Забава
Opel Rekord D – милионерот од Риселсхајм слави 50 години
• Успешната гама на средни модели дебитираше во јануари 1972 година
• Првиот дизел патнички автомобил на Opel со 2,1-литарски мотор со 60 КС
• Спортска варијанта на Commodore B која добива моќ исклучиво од шестцилиндрични мотори
„Opel Rekord D“, кој го слави својот 50 -ти роденден во јануари 2022 година, имаше тешка задача за исполнување. Неговиот директен претходник беше произведен повеќе од 1,2 милиони пати – една осмина од сите автомобили кои Opel ги произведе за 70 години производство на автомобили. Соопштението на Opel за медиумите во тоа време, беше доказ дека пазарот „не може да си дозволи да изгуби автомобил како што е Rekord“. Затоа, важната улога што ја одигра во автомобилскиот бизнис ќе биде пренесена на неговиот млад наследник, кој влезе во производство во декември 1971 година.
Rekord D доаѓа со широки пневматици, но тоа не го спречи во пронаoѓање на својот правец. На пример, за разлика од Rekord C, чија форма на „шише од кока-кола“ во близина на С столбот беше под влијание на дизајнерскиот јазик на северноамериканските сестрински модели, новиот дизајн имаше европски карактеристики. Јасни и функционални линии, мазни површини, како и големи прозорци и низок појас го дефинираа безвременскиот стил на надворешноста. „Rekord D доаѓа на пазарот како личност која носи свежа, позитивна атмосфера на забава“, се согласуваат медиумите.
Како и кај претходникот, имаше извонредни три стилови на каросерија за избор: класичната лимузина, со две или четири врати, спортското купе и караванот со три или пет врати. За комерцијални примени, следејќи ја традицијата на легендарниот “Schnelllieferwagen” од 1950-тите и 60-тите години, Opel го понуди и товарното возило Rekord (возило со три врати без задни странични прозорци).
Прво место безбедност: зона на фронтална деформација плус заштита од странични удари
Opel Rekord D (ака Rekord II со цел да се избегне забуна со „D“ за дизел), исто така, го подигна стандардот во пасивната безбедност. Засилувањата на страните и покривот овозможуваа заштита во случај на странични удари и превртувања, додека зоните на деформација ги чуваа патниците во случај на фронтален судир.
Бензинските мотори кај Rekord D беа понатамошен развој на докажаните четирицилиндрични агрегати со брегаста осовина на главата на моторот (CIH), кои веќе беа направени над два милиони пати до времето на дебито. Основата беше 1,7-литарски мотор со 66 КС, S-моторот испорачува 83 КС и 1,9-литарскиот агрегат 97 КС.
Но, Rekord D е и првиот дизел патнички автомобил на Opel на пазарот – во септември 1972 година, со сериска верзија на светски рекорден мотор! Дизелот со турбополнач со 95 КС го прослави своето деби претходниот јуни во прототип. Opel GT Diesel со аеродинамична оптимизирана каросерија постави 18 меѓународни и два светски рекорди на тест патеката на Opel во Dudenhofen. Во Rekord, новиот мотор со компресија-контакт произведуваше 60 КС, трошеше просечно 8,7 литри гориво на 100 km и овозможи максимална брзина од 135 km/h. Opel Rekord 2100 D беше препознатлив по испакнатоста на капакот на моторот: поради надземната брегаста осовина и изменетата глава на цилиндерот, дизелот беше повисок од бензинските мотори.
“За љубителите на моќни патнички возила”: Opel Commodore
Од март 1972 година, Commodore B ја прошири гамата, затворајќи го јазот помеѓу Rekord и повисоко позиционираните Admiral и Diplomat. Commodore B ја сподели својата форма на каросерија со Rekord, но беше полуксузно опремен од Rekord и беше достапен само со мотори со шест цилиндри. Развојот беше брз: 2,5-литарскиот Commodore S со 115 КС беше проследен со GS со 130 КС, а потоа 2,8-литарскиот GS со двојни карбуратори и 142 КС. Конечно, во септември 1972 година врвната верзија Commodore GS/E стапи на сцена. 2.8-литарскиот мотор со 160 КС и електронско вбризгување на гориво овозможи импресивни перформанси. Купето може да достигне максимална брзина од 200 km/h, лимузината со четири врати 195 km/h. „GS/E е за љубители на моќни патнички автомобили кои сакаат да минуваат долги дестинации со поголема брзина“, изјавија од Opel.
Затоа, не е изненадувачки што Commodore GS/E исто така се покажа како силен конкурент на трките и рели. Во 1973 година, младиот Walter Röhrl се натпреваруваше за прв пат со Opel на релито во Монте Карло. Со успех, иако недостатокот на хомологација предизвика купето Commodore GS/E подготвено од Irmscher да се натпреварува во класата Group 2 за модифицирани возила.
Сепак, Commodore и Rekord ги постигнаа своите најголеми победи далеку од тркачката патека и специјалните етапи. На почетокот на септември 1976 година, златна лимузина Rekord D излезе од производство како следниот милионти модел во серијата – потврда дека на пазарот навистина му е потребен Rekord, како што Opel изјави на лансирањето во 1972 година. За да се обележи ова постигнување, на пазарот влезе ограничено издание на специјалниот модел „Millionaire“ со 2.0-литарски С-мотор со 100 КС и „Berlina“ ниво на опременост. Кога беше лансирана последната генерација на Rekord во септември 1977 година, 1.128.196 единици на Rekord D и 140.827 Commodore B излегоа од производство во Rüsselsheim.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
„Титаниум“ – нов инстант-лоз со возила на Државната лотарија
Државна лотарија, го пласираше новиот инстант лоз „Титаниум“ со примамлива понуда од два вида возила: 7 возила FORD FOCUS и 7 возила FORD KUGA од серијата Титаниум.
Имено, по истражувања меѓу учесници во игрите на среќа, спроведени на продажните места на Државна лотарија, љубителите на инстант лотаријата се изјаснија дека очекуваат токму ваков вид премии.
Како одговор на барањата на играчите, инстант лозот „Титаниум“ стана најнов член на семејството на инстант лотаријата на Државна лотарија. Лозот нуди вкупен фонд на добивки од близу 95 341 575 денари, вклучувајќи 14 премии од коишто: 7 возила FORD FOCUS и 7 возила FORD KUGA, 30 добивки по 50 000 денари и многу други вредни парични добивки.
Со забавно и лесно откривање на три исти симболи или износи, учесниците во оваа игра на среќа ќе ги бараат своите добивки во полето за игра на атрактивниот инстант лоз, а 14 од нив ќе станат сопственици на луксузниот комфор на титаниум, коишто ќе го пленат вниманието и на сите кои досега посакувале да возат или да подарат ваков тип на возило.
Инстант лозот има и атрактивна кампања којашто поттикнува да се замислиме над балансот меѓу своите очекувања и својата вистинска верба во среќата. Кога среќата се бара и чудата се можни.
Со ова ве покануваме, да не ги одминувате среќните места на Државна лотарија, да го побарате новиот лоз „Титаниум“ којшто може да ви донесе еден од 14-те автомобили.
За само 100 денари станувате потенцијален сопственик на софистицирано возило.
Воедно, ве поттикнуваме да подарите можност за СРЕЌА ПЛУС и во вашите планови за подарување да го вклучите и инстант лозот „Титаниум“, со којшто може покрај возбуда и забава, да подарите возило или вредна парична добивка. Инстант лозот, може да е вашиот перфектен подарок.
(ПР текст)
Забава
На Роналдо му се заканува тужба, не платил за ботоксот: дерматологот бара отштета
На португалската суперѕвезда Кристијано Роналдо му се заканува тужба поради неплатени сметки. Тоа само по себе е чудно бидејќи во кариерата заработил повеќе од милијарда, но тоа што го должи е уште поневеројатно – за ботокс, пренесуваат светските медиуми.
Еден од најдобрите фудбалери на сите времиња му остана должен на лекарот Рошан Равиндран, кој неколкупати го третира додека играше за Манчестер јунајтед.
Докторот тврди дека Роналдо му должи приближно 50.000 евра и дека одлучил парите да си ги земе на суд. Равиндран е дерматолог, кој има две ординации, едната во Манчестер, а другата во Лондон. Неговата специјалност е ботоксот. Тој наводно се однесувал добро кон Роналдо, како и кон Георгина Родригез, неговата партнерка.
„Тоа е тековен процес и не сакам да зборувам за моите пациенти“, докторот остана „затворен“ и со тоа само потврди дека Роналдо имал третмани кај него, според написите.
Британските медиуми не може со сигурност да знаат дали тој веќе го тужел Роналдо или планира да го стори тоа, но весниците од оваа земја шпекулираат дека третманите со ботокс се случиле непосредно пред Европското првенство и пред мечот со Словенија.
Роналдо пушти солзи во осмина-финалето кога промаши пенал, а новинарите тоа не го промашија. Плачеше како дожд, но на челото немаше ниту една брчка.
Забава
„На кој нормален човек би му текнало да се фотографира вака?“: Ким Кардашјан на удар на критики
Ким Кардашијан се најде на удар на критики откако позираше во атрактивно издание носејќи крст околу вратот.
Таа сними реклама за новата колекција на нејзиниот бренд Skims во соработка со Dolce & Gabbana. Носеше градник и боксерки кои ги спушти надолу. Следеа бројни негативни коментари.
„Ова е навистина непримерно“, „На кој нормален човек би му текнало да се фотографира вака?“, „Ја навредувате религијата. Невкусно е“, „Зошто секогаш носи крст кога е полугола?“, се некои од нив.