Економија
Без страв од темнината: Intelli-Lux LED® светла од Opel
• Светло како ден: најновите Intelli-Lux LED® Pixel Light со 168 LED елементи
• Иновативно осветлување за сите: Приспособлива технологија, без отсјај, Intelli-Lux LED® во новата Astra, Grandland, Insignia, Mokka и Corsa
• Технологија со стил: Intelli-Lux LED® интегрирана во лицето на брендот – Новиот Opel Vizor
• Висока безбедност и издржливост: LED системите се потполно ефикасни и безбедни
Кога часовниците ќе се вратат на зимското сметање на времето следниот викенд, ќе се стемнува уште порано. За возачите, ова значи зголемена претпазливост, бидејќи видливоста и условите за осветлување се влошуваат доцна попладне. Но, ова не е проблем за возачите на автомобили од Брендот Opel. Прилагодливата Intelli-Lux LED® технологија без отсјај се користи во сите класи на автомобили кај моделите на германскиот производител на автомобили, од бестселерот за мали автомобили Opel Corsa до привлечната Opel Mokka и водечката Opel Insignia. Исто така опционално опремени со најновата генерација на Intelli-Lux LED® Pixel Light се целосно новата Opel Astra, која неодамна ја прослави својата светска премиера, и новото издание на Opel Grandland.
Премиум светло за компактната класа: Нова Astra со Intelli-Lux LED® Pixel Light
Opel има долга традиција да обезбедува најдобра видливост, а со тоа и највисоко ниво на безбедност за ноќно возење. Astra игра водечка улога како технолошка платформа, што ги прави иновациите достапни за широка маса на купувачи. Вистински новитет овде е водечката светлосна технологија. Во 2015 година, претходната генерација („Европски автомобил на годината 2016“) донесе револуционерна матрична светлина во компактната класа. Сега пристигна следната фаза на развој. Intelli-Lux LED® Pixel Light познат од предводниците на Opel Insignia и новиот SUV на Grandland ја слави својата премиера со
новата Astra.
Со вкупно 168 LED елементи (84 по фар) предизвикувачот на компактната класа обезбедува прецизна и флуидна шема на светлина во секое време, без да ги заслепува другите учесници во сообраќајот. Ултра тенките предни светла ги „пресекуваат“ возилата што доаѓаат од конусот на светлина, со точна прецизност во рок од милисекунди. Останатите области остануваат целосно осветлени со долго светло. Технологијата Intelli-Lux LED® е супериорна во однос на ксенон или конвенционални системи за осветлување, бидејќи е попрецизна и помоќна. Штом автомобилот ги напушта урбаните области, матричните фарови автоматски се префрлаат на долго светло и континуирано ја прилагодуваат должината и распределбата на светлосниот конус. Другите учесници во сообраќајот не ги заслепува светлината, додека останатиот дел од патот и неговата околина остануваат силно осветлени. LED светлата се вклучуваат автоматски, штом системот не забележува светла од други возила.
Благодарение на Intelli-Lux LED®, возачите исто така можат да забележат предмети или движења на патот, многу порано. Ова им дава повеќе време да реагираат соодветно, на пример, кога животните неочекувано ќе го преминат патот.
Покрај зголемувањето на безбедноста, Intelli-Lux LED® системите исто така изгледаат навистина добро. Во новите Opel Mokka, Astra и Grandland, фаровите се составна компонента на лицето на автомобилот, новиот Opel Vizor.
Светло како ден, ефикасни и безбедни: целосните LED системи за осветлување на Opel
Opel нуди слични LED системи и во други модели, кои се ефикасни и модерни. Opel Mokka, на пример, стандардно доаѓа со целосен LED систем кој се состои од фарови, дневни светла, индикатори и задни светла. Во Opel Crossland, како опција се достапни адаптивни предни светла со целосна светлина со светло за свиоци, помош за долго светло и автоматска контрола на опсегот.
Современите LED системи на Opel се исто така потрајни и енергетски поефикасни од конвенционалните фарови, што дополнително ја намалува емисијата на СО2.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Мицкоски: Буџетот е ликвиден, трезорот нема да се затвори на 15 декември
Премиерот Мицкоски изјави дека Буџетот е ликвиден и сите обврски се извршуваат тековно. Како што појасни Мицкоски, 15 декември не е датум за затворање на трезорската сметка, туку рок до кој институциите е потребно да ги достават сите тековни расходи за навремена исплата.
Според премиерот, и по истекот на овој рок ќе има толеранција и институциите нема да бидат одбиени доколку поднесат налози подоцна. Целта на поставувањето на датумот, вели тој, е подобро планирање и навремено извршување на обврските.
„Јас не реков дека ќе се затвори трезорот, туку го поставивме 15 декември како датум кога сите иснтитуции е добро да ги достават сите оние тековни потреби, расходи и сите средства кои треба да се пренесат до доверителите. Се разбира на тоа додадов дека имаме толеранција. Се разбира дека нема ако некој дојде на 20 декември да речеме клучот е на врата и завршена е работата. Се разбира дека толеранција ќе има, но идејата е да работиме со план, да имаме свесност дека е потребно сето тоа да реализираме со време, да имаме некаква навика и да го почитуваме сето она што ќе го поставиме како план и задачи. Затоа јас ги молам сите институции да дојдат навреме. Не велам дека на 25-ти ако дојде некој со налог нема тоа да се прифати и ќе се одбие, но, навремено да ги испланираме активностите, за да не се случи во 5 до 12 сите да нагрнеме таму и некои од обврските да останат неплатени односно да ги книжиме во следната година. Само тоа е целта, чисто мораме да се навикнеме на некаков ред“, кажа Мицкоски.
Економија
Спектакуларно отворање во Гевгелија: ЏАМБО и ВЕРО станаа новата омилена дестинација во „Gevgelija Mall“
Со огромна посетеност и во празнична атмосфера, овој викенд во Гевгелија и официјално започна со работа новиот, најсовремен ЏАМБО (JUMBO) маркет. Сместен во новоотворениот трговски центар „Gevgelija Mall“, реномираниот бренд ја реализираше својата голема инвестиција во јужниот регион, носејќи светско шопинг искуство за локалното население.
Отворањето помина во знакот на семејната забава и радоста. Најмладите посетители уживаа во целодневната програма исполнета со музика, дружење со маскоти, цртање на лице и игри со сапунени меури, што го претвори првиот работен ден на маркетот во вистински настан за градот.
Новиот објект се простира на површина од 3.000 метри квадратни, дизајниран според највисоките светски стандарди. Купувачите веќе имаат пристап до асортиман од над 20.000 артикли, вклучувајќи производи за домот, играчки, декорации и сезонски изненадувања.
Како значајна новина за купувачите во Гевгелија е интегрирањето на селектиран асортиман од брендот ВЕРО во рамките на самиот маркет. Оваа стратешка синергија им овозможува на потрошувачите на едно место да ги задоволат сите потреби за домаќинството, штедејќи време и уживајќи во квалитетот на двата силни бренда.
Генералниот директор на ВЕРО и ЏАМБО маркетите, Петар Денковски, истакна дека ова отворање е многу повеќе од проширување на продажната мрежа – тоа е исполнување на ветувањето за поддршка на локалната заедница.
„Горди сме што со оваа капитална инвестиција директно влијаеме на економскиот пулс на Гевгелија. Отворивме нови работни места и создадовме силен регионален магнет кој очекуваме да привлекува купувачи не само од градот, туку и од соседството,“ изјави Денковски.
Менаџментот на компанијата потврди дека експанзијата не застанува тука. Успешната приказна продолжува и следната година со најавеното отворање на нов маркет во Струмица, со што ЏАМБО и ВЕРО целосно ќе го заокружат своето присуство во југоисточниот дел на Македонија.
Новиот маркет во Гевгелија веќе работи со полн капацитет, нудејќи креативни решенија и производи за целото семејство, под препознатливиот слоган „За сѐ што ви треба и не сте знаеле дека ви треба“.
(ПР)
Економија
ССКМ ја поздравува одлуката со која данокот од 5 отсто останува при првата продажба на недвижностите
Сојузот на стопанските комори на Македонија ја поздравува одлуката со која данокот од 5 % останува при првата продажба на недвижностите.
„Ја поздравуваме одлуката на Владата за 5 % ДДВ, кој е при првата продажба на станбен простор, ова ги покажува позитивните заложби на бизнис-секторот и ССКМ претставен преку Градежната комора во соработка на Министерството за финасии и Владата. Сојузот на стопанските комори на Македонија смета дека одлуката на државата стапка за првата продажба на новоизградени станови да остане 5 % е оправдана.
Според ССКМ, оправдана е и одлуката на Министерството за продолжување на важноста на повластената стапка од 5 % ДДВ и сметаат дека со нејзиното продолжување најголема корист ќе имаат купувачите на станбени единици, односно населението.
Ивица Јаќимовски, член на управниот одбор при ССКМ, посочува дека со продолжување на данокот за купување станови на 5 %, почнувајќи од 2026 година, се очекува секторот за недвижности да добие нов импулс.
„Оваа повластена стапка на ДДВ има цел да го поддржи пристапот на граѓаните до домување, да ја стимулира градежната активност и да ја зајакне стабилноста на пазарот. Имплементацијата на даночната стапка од 5 % носи неколку важни привилегии и за купувачите и за индустријата: намалувањето на даночната стапка значително ги намалува вкупните трошоци за купување стан правејќи го сопствеништвото на домот подостапно за пошироката популација; се очекува прифатливоста создадена од данокот од 5 % да ја зголеми побарувачката за нови и постојни станови, што може да ги поттикне градежните и недвижните сектори и со поповолна даночна средина, домашните и странските инвеститори може да покажат зголемен интерес за пазарот на домување, што ќе придонесе за економски раст“, вели тој.

