Економија
Влез во иднината базирана на водород со Opel Vivaro-e HYDROGEN
• Најава на првиот клиент: Miele – превозник со 0 емисии
• Употреба во флота: електрично возило со горивни ќелии Vivaro-e HYDROGEN
• Заштеда на време: 3-минутно полнење за повеќе од 400 km опсег (WLTP )
• Без компромиси: до 6,1 m3 товарен волумен и 1.000 kg носивост
• Пионир: Stellantis прв ги стави водородните LCV во употреба, на патот
• Произведено во Германија: Сериско производство во седиштето на Opel во Rüsselsheim
Првиот превозник на водород од производителот на возила Opel е подготвен за акција. Првиот Opel Vivaro-e HYDROGEN надвор од производната лента ќе започне со превоз без емисии во возниот парк на германскиот производител на висококвалитетни апарати за домаќинство, Miele. Возилото со водородни горивни ќелии од брендот “Blitz” ќе врши секојдневни теренски услуги во регионот Rhine-Main. Извршниот директор на Opel Uwe Hochgeschurtz и менаџерот за развој Marcus Lott беа присутни на стартот на производството во Rüsselsheim.
„Со новиот Opel Vivaro-e HYDROGEN го отвораме следното поглавје во нашата одржлива офанзива за мобилност. Паметниот концепт ги комбинира предностите на погонот на водородните горивни ќелии со разновидноста и можностите на нашето најпродавано лесно комерцијално возило“, рече извршниот директор на Opel, Hochgeschurtz, во седиштето на Opel во Rüsselsheim.
Менаџерот за развој Marcus Lott додаде: „Новиот Vivaro-e HYDROGEN совршено ги задоволува барањата на клиентите на возниот парк. Водородното комерцијално возило е идеално решение за возење на долги дестинации со нула емисија на штетни гасови, како и за транспорт на поголеми товари без губење време при полнењето на батериите. Opel Vivaro-e HYDROGEN ја води мобилноста со нула емисии во иднината, особено за комерцијална употреба.
Паметен концепт: долг опсег на возење, нула емисии, брзо полнење
Vivaro-e HYDROGEN се заснова на постоечкиот електричен Opel Vivaro-e со батерии, „Интернационално возило на годината за 2021 година“. Со полни резервоари со водород, опсегот на возење е повеќе од 400 km (WLTP1). Горивната ќелија од 45 kW е способна да генерира доволно енергија за континуирано возење на автопат. Потребни се само три минути за полнење со водород – приближно исто време е потребно за полнење на конвенционално возило со дизел или бензин.
Литиум-јонската батерија од 10,5 kWh обезбедува динамична максимална моќност кога е потребна, на пример, при стартување и при забрзување. Бидејќи батеријата ги покрива потребите за енергија во такви ситуации, горивната ќелија може да работи во оптимални работни услови. Батеријата овозможува и регенеративно сопирање, додека способноста за приклучување нуди можност за полнење на батеријата надворешно доколку е потребно, на пр. на станица за полнење, обезбедувајќи опсег од 50 km во електричен режим. Vivaro-e HYDROGEN стандардно се одликува со трифазен вграден полнач (11 kW) и кабел за полнење во мод 2.

Благодарение на паметното пакување, Vivaro-e HYDROGEN не бара компромиси за просторот во споредба со верзиите на мотори со внатрешно согорување, нудејќи до 5,3 или 6,1 кубни метри товарен волумен. Електричниот LCV со горивни ќелии е достапен во должини M и L (4,95 и 5,30m) со носивост до 1.000 kg
Како и електричната верзија и оние со мотори со внатрешно согорување, Vivaro-e HYDROGEN нуди невообичаено широк спектар на системи за помош при возење на возачот кои ја подобруваат безбедноста. Опремата вклучува панорамска камера со заден поглед од 180 степени, предупредување за слепи точки и преден/заден паркинг пилот.
Инфозабавниот систем Multimedia Navi Pro работи преку препознавање на глас или екранот на допир во боја и е компатибилен и со Apple CarPlay и со Android Auto. Системот за навигација нуди мапи за Европа, динамично водење на рутата и TMC. Корисниците исто така можат да го ладат или загреваат возилото за време на полнењето преку „OpelConnect“ и да го програмираат времето на полнење со апликацијата „myOpel“.
Новиот Vivaro-e HYDROGEN користи повеќе од 20 години искуство во развојот на возила со водородни горивни ќелии на Opel и Stellantis. Производството се одвива во Opel Special Vehicles (OSV) во Rüsselsheim. Со новиот Vivaro-e HYDROGEN, Opel ја продолжува својата офанзива за електрификација.
Клиентите имаат избор да го изберат концептот на погон во портфолиото на Opel LCV кој одговара на нивната примена. Vivaro-e HYDROGEN ги надополнува електричните комерцијални возила со батерии Combo-e, Vivaro-e и Movano-e кои веќе се достапни за нарачка.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
УЈП: Секоја четврта контрола открива неиздавање фискална сметка
Управата за јавни приходи (УЈП) спроведува засилени контроли во пресрет на новогодишните и божиќните празници, со особено внимание на ресторани, кафе-барови, дискотеки, сендвичари и други угостителски објекти.
Пред контролите, УЈП реализирала околу 3.500 советодавни посети, овозможувајќи време за отстранување на најчестите неправилности кај фискалните уреди, како што се несоодветна адреса, оштетени пломби или недостасување на налепница од сервисер. Дополнително, инспекторите проверувале и неуплаќање на дневниот промет во банка и неводење на книгата на дневни финансиски извештаи.
„Истовремено, УЈП спроведе детални анализи на податоците од ГПРС системот, теренските контроли и ДДВ пријавите. Резултатите покажуваат ризично однесување кај некои субјекти кои особено ќе бидат таргетирани за контрола: низок или идентичен регистриран дневен промет, отстапки на регистрираниот промет од капацитетот на локалот, разлика меѓу прометот во фискалните каси и пријавениот во ДДВ-пријавите и др.“, информираат од Управата за јавни приходи.
До крајот на ноември УЈП извршила околу 4.000 контроли. Изречени биле околу 2.500 глоби, а запечатени над 100 локали.
„Секоја четврта контрола открива неиздавање фискална сметка – појава што значи неевидентиран промет, загуби за буџетот и нелојална конкуренција. Казнетите обврзници добија персонализирани повици за корекција на пријавите и пријавување на прометот. Доколку не постапат, следуваат дополнителни контроли со индиректни методи“, велат од УЈП.
Економија
Најважната задача која пред себе ја имаме е да го подобриме животот на граѓаните, рече Мицкоски
Претседателот на ВМРО-ДПМНЕ, Христијан Мицкоски, на денешниот 18-ти Конгрес на партијата кој се одржува во спортскиот комплекс „Јасмин” во општина Кавадарци под мотото „Визија што гради држава – За генерацијата што доаѓа 2030“, имаше свое обраќање во кое се осврна на темата за стандардот. Тој истакна дека треба да се работи на системски мерки и решенија, а воедно и дека економијата треба да се раздвижи и домашните компании да се поддржат затоа што, како што вели тој, тие се рбетот на стопанството.
„Најважната задача, која пред себе ја имаме, е да го подобриме животот на граѓаните. Свесен сум дека нашиот народ живее тешко. Ние изминатите нешто повеќе од година и половина власт го посветивме на изградба на темели кои ги затекнавме разрушени. Но од годината што следи нашата основна задача е жилава борба за стандардот на граѓаните. За подобар живот и за создавање на систем кој нема да зависи од субјективните карактеристики на поединецот, туку од моралниот кодекс на заедницата. Систем кој служи на општеството и на она што претставува наша заедничка цел секој човек да има повеќе, да има повеќе пари, повеќе среќа и повисок стандард“, рече Мицкоски.
Мицкоски истакна дека и покрај намалениот наталитет, радува последниот податок на раст на бројот на новороденчиња во земјава. Тој посочи дека треба да се работи на системски мерки и решенија.
„Потребно е младите да ја добијат вистинската шанса која нема да зависи од политичката или било каква друга припадност, освен од сопствените капацитети и способности. Мора да го подобриме образованието. Знаењето и наобразбата е најважниот и најсигурниот клуч за излез од сиромаштијата. Економијата мора да се раздвижи дополнително, иако до сега се раздвижи најмногу во последната деценија, а домашните компании да се поддржат затоа што тие се рбетот на стопанството. Имаме тешка задача да се бориме против нашето исчезнување како држава и народ, а тоа е демографијата и намалениот наталитет. Радува последниот податок на раст на бројот на новороденчиња, но далеку сме од она што треба да биде вистински мотор на општеството, човечкиот фактор. И затоа треба да работиме на системски мерки и решенија. Помалку луѓе значи послаба економија. Послаба економија значи незадоволни луѓе. Така ја губиме државата. А ние сме премали за да се раситнуваме во секој поглед“, кажа Мицкоски и дополни:
„И кога ја говорам оваа тема за зголемен наталитет, мора да се даде одговор на две клучни прашања. Да се има чувство и грижа за оние кои имаат потешкотии да имаат свој пород, и државата ќе направи се за да помогне за зголемена и подостапна медицинска грижа. И второто прашање е да се помогне младите парови да стигнат до свој дом, затоа што навистина цените на недвижностите се нереални и свесен сум дека претставуваат голема грижа за многу луѓе“.
Економија
Мицкоски: Економијата мора да излезе од замката на ниски плати, до 2030 мора да направиме премин кон економија со високи компетенции
Македонската економија мора да излезе од историската замка на ниските плати, евтината работна сила и ограниченото производство. До 2030 година, земјата мора да направи структурен премин, од економија на евтина продукција кон економија на знаење, високи компетенции и додадена вредност, рече претседателот на ВМРО-ДПМНЕ во своето прво обраќање во отворениот дел на XVIII конгрес.
„Економската сила ја определува државната сила. Затоа Македонија мора да го напушти моделот на ниска продуктивност и зависност од увоз, и да премине кон економија којашто ќе се темели на знаење, технологија и иновации“, истакна Мицкоски.
Додаде дека овој премин бара системски реформски циклус во повеќе области:
„Индустрии базирани на знаење, технологија, ИКТ, биотехнологија, фармација, инженеринг, креативни индустрии. Ова е новата економска матрица. Земјата мора да вложува во области што создаваат висока додадена вредност и конкурентност на глобалниот пазар. Дигитализацијата и автоматизацијата се предуслов за приклучување кон европските и светските производствени синџири. Модернизацијата на бизнис секторот, новите дигитални технологии и технолошките паркови ќе создадат работни места со висока додадена вредност и ќе го зголемат извозниот капацитет“, рече Мицкоски.
Домашните компании, додаде Мицкоски, мора да станат мотор на раст преку силна институционална поддршка, капитално вбризгување, кредитни линии, намалени административни бариери и поддршка за раст.
„Националната економија е силна само ако домашните претпријатија се силни. Предвидлива фискална политика, стабилни даночни правила и долгорочно стратегиско планирање, усогласено со европските стандарди се предуслов за развој. Ниту една компанија не инвестира во држава во која даночните правила се менуваат со дневната политика. Довербата се гради со долгорочност, јасност и транспарентност“, посочи, меѓу другото, Мицкоски.

