Соопштенија
Левица: Повратокот на ДДВ е понижувачки и ги злоупотребува најсиромашните граѓани

Левица смета дека новата мерка на владата за повраток на ДДВ е понижувачки и ги злоупотребува најсиромашните граѓани.
„Што значи повратокот на 15% од ДДВ? Колкава сума ќе добијат назад граѓаните? Лимитот на месечниот трошок на еден граѓанин е, во општ случај, неговата плата, доколку се занемари кредитот што истиот го зема. Максималниот повраток на месечно ниво кој може да го добие една текстилна работничка која заработува 12.000 денари, од кои на својот газда мора да врати на рака барем 3.000 денари, изнесува околу 205 денари. Максималниот повраток што може да го добие еден работник кој прима минимална плата изнесува околу 274 денари. Максималниот повраток што може да го добие еден работник кој заработува 24.000 денари месечно, или две минимални плати, изнесува околу 549 денари. Максималниот повраток кој може да го добие една фамилија којашто не троши повеќе од вредноста на синдикалната кошничка изнесува околу 800 денари. Овие износи се дури и оптимистички, ако се земе предвид дека ДДВ-то не е 18% за сите продукти и не е сигурно дека ќе има поврат на ДДВ на сите продукти“, велат од партијата.
Според нив, евидентно станува збор за претерано ниски суми, односно суми кои не можат значително да го олеснат животот на работниот народ во Македонија, но истовремено и суми кои сиромаштијата направи да не можат да се игнорираат.
Колкумина навистина можат да си дозволат да ги игнорираат овие суми, без разлика колку се понижувачки ниски? И зошто е потребна целата таа тортура од собирање фискални сметки и нивно скенирање, кога истиот поврат може да се оствари и гарантира со едноставно намалување на ДДВ-то? Одговорот e едноставен: мерката не е наменета за да го олесни животот на работниците. Владата, предводена од социјалдемократите, со овој понижувачки закон има генијална намера да ја „вработи“ речиси целата држава во својата борба со сивата економија, додека администрацијата паразитира и апологетски ја брани владата на социјaлните мрежи. Со поврат кој ретко за кого надминува 500 денари, Владата создаде армија граѓани кои секогаш ќе бараат фискална сметка. За 100 евра годишно, народот ќе вика НЕ на сивата економија и ќе ја води борбата на Владата и на нејзините ‘легитимни’“ спонзори“, велат од Левица.
Без воопшто да бидат разгледани, а уште помалку адресирани, објективните причинители на сивата економија, додаваат од таму, социјалдемократите, маскирајќи се зад својата божемна прогресивна и социјална политика, уште еднаш ја злоупотребија сиромаштијата на работниот народ за своја лична корист. Оваа власт уште еднаш се покажува како ненародна, која својот интерес го гледа во исполнување на желбите на оној 1% на населението коешто директно им ги спонзорира изборните кампањи и луксузните животи. Конечно, велат од Левица, ваквите политики ќе ги рушат сите илузии дека оваа власт е на каков било начин поинаква од претходната.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
Светска премиера на новиот Volskwagen T-Roc: новата генерација на бестселерот е висококвалитетна и иновативна

· Со новиот T-Roc, Volkswagen претставува напреден наследник на својот хит модел, кој е продаден во повеќе од два милиони единици низ целиот свет.
· Новиот T-Roc нуди широк спектар на системи за помош и технологии од повисоките класи на возила
· Новата генерација импресионира со моќен дизајн, иновативни погонски системи и висок квалитет
Volkswagen го претставува новиот T-Roc! Развиен целосно од нула. Втората генерација на бестселерот се одликува со експресивен дизајн и иновативни системи за возење. Висококвалитетниот ентериер се одликува со новодизајниран кокпит, екран за инфозабава со димензии до 33 сантиметри (13 инчи) и позадинско осветлување што создава атмосфера слична на салон. Покрај тоа, T-Roc нуди повеќе простор во внатрешноста и багажниот простор. Нови системи за помош и технологии од повисоки класи на возила го надополнуваат моделот. Примери за тоа се Travel Assist и контрола на искуството при возење.
Втора генерација со нов дизајн. Големиот скок напред на моделот во однос на развојот, може да се види на прв поглед, во неговиот моќен и чист дизајн. Тој ја задржува карактеристичната ДНК на T-Roc со заден дел сличен на купе и ги искористува максимално предностите од 12 см поголема вкупна должина во споредба со претходниот модел.
Дизајнот на осветлувањето, исто така, игра значајна улога во новата интерпретација на T-Roc. Напред, новите LED светла се стандардни. IQ.LIGHT LED матрикс фаровите се достапни како и се поврзани со бело осветленото лого на Volkswagen со тесна светлосна лента. Задниот дел на T-Roc, исто така, има континуирана LED пречка со црвено осветлено лого на Volkswagen.
Висококвалитетна внатрешност и карактеристики најдобри во класата. Внатрешноста е значително подобрена и импресионира со својот врвен квалитет, меки површини и иновативни технологии. На пример, контролната табла е обложена со новоразвиена ткаенина, која создава атмосфера во стилот на „дневна соба“ заедно со позадинското осветлување. Новиот T-Roc има бројни карактеристики како поголемите модели Tiguan и Tayron, како што е најновата еволутивна фаза на контрола на искуството при возењето. Може да се користи избор на профили на возење и контрола на јачината на звукот, меѓу другото. Нова карактеристика во T-Roc и во неговата класа е исто така опционалниот дисплеј на ветробранското стакло, кој проектира важни информации како што се пиктограми за брзина или навигација директно пред возачот.
Повеќе простор за пет лица. Просторот во новиот T-Roc е погоден за долги патувања и семејства. Дури и ако луѓе повисоки од 1,85 m седат напред, патниците со сличен раст можат удобно да седнат на задните седишта благодарение на дополнителните 12 cm додадени на должината на новиот T-Roc. Покрај тоа,
електрично прилагодливо ergoActive седиште со 14 насоки со функција за масажа ќе биде достапно во верзијата Style за прв пат во T-Roc. Волуменот на багажниот простор се зголемува за 30 литри, на 475 литри кога е натоварен до висината на потпирачите за грб на задните седишта.
Трансфер на технологија благодарение на MQB evo. По тековните Tiguan и Tayron, новиот T-Roc е третиот SUV од Volkswagen кој е базиран на најновата еволутивна фаза на модуларната попречна матрица, MQB evo – и на тој начин има корист од хардверскиот и софтверскиот развој во оваа модуларна матрица на склопување. Тие вклучуваат нова фаза на развој на Travel Assist. Тој не само што поддржува автоматско менување на лентата, туку може да реагира со уште поголема предвидливост на ограничувањата на брзината или укинувањето на ограничувањата на брзината. За прв пат, новиот T-Roc има и системи како што е Park Assist Pro. Овој систем ја користи функцијата за меморија за да обезбеди тренирано, и на тој начин целосно автоматско паркирање на растојанија до 50 метри и овозможува користење на паметен телефон за возење на возилото во и надвор од паркинг местата. Системот за предупредување за излез е исто така достапен како опција и може да ги предупреди патниците пред да се отворат вратите дека се приближуваат автомобили или велосипеди одзади.
Автомобил од Европа за Европа. Првата генерација на T-Roc беше лансирана на пазарот во 2017 година и брзо се етаблираше. Следеше ажурирање во моделската 2022 година. Минатата година, околу 292.000 купувачи на нови возила низ цела Европа се одлучија за компактниот сестран модел, кој се произведува во португалската фабрика во Палмела во близина на Лисабон. До денес се продадени вкупно повеќе од два милиони единици. Ова го прави T-Roc најуспешниот SUV модел на Volkswagen во светот по Tiguan.
Првите испораки на нашиот пазар се очекуваат на почетокот на 2026 година.
(ПР)
Соопштенија
Рудник САСА го одбележува Денот на рударите со награди за вработените и донации за локалната заедница

По повод 28 август – Денот на македонските рудари и двојниот празник на Македонска Каменица, Рудник САСА продолжи со својата долгогодишна традиција на оддавање признание за трудот и посветеноста на своите вработени, потврдувајќи ја воедно својата заложба за поддршка на напредокот на локалната заедница.
И оваа година сите 790 вработени во САСА за празникот добија пригоден подарок и парични награди. Продолжувајќи ја традицијата, оваа година признанието „Најдобар рудар“ му беше доделено на Дарко Велиновски, кој во оваа прилика доби и посебна парична награда и пригоден подарок. Покрај најдобриот рудар, раководството на САСА додели парични награди и на вкупно 121 вработен. Од нив, 16 вработени добија парична награда за придонес кон безбедноста при работа и заштитата на животната средина, а на 105 вработени им се доделени парични награди за нивниот особен придонес при остварување на безбедно и стабилно производство.
Како дел од активностите по повод празникот, рудникот САСА, преку својата Фондација, обезбеди и финансиска поддршка за реализацијата на две приоритетни потреби на локалната заедница. Имено, на припадниците на територијалната противпожарна единица од Македонска Каменица им беа донирани комплети заштитна опрема, целосно усогласени со стандардите за безбедност. Исто така, инвестирани се и средства за целосна реконструкција на дел од санитарните јазли во детската градинка „Бамби“ во Македонска Каменица, со што значително се подобрени условите за децата кои престојуваат во оваа установа.
„Нашите вработени се срцето на САСА. Нивната посветеност, стручност и безбедно извршување на работните задачи се клучни за успешното работење на рудникот. Овие награди, што им ги доделуваме по повод Денот на рударите, се само симболично признание за нивниот секојдневен труд. Во исто време, силно веруваме дека развојот на САСА е нераскинливо поврзан со напредокот на заедницата во која работиме, па затоа и понатаму ќе продолжиме со посветена поддршка за општината и нејзините граѓани“, изјави генералниот директор на Рудник САСА, Кристофер Колбурн, честитајќи им го Денот на рударите на сите вработени во САСА и на целата домашна рударска индустрија, како и празникот на сите жители на општината Македонска Каменица, посакувајќи им добро здравје и многу успех на сите полиња.
Инаку, традиционално, Рудник САСА и оваа година е главен покровител и партнер на сите активности што се организираат во локалната заедница, меѓу кои и на централната тридневна културно-музичка програма што се одржува на градскиот плоштад, по повод Денот на рударите и празникот на општината Македонска Каменица.
(ПР)
Соопштенија
Делегација на Американскиот совет на млади политички лидери (ACYPL) во посета на „Алкалоид“

Во соработка со Амбасадата на САД во Скопје, претставници на Американскиот совет на млади политички лидери (ACYPL) остварија работна посета на „Алкалоид“.
Целта на посетата, трета од ваков тип, е запознавање на различни тимови млади лидери со условите и со начинот на работа во најуспешните македонски приватни компании.
За време на посетата, гостинската работна група, предводена од алкалоидовиот тим на чело со Генералниот директор и Претседател на УО Живко Мукаетов, имаше можност одблизу да се запознае со постигнатите резултати од работењето, инвестициските проекти кои континуирано ги реализира компанијата низ годините, извозните операции, како и со континуираните проекти за општествена одговорност во корпоративната агенда на „Алкалоид“.
Дневниот ред на работната средба опфати и обиколка на компаниските производствени капацитети во сегментот фармација и на Институтот за истражување и развој. Посебен акцент беше ставен на деловните операции во САД, каде што „Алкалоид“ АД Скопје во 2005 година основаше своја подружница во Њу Олбани, Охајо.
Освен пласманите на чаеви од програмата Good Nature и на детска козметика од брендот Becutan, „Алкалоид“ е партнер од избор на неколку реномирани американски фармацевтски компании со кои има различни форми на соработка, како на пример лиценцно производство, маркетиншко застапување и авторизации за дистрибуција на нивните производи.
Членовите на делегацијата, меѓу кои г. Нејтан Алонзо, г-ѓа Тори Мaри Блу, г-ѓа Кeси Чејмберс Армстронг, г. Томи Чој, г. Тимоти Регланд, г. Едвард Штокхаузен и г-ѓа Џесика Страм, го истакнаа своето задоволство од постигнувањата и од глобалната позиционираност на „Алкалоид“, особено во сегментот на деловните активности на компанијата на американскиот пазар.
Од своето основање во 1966 година, ACYPL, преку бројни програми за размена, им овозможува на своите членови да развијат глобална политичка и бизнис-перспектива и да изградат значајни меѓународни партнерства.
Досега, со континуирана поддршка од американскиот Стејт департмент и од бројни партнери, над 9.200 лидери од САД и од уште 137 земји низ светот зеле учество во инспиративните програми за размена на оваа интернационална мрежа.
(ПР)