Забава
Сопственици на „ајфон“ не сакаат да одат на состаноци со корисници на „Андроид“

Убавиот изглед, шармот и смислата за хумор се карактеристики со кои најчесто можете да привлечете некого, но кај некои корисници на „ајфон“ ваквите одлики на личноста стануваат ирелевантни.
Поточно, има одреден број луѓе што поседуваат телефони „ајфон“ и кои, според истражување на „Њујорк пост“, не сакаат да излегуваат со оние што имаат друг вид телефон.
Ако мислите дека ова е ограничено само на помладата популација, новинарката на овој портал, Хана Фришберг, вели дека тоа се однесува и на некои возрасни кои се грижат за бојата на балончето во кое пристигнуваат пораките.
Кај сопствениците на „ајфон“, кога се допишуваат еден со друг, бојата на нивните пораки е сина. Доколку, пак, сопственик на „ајфон“ се допишува со корисник на „Андроид“, пораките што пристигнуваат се во зелено балонче. Тоа изгледа им е многу важно на одредени луѓе, па врз основа на типот на телефонот што го имаат нивните соговорници одлучуваат дека не сакаат да се забавуваат со такви луѓе.
„Доколку пораката не е сина, нема да губам време флертувајќи со таа личност. Само ќе се запрашам зошто не користи ‘ајфон’“, рекла Кејти Мекдонау, една од интервјуираните.
Иако андроид-уредите доминираат на пазарот, припадниците на помладите генерации имаат невообичаена врска со производите на „Епл“. Тие се многу повеќе приврзани со нив од другите сопственици на уреди, што беше потврдено и во анализа спроведена минатата година.
Многумина ја припишуваат оваа врска на т.н. екосистем на „Епл“, кој најдобро може да се опише како систем на апликации и услуги што ги навлекува сопствениците на уреди на „Епл“ да се навикнат на него и да му останат верни на брендот.
Сепак, некои очигледно решиле да го пренесат ова и на малку подлабоки одлуки.
Во ваквата група луѓе припаѓа и Кејти (23), која тврди дека комуникацијата со сопствениците на „Андроид“ е тешка од неколку специфични причини.
Имено, таа сака да гледа три точки што се појавуваат кога и пишува друго лице, сака да го гледа известувањето дека пораката е доставена и можност да одговори на порака со „ха, ха“ или срце.
„Ме одбива ситуација кога ќе видам дека немаат ‘ајфон’. Кога на ‘Тиндер’ ќе размениме броеви со некого, секогаш се надевам дека неговите пораки ќе бидат сини. За мене тоа е вистинско олеснување“, објаснила таа.
Џејкоб Лендсмарт (23), сопственик на „Андроид“, е свесен за овој тренд, но и дека ваквиот, како што рекол, снобизам може да ги намали неговите шанси кај некои девојки.
„Дефинитивно, тоа е нешто од што малку се плашам“, бил искрен тој.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
(Видео) Искусен пилот откри која фаза од летот е најтешка за екипажот и зошто мора да телефоните да бидат на авионски режим

Искусен пилот откри која фаза од летот предизвикува најголема нервоза кај членовите на екипажот.
Одговарајќи на прашања од неговите следбеници на „Јутуб“, комерцијалниот пилот Стив Шрајбер – поранешен офицер на американската морнарица и чест коментатор на авионски несреќи – беше запрашан дали има период за време на летот кога тој самиот се чувствува нервозен. Еден од присутните го прашал: „Дали си понервозен при полетување или при слетување?
Тој одговори дека ако треба да избере меѓу тие две ситуации, полетувањето ќе биде поголем предизвик.
„Тогаш авионот е најтежок што некогаш ќе биде“, објасни тој.
„Моторите работат со полна моќност, а вие сте најбавни што ќе бидете. Откако ќе ја напуштите земјата, забрзувате, почнувате да користите гориво, станувате полесни и можете да ја намалите моќноста“, рече тој.
Во истото видео одговори и на честото прашање – дали е навистина потребно да се вклучи авионскиот режим на мобилните телефони за време на летот. Авионскиот режим ја оневозможува можноста за испраќање и примање безжични сигнали на уредот. Неговиот совет е едноставен: „Треба да го вклучите авионскиот режим“.
Тој се осврна на тестовите спроведени од Федералната управа за авијација на САД (FAA) кога употребата на мобилни уреди почна да расте. Резултатите покажаа дека во некои ситуации сигналите од уредите во задниот дел на авионот може да пречат на опремата за навигација.
Забава
„За малку ќе го исплукав кафето“ – маж ја објави сметката од појадок со принцезите во Дизниленд

Татко од САД ги шокираше корисниците на социјалните мрежи објавувајќи ја сметката за појадокот со принцезите во Дизниленд во Калифорнија.
На платформата „Икс“, корисникот Џон (@jrockandrollt) објави фотографија од сметката и напиша: „Појадок со принцезите во Дизниленд со децата. За малку ќе го исплукав кафето“.
Сметката што ја споделил покажува дека за луксузниот појадок платил дури 937,65 долари (околу 815 евра), со бакшиш од 150 долари (околу 130 евра). Тој објаснува дека на појадокот имало пет лица – две деца и тројца возрасни – што чини околу 187 долари (163 евра) по лице.
Во коментарите тој сподели и фотографија од неговата чинија со говедски стек, полнети јајца, аспарагус и ракчиња. Што се однесува до пијалоците, тие имале само еден алкохолен коктел – Блади Мери.
Цената на појадокот шокираше многумина. „Нема оброк на светот кој вреди толку“, „Боже мил, не знам што да кажам“, се само дел од коментарите.
На официјалната веб-страница, Дизни го опишува овој појадок како „незаборавен појадок од три јадења со магични средби со омилените принцези на Дизни“. Предјадењата вклучуваат мини сендвичи со јастог, бејнетки и облоги од банана. Детското мени нуди пилешко и вафли во форма на Мики, додека возрасните можат да изберат од полнети јајца, мисиркини колбаси и макарони и сирење и тартуфи.
Според официјалните податоци, цената на појадокот започнува од 123 евра по лице, па многу корисници на „Икс“ коментирале дека Џон сигурно знаел колку ќе чини. Еден корисник напиша: „Брат, јасно ти беше покажана цената кога си резервирал. Ако си изненаден, тоа е твој проблем“. Друг додаде: „Требаше да имаш груба идеја колку ќе чини сето тоа“.
Забава
Втор концерт на Калиопи на 6 декември во „Македонска филхармонија“

Првиот концерт на Калиопи кој е закажан на 14 ноември во „Македонска филхармонија“ е пред распродавање, а поради големиот интерес од страна на публиката, Прагма продукција отвори и нов датум и тоа на 6 декември во „Македонска филхармонија“
Ексклузивен акустичен концерт на Калиопи “100% LIVE“ во Скопје! Публиката ќе има ретка можност да ги слушне нејзините најголеми хитови и евергрини од нејзиниот богат репертоар, преработени во акустични верзии со нов аранжман и автентична звучна естетика. Секоја нота, секој стих, секој молк ќе има своја тежина.