Соопштенија
Светска премиера на новиот Volskwagen T-Roc: новата генерација на бестселерот е висококвалитетна и иновативна

· Со новиот T-Roc, Volkswagen претставува напреден наследник на својот хит модел, кој е продаден во повеќе од два милиони единици низ целиот свет.
· Новиот T-Roc нуди широк спектар на системи за помош и технологии од повисоките класи на возила
· Новата генерација импресионира со моќен дизајн, иновативни погонски системи и висок квалитет
Volkswagen го претставува новиот T-Roc! Развиен целосно од нула. Втората генерација на бестселерот се одликува со експресивен дизајн и иновативни системи за возење. Висококвалитетниот ентериер се одликува со новодизајниран кокпит, екран за инфозабава со димензии до 33 сантиметри (13 инчи) и позадинско осветлување што создава атмосфера слична на салон. Покрај тоа, T-Roc нуди повеќе простор во внатрешноста и багажниот простор. Нови системи за помош и технологии од повисоки класи на возила го надополнуваат моделот. Примери за тоа се Travel Assist и контрола на искуството при возење.
Втора генерација со нов дизајн. Големиот скок напред на моделот во однос на развојот, може да се види на прв поглед, во неговиот моќен и чист дизајн. Тој ја задржува карактеристичната ДНК на T-Roc со заден дел сличен на купе и ги искористува максимално предностите од 12 см поголема вкупна должина во споредба со претходниот модел.
Дизајнот на осветлувањето, исто така, игра значајна улога во новата интерпретација на T-Roc. Напред, новите LED светла се стандардни. IQ.LIGHT LED матрикс фаровите се достапни како и се поврзани со бело осветленото лого на Volkswagen со тесна светлосна лента. Задниот дел на T-Roc, исто така, има континуирана LED пречка со црвено осветлено лого на Volkswagen.
Висококвалитетна внатрешност и карактеристики најдобри во класата. Внатрешноста е значително подобрена и импресионира со својот врвен квалитет, меки површини и иновативни технологии. На пример, контролната табла е обложена со новоразвиена ткаенина, која создава атмосфера во стилот на „дневна соба“ заедно со позадинското осветлување. Новиот T-Roc има бројни карактеристики како поголемите модели Tiguan и Tayron, како што е најновата еволутивна фаза на контрола на искуството при возењето. Може да се користи избор на профили на возење и контрола на јачината на звукот, меѓу другото. Нова карактеристика во T-Roc и во неговата класа е исто така опционалниот дисплеј на ветробранското стакло, кој проектира важни информации како што се пиктограми за брзина или навигација директно пред возачот.
Повеќе простор за пет лица. Просторот во новиот T-Roc е погоден за долги патувања и семејства. Дури и ако луѓе повисоки од 1,85 m седат напред, патниците со сличен раст можат удобно да седнат на задните седишта благодарение на дополнителните 12 cm додадени на должината на новиот T-Roc. Покрај тоа,
електрично прилагодливо ergoActive седиште со 14 насоки со функција за масажа ќе биде достапно во верзијата Style за прв пат во T-Roc. Волуменот на багажниот простор се зголемува за 30 литри, на 475 литри кога е натоварен до висината на потпирачите за грб на задните седишта.
Трансфер на технологија благодарение на MQB evo. По тековните Tiguan и Tayron, новиот T-Roc е третиот SUV од Volkswagen кој е базиран на најновата еволутивна фаза на модуларната попречна матрица, MQB evo – и на тој начин има корист од хардверскиот и софтверскиот развој во оваа модуларна матрица на склопување. Тие вклучуваат нова фаза на развој на Travel Assist. Тој не само што поддржува автоматско менување на лентата, туку може да реагира со уште поголема предвидливост на ограничувањата на брзината или укинувањето на ограничувањата на брзината. За прв пат, новиот T-Roc има и системи како што е Park Assist Pro. Овој систем ја користи функцијата за меморија за да обезбеди тренирано, и на тој начин целосно автоматско паркирање на растојанија до 50 метри и овозможува користење на паметен телефон за возење на возилото во и надвор од паркинг местата. Системот за предупредување за излез е исто така достапен како опција и може да ги предупреди патниците пред да се отворат вратите дека се приближуваат автомобили или велосипеди одзади.
Автомобил од Европа за Европа. Првата генерација на T-Roc беше лансирана на пазарот во 2017 година и брзо се етаблираше. Следеше ажурирање во моделската 2022 година. Минатата година, околу 292.000 купувачи на нови возила низ цела Европа се одлучија за компактниот сестран модел, кој се произведува во португалската фабрика во Палмела во близина на Лисабон. До денес се продадени вкупно повеќе од два милиони единици. Ова го прави T-Roc најуспешниот SUV модел на Volkswagen во светот по Tiguan.
Првите испораки на нашиот пазар се очекуваат на почетокот на 2026 година.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
Адеми: ВРЕДИ бара гласови за Мицкоски и ВМРО во Љуботен

Она што денес се случува на албанската политичка сцена е без преседан во историјата на плурализмот: коалиција што се нарекува „албанска“ води кампања за кандидатот на ВМРО-ДПМНЕ — и тоа го прави со гордост, со сервилност и со јавно понижување, тврди потпретседателот на ДУИ, Арбер Адеми.
„ВРЕДИ не се бори за гласот на Албанците, ВРЕДИ се бори за својот политички опстанок преку поддршката на својот политички патрон. Во Бутел, во Скопје, каде што Албанците за првпат се обединети околу еден кандидат, д-р Исамедин Азизи, и каде што историјата може да се промени со првата победа на Албанците во оваа општина – ВРЕДИ ја избра другата страна, страната на ВМРО. Нивните лидери денес шетаат низ Љуботен со Христијан Мицкоски и неговиот кандидат Дарко Костовски – човек кој јавно е поддржан од Јохан Тарчуловски, добро познат по своите дела во ова село. Иронијата е уште поголема: оние што некогаш пролееја „крокодилски солзи“ за мачениците од Љуботен, денес бараат албански гласови за кумовите на Тарчуловски. Постои ли поголемо политичко и морално понижување од ова? Ве прашуваме јавно: до каде може да одите? До кое ниво можете да се понижите – само за едно столче без власт?Ако во Гостивар кандидатот на ВРЕДИ отиде на митингот на ВМРО за да моли за нивна поддршка, во Бутел оди целото нивно раководство за да се поклони за еден глас за ВМРО“, рече Адеми.
Според него, ова веќе не е ниту соработка, ниту поддршка туку е политички вазалитет, целосна покорност кон патронот кој им го дава „електоралниот кислород“ за опстанок.
„Тие веќе немаат албански глас, немаат поддршка ниту почит. Наместо да бараат поддршка од Албанците, тие молат за милост од својот македонски патрон.
Затоа ВРЕДИ ја бара својата „спасувачка гума“ кај Мицкоски. Во Љуботен тие не бараат глас за Албанците – туку глас за својот патрон и неговиот кандидат, Дарко. Ова е најјасниот доказ дека ВРЕДИ веќе не претставува ниту еден албански интерес – ниту политички, ниту национален, ниту морален. Во време кога Албанците во Бутел се обединети за историска победа, ВРЕДИ се обидува да го поткопа тоа единство за да му служи на својот патрон, во трката меѓу Дарко и Исамедин. Но, ни гласовите на ВМРО нема да ги спасат – албанскиот народ ќе им одговори онака како што заслужуваат на 19 октомври, со глас, со достоинство и со единство“, вели Адеми.
Соопштенија
Лукровски: Ќе изградиме нова детска градинка и ќе ги реконструираме постоечките во Карпош

Сотир Лукровски, кандидат за градоначалник на општина Карпош од ВМРО-ДПМНЕ, во својата изборна кампања има предвидено нова детска градинка и реконструкција на постоечките во Карпош.
„Досегашното мое работење кажува дека секој еден може да гради улици, да поставува плочки, и ивичњаци но јас верувам дека вистинска силна општина не се гради од бетон туку од луѓе. Образованието и грижата за децата за мене не се трошок, тие се највисока форма на инвестиција, затоа јас ќе направам се што е потребно, ниедно дете во Карпош да не остане на листа на чекање за градинка, и ниедно училиште да не изгледа како да е заборавено од времето. Да биде прописно загреано во зимските денови, и климатизирано во летните месеци. Со поставување на фотоволтаици на крововите, од училиштата и градинките, на тој начин ќе ја искорениме зависноста од мазут набавена од било кој и да е петрол. А преку тоа и загадувањето во Карпош. Ќе ја изградам новата централна градинка во Карпош, со капацитет од најмалку 200 деца, со современи енергетски стандарди, отворени училници и двор кој ќе биде простор за игра и учење, преку природа по светски стандарди. Паралелно ќе започнам целосна реконструкција на сите постоечки градинки, не површно туку темелно, ќе ги заменам старите изабени креветчиња и плакари со нов безбеден мебел, ќе ги подобрам осветлувањето, подовите и тоалетите. Затоа што детската сигурност, не смее да зависи од буџетот“, рече Лукровски.
Вели дека ќе воспостави и сензорни зони за децата со посебни образовни потреби, отворени училници во дворовите на основните училишта во Тафталиџе, Карпош 3, Козле, каде децата ќе учат биологија, ликовно, или физичко под ведро небо, не под неонка.
„Во 21 век, сметам дека дигитализацијата е неминовен процес, затоа ќе набавам интерактивни табли и современа опрема за секоја училница. Но нема да дозвола технологијата да го замени наставникот, таа ќе му биде партнер не конкуренција. Ќе воведам програма едукација плус, преку која секое дете од трето до деветто одделение ќе има можност за бесплатни курсеви по роботика, музика, програмирање или странски јазици. Директно во своето училиште во наставниот дел. Сакам децата да остануваат во училиштата затоа што сакаат, не затоа што мораат. Ќе воспоставам и Совет на родители, каде секоја мајка и секој татко ќе може директно да предложи подобрување, без формални процедури, без чекање, ако некоја училница прокиснува, ако некој премин е небезбеден, јас сакам тоа веднаш да го слушнам и веднаш да реагирам“, рече тој.
Соопштенија
Османи: Преку европски фондови обезбедуваме историски буџет за реконструкција на фасадите во Чаир

Кандидатот за градоначалник на Општина Чаир, Бујар Османи, на денешната прес-конференција најави проект за целосна санација и уредување на фасадите на сите згради во стариот дел на општината.
„Ќе започнеме сериозен проект од првиот ден за уредување на фасадите на сите згради во стариот Чаир. Ова не е само прашање на естетика, туку и прашање на енергетска ефикасност. Нова фасада значи и нова термоизолација, што ќе ги намали трошоците за греење во зима, а во лето ќе го заштити животниот простор“, истакна Османи
Тој ги претстави и деталите за тоа како ќе се финансираат овие проекти, нагласувајќи дека со добро планирање тие можат да се финансираат главно со европски средства. Османи истакна дека како поранешен национален координатор за европски фондови, добро ги познава работите во оваа сфера и веќе има формирано професионален тим што ќе работи на подготовка на проекти.
„Врз основа на сите анализи што ги направивме, ова се проекти кои Европската Унија ги поддржува финансиски, пред сè поради енергетската ефикасност и заштитата на животната средина. До 85% од трошоците за вакви проекти можат да се обезбедат преку европски фондови, а останатите 15% ќе ги покрие општината“, рече Османи и додаде дека од милијардите евра што и биле достапни на Северна Македонија, Општина Чаир во изминатите 20 години искористила нула евра, затоа што не подготвувала проекти и немала стручни луѓе кои знаат да работат на такви проекти.
Османи појасни дека за вакви интервенции до сега, проектите предвидувале граѓаните да ги покријат две третини од трошоците, а општината само мал дел.
„Но, луѓето немаат можност да ги поднесат тие трошоци за заедничките фасади, за лифтовите и за внатрешното уредување. Затоа, мојата додадена вредност како иден градоначалник на Чаир е што добро ги познавам европските фондови, добро го познавам Брисел и ги познавам луѓето кои одлучуваат за нив. И проектите како фасадите, новите лифтови, уредувањето на овој дел од Чаир ќе бидат апсолутен приоритет, и со целиот мој капацитет ќе почнат уште од првиот ден“, потенцираше Османи.
Реновирањето на фасадите и зачувувањето на стариот дел од Чаир ќе биде приоритет, истакна Османи и уште еднаш повтори дека овој дел ќе биде целосно заштитен и нема да бидат дозволени повеќе дивоградби.