Hitech
Необични помагала за совршени селфи
– (Белфи- снимите на задникот нов тренд на социјалните мрежи)
Држачи за мобилните телефони за правење „селфи“, специјални четки за коса и апликации за ретуширање, се само некои од невообичаените помагала коишто ги измисли индустријата натпреварувајќи се во креативноста за на современите зависници од гаџетите да им овозможи да направат успешни автопортрети со нивните паметни телефони.
Држачи за мобилните телефони за правење „селфи“, специјални четки за коса и апликации за ретуширање, се само некои од невообичаените помагала коишто ги измисли индустријата натпреварувајќи се во креативноста за на современите зависници од гаџетите да им овозможи да направат успешни автопортрети со нивните паметни телефони.
Во желбата да се сочува споменот од посетата на некои места, некоја средба со позната или драга личност, или само поради нарцисоидност, селфи-то денес стана сеприсутно. Изразот, дури, влезе и во Le Petit Robert, култниот еднојазичен француски речник, а во април годинава астронаут од Меѓународната вселенска станица (ISS) не можеше да му одолее на предизвикот да направи селфи во Вселената. И аџиите во Мека, на пример, го предизвикаа гневот на свештениците самофотографирајќи се пред најсветите места на исламот.Индустријата многу брзо го сфати комерцијалниот потенцијал на селфи-то. Секако претприемачите во индустријата не можеа да ја испуштат оваа залуденост во светот за селфи-то. Така направија селфи-четка за коса, којашто содржи рамка за смартфон за може корисникот пред фотографирањето да се исчешла.Друг „новитет“ е ретуширањето на фотографиите. Апликацијата YouCam Perfect содржи филтери со чијашто помош може да се има посвеж тен, да се белат забите, да се добие беспрекорен мејкап и повита линија.Програмерите мислеле и на оние корисници кои сакаат да се фотографираат од далечина, па на пазарот може да се најде блутут далечински управувач или апликации како што е на пример CamMe. За снимка од височина, пак, може да се користат држачи за селфи. Италијанците веќе збудалеа по нив, а во Хонгконг може да видат на секој чекор, вели во репортажата на AFP Камил Марлие која ги продава преку интернет.Сѐ популарни се „белфи“-те, односни снимки на задницата, како и „дрелфи“ или автопортретите во алкохолизирана состојба.Автопортретите направени со мобилен телефон може да ги имаат сега и новороденчињата. Имено апликацијата Baby selfie ги мами бебињата на насмевка со шарени животинчиња кој танцуваат на екранот на мобилниот и со интересни звуци.Љубителите на мачките можат, исто така, да ја симната апликацијата Cat Snaps, со која нивните галеничиња можат да се фотографираат самите. Светлосен зрак или глушец кој се движи на екранот ја поттикнува мачката да се фотографира со притисок на шепата врз смартфонот.Информатичарите поради оваа нова мода мораат да ги подобрат квалитетите на фотоапаратите интегрирани во паметните телефони. Произведувачот HTC во средата го претстави новиот паметен телефон HTC Desire Eye кој на секоја страна има два фотоапарата со резолуција од 13 милиони пиксели.Најпопуларниот твит во историјата всушност е токму селфи-то коешто во март годинава, на доделувањето на престижните филмски награди Оскар, го сними Елен ДеЏенерес, а на кој се Бред Пит, Џулија Робертс, Мерил Стрип, Кевин Спејси, Бредли Купер и Анџелина Џоли. Весникот The Wall Street Journal неколку дена подоцна објави дека „Samsung“ производителот на мобилниот телефон користен за правењето на споменатото селфи, тоа го испланирал однапред, иако компанијата тоа го негира./крај/мф/сн
Извор: AFP
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Hitech
Во Кина побарувачката за мобилни телефони на „Епл“ значително се намали, продажбата на „Хуавеј“ скокна за 70 отсто
Испораките на мобилни телефони на „Епл“ во Кина паднаа 19 отсто во првиот квартал, што ја одразува заканата за доминантната позиција на американскиот гигант во повисокиот сегмент по враќањето на „Хуавеј“ на пазарот, покажуваат податоците на пазарот. Уделот на „Епл“ на најголемиот пазар на паметни телефони во светот падна на 15,7 отсто во првиот квартал, од 19,7 отсто на почетокот на 2023 година. Ова го доведе американскиот гигант речиси на исто ниво со „Хуавеј“, чија продажба скокна 70 отсто, според истражувачката компанија Counterpoint.
„Виво“ ја презеде круната на „Епл“ како најголем продавач на паметни телефони во Кина. Американската компанија падна на третото место, зад „Хонор“, бренд на подостапни уреди. На четврто место е „Хуавеј“, чиј пазарен удел скокна од минатогодишните девет на 15,5 отсто.
„Враќањето на „Хуавеј“ на пазарот директно влијаеше на „Епл“ во премиум-сегментот. Треба да се додаде дека побарувачката за нови мобилни телефони на „Епл“ за замена на постарите модели беше малку придушена во споредба со претходните години“, рече аналитичарот на Counterpoint, Иван Лам, во соопштението за печатот.
Во меѓувреме, „Епл“ почна промотивни кампањи обидувајќи се да ги привлече потрошувачите со попусти, вклучувајќи субвенционирање одредени модели на „Ајфон“ до 1.300 јуани (168,29 евра).
Минатата недела „Хуавеј“ ѝ ја претстави на јавноста новата серија смартфони Pura 70. Во август минатата година, по долга пауза, ја лансираа серијата Mate 60, која некои аналитичари ја протолкуваа како триумф над американските санкции, врз основа на софистицирано домашно производство на чип.
Канадската истражувачка компанија TechInsights очекува Кинезите да купат повеќе од 50 милиони мобилни телефони оваа година, вклучително и 10 милиони од Huawei Pura 70. Тоа ќе го стави „Хуавеј“ на прво место, со пазарен удел од 19 отсто, што е повеќе од 12 отсто минатата година.
Во првиот квартал кинескиот пазар на паметни телефони порасна 1,5 отсто продолжувајќи го позитивниот тренд од крајот на 2023 година, според Counterpoint.
Hitech
„Воцап“ воведе суптилна промена, корисниците во светот бесни
Со оглед на тоа дека има две милијарди активни корисници, слободно може да се каже дека „Воцап“ е една од најпопуларните апликации во светот. Но, многумина останаа бесни по новата суптилна промена воведена во платформата за пораки.
Наместо „онлајн“ и „пишува“, зборовите што вообичаено се појавуваат под имињата на луѓето во вашите разговори, сега има големи почетни букви на тие зборови. Иако ова звучи како мала промена, корисниците во светот воопшто не се задоволни поради тоа и се жалат на социјалните мрежи.
The word “online” was capitalized on @WhatsApp this week. Tell me why this is bothering me so much 🫠 pic.twitter.com/SfYqw0JdQ9
— Rebecca Franks (@riggaroo) April 13, 2024
„Дали на некој друг му пречи што наместо ‘онлајн’ и ‘пишува’, ‘Воцап’ сега исфрла големи букви?“, „Ова страшно ме нервира, ме болат очите кога го гледам“, „Воопшто не е некоја промена, но мене ми е неверојатно иритирачки“, пишуваат тие на „Икс“.
@isabellemariewa Wieso schreibt ihr das auf ein mal groß Whatsapp? Ich habe Fragen #fyp #whatsapp #relatable #foryou ♬ Originalton – Isabelle Marie
За жал, се чини дека промената ќе остане, без достапна опција во поставките за враќање на претходната верзија. Меѓутоа, ако новите големи букви навистина ве излудуваат, ќе бидете среќни кога ќе слушнете дека постои лесен начин за решавање. Сè уште има мали букви на WhatsApp Web.
@oicaramba Did whatsapp always capitalize the first letter of “typing” and “online”? #fyp ♬ original sound – oicaramba
@sophiepetrucciohall #whatappstatus #whatsapp anyone else noticed? #fyp #mybrain ♬ оригинальный звук – •🎧🎤•
Hitech
Xiaomi почна да произведува електрични автомобили
Кинескиот Xiaomi ги предупредува потенцијалните купувачи на електричниот седан SU7 дека можеби ќе треба да чекаат четири до седум месеци за нивниот автомобил поради големата побарувачка.
Производителот на паметни телефони и друга електроника за широка потрошувачка почна да прима нарачки за својот модел на електричен автомобил, кој влезе на пазарот во четвртокот и објави дека преднарачките го достигнале бројот 88.898 во првите 24 часа.
Според статусот на апликацијата за нарачки автомобили на Xiaomi, испораките за стандардниот модел SU7, по цена од 215.900 јуани или 29.870 долари, би можеле да траат помеѓу 18 и 21 недела.
Чекањето за испорака на моделот SU7 Pro би можело да трае од 18 до 21 недела, а за најскапиот модел, чија цена е 299.900 јуани или 41,5 илјад долари, може да се протега меѓу 27 и 30 недели.
SU7, чиј дизајн потсетува на моделите на спортски автомобили на Porsche Taycan и Panamera, беше лансиран во услови на жестока ценовна војна на светскиот пазар на автомобили, каде што повеќе од 40 марки се натпреваруваат за вниманието на потрошувачите.
Xiaomi не е без силни средства, забележуваат аналитичарите, кои истакнуваат дека има подлабоки џебови од многу стартапи за електрични возила и дека неговата експертиза во бизнисот со паметни телефони му дава предност во развојот на системи за електронски надзор, карактеристика што ја ценат кинеските потрошувачи.