Економија
SEAT е спонзор на фудбалската репрезентација на Шпанија

SEAT станува официјален автомобилски бренд на националната фудбалска репрезентација на Шпанија и еден од главните спонзори за време на Светското првенство во Русија, кое започнува на 14 јуни, како и на Евро 2020, кое ќе се одржи во 11 земји. Со овој договор, SEAT, кој ја одбележува 68-мата годишнина од своето основање, се обидува да го приближи брендот до навивачите и да ја зголеми својата национална и меѓународна видливост.
Претседателот на SEAT Лука де Мео истакна – „со спонзорирање на шпанскиот национален фудбалски тим, SEAT соработува со победнички тим во време кога компанијата исто така постигнува големи успеси“. Покрај тоа, де Мео додаде – „овој договор се обидува да го поврзе SEAT како бренд на шпанскиот народ и да не обедини во заедничката страст, која е фудбал, најпопуларниот спорт и најдобрата платформа за да се овозможи духот на брендот да се здобие видливост и продолжи да расте во Шпанија, во Европа, како и во целиот свет“.
Покрај тоа, претседателот на Комитетот за управување со RFEF, Марчелино Мате, ја поздрави „искрената и лојална соработка што ја пронајдовме во SEAT, репер бренд на европскиот пазар со кој ќе одиме рака под рака до 2021 година. Кралската шпанска фудбалска федерација е целосно свесна за важноста на овој договор и придобивките што произлегуваат од него“. Мате рече: „врските меѓу Националниот тим и SEAT ќе бидат силни, интензивни, пријателски и поволни за сите. Почнувајќи од денес, шпанскиот фудбал на највисоко ниво, Националниот тим и SEAT, водечка компанија во својот сектор, имаат заедничка цел: освојување на Светското првенство во 2018 година“.
SEAT го прави своето деби како партнер на шпанскиот национален фудбалски тим на 3 јуни на пријателскиот натпревар закажан против Швајцарија што се одржува во Виљареал. Од тогаш до март 2021, компанијата ќе биде присутна на минимум 15 натпревари што ќе се одржат во Шпанија. Договорот исто така вклучува, меѓу другите, промотивни активности со некои од играчите на Шпанскиот национален тим.
Посветеност кон спортот
Ова ново спонзорство спаѓа во рамките на посветеноста на брендот кон промовирање на вредностите поврзани со спортот, како што се фудбалските натпревари на Кралскиот Куп. Во оваа смисла, генералниот директор на SEAT Шпанија, Микел Паломера, посочи дека „фудбалот и спортот се главна фокусна точка за SEAT. Вредностите како што се желбата да се доминира, напорната работа, тимската работа и издржливоста, претставуваат суштинско значење за спортот и совршено се совпаѓаат со вредностите на компанијата. Со спонзорирање на Шпанскиот национален фудбалски тим, сакаме да бидеме поблиски до луѓето и да покажеме колку сме горди што сме дел од оваа земја“. За таа цел, SEAT вложува напори за да бара нови договори за соработка и спонзорства, особено оние поврзани со спортски натпревари.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
УЈП: Фискалните каси да имаат точни адресни податоци и редовно да се одржуваат во овластени сервисери

Управата за јавни приходи ги потсетува даночните обврзници кои вршат промет на добра и услуги со готовински плаќања дека се должни за секое работно место каде што се врши прометот да воведат и користат фискален систем на опрема, задолжително да издаваат фискална сметка за секој извршен промет и редовно да ги одржуваат и сервисираат фискалните апарати во овластен сервисен центар.
„Адресните податоци внесени во фискалниот систем треба да бидат точни и да соодветствуваат со локацијата каде што се користи фискалната каса. Даночниот обврзник кој го користи фискалниот систем во одреден деловен објект не смее да го пренесува, користи или отуѓува фискалниот апарат во друг објект без претходна пријава во Управата за јавни приходи преку овластен сервисен центар“, се наведува во соопштението.
Управата за јавни приходи ги потсетува даночните обврзници, корисници на фискална опрема дека секоја промена или одјава на фискалниот систем мора да биде одобрена од страна на Управата за јавни приходи.
Исто така даночните обврзници кои престануваат да го користат фискалниот систем, било поради прекин на дејност или набавка на нова опрема (нов фискален апарат), должни се стариот да го одјават преку овластен сервисен центар во Управата за јавни приходи.
УЈП апелира даночните обврзници да ги почитуваат одредбите од законот и да бидат даночно усогласени.
Економија
Објавена е табелата со цени на плинот во Европа, еве каде е Македонија

Домаќинствата во Европската Унија плаќале највисока цена на гас во втората половина од 2024 година откако Европскиот завод за статистика објавува податоци.
Просечната цена на гасот за домаќинствата во ЕУ беше за речиси 11,7 проценти повисока во втората половина од 2024 година отколку во претходните шест месеци, достигнувајќи го највисокото ниво од 2008 година, од 12,33 евра за 100 киловат-часови.
Во првата половина од минатата година, тоа беше за речиси два проценти пониско отколку во претходните шест месеци.
Домаќинствата на ниво на Унијата повторно потрошија повеќе за гас, за прв пат од крајот на 2022 година, главно поради зголемените даноци во многу земји по ублажувањето на енергетската криза, според статистичарите.
На годишна основа, цените за домаќинствата во ЕУ се зголемија за 9,6 проценти во втората половина од 2024 година, покажуваат табелите на Евростат.
Во еврозоната, гасот за домаќинствата во периодот од јули до декември бил во просек за 12,7 проценти поскап отколку во претходните шест месеци и чинел 13,18 евра за 100 киловат часови.
Најниска цена на гасот, изразена во евра, плаќале домаќинствата во Унгарија – 3,20 евра за 100 киловат часови.
Следи Хрватска – 4,56 евра за 100 киловат-часови, па Романија, каде што чинеше околу 5,4 евра за 100 киловат часови.
Највисоки цени на гасот, изразени во евра, плаќале домаќинствата во Шведска и Холандија, приближно 18,9 евра и 16,7 евра за 100 киловат часови.
Економија
Дурмиши ги предупреди трговците: Ако има енормно зголемување на цените, ќе има поригорозни мерки

Нови поригорозни мерки ќе бидат воведени доколку Државниот пазарен инспекторат утврди енормно зголемување на цените на производите по укинувањето на мерките што важеа до крајот на април, рече денес министерот за економија и труд, Бесар Дурмиши. Тој денес рече дека официјалните податоци за изминатиот период додека беа замрзнати маржите покажуваат намалување на инфлацијата.
„Официјалните податоци покажуваат дека инфлацијата за април е практично нула. Во споредба со март има покачување од 0,6 %. Во споредба со април минатата година инфлацијата е 2,6 %, што значи дека не надминува 3 % и е во стабилна фаза. Цените на храната се речиси непроменети, само 0,3 % годишно зголемување и мора да потенцирам дека ако го споредиме април со декември 2024 година имаме дефлација од 1,35 %. Значи, имаме намалување на инфлацијата“, рече министерот Дурмиши.
Овој месец Државниот пазарен инспекторат ќе прави и редовни и вонредни контроли на цените и кај трговците, и кај дистрибутерите, и кај производителите и ќе подготви извештај врз основа на кој ќе се димензионираат нови, поригорозни мерки доколку се утврди дека покачените цени немаат економска оправданост.
„Може да ја прошириме листата со која ќе бидат опфатени производи за ограничување на маржата, односно ова што го имавме сега како мерка – може да ставиме повеќе производи, може да го покачиме процентот на маржата, да видиме кои се тие можности за поригорозна мерка. Ова го кажувам за да ги известам трговците, производителите и дистрибутерите да не се однесуваат девијантно, да не ги покачуваат цените без економска оправданост. Ако има покачување, ќе има поригорозни мерки. Се вршат контроли“, рече министерот Дурмиши.
На забелешките дека има хигиенски производи, кои се и за 60 денари поскапи по завршувањето на мерката, министерот Дурмиши рече дека првин треба Државниот пазарен инспекторат да го утврди тоа, да го извести секторот во Министерството за економија да направи анализа за тоа кои построги мерки да бидат донесени.