуваат одговорност еден од друг. Членовите на кралското семејство обично ја следат истата практика како и монархот, кој, како шеф на британската држава, би требало да биде над политиката.
Во писмената изјава до Високиот суд, тој вели: „Демократијата пропаѓа кога вашите печатени медиуми не успеваат да ја испитаат и да ја повикаат владата на одговорност, и наместо тоа избираат да влезат во кревет со неа за да обезбедат статус кво.“
„Според мене, за да се спаси новинарството како професија, новинарите треба да ги разоткријат оние луѓе во медиумите кои ги злоупотребиле привилегиите и моќта на медиумот и, користеле незаконски средства за сопствена корист и сопствени агенди.“
38-годишникот има турбулентен однос со печатените медиуми, сметајќи дека весниците и папараците се одговорни за смртта на неговата мајка принцезата Дијана.
Хари изјави дека трпи инвазија од печатените медиуми поголемиот дел од својот живот до денес. Тој ги обвини весниците дека со крајно подлите постапки имаат крв на нивните раце.
„Уште колку крв ќе ги извалка нивните прсти пред некој да го запре ова лудило“, рече тој во изјавата како сведок.
„Тогаш си или ‘плејбој принцот’, ‘неуспешниот’, ‘исфрлениот’ или, во мојот случај, ‘дебелиот’, ‘измамникот’, ‘малолетниот алкохоличар’, ‘неодговорниот наркоман’… списокот продолжува.“
„Тоа беше надолна спирала, при што таблоидите постојано се обидуваа да ме наговорат, мене, ‘оштетен млад човек’, да сторам нешто глупаво што ќе направи добра приказна и ќе продаде многу весници,“ вели Хари во долгата писмена изјава. „Гледајќи наназад сега, таквото однесување од нивна страна е крајно подло.“
„Искрено чувствувам дека во секоја врска што некогаш сум ја имал – било со пријатели, девојки, со семејството или со војската, секогаш имало трета страна, таблоидите,“ стои во писмената изјава на Хари.
„Чувствував дека не можам да верувам никому, што беше ужасно чувство, особено на толку млада возраст. Додека го откривам обемот на незаконски активности извршени од новинари на МГН и раководители, се чувствувам малку олеснето бидејќи знам дека мојата параноја кон моите пријатели и семејството, всушност, била на погрешно место, сепак тажно е колку тоа влијаеше на мојата адолесценција.“
Забава
Од „Сам дома“ до семеен човек! Меколи Калкин на прошетка со двата сина и свршеницата

Меколи Калкин и неговата свршеница Бренда Сонг беа фотографирани во Барбенк, Калифорнија.
Актерот (42), кој како мал се прослави со улогата на Кевин во божиќниот класик „Сам дома“, и актерката од „Долфејс“ (35) ја потврдија својата свршувачка претходно оваа година, а во понеделникот беа забележани со нивните два сина.
Меколи и Бренда се запознаа на снимањето на филмот Changeland од 2019 година.
Двојката првпат поттикна шпекулации за романса кога филмот сè уште беше во продукција во септември 2017 година кога беа видени на фармата Нотс Бери во Буена Парк, Калифорнија.
Меколи, главниот протагонист во „Сам дома“, комедија што нема кој не ја знае или кој не ја гледал, беше најплатеното дете актер во историјата.
Тој го глумеше осумгодишниот Кевин Мекалистер, кој мора да ја заштити својата куќа од двајца крадци кога случајно ќе биде оставен сам дома од семејството.
Забава
Авторката на „Сексот и градот“ не ги добила хонорарите што ги заслужила

Кендис Бушнел се пожали дека не ги добила парите што ги заслужила за „Сексот и градот“ по огромниот успех на серијата, базирана на нејзината истоимена колумна во „Њујорк обсервер“.
Авторката на истоимениот бестселер вели дека видела само мал дел од стотиците милиони долари што ги заработи серијата. Таа ја критикува серијата дека не ѝ платиле доволно по хонорарот од 60.000 долари.
64-годишната Кендис напиша колумна за „Њујорк опсервер“, која беше адаптирана во најпродавана антологија.
Но, кога книгите му биле продадени на Ејч-би-о за она што потоа стана мултимилионски серијал – шест сезони и два филма со Сара Џесика Паркер во главната улога – на авторката наводно ѝ биле исплатени само 60.000 долари за правата.
Во интервју за весникот „Сандеј мирор“ таа вели: „Не ги добив хонорарите што ги заслужив. Знаев дека тоа не е добра зделка, но бев под притисок од разни причини. Дури и мојот покоен татко во една пригода пред 15-ина години ми рече: Посакувам да учествуваше поцелосно во економскиот успех на ова дело“.
Кендис се надева дека продолжението на серијата, со наслов And Just Like That… („И, едноставно, така…“), кое неодамна се врати во втора сезона – ќе продолжи да се прикажува со успех.
Но, таа се прашува што се случило со својата верзија што ја вгради во книгата во ликот на Кери Бредшо пред да забележи дека Сара Џесика Паркер успеала да го направи тоа на свој начин и станала омилена меѓу фановите на серијата.
„Што се случи со Кери? Сè се вртеше околу мистер Биг – јас не ја замислив така приказната. Мојата цел, мојата порака до жените не е да го бараат господин Биг. Треба да бидат свој сопствен мистер Биг. Сè е во пронаоѓање љубов, а тоа не е мојата порака до жените. Мојата порака е самоактуализација. Но, Кери е омилена кај фановите. Таа го направи тоа на свој начин – и добро за неа“.