Економија
Во Скопје се одржа промоција на новите СУВ-модели на „Опел“
На свечена промоција во „Сити хол“ во Скопје беа претставени новите СУВ-одели на „Опел“: Crossland X, Mokka X и Grandland X.
Модерните кросовери беа претставени од автомобилските новинари: Крумислав Барзов, Владимир Ристовиќ, Агрон Сулејман, Блашко Велјановски, Горан Антевски и Љупчо Михајловски, заедно со Драган Ненадовиќ, директорот на „Опел“ за Србија, Црна Гора, Македонија, Албанија и за Бугарија.
Директорот Драган Ненадовиќ изрази големо задоволство поради премиерната промоција на СУВ-моделите во Македонија, како и поради интересот што го предизвикал настанот.

„Многу се гордеам што ‘Опел’ сега може да понуди дури три возила од СУВ-сегментот. Mokka X е одличен наследник на веќе прославената Mokka, а Crossland X и Grandland X се прв заеднички модел развиен во рамките на новата групација ПСА. Со овие модели првпат влегуваме сериозно во најбрзорастечкиот сегмент во светот, сегментот на СУВ-возила. Очекуваме дека набргу ќе станат наши нови најдобро продавани возила и дека ќе го обезбедат заслуженото место на ‘Опел’ кај љубителите на СУВ-возила и ќе ја заокружат нашата атрактивна понуда. Се радувам дека по саемот во Белград, новите модели премиерно ги претставуваме и во Скопје“, изјави Ненадовиќ.
Во Германија во првите два месеца од годинава, според статистиката на КБА, федералниот сообраќаен орган, овие три возила го зазеле првото место во сегментот СУВ/кросовер-возила.
Crossland X е разбирлив, остар, свеж и неверојатно практичен. Првиот играч во СУВ-селекцијата им одговара на сите што се сестрани и подготвени за предизвици. Совршен пандан на урбан начин на живеење благодарение на рафинираниот СУВ-дизајн и компактните димензии: софистициран и динамичен, новиот Crossland X се издвојува со практичноста и спортската елеганција. Опцијата за покрив во две бои, голем багажник, како и доволно внатрешен простор, се главните атрибути на Crossland X-моделот. Идеален е за кратки шопинг-патувања, но и за заминување на подалечни дестинации. Само една година од отворањето на книгата за нарачки веќе стана бестселер – 100.000 купувачи во Европа го одбраа Opel Crossland X.
Mokka X се одликува со атрактивен дизајн и погон на сите 4 тркала. Вториот член на СУВ-екипата е вистински успех за „Опел“, со повеќе од 750.000 продадени возила. Возачите на Mokka X уживаат во главната предност која се рефлектира во повисоките седишта,давајќи акцент на подобрената видливост. Овој компактен авантурист привлече внимание со спортскиот дизајн, а покрај тоа, и двапати е добитник на наградата „Автомобил на годината со погон на сите 4 тркала“. Самоуверените мускулести линии го привлекуваат вниманието, а повисоката поставеност од земјата и големите тркала од лесна легура се доказ дека станува збор за вистински теренец.
Opel Grandland X ги претставува сите карактеристики што ги поседува еден СУВ-автомобил. Големата пространост и разновидност, комбинирана со стилско-динамичен ентериер, го прават Grandland X премиум-возило со врвни квалитети. Овој несекојдневен СУВ го привлекува вниманието со своите остри линии, мускулестата силуета и спортскиот изглед. Многуте иновативни технологии го прават возењето полесно, попрактично и побезбедно од кога било досега. Сите овие особини го прикажуваат Grandland X вистински предизвикувач во својата класа.
На крајот од вечерта директорот Ненадовиќ го извлече и среќниот добитник на наградната игра кој освои викенд за двајца во „Аурора ресорт & спа“ во Берово, на кој ќе отпатува со Grandland X и ќе се увери во сите негови погодности.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Мицкоски: Буџетот е ликвиден, трезорот нема да се затвори на 15 декември
Премиерот Мицкоски изјави дека Буџетот е ликвиден и сите обврски се извршуваат тековно. Како што појасни Мицкоски, 15 декември не е датум за затворање на трезорската сметка, туку рок до кој институциите е потребно да ги достават сите тековни расходи за навремена исплата.
Според премиерот, и по истекот на овој рок ќе има толеранција и институциите нема да бидат одбиени доколку поднесат налози подоцна. Целта на поставувањето на датумот, вели тој, е подобро планирање и навремено извршување на обврските.
„Јас не реков дека ќе се затвори трезорот, туку го поставивме 15 декември како датум кога сите иснтитуции е добро да ги достават сите оние тековни потреби, расходи и сите средства кои треба да се пренесат до доверителите. Се разбира на тоа додадов дека имаме толеранција. Се разбира дека нема ако некој дојде на 20 декември да речеме клучот е на врата и завршена е работата. Се разбира дека толеранција ќе има, но идејата е да работиме со план, да имаме свесност дека е потребно сето тоа да реализираме со време, да имаме некаква навика и да го почитуваме сето она што ќе го поставиме како план и задачи. Затоа јас ги молам сите институции да дојдат навреме. Не велам дека на 25-ти ако дојде некој со налог нема тоа да се прифати и ќе се одбие, но, навремено да ги испланираме активностите, за да не се случи во 5 до 12 сите да нагрнеме таму и некои од обврските да останат неплатени односно да ги книжиме во следната година. Само тоа е целта, чисто мораме да се навикнеме на некаков ред“, кажа Мицкоски.
Економија
Спектакуларно отворање во Гевгелија: ЏАМБО и ВЕРО станаа новата омилена дестинација во „Gevgelija Mall“
Со огромна посетеност и во празнична атмосфера, овој викенд во Гевгелија и официјално започна со работа новиот, најсовремен ЏАМБО (JUMBO) маркет. Сместен во новоотворениот трговски центар „Gevgelija Mall“, реномираниот бренд ја реализираше својата голема инвестиција во јужниот регион, носејќи светско шопинг искуство за локалното население.
Отворањето помина во знакот на семејната забава и радоста. Најмладите посетители уживаа во целодневната програма исполнета со музика, дружење со маскоти, цртање на лице и игри со сапунени меури, што го претвори првиот работен ден на маркетот во вистински настан за градот.
Новиот објект се простира на површина од 3.000 метри квадратни, дизајниран според највисоките светски стандарди. Купувачите веќе имаат пристап до асортиман од над 20.000 артикли, вклучувајќи производи за домот, играчки, декорации и сезонски изненадувања.
Како значајна новина за купувачите во Гевгелија е интегрирањето на селектиран асортиман од брендот ВЕРО во рамките на самиот маркет. Оваа стратешка синергија им овозможува на потрошувачите на едно место да ги задоволат сите потреби за домаќинството, штедејќи време и уживајќи во квалитетот на двата силни бренда.
Генералниот директор на ВЕРО и ЏАМБО маркетите, Петар Денковски, истакна дека ова отворање е многу повеќе од проширување на продажната мрежа – тоа е исполнување на ветувањето за поддршка на локалната заедница.
„Горди сме што со оваа капитална инвестиција директно влијаеме на економскиот пулс на Гевгелија. Отворивме нови работни места и создадовме силен регионален магнет кој очекуваме да привлекува купувачи не само од градот, туку и од соседството,“ изјави Денковски.
Менаџментот на компанијата потврди дека експанзијата не застанува тука. Успешната приказна продолжува и следната година со најавеното отворање на нов маркет во Струмица, со што ЏАМБО и ВЕРО целосно ќе го заокружат своето присуство во југоисточниот дел на Македонија.
Новиот маркет во Гевгелија веќе работи со полн капацитет, нудејќи креативни решенија и производи за целото семејство, под препознатливиот слоган „За сѐ што ви треба и не сте знаеле дека ви треба“.
(ПР)
Економија
ССКМ ја поздравува одлуката со која данокот од 5 отсто останува при првата продажба на недвижностите
Сојузот на стопанските комори на Македонија ја поздравува одлуката со која данокот од 5 % останува при првата продажба на недвижностите.
„Ја поздравуваме одлуката на Владата за 5 % ДДВ, кој е при првата продажба на станбен простор, ова ги покажува позитивните заложби на бизнис-секторот и ССКМ претставен преку Градежната комора во соработка на Министерството за финасии и Владата. Сојузот на стопанските комори на Македонија смета дека одлуката на државата стапка за првата продажба на новоизградени станови да остане 5 % е оправдана.
Според ССКМ, оправдана е и одлуката на Министерството за продолжување на важноста на повластената стапка од 5 % ДДВ и сметаат дека со нејзиното продолжување најголема корист ќе имаат купувачите на станбени единици, односно населението.
Ивица Јаќимовски, член на управниот одбор при ССКМ, посочува дека со продолжување на данокот за купување станови на 5 %, почнувајќи од 2026 година, се очекува секторот за недвижности да добие нов импулс.
„Оваа повластена стапка на ДДВ има цел да го поддржи пристапот на граѓаните до домување, да ја стимулира градежната активност и да ја зајакне стабилноста на пазарот. Имплементацијата на даночната стапка од 5 % носи неколку важни привилегии и за купувачите и за индустријата: намалувањето на даночната стапка значително ги намалува вкупните трошоци за купување стан правејќи го сопствеништвото на домот подостапно за пошироката популација; се очекува прифатливоста создадена од данокот од 5 % да ја зголеми побарувачката за нови и постојни станови, што може да ги поттикне градежните и недвижните сектори и со поповолна даночна средина, домашните и странските инвеститори може да покажат зголемен интерес за пазарот на домување, што ќе придонесе за економски раст“, вели тој.

