Hitech
Девет работи што треба да ги знаете за новиот бренд POCO
Подбрендот на кинеската компанија Xiaomi кон крајот на август го претстави првиот смартфон од новата Pocophone серија – Pocophone F1, а новиот модел веќе може да се купи и во Македонија.
Новиот предводник на Xiaomi, Pocophone F1 во Graphite Black варијанта (6 GB RAM/64 GB) до 17 септември или додека има количини може да се набави по промотивна цена од 22 000 денари, а може да се набави преку единствениот oвластен дистрибутер „Хај комуникации“, како и онлајн на www.hi.mk. Потоа ќе важи регуларната цена од 23 490 денари.
Xiaomi го претстави новиот под-бренд „Pосо“ со мисија да ги исполни перформансите што се битни. Пред претставувањето, разговаравме со Алвин Це и Џаи Мани, клучни членови на тимот на „Pосо“ и портпароли на брендот. Тие ги споделија внатрешните импресии од работењето во „Pосо“.
1. Кога решивте да го почнете овој нов бренд? Која е вашата амбиција?
Како мал оддел на Xiaomi, POCO има слобода да почне од почеток, во однос на изборот на производот кој е важен. За првиот производ, се вративме на основите и целосно се фокусиравме на брзината. Не само во однос на врвните перформанси, туку и на вистинската брзина во реалниот свет.
2. Зошто го нарекувате вашиот бренд POCO? Што значи тоа?
POCO се залага за „малку” – веруваме во започнување на мали, но големи соништа. POCO тргнува да испорачува технологии што навистина се важни. Ова е причината зошто POCO создаде паметен телефон кој обезбедува неверојатни перформанси, за кои веруваме дека ќе резонираат со технолошките ентузијасти и ќе развијат силно следење меѓу нив.
3. Зошто не го лансиравте POCO F1 како нов предводник на Xiaomi. Зошто да се создаде нов бренд?
POCO F1 има поинакво позиционирање од уредите Xiaomi Mi. Додека серијата Mi се состои од сите заоблени паметни телефони кои поставуваат индустриски стандарди, POCO обезбедува корисничко искуство кое е наменето за технолошки ентузијасти кои се возбудени, но исто така добиваат најмногу за нивните пари.
Во исто време, целосно сме отворени да бидеме дел од Xiaomi. Можете дури i да видите на уредот дека POCO е од Xiaomi.
4. Видов на вашиот производ дека POCO е од Xiaomi. Што значи тоа?
Тоа значи дека заедно со нас го споделуваме синџирот на снабдување и сервисна инфраструктура на Xiaomi, додека ја надгледуваме продажбата, маркетингот и развојот на производите.
Со некои од овие под-брендови од други продавачи на паметни телефони, малку изменет производ може да се добие со промена на името и да се појави во постарите модели на брендовите и под-брендовите. Со POCO F1, овој телефон е сосема поинаков и не е достапен во поставата на Xiaomi.
Но, ние добиваме ресурси и поддршка од Xiaomi. Ги споделуваме нивните синџири на набавки и сервисна инфраструктура, која вклучува логистика, постпродажба, поддршка на корисниците и тестирање на квалитет.
5. Пазарот на паметни телефони веќе е многу заситен. Зошто се одлучивте да го лансирате овој бренд сега? Кои се вашите целни потрошувачи?
POCO ги разбира основните елементи за одлично смартфон искуство и се фокусира токму на тоа. Сметаме дека ова е тоа што го сакаат корисниците, наместо обилните карактеристики кои не се од суштинско значење и всушност ги зголемуваат трошоците. Значи, POCO обезбедува течно, брзо и флегшип искуство со неодолива цена. Нашите уреди нудат врвни перформанси без компромиси.
6. Зошто луѓето треба да купат POCO наместо другите веќе познати производи?
POCO F1 зборува за себе штом ќе ги погледнете неговите спецификации. Можете да нацртате паралела на Superbike – сето тоа е за одржлива сурова изведба. Не бевме задоволни со само Snapdragon 845, бидејќи сакаме телефонот да работи многу брзо во текот на целиот ден, па додадовме LiquidCool технологија за да го постигнеме тоа. Отклучувањето со лицето е добро, но исто така сакавме да го отклучуваме безбедно под услови на слабо осветлување, па додадовме и IR.
Нашиот заден двоен фотоапарат со 1.4ум на примарната камера доаѓа со двоен пикселен автофокус кој понатаму дава супер брз автофокус во која било состојба. Инсистиравме и на тоа да сместиме моќна батерија од 4000mAh за да може да трае цел ден, и покрај тоа што работи со толкава голема брзина.
7. Дали фокусот на вашиот бренд е на брзината?
Не би го рекол тоа – нашиот фокусот е на испорачување на телефон кој се враќа на основите и во случајот на POCO F1, сето тоа е за брзината. Фокусот на нашите уреди е да се привлечат технолошки ентузијасти кои навистина се возбудени од она што го правиме.
8.Кога ќе го стартувате вашиот втор производ? Некој посебен план што може да го споделите?
Имаме некои возбудливи идеи, но е премногу рано да ги споделиме во оваа фаза. Дајте ни време, само што го претставивме POCO F1!
9. Дали мислите дека можете да го повторите успехот на Xiaomi?
Не е наша намера да го повториме успехот на Xiaomi. Ние сме фокусирани на сопствената мисија, испорачувајќи технологии кои навистина се битни.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Hitech
Во Кина побарувачката за мобилни телефони на „Епл“ значително се намали, продажбата на „Хуавеј“ скокна за 70 отсто
Испораките на мобилни телефони на „Епл“ во Кина паднаа 19 отсто во првиот квартал, што ја одразува заканата за доминантната позиција на американскиот гигант во повисокиот сегмент по враќањето на „Хуавеј“ на пазарот, покажуваат податоците на пазарот. Уделот на „Епл“ на најголемиот пазар на паметни телефони во светот падна на 15,7 отсто во првиот квартал, од 19,7 отсто на почетокот на 2023 година. Ова го доведе американскиот гигант речиси на исто ниво со „Хуавеј“, чија продажба скокна 70 отсто, според истражувачката компанија Counterpoint.
„Виво“ ја презеде круната на „Епл“ како најголем продавач на паметни телефони во Кина. Американската компанија падна на третото место, зад „Хонор“, бренд на подостапни уреди. На четврто место е „Хуавеј“, чиј пазарен удел скокна од минатогодишните девет на 15,5 отсто.
„Враќањето на „Хуавеј“ на пазарот директно влијаеше на „Епл“ во премиум-сегментот. Треба да се додаде дека побарувачката за нови мобилни телефони на „Епл“ за замена на постарите модели беше малку придушена во споредба со претходните години“, рече аналитичарот на Counterpoint, Иван Лам, во соопштението за печатот.
Во меѓувреме, „Епл“ почна промотивни кампањи обидувајќи се да ги привлече потрошувачите со попусти, вклучувајќи субвенционирање одредени модели на „Ајфон“ до 1.300 јуани (168,29 евра).
Минатата недела „Хуавеј“ ѝ ја претстави на јавноста новата серија смартфони Pura 70. Во август минатата година, по долга пауза, ја лансираа серијата Mate 60, која некои аналитичари ја протолкуваа како триумф над американските санкции, врз основа на софистицирано домашно производство на чип.
Канадската истражувачка компанија TechInsights очекува Кинезите да купат повеќе од 50 милиони мобилни телефони оваа година, вклучително и 10 милиони од Huawei Pura 70. Тоа ќе го стави „Хуавеј“ на прво место, со пазарен удел од 19 отсто, што е повеќе од 12 отсто минатата година.
Во првиот квартал кинескиот пазар на паметни телефони порасна 1,5 отсто продолжувајќи го позитивниот тренд од крајот на 2023 година, според Counterpoint.
Hitech
„Воцап“ воведе суптилна промена, корисниците во светот бесни
Со оглед на тоа дека има две милијарди активни корисници, слободно може да се каже дека „Воцап“ е една од најпопуларните апликации во светот. Но, многумина останаа бесни по новата суптилна промена воведена во платформата за пораки.
Наместо „онлајн“ и „пишува“, зборовите што вообичаено се појавуваат под имињата на луѓето во вашите разговори, сега има големи почетни букви на тие зборови. Иако ова звучи како мала промена, корисниците во светот воопшто не се задоволни поради тоа и се жалат на социјалните мрежи.
The word “online” was capitalized on @WhatsApp this week. Tell me why this is bothering me so much 🫠 pic.twitter.com/SfYqw0JdQ9
— Rebecca Franks (@riggaroo) April 13, 2024
„Дали на некој друг му пречи што наместо ‘онлајн’ и ‘пишува’, ‘Воцап’ сега исфрла големи букви?“, „Ова страшно ме нервира, ме болат очите кога го гледам“, „Воопшто не е некоја промена, но мене ми е неверојатно иритирачки“, пишуваат тие на „Икс“.
@isabellemariewa Wieso schreibt ihr das auf ein mal groß Whatsapp? Ich habe Fragen #fyp #whatsapp #relatable #foryou ♬ Originalton – Isabelle Marie
За жал, се чини дека промената ќе остане, без достапна опција во поставките за враќање на претходната верзија. Меѓутоа, ако новите големи букви навистина ве излудуваат, ќе бидете среќни кога ќе слушнете дека постои лесен начин за решавање. Сè уште има мали букви на WhatsApp Web.
@oicaramba Did whatsapp always capitalize the first letter of “typing” and “online”? #fyp ♬ original sound – oicaramba
@sophiepetrucciohall #whatappstatus #whatsapp anyone else noticed? #fyp #mybrain ♬ оригинальный звук – •🎧🎤•
Hitech
Xiaomi почна да произведува електрични автомобили
Кинескиот Xiaomi ги предупредува потенцијалните купувачи на електричниот седан SU7 дека можеби ќе треба да чекаат четири до седум месеци за нивниот автомобил поради големата побарувачка.
Производителот на паметни телефони и друга електроника за широка потрошувачка почна да прима нарачки за својот модел на електричен автомобил, кој влезе на пазарот во четвртокот и објави дека преднарачките го достигнале бројот 88.898 во првите 24 часа.
Според статусот на апликацијата за нарачки автомобили на Xiaomi, испораките за стандардниот модел SU7, по цена од 215.900 јуани или 29.870 долари, би можеле да траат помеѓу 18 и 21 недела.
Чекањето за испорака на моделот SU7 Pro би можело да трае од 18 до 21 недела, а за најскапиот модел, чија цена е 299.900 јуани или 41,5 илјад долари, може да се протега меѓу 27 и 30 недели.
SU7, чиј дизајн потсетува на моделите на спортски автомобили на Porsche Taycan и Panamera, беше лансиран во услови на жестока ценовна војна на светскиот пазар на автомобили, каде што повеќе од 40 марки се натпреваруваат за вниманието на потрошувачите.
Xiaomi не е без силни средства, забележуваат аналитичарите, кои истакнуваат дека има подлабоки џебови од многу стартапи за електрични возила и дека неговата експертиза во бизнисот со паметни телефони му дава предност во развојот на системи за електронски надзор, карактеристика што ја ценат кинеските потрошувачи.