Соопштенија
Нови стандарди на перформанси и ефикасност: новиот Macan
- Тестирање под екстремни услови
- Повеќе од три и пол милиони пробни километри до денес
- Валидација на карактеристичниот Porsche E-Performance
- Баланс помеѓу препознатливиот дизајн на Porsche и оптимизираната аеродинамика
Porsche го става прототипот на целосно електричниот Macan преку точна и напорна тест програма за подготовка на следењето на успешниот SUV за својата претстојна светска премиера. Возилото е целосно развиено од ново.
Десет години по неговото лансирање, Macan е на чело на втората генерација на модели, сега во целосно електрична форма. Како прв Porsche модел изграден на новата Premium Platform Electric (PPE), Macan е целосно развиен од почеток. Процесот на тестирање со цел да се обезбеди совршена координација на сите компоненти и системи е скапоцен. Porsche дава голема важност на тестирањето во реалниот свет со камуфлирани прототипи. Истовремено, симулации и во виртуелниот свет и тунелите за аеродинамика се сè попрецизни и играат сѐ поголема улога. Ова е особено точно кога станува збор за создавање на ново Porsche не само поспортско, туку и поефикасно.
Вредност на воздушен отпор од 0,25
„Кога ќе развиеме нов модел, секогаш станува збор за динамиката и прецизноста на возење. Тоа е Porsche. Тоа е во нашата ДНК. Но, секогаш се работи и за ефикасност и дизајн“, вели Јорг Кернер, потпретседателот Производната линија на Macan. Еден предизвик беше да се одржи идентитетот на производот на успешната моделска серија на Macan, а истовремено да се исполнат аеродинамските барања потребни за да се обезбеди висока ефикасност и голем опсег. Соодветно беше важно да се обезбеди тесна соработка помеѓу водачите на двата тима за време на развојните фази во одделот за дизајн и аеродинамичкото тестирање во најсовремениот тунел на ветер на Porsche. „Пронаоѓањето на оптималната поврзаност помеѓу нашите дизајнерски принципи и спецификациите кои ни ги дадоа инженерите по аеродинамика е секако предизвик“, вели Петер Варга, Директор за надворешен дизајн во Style Porsche. „Работиме заедно на секој милиметар за да постигнеме оптимална рамнотежа помеѓу естетиката и функцијата.“
Преку оваа тимска работа, Porsche успеа да ја комбинира својата дизајн ДНК со опсег оптимизиран од аеродинамиката. Ова било постигнато не само преку впечатлива силуета туку и преку компонентите на Porsche Active Aerodynamics (PAA) и други насочени мерки. „Активните аеродинамични елементи значително придонесуваат за опсегот“, вели Томас Виганд, Директор аеродинамика и аероакустика. „Имаме автоматски продолжувачки заден спојлер и активно ладење од предните воздушни отвори.“ Постојат и променливи елементи на каросеријата. Подот на возилото е рамен и затворен како оној на тркачки автомобил, дури и во задниот дел на оската. За време на нормално возење, Macan автоматски ја претпоставува својата идеална контура. Задниот спојлер се поставува во Eco позицијата, воздушните отвори се затвораат и висината на шасијата се намалува. Во оваа ситуација, Виганд и неговиот тим измериле коефициент на воздушен отпор од 0,25 (претходно 0,35). Сето тоа го прави новиот Macan еден од најаеродинамските SUV возила на светот – со големо влијание врз ефикасноста. Опсезите според WLTP ќе бидат повеќе од 500 километри за сите варијанти.
Брзо полнење со до 270 kW
Електричните мотори во новиот Macan ја добиваат својата енергија од литиум-јонска батерија, со бруто капацитет од 100 kWh, од кои до 95 kWh можат активно да се користат. Архитектурата од 800 волти од PPE платформата во новиот Macan овозможува брзо полнење со високи перформанси, кое се тестира низ целиот свет како дел од процесот на развој. „Постојат различни стандарди за полнење на нашите главни пазари. Затоа голем фокус на тестирањето беше да се проверат овие различни услови на различните локации со нашите прототипи и да се адаптира технологијата соодветно каде што е потребно. Полнењето едноставно мора да работи, секогаш и секаде“, вели Кернер.
Капацитетот за полнење на DC за новиот Macan на 800-волтни станици за полнење е до 270 kW. Нивото на батеријата може да се зголеми од 10 на 80 отсто за помалку од 22 минути на станици за полнење од 400 волти, високонапонскиот прекинувач во батеријата овозможува полнење со ефективна распределба на батеријата од 800 волти на две батерии, секоја со напон од 400 волти. Ова овозможува особено ефикасно полнење, без дополнителен HV бустер, до 150 kW. AC полнење е можно до 11 kW.
Тестирање на динамиката на возење под екстремни услови
Porsche го разви новиот Macan со силен фокус на динамиката на возење, типична за брендот, и познато чувство на управување. Овие основни карактеристики на производителот на спортски автомобили се посебен фокус за време на тестирањето. Преку различните тест фази, целта е да се координираат новоразвиените компоненти и системи и да се обезбеди оперативна стабилност и непречено функционирање на нивното заемно дејство. Во тестовите за издржливост, сервисниот живот на возилото е симулиран под вид на сурови работни услови кои подоцна ќе бидат искусени само од страна на клиентите на апсолутната граница. До денес, камуфлажните прототипи на се-електричниот Macan имаат завршено повеќе од три и пол милиони пробни километри на тест патеки и јавни патишта.
За да се тестира интеракцијата на сите активни компоненти за возење под екстремни климатски и ситуациони оптоварувања, тест автомобилите се користат низ целиот свет. „Ги покриваме сите температурни опсези. Од минус 30 степени Целзиусови во Скандинавија до плус 50 степени Целзиусови, како што искусивме во Долината на смртта во Калифорнија“, продолжува Кернер. „Секако, новиот SUV исто така мора да работи на било која површина. Затоа го тестираме не само патиштата, туку и оф-роуд, на камења, снег и мраз.“
Погонот на сите тркала со заден фокус во сите електрични модели на Macan е секогаш беспрекорен. Porsche исклучиво ја користи најновата генерација на PSM мотори на предната и задна оска. Тие обезбедуваат моќност од повеќе од 450 kW, нудат одлична ефикасност и овозможуваат оптимална репродуктивност на излезот на моќност на електрична енергија. Електронски управуваниот Porsche Traction Management управува со дистрибуцијата на повеќе од 1.000 Nm вртежен момент со Launch Control кај најмоќната верзија. За да го понудат широкиот спектар помеѓу врвните перформанси и удобноста за која е познат Macan, инженерите распоредиле Porsche Active Suspension Management систем со технологија на дво-вентилски комори, воздушна суспензија, напречна брава на задната оска и, за прв пат, управување со задната оска.
Видео: Тимо Бернхард го вози прототипот на Макан
Тркачкиот возач Тимо Бернхард ја проба електричната изведба на новиот Macan за време на тестирањето на прототип верзијата. Во разговорите со експертите, амбасадорот на брендот на Porsche доби увид во развојот и тестирањето на целосно електричниот SUV.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Соопштенија
Светска премиера на новите Transporter и Caravelle – подобрени во секој поглед
- Пристигна седмата генерација: Новите Transporter и Caravelle нудат повеќе простор, поголема носивост, поголема максимална тежина на приколката и професионален изглед на дигиталниот дисплеј.
- Иновативни погони кои се во чекор со времето: ефикасните турбодизел возила со преден и погон на сите тркала се надополнети со plug-in хибрид и електричен погон.
- Седмата генерација на Transporter го следи непогрешливиот стил на своите шест претходници со својот јасен и впечатлив надворешен дизајн.
- Volkswagen Комерцијални возила го комплетира семејството Bulli со новите Transporter и Caravelle.
Volkswagen Комерцијални возила го претстави целосно редизајнираниот Transporter на неговата светска премиера на IAA Transportation 2024. Новиот Transporter се лансира со повеќе простор, зголемена носивост, поголема максимална тежина на приколката и поголема економска ефикасност. Покрај тоа, најсовремените системи за помош обезбедуваат поголема безбедност; добро осмислениот дигитален диплеј и контролните елементи ја олеснуваат секојдневната работа. Истото важи и за Caravelle, со девет седишта, кој е претставен во исто време. За прв пат во историјата, Transporter и Caravelle ќе бидат достапни и со plug-in хибриден погон и електричен погон, како алтернатива на палетата на турбо дизел мотори. Јасниот дизајн на новите комбиња е освежувачки, а сепак јасно го следи стилот на претходниците.
Вистинско возило за секој клиент: со дебито на новата генерација на Transporter, Volkswagen Комерцијални возила конечно ја спроведува својата стратегија – „вистински Bulli за секој клиент“. Кога првиот Transporter беше претставен на печатот во 1949 година, никој не замислуваше дека овој Т1, движечката сила зад германското економско чудо во тоа време, ќе стане толку успешен. 75 години подоцна, Bulli е постојан приказ на меѓународното автомобилско наследство. Палетата на Bulli за 2024 година се состои од новиот Transporter, Multivan и ID. Buzz. Производната линија на Transporter се состои од чисто комерцијални возила, како и серијата Caravelle. Multivan е семејното рекреативно и деловно комбе. ID. Buzz и ID. Buzz Cargo се првите верзии на комерцијалните електрични возила. Transporter, Multivan и ID. Buzz – седмата генерација на Bulli – моментално на пазарот ја формираат најшироката палета на модели во својата класа.
Volkswagen Комерцијални возила го нуди новиот Transporter како комбе фокусирано на транспорт на стоки, „Plus“ со товарен простор и седишта во вториот ред со различни прегради, и комбе фокусирано на превоз на патници. Caravelle, со девет седишта, е дизајниран за комерцијален превоз на патници – шатл и минибус. Volkswagen Комерцијални возила го нуди независниот Caravelle како почетна верзија, Life со спецификации на опрема од средна класа и Style како врвна верзија. Caravelle е достапен и со продолжено меѓуоскино растојание. Transporter и Caravelle се достапни и во верзијата PanAmericana.
Во редизајнираниот изглед на дигиталниот дисплеј на Transporter и Caravelle, Volkswagen Комерцијални возила го комбинира дигиталниот свет на дисплеи и контроли со цврсти тврди копчиња, осигурувајќи се дека контролниот центар на возилото е лесен за користење, а воедно и безбеден за професионалците во секоја ситуација. Ова исто така вклучува и интеграција на различни USB и 12 V приклучоци, како и опција за додавање еден или, во случај на plug-in хибридни и електрични модели, до три приклучоци од 230 V.
1,33 тони носивост: Волуменот на складирање во Transporter за превоз на стоки, со нормално меѓуоскино растојание и покрив, се зголеми на 5,8 m3. Со долго меѓуоскино растојание и висок покрив, капацитетот за складирање на комбето се зголеми на 9,0 m3. Максималната носивост до 1,33 тони (дополнителни 0,13 тони) одговара на поголем волумен на оптоварување. Volkswagen, исто така, ја зголеми максималната тежина на приколката за 0,3 тони, која сега достигнува до 2,8 тони (при сопирање, со наклон од 12%).
Дизел, хибриден и електричен погон: ќе бидат достапни седум ефикасни погонски верзии. За прв пат, оваа гама вклучува три турбо дизел мотори (TDI), plug-in хибриден погон (eHybrid) и три електрични погони (e-Transporter и e-Caravelle). Моторите TDI испорачуваат 81 kW (110 КС), 110 kW (150 КС) и 125 kW (170 КС). 125 kW TDI секогаш се комбинира со 8-брзински автоматски менувач, кој е опционално достапен за 110 kW TDI како алтернатива на 6-брзинскиот мануелен менувач. Моделите TDI од 110 kW може да се нарачаат со погон на сите тркала 4MOTION. Системската моќност од 171 kW (232 КС) го карактеризира plug-in хибридниот погон комбиниран со автоматски менувач (eHybrid). e-Transporter и e-Caravelle се лансираат со 100 kW (136 КС), 160 kW (218 КС) и 210 kW (286 КС). Капацитетот на нивната батерија е 64 kWh (нето).
Дополнително ќе биде објавено кои модели ќе бидат достапни на македонскиот пазар.
ПР текст
Соопштенија
Освоен платинум џекпот од 2.184.283 денари во KAZZINO MOZZART
Автомат клубовите Kazzino Mozzart нудат одлична забава и загарантирани добивки, а тоа можат да го потврдат спектакуларните џекпотови кои редовно се паѓаат на играчите.
Овој пат, среќниот играч во автомат клуб – Скопје Рекорд доби PLATINUM JACKPOT во износ од 2.184.283 денари, односно нешто повеќе од 35.000 евра. Честитки до добитникот!
Покрај глобалниот PLATINUM JACKPOT кој оди до 2.250.000 денари, автомат клубовите на MOZZART нудат и многу други џекпот добивки кои се паѓаат на локално ниво, и тоа:
✨GOLD JACKPOT – 200.000 денари
✨SILVER JACKPOT – 35.000 денари
✨BRONZE JACKPOT – 12.500 денари
✨IRON JACKPOT – 3.500 денари
Покрај тоа, во сите автомат клубови активен е календарот на промоции со Happy Hour загарантирани џекпотови. Провери ги износите на овој линк.
Посети некоја од локациите на KAZZINO MOZZART и можеби ти ќе бидеш следниот што ќе освои некој од убедливо најголемите џекпотови во градот!
📌 Скопје Рекорд (спроти Триумфална порта)
📌 Скопје Чаир (кај стадион Чаир)
📌 Скопје Маџари, спроти Кино Маџари, веднаш под нашето уплатно место Маџари.
📌 Скопје Јане Сандански, веднаш до нашето уплатно место Јане Сандански.
📌 Скопје Лисиче, во склоп на нашето уплатно Лисиче 2 (во близина на бензинската МакПетрол)
📌 Скопје Кисела Вода, спроти автобуската станица Чешма, во близина на маркет Веро
📌 Скопје Бутел, во склоп на нашето уплатно место Бутел 1
📌 Скопје Хемиско, во склоп на нашето уплатно место Хемиско, во близина на кулите Џевахир
📌 Скопје Џамбо, веднаш позади Веро Џамбо
📌 Тетово 1, веднаш до нашето уплатно место Тетово-5 (до ресторан Boss)
📌 Тетово 2, позади ресторанот Punto Verde
📌 Гостивар 1, плоштад Гостивар
📌Гостивар 2, спроти Општина Гостивар
📌 Битола 1, кај кружниот тек на влез во Битола, во склоп на нашето уплатно место Битола 8
📌 Битола 2, Нов Пазар, спроти маркет Веро
📌 Кочани, во склоп на нашето уплатно место Кочани 1, Трговски Центар Кочани
📌 Радовиш, во близина на автобуската станица
📌 Охрид, во центарот кај Зоил
📌 Струга, во близина на кружниот тек, веднаш до полициската станица
ПР текст
Соопштенија
Отворени новите продажни салони и сервисен центар за Renault, Nissan и Dacia
Денес во присуство на бизнис партнери, соработници и пријатели свечено се отвори и започна со работа новиот Аутомотив груп сервисен центар лоциран на ул Вангел Начевски бр 40 во Визбегово.
На површина од 4.950 метри квадратни изградени се 2.300 метри квадратни составени од сервис и механика.
Изградени се автолакерски и лимарски сервис кој содржат 18 работни дигалки и две комори и пред комори направени по најсовремените еколошки стандарди со прочистителни станици и употреба на еколошко гориво – ГАС каде вработуваме 50 нови работни места.
Како општествено одговорна компанија која секогаш се залага за заштита на човековата околина, за потребите на центарот употребена е последна технологија на воздушни и топлински пумпи за греење и ладење со најдобар коефициент на енергетска вредност инсталирана е фотоволтаична електроцентрала со можност од 180KW.
Денес вратите за работа ги отворија и им посакаа добредојде на своите посетители и комплетно новите салони за продажба на Nissan, Renault i Dacia, лоцирани на ул. Скупи бр.14 дизајнирани согласно стандардите на престижните брендови.
“Градејќи во еден период полн со предизвици предизвикани од ковид пандемијата кога сите активности беа запрени, ние не застанавме , исправени пред сите предизвици успеавме да изградивме нов центар со цел да го придвижиме тркалото , да дадеме надеж на сите наши вработени, соработници , идни генерации.
Голема благодарност до Владата на РМ , Светска Банка и тимот на Шпаркасе Банка кои ни дадоа поттик , подршка и ветар во грбот да го завршиме овој наш голем и значаен проект “ изјавија од компанијата .
ПР текст