Забава
Ова е претежно машки свет – „Џокер“ води во номинации за Оскар

Мрачната стрип-приказна „Џокер“ во понеделникот предводеше во номинациите за Оскари во најдобар редослед на слики во кои доминираат приказни од или за мажи и во кој има само еден актер во боја и покрај напорите во изминатите неколку години за диверзификација на теренот, пишуваат светските медиуми.
11-те гласови за „Џокер“, го сврти жанрот на стрипот на глава со својот застрашувачки портрет на изолиран осаменик, ги опфатија сите главни категории, вклучувајќи ја и категоријата најдобра слика, режисерот Тод Филипс и актерот кој победи на Златниот глобус, Жоакин Феникс. Контроверзниот филм на „Ворнер Брос“ (T.N) заработи повеќе од една милијарда американски долари (1,3 УСД) на светските боксофиси.
Филипс, режисерот на филмот, изјави дека тој филмот го смета како „студија за карактер што го отсликува светот околу нас. Истражете што гледаме и чувствуваме во општеството, од недостаток на емпатија до ефектите од отсуството на љубов.“
„Џокер“ ќе се натпреварува за највисоката награда со драмата за тркачки автомобили што го креваат тестостеронот „ Форд против Ферари“, гангстерскиот филм на Нетфликс (NFLX.O) „Ирецот“, приказната за нацистичка Германија „Јојо зајак“, „Брачна приказна“ (говори за исцрпниот процес на развод и психофизичката тортура предизвикана од љубовен крах), „1917“ (филм за Првата светска војна), носталгичната шоу-бизнис приказна „Беше еднаш во Холивуд“, и јужнокорејската бизарна и социјално-политичка сатира „Паразит“.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
Земјотрес во светот на модата: „Прада“ го купува „Версаче“

Италијанската модна куќа Прада денеска објави дека постигнала дефинитивен договор со американската групација Капри Холдингс за стекнување на 100 отсто од познатиот бренд Версаче за 1,25 милијарди евра.
Спојувањето на двата светски познати брендови ќе создаде италијанска луксузна групација со обрт од над шест милијарди евра, која на крајот ќе може да се натпреварува со индустриските гиганти како LVMH и Kering.
„Среќни сме да му посакаме добредојде на Версаче во Групацијата Прада и да изградиме ново поглавје за бренд со кој споделуваме силна посветеност на креативноста, изработката и наследството“, рече претседателот и извршен директор Патрисио Бертели.
Договорот го намалува трендот во последниве години, бидејќи големите имиња на италијанската мода како Гучи, Фенди и Ботега Венета преминаа во рацете на нивните француски конкуренти.
Капри холдингс, кој го купи Версаче во 2018 година за 1,83 милијарди евра, мораше да прифати значителен попуст во економски контекст на кризата на пазарот на луксуз и зголемувањето на американските царини.
Во тоа време, модната куќа беше 80 отсто во сопственост на семејството Версаче и 20 отсто на американскиот фонд Блек рок.
По долги недели преговори, Прада презеде акција, и покрај турбуленциите на пазарот предизвикани од лавината од зголемувањата на царините што ги најави претседателот Доналд Трамп.
Трансакцијата се очекува да биде завршена во втората половина на 2025 година.
Модната куќа Версаче, која беше основана во 1978 година од страна на креаторот Џани Версаче и неговиот брат Санто, стана многу позната по комбинациите на облека за џет-сетот.
Донатела Версаче, која ги презеде креациите на модната куќа во 1997 година по убиството на нејзиниот брат Џани, се пензионираше на 1 април.
Забава
Кејт Хадсон ги воодушеви обожавателите во бел костим за капење

Актерката Кејт Хадсон (45) ги воодушеви своите следбеници со нова фотографија во костим за капење. Актерката позира во едноделен бел костим за капење и беше фотографирана додека се сонча на лежалка.
На фотографијата до израз дојдоа нејзините гради, кои и самата ги коментира. „Пролет и гради, две работи што ги поддржувам“, напиша таа во описот на објавата.
Хадсон повремено споделува фотографии во бикини на социјалните мрежи. Пред неколку недели таа позира топлес.
Забава
Најзгодната жена на светот повторно предизвика бурни реакции на интернет со серија фотографии во бикини

Познатата манекенка Рози Хантингтон-Вајтли редовно ја воодушевува јавноста. Повеќе не е новост колку луѓето се маѓепсани од нејзиниот изглед и убавина.
Направи големо враќање на модната писта по десет години, па Роузи продолжува да се појавува во многубројни кампањи.
Овој пат таа рекламира костими за капење за претстојното лето.
View this post on Instagram
Рози позира во минијатурни бикини, но она што привлече поголемо внимание, дефинитивно, е нејзиното тело.
Позитивните коментари на сметка на нејзиниот изглед се нижеа.
Таа веќе неколкупати го покажа своето негувано и обликувано тело, а не ѝ се непознати ни провокативните изданија.