Македонија
Македонија домаќин на Глобалната конференција на Пацифик – Азиската Туристичка Асоцијација

Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот на РМ ќе биде домаќин на Глобалната конференција на Пацифик – Азиската Туристичка Асоцијација (Pacific Asia Travel Association –PATA) која за прв пат се случува во Европа.
Успешната Глобална Конференција (PATA Global Insights Conference -PGIC) е дел од Самитот за туризмот 2017 кој ќе се одржува во хотел Мериот во Скопје, на 20ти јуни со тема “Градење Туристички Мостови”.
Програмата на конференцијата ќе вклучува сесии за одржлив развој, авијација и трендови во туристичката индустрија со импресивнен собир на меѓународени експерти, презентери и панелисти. PATA е посветена и во поддршката на Млади Професионалци во туризам од целиот свет, кои ќе бидат опфатени со сесијата “Bright Ideas – Future Trends”. Тридневната програма која, исто така, го опфаќа и Меѓународен Самит за управување со кризи во туризмот (19-ти јуни) се подржани од страна на медиумската групација Џејкобс ( Jacobs Media Group) и Travel Weekly.
“Одржувањето на успешната Глобална Конференција (PATA Global Insights Conference -PGIC) во Европа е значаен чекор напред за нашата Асоцијација”, објаснува извршниот директор на PATA, Д-р Марио Харди.
“Дестинациите низ Европа се обидуваат да го искористат експоненцијалниот раст на странски патувања од многу влијателни туристички пазари од регионот Пацифик- Азија и националните туристички организации ја препознаваат важната и влијателна улогата на PATA во градењето на мостови помеѓу туристички дестинации и пазари од различни континенти. Оваа конференција ја зајакнува вредноста на членство на АППТРМ во PATA, во обидот да се привлечат повеќе посетители од далечни пазари, како што се Кина, Кореја, Јапонија и Австралија. ”
“Ние иницираме со АППТРМ да ги поканиме и студентите на туризам во Скопје кои имаат придонес и активна улога во оваа област. Нивните погледи, како “идни лидери во туризмот” ќе бидат важна компонента во програмата на конференцијата “, додава д-р Харди.
Инаугуративната PATA Глобал конференција беше за првпат одржана во Окленд во октомври 2015 година. Успехот од првиот настан предизвика враќање на Окленд во септември 2016 година и има побарувачка од останатите пазари во Европа, Блискиот Исток и Азија да се прошири PGIC концептот.
Основана во 1951 година, Пацифик – Азиската Туристичка Асоцијација (Pacific Asia Travel Association –PATA) е непрофитна асоцијација која е меѓународно призната за да дејствува како катализатор за одговорен развој на туризмот во регионот на Пацифик -Азија. Асоцијацијата обезбедува заеднички застапувања, остроумни истражување и иновативни настани за своите членки, се состои од 95 Влади, државни и градски туристички тела, 29 меѓународни авиокомпании, аеродроми, 63 образовни институции, како и стотици компании во туристичката индустрија во Пацифик-Азија и пошироко. /крај/со/мф
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
„Алкалоид“ трета година по ред е апсолутен победник – најпосакуван работодавач за 2024 година

„Алкалоид АД Скопје“ е прогласен за апсолутен победник во категоријата најпосакуван работодавач за 2024 година, трета година по ред, според анкетата спроведена од веб-порталот „Вработување.ком“.
На манифестацијата организирана од „Вработување.ком“, беа доделени награди за компании во повеќе категории, врз основа на анкетен прашалник спроведен на национално ниво во текот на 2024 година.
„Ова признание претставува особена чест за нас и уште една потврда за нашата посветеност на негувањето на основните компаниски вредности – да креираме работна средина која ги поврзува сите: од вработените до образовните институции и заедницата во која живееме и работиме. Во основата на сето тоа се високите професионални стандарди, кои ја обликуваат корпоративната култура на нашата компанија. Нашите вработени со своето знаење и посветеност се движечката сила на секој наш успех“, велат од компанијата.
Од „Алкалоид“ додаваат дека остануваат посветени на грижата за вработените, како и на нивниот раст и кариерен развој, бидејќи веруваат дека луѓето се најценетиот капитал на нивната компанија.
„Низ визија, иновација и поддршка продолжуваме да одржуваме највисоки етички и професионални норми и работна средина која и натаму ќе претставува најпосакуван избор на компанија за вработување на младите луѓе“, додаваат од „Алкалоид“.
(ПР)
Економија
Трипуновски: Преку Јавниот повик за Мерката 112 ги вклучуваме младите во секторот земјоделство

Во изминатите денови се распиша Јавен повик бр.02/2025 за доставување на барања за користење на средства од Програмата за финансиска поддршка во земјоделството и руралниот развој за 2025 година.
Овој Јавен повик се однесува за Мерката 112 – „Помош на млади земјоделци за започнување на земјоделска дејност“.
Трипуновски информираше дека јавниот повик е наменет за млади земјоделци на возраст од 18 до 40 години, кои што
• за првпат започнуваат со земјоделска активност;
• преземаат постоечко или воспоставуваат ново земјоделско стопанство;
• и се запишани во Единствениот регистар на земјоделски стопанства во последните 18 месеци.
Максималната финансиска поддршка по корисник за Мерка 112 изнесува 600.000 денари, односно 100% од направените трошоци.
Овие предвидени средства ќе се доделуваат за период на реализација на деловниот план и ќе се исплаќаат на годишно ниво но најмногу на три рати. Дополнително предвидена е и 40% авансна исплата на предметната инвестиција.
Крајниот рок за доставување на барањата е 09.05.2025 година
„Би сакал да напоменам дека за аплицирање на Јавниот повик за Мерката 112 се олеснети процедурите околу исполнувањето на критериумите, со кои што излегуваме во пресрет на секој еден млад кој што сака да влезе во земјоделскиот процес. Исто така ги охрабрувам да аплицираат за оваа мерка.
Целта на Министерството и на Владата е активирање на младите во земјоделскиот сектор преку низа на мерки. Токму Мерката 112 е една од низата која што ќе им помогне на младите да се активираат и да влезат во земјоделското производство.
Овој Јавен повик е само еден стимул на нашите млади да влезат секторот земјоделство и истите да продолжат да го движат процесот во производството на квалитетна храна.
Новата енергија во земјоделството е потребна за да се зголеми производството на храна, со што ќе станеме земја која што ќе извезува квалитетни земјоделски производи и по тоа ќе станеме и понатаму препознатливи.
Министерството ќе продолжи да работи на сет на мерки кои што ќе ги анимираат младите да се вклучат во процесот на производство на квалитетни земјоделски производи.
Заедно работиме да го вратиме македонското земјоделство и повторно да биде едно од најзначајните гранки“, рече Трипуновски.
Економија
Интерес за батерии – се бара спас за струјата произведена од фотоволтаици

Сопствениците на фотоволтаици засилено инвестираат во батерии, со цел во целост да ја искористат произведената електричната енергија.
На последната презентација на ФЕРОИНВЕСТ во Стопанската комора, присуствуваа 60 претставници од субјекти заинтересирани да вградат батериски системи за складирање за да ја избегнат загубата на електричната енергија, а со тоа и загубата на финансии. Тоа се, пред се, фабрики кои имаат поставено фотоволтаици на фабричките покриви, но и инвеститори кои имаат изградено фотонапонски електрани на земја.
Презентацијата ја одржаа ФЕРОИНВЕСТ и глобалниот бренд WEIHENG, кој е глобално препознатлив по иновативни решенија за складирање енергија, за чии батериски системи ФЕРОИНВЕСТ е застапник за Македонија.
Компанијата ФЕРОИНВЕСТ, која нуди изведување ,,клуч на рака”, ги запозна присутните со можностите за имплементирање на високонапонски хибридни системи за складирање енергија на веќе изградени фотонапонски електрани (на фабрички кров или на земја) и можност за градење на нови фотонапонски електрани со паралелно вградување на батериски системи од самиот почеток.
Берзите во моментот покажуваат неповолен пад на цената на електричната енергија во часовите на интензивно производство од фотоволтаици во текот на денот, што ќе биде уште поизразено во текот на летните месеци.
Единствено решение е складирање на вишокот електрична енергија и нејзино користење или продавање во часовите кога има потреба од енергија и кога побарувачката на пазарот ќе формира економски поповолна цена.
(ПР)