Економија
Дизајнирана во Германија: новата Opel Astra разгорува емoции
· Новата Astra го отсликува смелиот и елегантен дизајн на брендот
· Прецизноста во секој детаљ го изразува највисокото ниво на квалитет
· Целосно дигиталниот Cockpit Pure Panel со фокус на најважните елементи
· YouTube-видеото дава ексклузивни сознанија за дизајнот, боите и материјалите
Новата Opel Astra со својот смел и елегантен дизајн има за цел да го истакне високото ниво на квалитет во секој детаљ. Шестата генерација на Astra, која ја прослави својата светска премиера во септември, е дизајнирана да буди емоции и да го постигне ефектот „must-have“ на прв поглед. Тимовите за дизајн и развој, каде околу 50 % се жени, си поставија за цел новиот компактен модел на германскиот производител да биде вистинско „дизајнерско парче“ од внатре и надвор. Следејќи ја главната инженерка Mariella Vogler, дизајнерката за бои и материјали Ilka Höbermann сега дава сознанија од дизајнерскиот свет на новата Astra со видео на YouTube. Новото видео е дел од кампањата за социјалните мрежи која покажува како новата Astra созреа дизајнерски, благодарение на високото ниво на посветеност, вниманието на деталите и подготвеноста да се размислува “out of the box”. Ilka Höbermann објаснува на што посветиле внимание дизајнерите на Opel и како ја обдариле новата генерација со уникатен дизајн, “made in Germany”.


Смела и елегантна: новата Astra ја реинтерпретира дизајнерската филозофија на Opel
Следејќи ги SUV возилата Mokka, Crossland и Grandland, новата Astra го има Opel визирот. Новото лице на брендот и централниот елемент на надворешниот дизајн го следат Opel Compass каде што вертикалните и хоризонталните оски – остриот набор на капакот на моторот и графиката во облик на крило на дневните светла – се вкрстуваат со амблемот Opel Blitz во средината. Се протега низ предниот дел, правејќи ја новата Astra да изгледа уште поширока, визирот исто така беспрекорно интегрира технологии како што се ултра тенките
Intelli-Lux LED® предни светла. Гледано од страна, новата генерација на Astra изгледа особено динамично благодарение на изразеното навалување на C-столбот напред.
Назад, Opel Compass се повторува со централно поставениот Blitz, вертикално високo поставените стоп светла и задните светла (LED за заштеда на енергија, како и целото надворешно осветлување). Амблемот Blitz исто така служи како брава за задната врата.
„Германскиот дизајн за мене е едноставноста, елеганцијата и техничките елементи во комбинација“, вели Ilka Höbermann. „Понекогаш е тешко да се задржи елеганцијата и потоа да се додаде смелост. Секогаш се работи за хармонија и правилен баланс“. Резултатот е успешна мешавина на јасен и емотивен стил што ја прави новата Astra да се издвои од толпата модели во компактна класа. Карактеристичниот изглед е комплетиран со новата металик боја. „Тимот разви супер-свежа и модерна жолта боја која додава одредена живост и смелост на автомобилот“, додава дизајнерот.

Cockpit на иднината, реализиран денес: Целосно дигитален Pure Panel
Вистинската рамнотежа за новата Astra беше особено важна за тимот за дизајн на бои и материјали, особено за внатрешноста. „Моравме да размислуваме надвор од комфор зоната за да ги најдеме најдобрите решенија за овие материјали. Имате навистина голема разновидност на различни бои, текстури, графики и дезени. Да ги собереме сите заедно, ова всушност е голем предизвик. Тоа е како голема загатка. Комбинирате различни возбудливи материјали за да постигнете убав контраст или баланс“, објаснува Ilka Höbermann.
Резултатот од овој процес претставува скок напред во дизајнот на ентериер и удобноста за брендот. Целосно дигиталниот cockpit комбинира два 10-инчни дисплеи со широк екран и странични отвори за воздух за возачот под хоризонтално испружената и, во зависност од верзијата, целосно застаклената површина. Аналогните дисплеи во новата Astra се дел од минатото. Целосно функционален, високотехнолошки дизајн кој комбинира стил со врвни технологии. Возачите и патниците во Astra гледаат во прецизната стаклена оптика на Pure Panel и можат интуитивно да управуваат со новиот интерфејс човек-машина – „визуелна детоксикација“.
Ултра модерниот cockpit е дизајниран да пренесе атмосфера во која патниците се чувствуваат сигурно. Акцентите како што се фино изработените контроли, сведени на минимум, и инфозабавните рамки и површини во мат алуминиум носат „голема вредност на Astra“, вели Ilka Höbermann. „Тие можат да бидат само убави, можат да имаат функционален аспект и понекогаш можат да Ве насмеат“. Секој детаљ – од Opel Blitz во центарот на управувачот до ткаенините и шавовите на ергономските седишта одобрени од AGR (опционално достапни во Alcantara или Nappa кожа) – го носи уникатниот потпис на дизајнерите на Opel за боја и материјали.


На социјалните мрежи: Информации од „зад сцената“ за новата Astra
Медиумската страница на Opel и видеото за Opel Astra на YouTube нудат преглед „зад сцената“ во развојот на новата Astra. Шефот за дизајн на Opel, Mark Adams, ги поставува своите лични впечатоци на својот инстаграм профил @opelvaukhalldesign.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
УЈП: Секоја четврта контрола открива неиздавање фискална сметка
Управата за јавни приходи (УЈП) спроведува засилени контроли во пресрет на новогодишните и божиќните празници, со особено внимание на ресторани, кафе-барови, дискотеки, сендвичари и други угостителски објекти.
Пред контролите, УЈП реализирала околу 3.500 советодавни посети, овозможувајќи време за отстранување на најчестите неправилности кај фискалните уреди, како што се несоодветна адреса, оштетени пломби или недостасување на налепница од сервисер. Дополнително, инспекторите проверувале и неуплаќање на дневниот промет во банка и неводење на книгата на дневни финансиски извештаи.
„Истовремено, УЈП спроведе детални анализи на податоците од ГПРС системот, теренските контроли и ДДВ пријавите. Резултатите покажуваат ризично однесување кај некои субјекти кои особено ќе бидат таргетирани за контрола: низок или идентичен регистриран дневен промет, отстапки на регистрираниот промет од капацитетот на локалот, разлика меѓу прометот во фискалните каси и пријавениот во ДДВ-пријавите и др.“, информираат од Управата за јавни приходи.
До крајот на ноември УЈП извршила околу 4.000 контроли. Изречени биле околу 2.500 глоби, а запечатени над 100 локали.
„Секоја четврта контрола открива неиздавање фискална сметка – појава што значи неевидентиран промет, загуби за буџетот и нелојална конкуренција. Казнетите обврзници добија персонализирани повици за корекција на пријавите и пријавување на прометот. Доколку не постапат, следуваат дополнителни контроли со индиректни методи“, велат од УЈП.
Економија
Најважната задача која пред себе ја имаме е да го подобриме животот на граѓаните, рече Мицкоски
Претседателот на ВМРО-ДПМНЕ, Христијан Мицкоски, на денешниот 18-ти Конгрес на партијата кој се одржува во спортскиот комплекс „Јасмин” во општина Кавадарци под мотото „Визија што гради држава – За генерацијата што доаѓа 2030“, имаше свое обраќање во кое се осврна на темата за стандардот. Тој истакна дека треба да се работи на системски мерки и решенија, а воедно и дека економијата треба да се раздвижи и домашните компании да се поддржат затоа што, како што вели тој, тие се рбетот на стопанството.
„Најважната задача, која пред себе ја имаме, е да го подобриме животот на граѓаните. Свесен сум дека нашиот народ живее тешко. Ние изминатите нешто повеќе од година и половина власт го посветивме на изградба на темели кои ги затекнавме разрушени. Но од годината што следи нашата основна задача е жилава борба за стандардот на граѓаните. За подобар живот и за создавање на систем кој нема да зависи од субјективните карактеристики на поединецот, туку од моралниот кодекс на заедницата. Систем кој служи на општеството и на она што претставува наша заедничка цел секој човек да има повеќе, да има повеќе пари, повеќе среќа и повисок стандард“, рече Мицкоски.
Мицкоски истакна дека и покрај намалениот наталитет, радува последниот податок на раст на бројот на новороденчиња во земјава. Тој посочи дека треба да се работи на системски мерки и решенија.
„Потребно е младите да ја добијат вистинската шанса која нема да зависи од политичката или било каква друга припадност, освен од сопствените капацитети и способности. Мора да го подобриме образованието. Знаењето и наобразбата е најважниот и најсигурниот клуч за излез од сиромаштијата. Економијата мора да се раздвижи дополнително, иако до сега се раздвижи најмногу во последната деценија, а домашните компании да се поддржат затоа што тие се рбетот на стопанството. Имаме тешка задача да се бориме против нашето исчезнување како држава и народ, а тоа е демографијата и намалениот наталитет. Радува последниот податок на раст на бројот на новороденчиња, но далеку сме од она што треба да биде вистински мотор на општеството, човечкиот фактор. И затоа треба да работиме на системски мерки и решенија. Помалку луѓе значи послаба економија. Послаба економија значи незадоволни луѓе. Така ја губиме државата. А ние сме премали за да се раситнуваме во секој поглед“, кажа Мицкоски и дополни:
„И кога ја говорам оваа тема за зголемен наталитет, мора да се даде одговор на две клучни прашања. Да се има чувство и грижа за оние кои имаат потешкотии да имаат свој пород, и државата ќе направи се за да помогне за зголемена и подостапна медицинска грижа. И второто прашање е да се помогне младите парови да стигнат до свој дом, затоа што навистина цените на недвижностите се нереални и свесен сум дека претставуваат голема грижа за многу луѓе“.
Економија
Мицкоски: Економијата мора да излезе од замката на ниски плати, до 2030 мора да направиме премин кон економија со високи компетенции
Македонската економија мора да излезе од историската замка на ниските плати, евтината работна сила и ограниченото производство. До 2030 година, земјата мора да направи структурен премин, од економија на евтина продукција кон економија на знаење, високи компетенции и додадена вредност, рече претседателот на ВМРО-ДПМНЕ во своето прво обраќање во отворениот дел на XVIII конгрес.
„Економската сила ја определува државната сила. Затоа Македонија мора да го напушти моделот на ниска продуктивност и зависност од увоз, и да премине кон економија којашто ќе се темели на знаење, технологија и иновации“, истакна Мицкоски.
Додаде дека овој премин бара системски реформски циклус во повеќе области:
„Индустрии базирани на знаење, технологија, ИКТ, биотехнологија, фармација, инженеринг, креативни индустрии. Ова е новата економска матрица. Земјата мора да вложува во области што создаваат висока додадена вредност и конкурентност на глобалниот пазар. Дигитализацијата и автоматизацијата се предуслов за приклучување кон европските и светските производствени синџири. Модернизацијата на бизнис секторот, новите дигитални технологии и технолошките паркови ќе создадат работни места со висока додадена вредност и ќе го зголемат извозниот капацитет“, рече Мицкоски.
Домашните компании, додаде Мицкоски, мора да станат мотор на раст преку силна институционална поддршка, капитално вбризгување, кредитни линии, намалени административни бариери и поддршка за раст.
„Националната економија е силна само ако домашните претпријатија се силни. Предвидлива фискална политика, стабилни даночни правила и долгорочно стратегиско планирање, усогласено со европските стандарди се предуслов за развој. Ниту една компанија не инвестира во држава во која даночните правила се менуваат со дневната политика. Довербата се гради со долгорочност, јасност и транспарентност“, посочи, меѓу другото, Мицкоски.

