Забава
(Видео) Ивона Јо шокира со новиот спот за песната „Друго“
Да се чувствувате добро во своја кожа, да се прифатите сами себе, да се сакате, за да можете да ги сакате и оние околу вас, но и да им бидете поддршка. Токму вака Ивона Јо ги опиша своите мисли кои ја водеа низ создавањето на нејзиното ново музичко парче.
Ивона Јо на јавноста и ја претстави својата нова песна која го носи насловот „Друго“.
Ивона ќе каже дека „Друго“ е почеток на една нова ера и песна на која напорно се работеше 6 месеци. Како композитор и аранжер се потпишува Илија Ќосевски, текстот е на Весна Малинова, режијата пак на Мартин Трајановски, а камерата и видео монтажа на Били.
„Откако ја слушнав друго, веднаш ми влезе под кожа. Би кажала дека песните се појавуват во нашите животи тогаш кога сме подготвени за истото. „Друго“ е почеток на една нова ера. Треба да научиме дека нам ни треба само љубов за да опстоиме во оваа средина и општество, затоа што кога имаме љубов и убава енергија, се останато си доаѓа само по себе. Оваа песна се појави во вистинско време, во време кога кон почетокот на оваа година го допрев своето дно, период за кој се уште не сум подготвена да зборувам, но после тој ден свртев нова страница и од тој ден почнав буквално нов живот. Многу сум среќна што успеавме за скоро еден месец, заедно со мојот пред се пријател, а потоа соработник Мартин Трајановски да го подготвиме овој проект и да го претставиме во оваа верзија, со ваков видеозапис“, вели Ивона, која сега слободно може да каже дека го има својот внатрешен мир, стекнат по многу животни бури.
Во новиот видеозапис Ивона Јо се појавува во издание во какво ретко ја гледаме. Провокативна, обвиена со змија и сцени кои оставаат без здив.
„Во спотот ја гледаме змијата како главна улога заедно со мене. Сакав да ја вметнам бидејќи змијата претставува симбол на сила и промена. Таа како што расте, ја менува својата кожа и нарав, па така и јас, како растам и како созревам, јас сум друг човек и ја менувам својата кожа. Змијата е ставена токму поради тоа“, додаде Ивона.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
(Фото) Некои велат дека е чист сексапил, други дека е целосно модно промашување
Доделувањето на „Fashion“ наградите се одржа во Лондон, а на овој престижен настан присуствуваа многу познати личности. Покрај актерката Сиена Милер и пејачката Рита Ора, кои предизвикаа возбуда со своите изданија, вниманието на јавноста го привлече и поранешната ријалити ѕвезда Маура Хигинс.
Таа прошета по црвениот тепих во креација која предизвика поделба на мислењата кај обожавателите на настанот. И додека некои пишуваат дека фустанот е чист сексапил, други, според Дејли Меил, тврдат дека е целосно промашување.
Па, зошто нејзиниот аутфит е толку посебен?
Имено, убавицата носеше необична креација од дизајнерот Роберт Вун која ги истакнува нејзините стомачни мускули. Самиот аутфит може да се окарактеризира како уметничко дело, бидејќи не ги следи модните правила, ниту класичен крој.
Се состои од бел горен дел и интересен долен дел – здолниште кое комбинира два дезени.

epa12563372 Irish media personality Maura Higgins poses during the Fashion Awards 2025 at the Royal Albert Hall in London, Britain, 01 December 2025. The event gathers the global fashion community in London, being the primary fundraiser for the BFC Foundation, which supports the future growth of the British fashion industry through initiatives focused on education, grant-giving, and business mentoring. EPA/ANDY RAIN
Својот стајлинг го комплетираше со преголема шапка и проѕирни ракавици. Кога станува збор за шминка, на нејзиното лице беа забележливи земјени тонови, но и нежен беж кармин кој ја нагласуваше нејзината полна уста.
Забава
Актерката конечно пресече: „Не ги соблекувам потпетиците за низок маж“
Актерката Мишел Монаган неодамна проговори за еден специфичен проблем за време на нејзината актерска кариера, јавуваат странските медиуми.
Таа истакна дека честопати морала да ги соблекува високите потпетици за време на снимањето бидејќи била значително повисока од нејзините машки колеги.
Сепак, како што истакна за „The Hollywood Reporter“, таа практика завршила.
Монаган се потсети на снимањето на филмот „Somewhere“ од 2010 година, каде што глумеше со својот колега Стивен Дорф.
„Единствениот детаљ што го паметам од таа сцена е кутијата на која стои бидејќи е понизок од мене. Тоа е тој класичен холивудски момент: „Ова е проблем. Ќе мора да ги соблечеш потпетиците.“
Ѕвездата на серијата „White Lotus“ додаде дека ситуацијата се променила и дека ставила крај на таа воспоставена практика.
„Патем, повеќе не го правам тоа. Имаше период во мојата кариера кога тоа се очекуваше од актерките, но сега мислам дека тие едноставно знаат подобро, што е веројатно добра работа“, објасни таа, додавајќи:
„Нема да ги соблекувам чевлите за никого – освен ако проблемот не е звукот“, заклучи таа.
Забава
Тие поминале низ сè, а новите фотографии кажуваат многу повеќе од зборови: „Мртва уморна сум…“
Познатиот холивудски пар, Кетрин Зета-Џонс (56) и Мајкл Даглас (81), често оставаат впечаток на еден од најсовршените парови, и иако надминале бројни љубовни пречки и тешки периоди во животот, тие се уште се вљубени денес како што беа првиот ден.
Ова го потврдуваат нивните најнови фотографии објавени на социјалните мрежи, на кои Кетрин во описот призна дека е целосно исцрпена од празничните подготовки.
„Исцрпена сум, исцрпена, мртва уморна од готвењето цел ден за Денот на благодарноста. Ќе ми треба една година да се опоравам од сè“, се пошегува Кетрин Зета-Џонс со фотографии на кои позира со својот сопруг.
Двајцата се подготвија за вечерно излегување, а познатата актерка избра кожен комплет кој совршено ѝ одговара на нејзината фигура и кој го освежи со зелена кошула, додека Мајкл носеше трендовска кафеаво-црна комбинација во форма на јакна, елегантни панталони и кошула.
Пред еден месец, тие ја прославија 25-годишнината од бракот, кога актерката се сети на тој посебен ден и објави неколку стари фотографии од нивната раскошна свадба во 2000 година во Њујорк, кратко откако го добија синот Дилан.

