Hitech
Потрес во компанијата што го лансира ChatGPT, Сем Алтман сепак не се враќа на главната позиција

Одборот на директори на OpenAI го ангажира коосновачот на „Твич“, Емет Шир, како привремен извршен директор, известува „Аксиос“ цитирајќи извор запознаен со ова прашање. Оваа информација значи дека сменетиот поранешен извршен директор Сем Алтман, кој разговараше со раководството викендов, нема да се врати.
Ненадејното отпуштање на Алтман ја изненади технолошката индустрија бидејќи тој стана заштитно лице на сегашниот подем на вештачката интелигенција, првенствено поради успехот на ChatGPT развиен од OpenAI.
Во петокот попладне OpenAI објави дека Алтман ќе ја напушти компанијата откога нејзиниот одбор заклучи дека тој не бил „постојано искрен во своите комуникации“.
Претседателот Грег Брокман набргу поднесе оставка, а неколку високи истражувачи си заминаа подоцна истиот ден.
„Мајкрософт“, најголемиот инвеститор и деловен партнер на OpenAI, и другите акционери на компанијата, исто така беа изненадени од овој потег, но „Мајкрософт“ сепак рече дека останува посветен на компанијата.
Техничката директорка Мира Мурати беше именувана за привремен извршен директор во петокот и не е јасно каков ќе биде нејзиниот статус сега кога Емет Шир е именуван за привремен извршен директор. Шир се повлече од функцијата извршен директор на „Твич“ во сопственост на „Амазон“ уште во март.
first and last time i ever wear one of these pic.twitter.com/u3iKwyWj0a
— Sam Altman (@sama) November 19, 2023
Во неделата попладне Алтман објави селфи држејќи пропусница OpenAI-гостин во канцеларијата и напиша: „Прв и последен пат го носев ова“.
Многумина тоа го сфатија како знак за неговото неизбежно враќање, но на крајот се покажа спротивното.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Hitech
Мета ја укинува можноста за допишување со пријателите од Фејсбук на Инстаграм

Мета во наредните денови ќе ја укине функцијата која досега им овозможуваше на корисниците да се допишуваат со своите пријатели од социјалната мрежа Фејсбук на Инстаграм.
Компанијата ја воведе оваа можност во 2020 година, а сега ќе ја „исклучи“ интеграцијата меѓу платформите без причина. Оваа одлука би можела да биде потег за избегнување на регулаторните последици во Европската унија.
Интеграцијата меѓу платформите беше најавена во 2019 година и „оживеа“ во 2020 година, со што се „бришеа границите“ меѓу двете најпопуларни услуги на компанијата Мета. Но, Месинџерот и Инстаграм сега повторно се разделуваат, што значи дека нема да може да започнете нов разговор или да се јавите со вашите пријатели на Фејсбук преку Инстаграм.
Оние кои имаат постоечки разговори со Фејсбук профили на Инстаграм ќе можат да ги задржат, но само во верзија само за читање.
Покрај тоа, корисниците на Фејсбук повеќе нема да можат да го видат статусот на вашата активност, како и извештајот за прочитана порака.
Конечно, сите постоечки разговори со Фејсбук профили нема да бидат преместени во сандачето на која било платформа.
Hitech
„Гугл“ ги брише старите сметки од денеска

Почнувајќи од денес, Гугл ќе ги избрише сите стари и неактивни Гугл сметки, односно оние што не биле користени најмалку две години. Така, г-маил и други содржини како што се фотографии, записи во календарот, контакти и документи од дискот ќе бидат избришани, во согласност со новата политика на компанијата. Чистењето на целиот систем има за цел да ги заштити корисниците од безбедносни закани, како што се спам, фишинг измами и кражба на сметки, објаснува Гугл.
Гугл ги брише неактивните сметки од својот систем бидејќи, како што велат, „поголема е веројатноста да бидат компромитирани“.
Ненадгледуваните сметки често се потпираат на стари или повторно употребени лозинки, имаат помалку безбедносни проверки од корисниците и 10 пати поголема е веројатноста дека нема да имаат поставено двофакторна автентикација, покажуваат внатрешните податоци на Гугл.
Кога сметката е компромитирана, „може да се користи за се, од кражба на идентитет до спам или дури и злонамерна содржина“, се вели во соопштението на компанијата за промената на политиката.
Гугл ќе започне со укинување на неактивни сметки на 1 декември 2023 година, според известувањето што тие самите го објавија на страницата. Ќе започне со елиминирање на сметките што луѓето ги создале, а потоа никогаш повеќе не ги посетиле.
Според новата политика на Гугл, „ако сметката на Гугл не била користена или најавена најмалку 2 години, сметката и нејзината содржина, вклучително и содржината во Гугл Воркспејс (Гмаил, Докс, Драјв, Мит, Календар) и Гугл Фотос“ можат да бидат избришани.
Сепак, новите правила важат само за личните сметки на Гугл, што значи дека училишните или работните сметки не се засегнати. Дополнително, Гугл нема да ги отстрани сметките што прикачувале видеа на Јутјуб или имаат активни претплати на апликации или услуги за вести, според новата политика на компанијата.
Пред бришењето, корисниците ќе добијат „повеќе известувања“ дека нивните сметки ќе бидат укинати пред тоа навистина да се случи, се вели во соопштението на компанијата.
Hitech
(Видео) Како можете да дознаете што Гугл знае за вас

Сите знаеме дека нашите податоци се собираат секој ден, особено од технолошките гиганти како Гугл. Но, дали некогаш сте се запрашале колку информации навистина имаат за вас?
Видеото на Тикток покажува како точно можете да ги дознаете сите информации што Гугл ги има за вас.
Во 2021 година, корисникот на Тикток @iorgoandlea објави кратко видео на платформата што покажува како можете да дознаете какви податоци има Гугл за вас.
Гугл ги складира своите податоци за вас за „подобро да го оптимизира“ искуството за вас и „неговите услуги да работат подобро за вас“.
Страницата објаснува дека „Гугл ги прави вашите реклами покорисни на услугите на Гугл (како што се Пребарување или Јутјуб), како и на веб-страниците и апликациите што прикажуваат реклами во соработка со Гугл.
„Рекламите се засноваат на лични информации што сте ги додале на вашата сметка на Гугл, информации од огласувачи кои се партнери со Гугл и проценката на Гугл за вашите интереси. Изберете кој било фактор за да дознаете повеќе или да ги ажурирате вашите поставки“, велат од Гугл.
Гугл ветува дека никогаш нема да ги продаде вашите податоци, а компанијата вели дека ги користи за „да ги направи рекламите релевантни“ додека сте онлајн – но тоа го прави без да ги предаде вашите податоци на огласувачите.
И ако навистина не ви се допаѓа, секогаш можете да ја исклучите персонализацијата на Гугл Адс. Таа опција можете да ја најдете на истата страница за поставки за реклами каде ќе ги најдете вашите податоци, пренесува Н1 Сараево.