Забава
Џорџо Армани: Модата, дефинитивно, ќе изгледа поинаку по пандемијата на коронавирусот

Познатиот моден дизајнер Џорџо Армани изјави дека е неморално што модната индустрија усвоила брзи промени во модните трендови со надеж дека ќе продаде повеќе и дека тоа е причината за нејзиниот пад и дека тој повеќе не сака да го прави тоа, но и дека тоа е можеби најважната лекцијата што ја научил од оваа криза.
„Нема смисла една од моите јакни или костуми да живеат во продавницата само три недели и веднаш да станат застарени, да бидат заменети со нови производи, не многу поинакви од оној што им претходел. Јас не го правам тоа, сметам дека е неморално да го сторам тоа. Отсекогаш верував во идејата за безвременска елеганција, во создавање облека што ќе трае со текот на времето“, пишува Армани за комерцијалниот магазин на модната индустрија „Дејли вер дејли“ (WWD).
„Неморално е. Моментот низ кој минуваме е тежок, но ни нуди единствена можност да го исправиме она што е погрешно, да го отстраниме она што е вишок и да ја најдеме човечката димензија… Ова е можеби најважната лекција од оваа криза“, смета Армани.
Публикацијата е главно посветена на финансиери, медиумски менаџери, агенции за рекламирање, производители, дизајнери и трговци на мало.
Според него, тој работел со своите тимови веќе три недели, така што кога ќе заврши карантинот, неговата летна колекција ќе остане во бутиците барем до почетокот на септември, како што е природно, вели познатиот моден дизајнер.
„И така ќе работиме од сега. Оваа криза е исто така прекрасна можност да се вратат вредностите на автентичноста: доста со модата како со комуникациска игра, доста со модни ревии во целиот свет кои се само изговор за презентирање празни идеи. Доста со забава и грандиозни спектакли, кои денес се откриваат онакви какви што се навистина: непримерени, па дури и вулгарни, мислам“, заклучува модниот креатор Џорџо Армани во своето писмо за магазинот WWD.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
(Видео) Убавата актерка Сидни Свини повторно заведува во најновата реклама

Сидни Свини е една од најатрактивните актерки, а благодарение на својот изглед, таа често е тема на разни портали, иако можеби не секогаш го сака тоа.
Познатата актерка со раскошни облини, Сидни Свини, одамна се најде во центарот на вниманието, најмногу поради провокативните сцени и објави со кои нема проблем, како што истакна самата.
Откако ја раскина свршувачката, Сидни предизвика вистинска експлозија на социјалните мрежи.
Имено, Сидни направи фото-кампања за брендот за чевли HEYDUDE, и таа целосно одговори на дадената тема на кампањата.
Фотографиите беа објавени и на нејзиниот профил и на официјалниот профил на брендот, а една од оние што се истакнуваат дефинитивно е Сидни која позира на плажа во тесно боди и носи каубојска шапка.
Актерката позираше и на коњ, облечена во бел топ и кратки шорцеви, па ниту таа објава не остана незабележана.
Забава
Маж од Сан Франциско мислел дека освоил 2.000 долари, а всушност биле два милиона

Човек од Сан Франциско доживеа целосен пресврт во животот. На 5 март, Риви Зејдан одлучил да купи лото ливче за да „убие време и малку да се забавува“. Немал поим дека оваа безопасна одлука ќе му донесе профит од дури два милиони долари.
Според Калифорниската лотарија, Зејдан го купил лозот за 20 долари во продавница во близина на Union Square. На многумина им се допадна тоа што продавницата се наоѓа веднаш спроти кафулето наречено „Good Luck Café“.
„Го прочитав бројот двапати и бев убеден дека освоив 2.000 долари“, рече тој. Но, кога повторно ја погледнал хартијата, нешто го вознемирило, имало премногу нули.
„Почнав да бројам – една по една. И тогаш бев навистина шокиран“, рече тој.
Призна дека до последен момент му било тешко да поверува дека тоа навистина му се случило.
Зејдан изјавил дека парите ќе ги искористи за да си ја исплати хипотеката и додал дека оваа неочекувана добивка му донела душевен мир.
Забава
Можете да ги преземете сите ваши објави на „Фејсбук“, а потоа да ги избришете

Се сеќавате на времето кога „Фејсбук“ беше полн со објави за секој детаљ од вашиот ден и албуми со десетици фотографии од секое кафе, концерт или вечерно излегување?
Денес, тие спомени често се скриени со поставките за приватност. Без разлика дали го користите „Фејсбук“ секојдневно или само повремено, веројатно има многу содржина на вашиот профил што би сакале да ја задржите или барем да се смеете на неа кога повторно ќе ја видите.
Добрата вест е дека лесно можете да ги преземете вашите податоци од „Фејсбук“. Ова е функција ви овозможува да зачувувате објави, фотографии во кои сте означени, список на групи на кои припаѓате, вашата историја на пребарување, па дури и информации за апликации поврзани со вашиот профил и интеракции со реклами.
Имајте на ум дека избришаната содржина не е вклучена и некои од податоците може да не бидат достапни за целиот период на користење на платформата, сè зависи од методот и времето на складирање.
Како да ги преземете вашите податоци од „Фејсбук“?
Кликнете на вашата фотографија на профилот.
Отворете го табулаторот „Поставки и приватност“ (Settings and Privacy).
Потоа кликнете на „Поставки“ (Settings).
Изберете ја опцијата „Преземи ги вашите информации“ (Download Your Information).
Кликнете на „Продолжи“, потоа на „Преземи или префрли информации“ (Download or Transfer Information).
Потоа „Фејсбук“ ќе ве замоли да:
Изберете го/ги профилот/профилите од кои сакате да преземете податоци.
Кликнете на „Следно“ за да стигнете до опцијата за тоа колку податоци сакате да преземете.
Изберете одредени типови податоци ако сакате да го стесните пребарувањето и да преземете само она што ве интересира, вклучувајќи ги и дневниците на активности.
Конечно, избирате дали сакате да ги преземете податоците на вашиот уред или да ги испратите на одредена локација (на пример, услуга во облак).
Кога ќе го потврдите вашето барање, статусот ќе се прикаже „во исчекување“. Откога системот ќе го обработи вашето барање, ќе имате четири дена да ја преземете архивата.
Можеби сте заборавиле што сте споделиле на „Фејсбук“ пред десет или петнаесет години, но токму затоа постои оваа опција, за повторно да можете да ги оживеете спомените, да се смеете на сопствените објави и да го зачувате она што е важно за вас. Во дигиталната доба потсетувањето на минатото понекогаш е само на неколку кликања од вас.