Соопштенија
ВМРО-ДПМНЕ: Власта ветуваше економска, а граѓаните добија рекетарска година

Крајно време е власта да престане да шири лажни вести, да ги лаже и манипулира македонските граѓани, велат од ВМРО-ДПМНЕ како реакција на прес-конференцијата на Благој Бочварски од СДСМ кој кажа дека за разлика од претходната власт, актуелната ги решава суштинските проблеми на граѓаните.
„Криминалната банда на чело со аболицираниот Заев наместо во интерес на граѓаните работи за своите лични теснопартиски и бизнис интереси преку криминал, уцени, рекет и притисоци“, сметаат од опозициската партија.
Доволен доказ за ова е, како што велат, катастрофалната и срамна реализација на капиталните инвестиции од 20 проценти за првата половина од 2019 година.
„Да потсетиме дека СДСМ најавуваше дека оваа година ќе биде економска, а граѓаните добија рекетарска година во која гледаме како луѓе блиски до власта се шетаат со ‘Луј Витон’ чанти полни со милиони евра украдени пари“, се наведува во паритската реакција во која се додава дека недостасуваат нови проекти и нема изградба на училишта, градинки и болници.
„Изградбата на експресниот пат Градско – Прилеп не само што е стопирана туку граѓаните ќе треба да платат неверојатни 100 милиони евра оштета на компанијата изведувач поради раскинување на договорите“, велат од ВМРО-ДПМНЕ и порачуваат дека на следните парламентарни избори граѓаните ќе му кажат „доста“ на Заев.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
„Лидл“ почна да го гради првиот маркет кај нас: Наскоро ќе ги отвориме вратите за жителите на Аеродром и на целата земја

„Лидл“ официјално ја почна изградбата на својот најнов маркет во општина Аеродром, којшто ќе биде со модерна архитектура и одржливи технологии. Новиот малопродажен објект ќе се протега на површина од 3 438 квадратни метри, со продажен простор од 1 200 квадратни метри, а за дополнителна погодност на потрошувачите, локацијата ќе има и 57 паркинг места. Ова е уште еден клучен чекор во планот за проширување на компанијата и нејзината мисија да ги направи висококвалитетните производи подостапни за потрошувачите во Северна Македонија.
Официјалниот почеток на изградбата со поставување на камен-темелникот се одржа во присуство на претседателот на Владата на Република Северна Македонија, Христијан Мицкоски, заменик-претседателот на Владата и министер за транспорт, Александар Николоски, в.д. градоначалникот на Општина Аеродром, Дејан Митески и извршната претставничка на „Лидл“, Милена Драгијска-Денчева.
Премиерот Христијан Мицкоски го поздрави присуството на Лидл во Аеродром и изјави дека овој проект не е само почеток на изградба на еден обичен објект, туку почеток на едно ново поглавје во малопродажбата со нови стандарди, поголема конкуренција и со подобри услови за граѓаните. Тој нагласи дека особено е горд на фактот што компанијата прифатила да ја зголеми застапеноста на домашното производство и на македонските производи на полиците на Лидл.
„Тоа е од исклучителна важност, затоа што со тоа не само што се одржува локалната економија, туку се гради доверба кај потрошувачите дека македонското е најдобро. Дополнително, македонски производи се наоѓаат на полиците на Лидл во околните земји. Во 2024 година извозот беше околу 5 милиони евра, а очекуваме оваа година, во неформален разговор со претставниците на Лидл, таа бројка да достигне и до 10 милиони евра и со време да расте. Тоа треба да биде инспирација и мотив за македонските претприемачи да ги задоволат стандардите на Лидл и да произведуваат според стандардите на Лидл“, рече Мицкоски.
Извршната претставничка на Лидл, Милена Драгијска-Денчева, изјави дека инвестицијата на Лидл низ целата земја е со долгорочен план за работа на македонскиот пазар и ја одразува посветеноста на компанијата кон раст и иновации. Нашите инвестиции на локално ниво претставуваат можност за наш придонес и поврзување со локалните заедници.
„Кога градиме нови маркети, ги следиме меѓународните професионални стандарди, а воедно соработуваме со локални компании, директно придонесувајќи кон домашната економија. Наскоро ќе ги отвориме вратите за жителите на Аеродром и на целата земја. Искрено се надевам дека со нашата работа ќе ја заслужиме вашата доверба и дека македонските граѓани ќе го изберат Лидл како претпочитана дестинација за секојдневно пазарење“ истакна Драгијска-Денчева.
Инвестицискиот план на Лидл во Северна Македонија вклучува изградба на регионален логистички центар во Речица, Куманово и маркети на повеќе локации низ целата земја.
Компанијата Лидл е дел од групацијата Шварц со седиште во Некарсулм, Германија, и е еден од водечките трговци со храна во Германија и Европа. Лидл моментално управува со околу 12 600 маркети и повеќе од 230 дистрибутивни и логистички центри во 31 земја и вработува над 382 400 луѓе.
ПР
Соопштенија
Трета година по ред: „Mozzart“ ги израдува децата на своите вработени со ранчиња и училишен прибор

Во компанијата Mozzart веќе е создадена убава традиција – трета година по ред на децата на своите вработени кои оваа есен првпат ќе седнат во училишните клупи им подари ранчиња и комплет училишен прибор.
Со оваа традиција компанијата сака да им го олесни почетокот на школските денови на првачињата, но и да им покаже на нивните родители – вработените во Mozzart – дека нивната посветеност, труд и лојалност се високо ценети и препознаени.
Првиот училишен ден е важен чекор исполнет со возбуда, а со оваа иницијатива Mozzart сака да ја сподели радоста и да биде дел од тие посебни моменти во животот на секое дете и секое семејство.
Грижата за вработените претставува основна вредност на компанијата. Од Mozzart велат дека токму преку вакви внимателни и топли гестови се гради доверба, припадност и вистински тимски дух. Компанијата продолжува да вложува не само во професионалниот развој, туку и во личната среќа и благосостојба на своите луѓе.
На сите првачиња им посакуваат среќен почеток, многу насмевки и успех во учењето, а на родителите им упатуваат благодарност за посветеноста и енергијата која секојдневно ја вложуваат во заедничките успеси на Mozzart.
ПР
Соопштенија
Светска премиера на новиот Volskwagen T-Roc: новата генерација на бестселерот е висококвалитетна и иновативна

· Со новиот T-Roc, Volkswagen претставува напреден наследник на својот хит модел, кој е продаден во повеќе од два милиони единици низ целиот свет.
· Новиот T-Roc нуди широк спектар на системи за помош и технологии од повисоките класи на возила
· Новата генерација импресионира со моќен дизајн, иновативни погонски системи и висок квалитет
Volkswagen го претставува новиот T-Roc! Развиен целосно од нула. Втората генерација на бестселерот се одликува со експресивен дизајн и иновативни системи за возење. Висококвалитетниот ентериер се одликува со новодизајниран кокпит, екран за инфозабава со димензии до 33 сантиметри (13 инчи) и позадинско осветлување што создава атмосфера слична на салон. Покрај тоа, T-Roc нуди повеќе простор во внатрешноста и багажниот простор. Нови системи за помош и технологии од повисоки класи на возила го надополнуваат моделот. Примери за тоа се Travel Assist и контрола на искуството при возење.
Втора генерација со нов дизајн. Големиот скок напред на моделот во однос на развојот, може да се види на прв поглед, во неговиот моќен и чист дизајн. Тој ја задржува карактеристичната ДНК на T-Roc со заден дел сличен на купе и ги искористува максимално предностите од 12 см поголема вкупна должина во споредба со претходниот модел.
Дизајнот на осветлувањето, исто така, игра значајна улога во новата интерпретација на T-Roc. Напред, новите LED светла се стандардни. IQ.LIGHT LED матрикс фаровите се достапни како и се поврзани со бело осветленото лого на Volkswagen со тесна светлосна лента. Задниот дел на T-Roc, исто така, има континуирана LED пречка со црвено осветлено лого на Volkswagen.
Висококвалитетна внатрешност и карактеристики најдобри во класата. Внатрешноста е значително подобрена и импресионира со својот врвен квалитет, меки површини и иновативни технологии. На пример, контролната табла е обложена со новоразвиена ткаенина, која создава атмосфера во стилот на „дневна соба“ заедно со позадинското осветлување. Новиот T-Roc има бројни карактеристики како поголемите модели Tiguan и Tayron, како што е најновата еволутивна фаза на контрола на искуството при возењето. Може да се користи избор на профили на возење и контрола на јачината на звукот, меѓу другото. Нова карактеристика во T-Roc и во неговата класа е исто така опционалниот дисплеј на ветробранското стакло, кој проектира важни информации како што се пиктограми за брзина или навигација директно пред возачот.
Повеќе простор за пет лица. Просторот во новиот T-Roc е погоден за долги патувања и семејства. Дури и ако луѓе повисоки од 1,85 m седат напред, патниците со сличен раст можат удобно да седнат на задните седишта благодарение на дополнителните 12 cm додадени на должината на новиот T-Roc. Покрај тоа,
електрично прилагодливо ergoActive седиште со 14 насоки со функција за масажа ќе биде достапно во верзијата Style за прв пат во T-Roc. Волуменот на багажниот простор се зголемува за 30 литри, на 475 литри кога е натоварен до висината на потпирачите за грб на задните седишта.
Трансфер на технологија благодарение на MQB evo. По тековните Tiguan и Tayron, новиот T-Roc е третиот SUV од Volkswagen кој е базиран на најновата еволутивна фаза на модуларната попречна матрица, MQB evo – и на тој начин има корист од хардверскиот и софтверскиот развој во оваа модуларна матрица на склопување. Тие вклучуваат нова фаза на развој на Travel Assist. Тој не само што поддржува автоматско менување на лентата, туку може да реагира со уште поголема предвидливост на ограничувањата на брзината или укинувањето на ограничувањата на брзината. За прв пат, новиот T-Roc има и системи како што е Park Assist Pro. Овој систем ја користи функцијата за меморија за да обезбеди тренирано, и на тој начин целосно автоматско паркирање на растојанија до 50 метри и овозможува користење на паметен телефон за возење на возилото во и надвор од паркинг местата. Системот за предупредување за излез е исто така достапен како опција и може да ги предупреди патниците пред да се отворат вратите дека се приближуваат автомобили или велосипеди одзади.
Автомобил од Европа за Европа. Првата генерација на T-Roc беше лансирана на пазарот во 2017 година и брзо се етаблираше. Следеше ажурирање во моделската 2022 година. Минатата година, околу 292.000 купувачи на нови возила низ цела Европа се одлучија за компактниот сестран модел, кој се произведува во португалската фабрика во Палмела во близина на Лисабон. До денес се продадени вкупно повеќе од два милиони единици. Ова го прави T-Roc најуспешниот SUV модел на Volkswagen во светот по Tiguan.
Првите испораки на нашиот пазар се очекуваат на почетокот на 2026 година.
(ПР)