Култура
Актерот од „Луди седумдесетти“ обвинет за силување

Дени Мастерсон, познат по улогата на Хајд во серијата „Луди седумдесетти“, е обвинет за три случаи на силување.
Тој бил уапсен вчера, но бил ослободен само неколку часа подоцна со кауција од 3,3 милиони долари. Според Си-ен-ен, Мастерсон е обвинет за силувања што се случиле меѓу 2001 и 2003 година, а судењето на актерот треба да се одржи на 18 септември.
„Секако дека г. Мастерсон и неговата сопруга се шокирани, со оглед на тоа што овие ненадејни обвинувања се појавуваат по речиси 20 години. Сепак, и тие и целото семејство наоѓаат утеха во тоа што вистината ќе излезе на виделина. Тие што го знаат Мастерсон знаат дека овие обвиненија се лажни“, рече неговиот адвокат.
Според соопштението на полицијата, Мастерсон е обвинет за силување 23-годишна девојка во 2001 година. Тој исто така, наводно, силувал 28-годишна девојка во април 2003 година и 23-годишна девојка помеѓу ноември и декември истата година.
Ако судот одлучи дека Мастерсон е виновен, тој би можел да добие казна затвор од 45 години.
Актерката Леа Ремини реагира на случајот за Мастерсон. Таа целата работа ја стави во малку поширок контекст затоа што Мастерсон е член на Сциентолошката црква.
Finally, victims are being heard when it comes to Scientology! Praise the lord! This is just the beginning Scientology, your days of getting away with it is coming to an end! #justice #scientologytheaftermath https://t.co/oAFlIoWFYd
— Leah Remini (@LeahRemini) June 17, 2020
„Конечно, време е да го чуеме гласот на жртвите кога станува збор за сциентологијата. Ова е само почеток. Готово е со тоа секој пат да се извлечете, тие денови се одбројани“, објави Леа Ремини на „Твитер“, која е поранешна членка на Сциентолошката црква.
Сепак, по напуштањето на оваа контроверзна организација, таа е еден од нивните најгласни критичари.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Култура
Димитрија Доксевски избран за директор на фестивалот „Браќа Манаки“

Актерот Димитрија Доксевски на денешното свечено Собрание на Друштвото на филмски работници (ДФРМ) е избран за нов директор на Меѓународниот фестивал на филмска камера „Браќа Манаки“.
Според статутот на ДФРМ, мандатот на Димитрија Доксевски важи за следните две изданија на фестивалот.
Димитрија Доксевски ја презентираше предлог програмата на фестивалот и се заложи дека ќе работи на зачувување на реномето што го има овој интернационален фестивал на филмска камера, соопшти ДФРМ.
Димитрија Доксевски е македонски филмски и театарски актер, сценарист и продуцент, роден на 28 јули 1983 година во Скопје. Дипломирал актерска игра на Факултетот за драмски уметности во Скопје во 2006 година во класата на проф. Кирил Ристоски, а во 2014 година магистрирал режија на истиот факултет во класата на проф. Слободан Унковски. Својата професионална кариера ја започнал во Македонскиот народен театар во 2006 се до 2011. Продолжил кратко да работи во Кумановскиот театар во прериодот од 2011 до 2013, по што во 2014 година се приклучил на ансамблот на Драмски театар Скопје и се до денес е активен член на тој театар. Покрај настапите на матичната сцена, Доксевски има учествувано и во претстави на други театарски сцени низ Македонија, како и во филмски и телевизиски проекти во и надвор од Македонија.
Учествувал во организирање и продуцирање повеќе театарски претстави, организирање на повеќе од 20 музички настани со артисти од целиот свет, продуцирање и организација на 2 големи музички (open air) фестивали со повеќе од 20 интернационални изведувачи, продуцирање и реализација на кратки филмови, играни видеа за деца и театарски претстави.
Култура
Љуљзиме Лека-Муљаку во Чифте амам со циклусот „Метаморфоза II“

На втори април, среда, во 19.00 часот, во Чифте амам ќе биде отворена самостојна изложба на Љуљзиме Лека Муљаку со наслов „Метаморфоза II“.
Љуљзиме Лека Муљаку припаѓа на современата уметничка сцена и ја претставува генерацијата уметници кои својата дејност ја започнале со визуелен израз од 90-тите години.
Таа ќе се претстави во Националната галерија со 50 слики од различни формати, интересен циклус со дела изработени во акрилна техника.
Изложбата „Метаморфоза II“ е нов циклус на дела кој претставува реалистичен поглед на егзистенцијалните естетски вредности. Фигуративната композиција на овој циклус ја отсликува егзистенцијалната уметност на женската невиност и достоинство.
Ликовното претставување тесно се поврзува со идејата на женскиот феномен во нашето општество и го претставува нејзиното диспропорционално присуство во видлив облик.
Изложбата ќе биде поставена до 13 април 2025, а куратор е Нарона Љума Весели.
Култура
Ремек-делото „Тоска“ од Џакомо Пучини на 4 април во НОБ

На 4 април со почеток во 20.00 часот на сцената на Националната опера и балет ќе се изведе ремек-делото „Тоска“ од Џакомо Пучини, музичка драма во вистинска смисла на зборот, монументална, брилијантно оркестрирана, реалистична опера во три чина. Љубовта, страста, љубомората и политичките интриги се движечките драмски елементи на овој „оперски трилер“.
Гостинот од Италија, Марио Меникаљи ќе диригира со изведбата на оваа драматична трагедија на Пучини, во режија на Огњан Драганов од Бугарија, сценографијата е на Зоран Николовски, а костимографијата на Марија Пупучевска, хор-мајстор: Ѓурѓица Дашиќ и Јасмина Ѓоргеска, а концерт-мајстор е Верица Ламбевска.
Во насловната улога ќе настапи Благица Поп Томова , во улогата на Каварадоси ќе настапи Зоран Сотиров, во улогата на Скарпија, Maрјан Јованоски, во останатите улоги настапуваат: Борко Биџовски, Драган Ампов, Никола Стојчески, Тихомир Јакимовски, Никола Чедомировски, Десанка Глигоријевиќ заедно со хорот и оркестарот на Националната опера и балет.
Tоска е опера во три чина од Џакомо Пучини. Напишана е по италијанското либрето од Луиџи Илика и Џузепе Џакоза. Либретото се базира на драмата „Тоска“ од Викториен Сарду. Светската премиера на операта е одржана на 14 јануари 1900 г. во Рим, Италија.