Економија
Зоран Спасов Ѕоф, BtoBet : 2021 ја завршуваме со севкупен раст и зајакната пазарна позиција во светски рамки
Изминатата 2021 година македонската компанија BtoBet , која е еден од водечките провајдери на софтвер за спортско обложување во светски рамки, ја завршува со зајакната, но и унапредена позиција на глобалната “iGaming” сцена.
Со вкупно 15 нови партнерства, раст на приходите од близу 70 отсто во период од само девет месеци и миграција на сите брендови на групацијата Aspire Global на платформата на BtoBet за време на крајот на третиот и четвртиот квартал од годината, компанијата ја заокружува 2021 со извонредни резултати кои се солидна основа и поттик за одличен почеток и продолжување на позитивниот тренд во 2022 година.
Управниот директор на BtoBet, Зоран Спасов Ѕоф, вели дека годината пред нив изгледа навистина ветувачка и возбудлива за компанијата, особено имајќи ја предвид посветеноста за комерцијално проширување на нови пазари преку нови партнерства. Покрај атрактивноста на европскиот континент кој може да понуди многу, благодарение на новорегулираните можности, интересни се пазарите како Бразил каде претстojните регулаторни реформи би имале директен ефект врз соседните земји кои сè уште заостануваат од законодавна гледна точка, а каде BtoBet го најави своето присуство преку партнерството со FanDuel во ноември.
Зоран Спасов Ѕоф – управен директор на BtoBet
„Горди сме на она што го постигнавме во годината зад нас. Успехот на BtoBet во индустрија којашто континуирано бележи експоненцијален раст и забрзан развој, во најголема мера се потпира на агилниот, но пред сè ефикасен и безбеден технолошки пристап, зад кој стои врвен тим професионалци и експерти во своето поле на делување. Одличните резултати кои ги забележавме пред сè се должат на нашиот највреден ресурс, а тоа е квалитетниот кадар кој значително се зголеми изминатата 2021 и го забрза нашето развојно темпо. Цврсто верувам дека овој моментум ќе продолжи и во претстојната 2022 и ќе послужи како темел за консолидација и натамошен раст на компанијата“, истакна Спасов, додавајќи дека фокусот на BtoBet останува на поставување стандарди во однос на висококвалитетните производи кои ги испорачува, како и унапредување на платформата којашто на партнерите и нивните играчите ќе им обезбеди уште подобро персонализирано искуство во електронското спортско обложување.
По особено кризната 2020 година, во 2021 iGaming индустријата почна брзо да закрепнува, но според Зоран Спасов Ѕоф, изминатите 12 месеци покрај закрепнување, биле обележани и со низа можности, а примарната цел компанијата да го консолидира присуството на пазарите во коишто има лидерска позиција, конкретно Латинска Америка и Африка, истовремено проширувајќи се на зрелиот европски пазар, е успешно исполнета, а очекувањата се и повеќе од надминати. Покрај силната позиција која ја постави во Обединетото Кралство, во декември BtoBet влезе и на полскиот пазар преку соработката со BestBet24, што се очекува значително да влијае врз финансиските резултати на компанијата во текот на 2022 година.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Мицкоски: Буџетот е ликвиден, трезорот нема да се затвори на 15 декември
Премиерот Мицкоски изјави дека Буџетот е ликвиден и сите обврски се извршуваат тековно. Како што појасни Мицкоски, 15 декември не е датум за затворање на трезорската сметка, туку рок до кој институциите е потребно да ги достават сите тековни расходи за навремена исплата.
Според премиерот, и по истекот на овој рок ќе има толеранција и институциите нема да бидат одбиени доколку поднесат налози подоцна. Целта на поставувањето на датумот, вели тој, е подобро планирање и навремено извршување на обврските.
„Јас не реков дека ќе се затвори трезорот, туку го поставивме 15 декември како датум кога сите иснтитуции е добро да ги достават сите оние тековни потреби, расходи и сите средства кои треба да се пренесат до доверителите. Се разбира на тоа додадов дека имаме толеранција. Се разбира дека нема ако некој дојде на 20 декември да речеме клучот е на врата и завршена е работата. Се разбира дека толеранција ќе има, но идејата е да работиме со план, да имаме свесност дека е потребно сето тоа да реализираме со време, да имаме некаква навика и да го почитуваме сето она што ќе го поставиме како план и задачи. Затоа јас ги молам сите институции да дојдат навреме. Не велам дека на 25-ти ако дојде некој со налог нема тоа да се прифати и ќе се одбие, но, навремено да ги испланираме активностите, за да не се случи во 5 до 12 сите да нагрнеме таму и некои од обврските да останат неплатени односно да ги книжиме во следната година. Само тоа е целта, чисто мораме да се навикнеме на некаков ред“, кажа Мицкоски.
Економија
Спектакуларно отворање во Гевгелија: ЏАМБО и ВЕРО станаа новата омилена дестинација во „Gevgelija Mall“
Со огромна посетеност и во празнична атмосфера, овој викенд во Гевгелија и официјално започна со работа новиот, најсовремен ЏАМБО (JUMBO) маркет. Сместен во новоотворениот трговски центар „Gevgelija Mall“, реномираниот бренд ја реализираше својата голема инвестиција во јужниот регион, носејќи светско шопинг искуство за локалното население.
Отворањето помина во знакот на семејната забава и радоста. Најмладите посетители уживаа во целодневната програма исполнета со музика, дружење со маскоти, цртање на лице и игри со сапунени меури, што го претвори првиот работен ден на маркетот во вистински настан за градот.
Новиот објект се простира на површина од 3.000 метри квадратни, дизајниран според највисоките светски стандарди. Купувачите веќе имаат пристап до асортиман од над 20.000 артикли, вклучувајќи производи за домот, играчки, декорации и сезонски изненадувања.
Како значајна новина за купувачите во Гевгелија е интегрирањето на селектиран асортиман од брендот ВЕРО во рамките на самиот маркет. Оваа стратешка синергија им овозможува на потрошувачите на едно место да ги задоволат сите потреби за домаќинството, штедејќи време и уживајќи во квалитетот на двата силни бренда.
Генералниот директор на ВЕРО и ЏАМБО маркетите, Петар Денковски, истакна дека ова отворање е многу повеќе од проширување на продажната мрежа – тоа е исполнување на ветувањето за поддршка на локалната заедница.
„Горди сме што со оваа капитална инвестиција директно влијаеме на економскиот пулс на Гевгелија. Отворивме нови работни места и создадовме силен регионален магнет кој очекуваме да привлекува купувачи не само од градот, туку и од соседството,“ изјави Денковски.
Менаџментот на компанијата потврди дека експанзијата не застанува тука. Успешната приказна продолжува и следната година со најавеното отворање на нов маркет во Струмица, со што ЏАМБО и ВЕРО целосно ќе го заокружат своето присуство во југоисточниот дел на Македонија.
Новиот маркет во Гевгелија веќе работи со полн капацитет, нудејќи креативни решенија и производи за целото семејство, под препознатливиот слоган „За сѐ што ви треба и не сте знаеле дека ви треба“.
(ПР)
Економија
ССКМ ја поздравува одлуката со која данокот од 5 отсто останува при првата продажба на недвижностите
Сојузот на стопанските комори на Македонија ја поздравува одлуката со која данокот од 5 % останува при првата продажба на недвижностите.
„Ја поздравуваме одлуката на Владата за 5 % ДДВ, кој е при првата продажба на станбен простор, ова ги покажува позитивните заложби на бизнис-секторот и ССКМ претставен преку Градежната комора во соработка на Министерството за финасии и Владата. Сојузот на стопанските комори на Македонија смета дека одлуката на државата стапка за првата продажба на новоизградени станови да остане 5 % е оправдана.
Според ССКМ, оправдана е и одлуката на Министерството за продолжување на важноста на повластената стапка од 5 % ДДВ и сметаат дека со нејзиното продолжување најголема корист ќе имаат купувачите на станбени единици, односно населението.
Ивица Јаќимовски, член на управниот одбор при ССКМ, посочува дека со продолжување на данокот за купување станови на 5 %, почнувајќи од 2026 година, се очекува секторот за недвижности да добие нов импулс.
„Оваа повластена стапка на ДДВ има цел да го поддржи пристапот на граѓаните до домување, да ја стимулира градежната активност и да ја зајакне стабилноста на пазарот. Имплементацијата на даночната стапка од 5 % носи неколку важни привилегии и за купувачите и за индустријата: намалувањето на даночната стапка значително ги намалува вкупните трошоци за купување стан правејќи го сопствеништвото на домот подостапно за пошироката популација; се очекува прифатливоста создадена од данокот од 5 % да ја зголеми побарувачката за нови и постојни станови, што може да ги поттикне градежните и недвижните сектори и со поповолна даночна средина, домашните и странските инвеститори може да покажат зголемен интерес за пазарот на домување, што ќе придонесе за економски раст“, вели тој.

