Економија
Дизајнирана во Германија: новата Opel Astra разгорува емoции
· Новата Astra го отсликува смелиот и елегантен дизајн на брендот
· Прецизноста во секој детаљ го изразува највисокото ниво на квалитет
· Целосно дигиталниот Cockpit Pure Panel со фокус на најважните елементи
· YouTube-видеото дава ексклузивни сознанија за дизајнот, боите и материјалите
Новата Opel Astra со својот смел и елегантен дизајн има за цел да го истакне високото ниво на квалитет во секој детаљ. Шестата генерација на Astra, која ја прослави својата светска премиера во септември, е дизајнирана да буди емоции и да го постигне ефектот „must-have“ на прв поглед. Тимовите за дизајн и развој, каде околу 50 % се жени, си поставија за цел новиот компактен модел на германскиот производител да биде вистинско „дизајнерско парче“ од внатре и надвор. Следејќи ја главната инженерка Mariella Vogler, дизајнерката за бои и материјали Ilka Höbermann сега дава сознанија од дизајнерскиот свет на новата Astra со видео на YouTube. Новото видео е дел од кампањата за социјалните мрежи која покажува како новата Astra созреа дизајнерски, благодарение на високото ниво на посветеност, вниманието на деталите и подготвеноста да се размислува “out of the box”. Ilka Höbermann објаснува на што посветиле внимание дизајнерите на Opel и како ја обдариле новата генерација со уникатен дизајн, “made in Germany”.


Смела и елегантна: новата Astra ја реинтерпретира дизајнерската филозофија на Opel
Следејќи ги SUV возилата Mokka, Crossland и Grandland, новата Astra го има Opel визирот. Новото лице на брендот и централниот елемент на надворешниот дизајн го следат Opel Compass каде што вертикалните и хоризонталните оски – остриот набор на капакот на моторот и графиката во облик на крило на дневните светла – се вкрстуваат со амблемот Opel Blitz во средината. Се протега низ предниот дел, правејќи ја новата Astra да изгледа уште поширока, визирот исто така беспрекорно интегрира технологии како што се ултра тенките
Intelli-Lux LED® предни светла. Гледано од страна, новата генерација на Astra изгледа особено динамично благодарение на изразеното навалување на C-столбот напред.
Назад, Opel Compass се повторува со централно поставениот Blitz, вертикално високo поставените стоп светла и задните светла (LED за заштеда на енергија, како и целото надворешно осветлување). Амблемот Blitz исто така служи како брава за задната врата.
„Германскиот дизајн за мене е едноставноста, елеганцијата и техничките елементи во комбинација“, вели Ilka Höbermann. „Понекогаш е тешко да се задржи елеганцијата и потоа да се додаде смелост. Секогаш се работи за хармонија и правилен баланс“. Резултатот е успешна мешавина на јасен и емотивен стил што ја прави новата Astra да се издвои од толпата модели во компактна класа. Карактеристичниот изглед е комплетиран со новата металик боја. „Тимот разви супер-свежа и модерна жолта боја која додава одредена живост и смелост на автомобилот“, додава дизајнерот.

Cockpit на иднината, реализиран денес: Целосно дигитален Pure Panel
Вистинската рамнотежа за новата Astra беше особено важна за тимот за дизајн на бои и материјали, особено за внатрешноста. „Моравме да размислуваме надвор од комфор зоната за да ги најдеме најдобрите решенија за овие материјали. Имате навистина голема разновидност на различни бои, текстури, графики и дезени. Да ги собереме сите заедно, ова всушност е голем предизвик. Тоа е како голема загатка. Комбинирате различни возбудливи материјали за да постигнете убав контраст или баланс“, објаснува Ilka Höbermann.
Резултатот од овој процес претставува скок напред во дизајнот на ентериер и удобноста за брендот. Целосно дигиталниот cockpit комбинира два 10-инчни дисплеи со широк екран и странични отвори за воздух за возачот под хоризонтално испружената и, во зависност од верзијата, целосно застаклената површина. Аналогните дисплеи во новата Astra се дел од минатото. Целосно функционален, високотехнолошки дизајн кој комбинира стил со врвни технологии. Возачите и патниците во Astra гледаат во прецизната стаклена оптика на Pure Panel и можат интуитивно да управуваат со новиот интерфејс човек-машина – „визуелна детоксикација“.
Ултра модерниот cockpit е дизајниран да пренесе атмосфера во која патниците се чувствуваат сигурно. Акцентите како што се фино изработените контроли, сведени на минимум, и инфозабавните рамки и површини во мат алуминиум носат „голема вредност на Astra“, вели Ilka Höbermann. „Тие можат да бидат само убави, можат да имаат функционален аспект и понекогаш можат да Ве насмеат“. Секој детаљ – од Opel Blitz во центарот на управувачот до ткаенините и шавовите на ергономските седишта одобрени од AGR (опционално достапни во Alcantara или Nappa кожа) – го носи уникатниот потпис на дизајнерите на Opel за боја и материјали.


На социјалните мрежи: Информации од „зад сцената“ за новата Astra
Медиумската страница на Opel и видеото за Opel Astra на YouTube нудат преглед „зад сцената“ во развојот на новата Astra. Шефот за дизајн на Opel, Mark Adams, ги поставува своите лични впечатоци на својот инстаграм профил @opelvaukhalldesign.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Трипуновски: Oд утре почнува откупoт на тутун
Денеска министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство, Цветан Трипуновски оствари средба со директорот на Тутунскиот комбинат Прилеп, Александар Алексовски, на која се разговараше за почетокот на откупот на тутун од реколта 2025 година.
„Знаете се наоѓаме на почетокот на откупната сезона на тутун од реколта 2025 година, согласно процедурите, мострите во текот на денешниот ден ќе бидат подигнати, што значи дека од утре ќе може да се почне со откуп на тутун”, истакна Трипуновски од Прилеп.
Според директорот на Тутунскиот комбинат, на сите пунктови кои се веќе пријавени, во текот на утрешниот ден ќе започне откупот на тутун и ќе трае согласно законските рокови.
Трипуновски посочи дека оваа година имаме тутун со одличен квалитет, со што се продолжува традицијата на квалитетно производство.
„Минатата година знаете дека постигнавме сериозен успех, имаме околу 11% зголемени површини од пријавени земјоделски стопанства во делот на одгледувачи на тутун. Тоа значи дека веќе го враќаме овој стратешки производ на пиедесталот”, појасни министерот.
Тој посочи дека министерството останува посветено и ќе го следи целиот процес на откупување на тутунот преку Државниот инспекторат за земјоделство, кој е надлежен за откуп на земјоделските производи.
Трипуновски истакна дека се надева дека оваа година ќе имаме поуспешна откупна сезона на тутун.
Економија
Николоски – Грубер: Австрија се вбројува како еден од најголемите инвеститори во Македонија
Заменик претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски, денеска во рамки на работната посета на Виена, оствари средба со Северин Грубер, генерален секретар во федералното Министерство за економија.
На средбата на која беа потврдени добрите билатерални односи, се разговараше и за економската и трговска соработка меѓу двете земји.
Двајцата говорнци истакнаа дека Македонија и Австрија имаат одлична економска, соработка, Австрија се вбројува како еден од најголемите инвеститори во Македонија, а во таа насока соработката се темели на доверба, пријателски односи меѓу земјите и поволните услови за инвестирање.
Вицепремиерот Николоски истакна дека Македонија е влезена во силен инвестициски циклус во развој на инфраструктурата и модернизација на транспортните коридори. Во таа насока го презентираше проектот за брза пруга на коридот 10, економските и транспортни бенефти од реализација на овој проект за регионот и Југоисточна Европа.
Вклученоста на Австрија во овој регионален проект ќе ги поттикне економските перспективи на регионот, потенцира вицепремиерот Николоски и додаде дека истиот ќе придонесе за стабилизација, брз и сигурен транспорт на добра и патници.
На средбата се разговараше и за реализација на заеднички инвестиции во гасоводната мрежа, економските политики на владите, а разменија и мислења и во однос на актуелните политички случувања и нивното влијание врз регионот.
Економија
САД го продолжуваат рокот за продажба на странските средства на „Лукоил“
Канцеларијата за контрола на странските средства на Министерството за трговија на САД го продолжи рокот за завршување на трансакциите поврзани со преговорите и склучувањето договори за продажба на меѓународни средства на руската нафтена компанија „Лукоил“ до 13 декември, објави американската агенција.
Американската страна исто така го продолжи рокот за завршување на трансакциите со бугарските подружници на „Лукоил“ до 29 април 2026 година.
Обединетото Кралство воведе санкции врз „Лукоил“ кон средината на октомври, со рок до 29 ноември за завршување на трансакциите. Потоа се приклучи и Вашингтон, со санкции што требаше да стапат во сила на 21 ноември.
Кон крајот на октомври „Лукоил“ потврди дека поради санкциите, одлучил да продаде средства во странство и ја прифатил понудата на швајцарскиот „Гунвор“. Но, „Гунвор“ ја повлече понудата на почетокот на ноември по сигналите од Вашингтон дека дозволата нема да биде издадена додека трае војната во Украина.
Според извори на „Ројтерс“, американскиот фонд „Карлајл“, кој управува со средства во вредност од 474 милијарди долари, размислува за купување на меѓународните средства на „Лукоил“ како целина.
Поединечни клиенти се заинтересирани за индивидуални проекти: „Шел“ наводно ги сака платформите на „Лукоил“ во Гана и Нигерија, „Џенгиз холдинг“ вели дека не се откажува од купувањето на бугарската рафинерија „Нефтохим Бургас“.
Од „Лукоил“ велат дека се во преговори со неколку потенцијални купувачи и дека неговата цел е да обезбеди континуирано работење на сите странски проекти за време на продажбата со цел да се избегнат прекини во снабдувањето со енергија и да се зачуваат работните места.
Компанијата поседува во странство: рафинерии во Бугарија, Романија и Холандија, удели во нафтени полиња во Казахстан, Узбекистан, Ирак, Мексико, Гана, Египет, Нигерија и мрежа од речиси 2.500 бензински пумпи во 19 земји, вклучувајќи ја и Македонија.
Вкупно, произведува околу 2 % од светската нафта, од која 0,5 % е надвор од Русија.
Вредноста на странските средства се проценува на речиси 22 милијарди долари, според берзанските поднесоци од 2024 година.

