Hitech
Претставен HTC One M9 и со уникатни перформанси
На Светски конгрес за мобилна технологија, кој започна во неделата во Барселона, производителот на мобилни уреди HTC го претстави, како што изјавија неговите претставници, својот досега најперсонализиран, најубав и најмоќен смартфон, HTC One M9.
HTC One M9 ќе биде глобално достапен во двобојна сребрена и розово-златна варијанта, еднобојна метално сива, еднобојна златна и двобојна златна и розова во средината на март.
„Најновиот предводник во светски признаеното семејство HTC One, HTC One M9 претставува класика и воедно безвременско прославување на убавината и елеганцијата коешто е комбинација на висок стил и перформанси, овозможувајќи ви да добиете најмногу од вашиот мобилен телефон“, рече Шер Ванг, претседателката на HTC..
„HTC го изгради своето реноме предизвикувајќи ги очекувањата во мобилната индустрија” истакна Ванг и додаде дека со HTC One M9 „тоа одново се постигнува со спектакуларна елеганција и дизајн, во комбинација со интелигентни опции што ви помагаат да го оживеете вашиот свет, поврзувајќи ве на подлабок начин со нештата што вие ги сметате за најважни. Толку повеќе од обичен телефон, HTC One M9 е продолжување на тоа што сте вие…“.
Врз основа на тригодишното истражување за создавање извонредни перформанси, HTC One M9 го спојува најдоброто од наградуваните HTC One M7 и HTC One M8 во спектакуларен, легендарен дизајн, се вели во соопштението. Препознатливите метални рабови совршено се искомбинирани со грациозните облини што даваат изглед споредлив со накит. Мал е и лесен за држење, а мајсторски изработениот дизајн на целосно металното компактно тело е нагласен со деликатниот двобоен финиш во сребрена и розово златна боја¹, којшто е истовремено и препознатлив и траен. Огледално полираните златни страни каскадно и без напор се преточуваат во линијата на задниот панел, врамувајќи го блескавиот и вивиден дисплеј.
Уредот е дизајниран така што на го покажува идентитетот на сопственикот, а новиот HTC Sense™ 7 дава контрола врз сѐ и се најавува како крајно приспособлив на корисниците а модусот HTC Themes ги става во центарот на смартфон искуството, интелигентно анализирајќи ги нивните омилени фотографии за да го модификува изгледот и чуството на вашите апликации, обрасци на боја и позадини.
Исто така, Sense 7 го пресоздава вашиот home screen за да ги испорача најкорисните апликации на homepage-от зависно од вашата локација. Независно дали сте дома, работите или играте, со оваа контекстуална, приспособлива алатка никогаш не сте повеќе од еден клик оддалечени од опциите што ви се потребни. Уште поинтелигентниот HTC BlinkFeed™ го олеснува и откривањето на скриените убавини што ве опкружуваат преку користење на податоците за локацијата за да ви препорача интересни места, новости и информации.
Бидејќи најдобрата камера е онаа што можете да ја носите в џеб, вашиот смартфон би требало да ви овозможи без ронка напор да направите брилијантни, креативни и забавни слики. Камерите на HTC One M9 се дизајнирани да го фатат секој момент со чудесен квалитет, овозможувајќи ви да ги преживувате тие моменти одново и одново. Главната камера доаѓа со неверојатни 20 мегапиксели коишто му даваат акцент на секој најситен детал, а леќите од сафирско стакло ја штитат од гребнатини. За добивање на пластични видеа што личат на најновите блокбастери, камерата снима и видеа со резолуција од 4K.
Најдобрите моменти ве изненадуваат и спонтаноста честопати не излегува целосно осветлена. Врвниот придружник на импулсивниот фотограф, HTC One M9 ги решава ниско-осветлените снимки со моќната предна камера UltraPixel™. Динамичната автоекспозиција и UltraPixels што фаќа 300% повеќе светлина од стандардните камери, даваат поостри, поприродни и балансирани селфи во секакви услови на осветленост.
HTC Sense 7 со софтверот EYE™ Experience на HTC го прави лесно сликањето креативни фотографии. Низата нови ефекти за уредување фотографии како Shapes, Prismatic, Elements и Bokeh ви овозможуваат да додадете по малку индивидуална имагинативност во секоја слика, автоматски уредувајќи ги со апликацијата Zoe™, ставајќи им музика по ваш избор² и дозволувајќи им на пријателите да прават ремикс на колекцијата со сопствените слики, на тој начин создавајќи споделено прославување на секој момент.
Со толку многу неверојатни слики, може да стане тешко набрзина да им ги покажете на пријателите тие фантастични слики. Каде и да се зачувани, новата галерија на HTC One го прави лесно пребарувањето низ целата фото-библиотека, при што ги гледате сликите зачувани на телефонот, на социјалните медиуми и на избрани cloud платформи3. Галеријата ви ја доносува целата ваша фото-библиотека на дофат на прстите, со пребарувања по датум, локација, настан, албум, па дури и по самите слики со Image Match.
Вистински одлично визуелно искуство заслужува звук којшто ве става во првиот ред. HTC One M9 гарантира музичко искуство поголемо од звук во живо благодарение на HTC BoomSound™. Легендарните двојни предни звучници на семејството HTC One, сега комбинирани со 5.1 Dolby® Surround sound4 симулација, ве носат уште поблиску до акцијата, испорачувајќи извонреден мултидимензионален кино звук. Со обединување на HTC BoomSound и Dolby Audio™ се создава тотално внесување во аудио доживувањето, така што ќе уживате во филмови со звук како на кино дури и без да ги поврзете слушалките или надворешните звучници. Без оглед дали слушате преку стерео звучници или слушалки, дури и најпребирливите музички фанови ќе бидат одушевени од поддршката што ја дава телефонот за совршен, 24-битен high-definition звук којшто го надминува и квалитетот на CD. Единствената комбинација на HTC BoomSound, Dolby Audio, фино подесениот звучен профил и Qualcomm® Immersive Audio им дава на сета ваша музика и на сите ваши филмови непогрешлив белег на HTC One M9.
Смартфоните сѐ побрзо стануваат централни точки на домашната забава, а HTC Connect™ го прави едноставно уживањето во вашите мултимедиумски содржини надвор од вашиот телефон. Со повлекување со три прсти на екранот го поврзувате телефонот со компатибилните ТВ уреди или надворешни звучници од водечки производители вклучувајќи го и Harman Kardon. Опцијата плејлиста на HTC Connect, интегрирана со интелигентната медиумска платформа Qualcomm® AllPlay™ и со безжичната медиумска технологија Blackfire Research™, ви овозможува вам и на вашите пријатели да стримувате содржини од вашите смартфони до повеќе домашни уреди за забава. За врвно поврзано ТВ искуство од вашиот смартфон, HTC One M9 доаѓа ексклузивно со апликацијата Peel® Smart Remote. Моментално поврзувајќи ве со емисиите што ги сакате, апликацијата дури и учи од вашите навики во гледањето, претворајќи го вашиот смартфон во личен ТВ водич и далечински управувач.
Заради повпечатлив изглед, HTC One M9 ќе биде достапен со цела низа единствени и прилагодлииви додатоци вклучувајќи ја и втората генерација на футролата HTC Dot View, којашто донесува поголема ретро персонализација благодарејќи на серијата нови карактеристики и опции на бои. Транспарентната заднина го чува вашиот смартфон недопрен без да го крие од светот, а футролата внесува забава дури и во најдосадните моменти претворајќи се во мини играчка платформа. Новата футрола HTC Dot View нема да им пречи на апликациите како Instagram, Snapchat и Badoo5 зашто нотификациите што доаѓаат преку футролата ве известуваат за најновите фотографии, пораки и check-ins.
Животот нема лимити, и кога вашата авантуристичка страна ќе ве одведе во непознатото, водоотпорните IP68 Active Case и Active Headset значат дека вашиот телефон може храбро да ве следи каде и да ве одведе акцијата, држејќи чекор со најепските авантури./крај/мф/лч
Извор: Макфакс
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Hitech
Во Кина побарувачката за мобилни телефони на „Епл“ значително се намали, продажбата на „Хуавеј“ скокна за 70 отсто
Испораките на мобилни телефони на „Епл“ во Кина паднаа 19 отсто во првиот квартал, што ја одразува заканата за доминантната позиција на американскиот гигант во повисокиот сегмент по враќањето на „Хуавеј“ на пазарот, покажуваат податоците на пазарот. Уделот на „Епл“ на најголемиот пазар на паметни телефони во светот падна на 15,7 отсто во првиот квартал, од 19,7 отсто на почетокот на 2023 година. Ова го доведе американскиот гигант речиси на исто ниво со „Хуавеј“, чија продажба скокна 70 отсто, според истражувачката компанија Counterpoint.
„Виво“ ја презеде круната на „Епл“ како најголем продавач на паметни телефони во Кина. Американската компанија падна на третото место, зад „Хонор“, бренд на подостапни уреди. На четврто место е „Хуавеј“, чиј пазарен удел скокна од минатогодишните девет на 15,5 отсто.
„Враќањето на „Хуавеј“ на пазарот директно влијаеше на „Епл“ во премиум-сегментот. Треба да се додаде дека побарувачката за нови мобилни телефони на „Епл“ за замена на постарите модели беше малку придушена во споредба со претходните години“, рече аналитичарот на Counterpoint, Иван Лам, во соопштението за печатот.
Во меѓувреме, „Епл“ почна промотивни кампањи обидувајќи се да ги привлече потрошувачите со попусти, вклучувајќи субвенционирање одредени модели на „Ајфон“ до 1.300 јуани (168,29 евра).
Минатата недела „Хуавеј“ ѝ ја претстави на јавноста новата серија смартфони Pura 70. Во август минатата година, по долга пауза, ја лансираа серијата Mate 60, која некои аналитичари ја протолкуваа како триумф над американските санкции, врз основа на софистицирано домашно производство на чип.
Канадската истражувачка компанија TechInsights очекува Кинезите да купат повеќе од 50 милиони мобилни телефони оваа година, вклучително и 10 милиони од Huawei Pura 70. Тоа ќе го стави „Хуавеј“ на прво место, со пазарен удел од 19 отсто, што е повеќе од 12 отсто минатата година.
Во првиот квартал кинескиот пазар на паметни телефони порасна 1,5 отсто продолжувајќи го позитивниот тренд од крајот на 2023 година, според Counterpoint.
Hitech
„Воцап“ воведе суптилна промена, корисниците во светот бесни
Со оглед на тоа дека има две милијарди активни корисници, слободно може да се каже дека „Воцап“ е една од најпопуларните апликации во светот. Но, многумина останаа бесни по новата суптилна промена воведена во платформата за пораки.
Наместо „онлајн“ и „пишува“, зборовите што вообичаено се појавуваат под имињата на луѓето во вашите разговори, сега има големи почетни букви на тие зборови. Иако ова звучи како мала промена, корисниците во светот воопшто не се задоволни поради тоа и се жалат на социјалните мрежи.
The word “online” was capitalized on @WhatsApp this week. Tell me why this is bothering me so much 🫠 pic.twitter.com/SfYqw0JdQ9
— Rebecca Franks (@riggaroo) April 13, 2024
„Дали на некој друг му пречи што наместо ‘онлајн’ и ‘пишува’, ‘Воцап’ сега исфрла големи букви?“, „Ова страшно ме нервира, ме болат очите кога го гледам“, „Воопшто не е некоја промена, но мене ми е неверојатно иритирачки“, пишуваат тие на „Икс“.
@isabellemariewa Wieso schreibt ihr das auf ein mal groß Whatsapp? Ich habe Fragen #fyp #whatsapp #relatable #foryou ♬ Originalton – Isabelle Marie
За жал, се чини дека промената ќе остане, без достапна опција во поставките за враќање на претходната верзија. Меѓутоа, ако новите големи букви навистина ве излудуваат, ќе бидете среќни кога ќе слушнете дека постои лесен начин за решавање. Сè уште има мали букви на WhatsApp Web.
@oicaramba Did whatsapp always capitalize the first letter of “typing” and “online”? #fyp ♬ original sound – oicaramba
@sophiepetrucciohall #whatappstatus #whatsapp anyone else noticed? #fyp #mybrain ♬ оригинальный звук – •🎧🎤•
Hitech
Xiaomi почна да произведува електрични автомобили
Кинескиот Xiaomi ги предупредува потенцијалните купувачи на електричниот седан SU7 дека можеби ќе треба да чекаат четири до седум месеци за нивниот автомобил поради големата побарувачка.
Производителот на паметни телефони и друга електроника за широка потрошувачка почна да прима нарачки за својот модел на електричен автомобил, кој влезе на пазарот во четвртокот и објави дека преднарачките го достигнале бројот 88.898 во првите 24 часа.
Според статусот на апликацијата за нарачки автомобили на Xiaomi, испораките за стандардниот модел SU7, по цена од 215.900 јуани или 29.870 долари, би можеле да траат помеѓу 18 и 21 недела.
Чекањето за испорака на моделот SU7 Pro би можело да трае од 18 до 21 недела, а за најскапиот модел, чија цена е 299.900 јуани или 41,5 илјад долари, може да се протега меѓу 27 и 30 недели.
SU7, чиј дизајн потсетува на моделите на спортски автомобили на Porsche Taycan и Panamera, беше лансиран во услови на жестока ценовна војна на светскиот пазар на автомобили, каде што повеќе од 40 марки се натпреваруваат за вниманието на потрошувачите.
Xiaomi не е без силни средства, забележуваат аналитичарите, кои истакнуваат дека има подлабоки џебови од многу стартапи за електрични возила и дека неговата експертиза во бизнисот со паметни телефони му дава предност во развојот на системи за електронски надзор, карактеристика што ја ценат кинеските потрошувачи.