Забава
Џенифер Лопез го промовира својот бренд коктели во бикини
Џенифер Лопез ги воодушеви своите следачи на социјалните мрежи во четвртокот со нови фотографии за да ја промовира сопствената линија пијалоци „Делола“.
Џенифер (54) – која моментално се релаксира на брегот на Амалфи во Италија – позира во бикини и го рекламира својот нов бренд коктели Delola.
Мегаѕвездата позира на лежалка за сонце, покажувајќи ја својата беспрекорно затегната фигура во бели бикини со врвки.
Изгледот го дополни со златен накит – обетки со мали обрачи и долг ѓердан.
Лопез, која е во брак со оскаровецот Бен Афлек, во описот на својата објава напиша ‘Back in my element’ („Повторно во свој елемент“).
Иако е позната по силната работна етика, Џенифер дава приоритет на рамнотежата во животот, а помеѓу музичките и актерските проекти, секогаш наоѓа време за семејството и пријателите. Кога е време за дружење, Џенифер станува Лола, прекар кој го има уште од детството, а кој ја открива нејзината разиграна и безгрижна страна. Во тие периоди, Лола ужива во чаша розе, шампањ или лесен коктел, а едно од омилените места за тоа е италијанскиот брег, каде што го открила шприцерот.
Инспирирана од убавите моменти во Италија, кога е опуштена и одморена, латино-дивата, која има и свој бренд на козметички производи, реши да создаде своја освежителна линија на вкусни шприцери и коктели кои не содржат вештачки бои и глутен и, содржат помалку шеќер и алкохол. Пијалоците се на растителна основа и во убаво дизајнирани шишиња.
Со овој потег, таа им се придружи на познатите колеги кои имаат свои алкохолни пијалоци, меѓу кои Бред Пит, Камерон Дијаз, Сара Џесика Паркер, Кејт Хадсон, Џорџ Клуни, Џаред Лето, Кендал Џенер, Тревис Скот, Мелоун, Дрејк.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
(Видео) Бејби лазања: Изненаден сум колку сум среќен, мислев дека ќе бидам потажен
Изненаден сум колку сум среќен. Мислев дека ќе бидам потажен затоа што сепак изгубивме, но воопшто не сум тажен, навистина сум среќен, вели Бејби Лазања, кој ја отпеа Рим Тим Таги Дим, вчера, на 68. Избор за песна на Евровизија одржана во Малме.
За прв пат во историјата на Хрватска го освои второто место на ова натпреварување.
Победи Швајцарија, чиј претставник Немо со песната The Code освои вкупно 591 поен (365 поени од жирито и 226 поени од публиката). Тимот на Рим Таги Дим освои 547 поени (210 од жирито и 337 од публиката).
„Мислам дека дадовме се од себе и публиката покажа дека сепак направивме нешто добро. Мислам дека можеме да се гордееме со ова второ место. Горд сум на тоа. Не изневеривме, сè беше направено точно како што замисливме. како што требаше“, вели Бејби Лазања – миленик на публиката кој доби најмногу гласови од неа на Евровизија.
Забава
Евровизискиот трофеј го освои Швајцарија, Хрватска втора
Швајцарскиот претставник Немо со песната „The Code“ освои 591 поен, најмногу поради гласовите на жирито.
На второто место е Хрватска со 547 бодови. Третото место го зазеде Украина со 453 поени. Најлоша беше Норвешка, која беше на самиот крај со 16 поени, пред Австрија и Словенија со 24, односно 27 поени.
Речиси сите жирија на швајцарскиот претставник му дадоа 12 поени, но Хрватска имаше најмногу поени од телевотингот, но недоволно за да го престигне. Хрватска од стручното жири имаше само две дванаесетки и тоа од Кипар и Србија.
Забава
(Видео) Грузија со песна на Дарко Димитров настапи во финалето на Евровизија
Македонскиот композитор Дарко Димитров е автор на песната Firefighter, со којашто Грузија вечерва настапи во евровизиското финале.
Земјата успеа да се пласира во финалето, за првпат по 2016 година.
Погледнете го настапот: