Економија
Институтот Pasteur de Lille ја оцени ефикасноста на прочистувачите на воздухот на Daikin против респираторни вируси
Реномираната француска лабораторија, Институтот „Pasteur de Lille“ од тестовите донесе заклучок дека асортиманот на прочистувачи на воздух на „Daikin“ отстранува над 99,98 % од хуманиот коронавирус HCoV-229E за 2,5 минути.
– Според тестирањата извршени во лабораториите на Институтот „Pasteur de Lille“, прочистувачите на воздух на „Daikin“ отстрануваат над 99,98 % од хуманиот коронавирус HCoV-229E за 2,5 минути. Вирусот потекнува од исто семејство како SARS-CoV-2, коронавирусот кој ја предизвика пандемијата КОВИД-19.
– Единиците исто така биле оценети како 99,93 % ефикасни против H1N1 вирусот за 2,5 минути. H1N1 е вирусот што предизвикува обичен грип.
– Ова значи дека прочистувачите на воздух на „Daikin“ претставуваат дополнителна мерка во борбата против респираторните болести. Компактниот прочистувач што работи веднаш штом се вклучи може силно да придонесе за намалување на ризикот од пренесување респираторен вирус.
– Ова признание е пресвртница во планот на „Daikin“ да стане главен играч во индустријата на прочистувачи на воздух во Европа, Блискиот Исток и Африка.
Тестирана ефикасност против коронавирус
Како специјалист за управување со квалитетот на воздухот, „Daikin“ смета дека нивна мисија е да обезбедат иновативни решенија, а прочистувачи на воздух продава повеќе од 45 години. Прочистувачите на воздух на „Daikin“ и патентираната технологија за прочистување воздух којашто се применува и во друга нивна опрема, веќе одамна ја докажаа својата ефикасност против загадување на воздухот, како и сезонскиот полен и вирусите.
За да се зајакне тврдењето за ефикасноста на нивната технологија, „Daikin Europe N.V.“ го довери тестирањето на својот асортиман прочистувачи на воздух на француската лабораторија во Институтот „Pasteur de Lille“. Сега е официјално докажано дека моделите на „Daikin“ отстрануваат над 99,98 % од хуманиот коронавирус HCoV-229E за 2,5 минути. Ова е навистина значајно достигнување.
Институтот „Pasteur de Lille“ изврши тестирања со вирусот HCoV-229E, што пак, е коронавирус којшто е тесно поврзан со SARS-CoV-2. Од безбедносни причини, не е користен самиот SARS-CoV-2 вирус. Самиот факт што обата вируси се од исто семејство е силен показател дека прочистувачите на воздух на „Daikin“ се важно оружје за намалување на ризикот од пренос на вирусот, и помагаат во борбата против пандемијата КОВИД-19.
Ефикасноста на прочистувачите на воздух на „Daikin“ се постигнува преку комбинација на електростатски ХЕПА филтер со високи перформанси, кој го заробува вирусот, а ова е проследено со интензивно изложување на патентираната технологија Flash Streamer на „Daikin“, којашто го елиминира вирусот.
Институтот исто така ги тестираше прочистувачите на воздух за ефикасност против H1N1, вирусот кој го предизвикува сезонскиот грип. Под истите услови на тестирање, Институтот „Pasteur de Lille“ од неговото истражување заклучи дека прочистувачите на воздух на „Daikin“ отстрануваат над 99,93 % од вирусот H1N1 за 2,5 минути. Ова покажува дека овие единици се исто така многу ефикасни во борбата против грипот.
Прочистувањето на воздухот и проветрувањето се клучни за здраво внатрешно опкружување
Прочистувачите на воздух на „Daikin“ го прочистуваат воздухот во затворени простории, така што тој циркулира низ единицата и минува низ мноштво филтри и технологии за прочистување. Единиците обично се користат во станбени услови, мали канцеларии, малопродажни објекти, училници, медицински чекални и докторски ординации. Протокот на воздух кај еден прочистувач на воздух на „Daikin“ е околу 330 m3/час. Ова значи дека волуменот на воздухот во просечна просторија минува низ единицата повеќе пати на час.
Г. Оливие Луминати, проект менаџер за вентилација и прочистување на воздух, којшто тесно соработуваше со Институтот „Pasteur de Lille“ на проектот за тестирање на „Daikin“ вели: „Резултатите од тестовите се сјајна вест за општеството. Токму во моментот кога сите се подготвуваат за враќање во канцеларија и нормален живот, ние можеме да создадеме услови тоа да се одвива на побезбеден начин. Посветеноста на компанијата „Daikin“ кон здраво внатрешно опкружување резултираше во широко портфолио на производи за филтрирање и прочистување воздух. Овие технологии ги користиме во нашите решенија за климатизација, греење и вентилација, како за мали, така и за големи објекти. Главно, можеме да помогнеме сите што имаат потреба за чист и свеж воздух во затворен простор да го најдат вистинското решение“.
Квалитетот на воздухот во затворените простории има големо влијание врз перформансите и благосостојбата на луѓето. Постојат многу фактори што влијаат врз квалитетот на воздухот, како што се PM2.5 честичките, алергените, влажноста на воздухот и така натаму. „Daikin“ веќе одамна го препозна овој предизвик и во 1975 година во Јапонија го лансираше својот прв прочистувач на воздух. Г-дин Антони Диму, генерален менаџер на деловната активност на „Daikin“ во Европа, Блискиот Исток и Африка (ЕМЕА): „Добиените резултати од Институтот „Pasteur de Lille“ се чекор напред за нас и за општеството. Верувам дека „Daikin“ може да стане референтна компанија за управување со квалитетот на воздухот во затворени простории во ЕМЕА регионот“.
* Детални резултати од тестирањето според тип на „Daikin“ прочистувач на воздух:
Уредот „Daikin“ MCK55WVM (комерцијално име MCK55W), кој го тестираше Институтот „Pasteur de Lille“, отстранува 99,996 % од хуманиот коронавирус HCoV-229E за 2,5 минути при „турбо“ брзина во лабораториски услови (непропусна комора со внатрешен волумен од 0,47 m3, без обновување на воздухот). Хуманиот коронавирус HCoV-229E е различен од вирусот одговорен за КОВИД-19, SARS-CoV-2, но припаѓа на исто семејство коронавируси.“
Уредот „Daikin“ MC55WVM (комерцијални имиња MC55W/VB), кој го тестираше Институтот „Pasteur de Lille“, отстранува 99,98 % од хуманиот коронавирус HCoV-229E за 2,5 минути при „турбо“ брзина во лабораториски услови (непропусна комора со внатрешен волумен од 1,4 m3, без обновување на воздухот). Хуманиот коронавирус HCoV-229E е различен од вирусот одговорен за Ковид-19, SARS-CoV-2, но припаѓа на исто семејство коронавируси.“
Уредот „Daikin“ MCK55WVM (комерцијално име MCK55W), кој го тестираше Институтот „Pasteur de Lille“, отстранува 99,986 % од поттипот H1N1 на вирусот на грип А за 2,5 минути при „турбо“ брзина во лабораториски услови (непропусна комора со внатрешен волумен од 0,47 m3, без обновување на воздухот).
Уредот „Daikin“ MC55WVM (комерцијални имиња MC55W/VB), кој го тестираше Институтот „Pasteur de Lille“, отстранува 99,93 % од поттипот H1N1 на вирусот на грип А за 2,5 минути при „турбо“ брзина во лабораториски услови (непропусна комора со внатрешен волумен од 0,47 m3, без обновување на воздухот).“
За повеќе информации, посетете ги следните линкови:
– Иновации на „Daikin“ за квалитет на воздух во затворени простории.
– Страница на производ за прочистување воздух на „Daikin“
– Информации за технологијата „Flash Streamer“ на „Daikin“
– Веб-локација на Институтот „Pasteur de Lille“
За „Daikin“
Се грижиме за воздухот. Ги користиме нашето долгогодишно искуство во климатизацијата и страста кон иновативните технологии за да го направиме најдобар воздухот што го дишеме. А тоа сакаме да го направиме водејќи грижа за животната средина и заштитувајќи ги идните генерации. „Daikin“ има за цел до 2050 година да биде јаглеродно неутрална компанија во сите свои активности, производи и решенија што ги продава. Тоа е нашата мисија во „Daikin“.
„Daikin Europe N.V.“
„Daikin Europe N.V.“ е подружница на „Daikin Industries Ltd.“ и е голем европски производител на уреди за климатизација, топлински пумпи, прочистувачи на воздух и опрема за ладење, со приближно 13.000 вработени низ 24 филијали во ЕМЕА. Има 14 големи објекти за производство во Белгија, Чешка Република, Германија, Италија, Шпанија, Турција, Австрија и Обединетото Кралство. Седиштата на Групацијата „Daikin Europe“ се во Белгија, со канцеларии во Остенде, Гент и Брисел. Компанијата е основана во 1973 година. „Daikin“ има 2.171 вработен на белгиска територија.
Лидер на пазарот за технологија на топлински пумпи во Европа
Со над 90 години искуство во индустријата за греење и климатизација, „Daikin“ е лидер на пазарот во технологијата на топлински пумпи. Компанијата е добро позната по „Daikin VRV“ за комерцијална примена, како и „Daikin Altherma“ серијата за приватна примена на греењето. Над 85 % од уредите за европскиот пазар се произведуваат и во Европа.
Добавувач на целосни решенија за HVAC и ладење
Широкото портфолио на производи на „Daikin“ овозможува прилагодени решенија за сите потреби на клиентите поврзани со греење, вентилација, климатизација, прочистување воздух и ладење. Во последниве години, „Daikin“ го надополни своето портфолио на производи и значително го прошири своето присуство на пазарот во Европа во областа за технологија на топлински пумпи, како и во комерцијалното и индустриското ладење. Во 2016 година, „Daikin Europe N.V.“ го купи „Zanotti S.p.A.“, италијански производител на индустриско и транспортно ладење. Во февруари 2018 година, „Tewis Smart Systems S.L.“ се приклучи на групацијата. „Tewis“ е една од водечките компании во Шпанија за стандардизирани решенија за ладење коишто се прилагодени за клиентите, вклучувајќи решенија за CO2. На почетокот на 2019 година, „Daikin Europe N.V.“ ја купи австриската компанија за ладење „AHT“.
За „Daikin Industries Ltd.“
„Daikin Industries Ltd.“ со седиште во Осака, Јапонија, има околу 80.000 вработени ширум светот и во финансиската 2020 година (април 20 – март 21 година) оствари продажба од околу 18,45 милијарди евра. Компанијата е глобален лидер на пазарот за топлински пумпи и системи за климатизација, како и филтрација на воздухот. „Daikin Industries Ltd.“ е единствениот производител на уреди климатизација во светот, којшто ги развива и произведува сите важни компоненти како што се разладни средства, компресори и електроника.
Повеќе информации може да најдете на www.daikin.eu и на www.daikin.com.
Контакт со медиуми
Софи Сап – Деловна комуникација со „Daikin Europe“
T.: +32 472 580482
Адреса на е-пошта: [email protected]
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Како малиот бизнис „Сакаш“ преку Wolt го забрза својот развој
Пет години постои палачинкарата „Сакаш“, бизнис што започна скромно, во мал дрвен киоск од пет квадрати. Гордан Миленковски, тогаш само 19-годишен, ја имал идејата за сезонски бизнис во летните месеци, но наместо тоа „Сакаш“ многу брзо прерасна во постојан дел од скопската гастрономска сцена. „Никогаш не мислевме дека ова ќе стане целогодишна приказна. Почнавме од љубов кон палачинките и желбата да направиме нешто поразлично. Но луѓето реагираа веднаш – и така малата идеја стана голема обврска“, вели Гордан.
![]()
Иако почетната замисла беше нешто мало и привремено, палачинките на „Сакаш“ станаа вистински хит, производ што не е „само обична палачинка“, туку must try, must eat, must have искуство за различни генерации потрошувачи. „Нашата цел отсекогаш била да направиме палачинка што ќе биде доживување. Не само вкусна, туку и искуство што се памети“, додава Гордан.
Токму квалитетот и креативноста во понудата, комбинирани со искрена енергија и посветеност, овозможија „Сакаш“ да создаде лојална база на купувачи кои се враќаат повторно и повторно. Дополнително на тоа, беше фактот што „Сакаш“ од самиот почеток работи на дигитална промоција. Брендот почна да користи социјални мрежи како главна маркетинг алатка за да допре до младата публика и да изгради препознатлива заедница околу себе. Но, ни тоа не беше доволно да се излезе од микро-локалните рамки на првиот капацитет на „Сакаш“ во населба Илинден, иако многумина патуваат и до Илинден за да ги вкусат нивните палачинки.
![]()
Иако побарувачката постоела од самиот почеток, „Сакаш“ долго време не се осмелувал да воведе достава, чекор што бара сериозна логистика и организација. Пресвртниот момент дојде со партнерството со Wolt, кој ја презеде таа улога и овозможи палачинките да стигнуваат до поширока публика. „Ние знаеме да направиме одлична палачинка, но достава не беше нешто што можевме да го изведеме сами. Кога се појави Wolt, сфативме дека тоа е можност за раст без ризик – ние се фокусираме на вкусот, тие на брзината и сигурноста“, раскажува Гордан.
Резултатите не доцнеа – дневниот обем на продажба се зголеми за 20%, а бројот на испечени палачинки порасна. „Откако ќе ја примиме нарачката од Wolt, за девет минути таа е готова и уште за толку време е веќе кај потрошувачот. Верувам дека заедно создадовме најбрза достава во Скопје“, вели тој.
![]()
Оваа динамика и сигурноста што му ја овозможи доставата, го охрабрија тимот да оди чекор понатаму. „Сакаш“ веќе се подготвува за отворање на нов локал во голем трговски центар, со што и бројот на вработени порасна над 40 млади
луѓе, со планови за дополнително проширување на понудата. „За нас ‘Сакаш’ не е само бизнис, ние градиме енергија и култура. Тимот е млад, мотивиран и знае да работи, но и да се дружи. Сакаме луѓето да доаѓаат на работа со насмевка, затоа често организираме тим билдинзи. Веруваме дека кога тимот е среќен, и палачинките имаат поубав вкус“, вели Гордан со насмевка.
Приказната на „Сакаш“ е пример како мал бизнис, со вистинска идеја, квалитет и соодветна поддршка, може да израсне во перспектива за поширок раст. Од мал киоск до бренд со препознатливо име, од сезонски план до целогодишен успех, „Сакаш“ докажа дека кога зад производот стои визија и љубов, палачинките можат да бидат многу повеќе од обичен десерт – тие стануваат дел од културно искуство што градот го прифаќа како свое.
Економија
„Кожувчанка“ го започнува големиот „Еко авантура“ караван во предучилишните установи низ целата држава
Компанијата „Кожувчанка“, препознатлива по својата долгорочна посветеност на квалитетот, заедницата и општествената одговорност, го најавува почетокот на големиот „Еко авантура“ караван – едукативен проект наменет за најмладите.
Караванот ќе започне во Скопје, со посети на предучилишните установи во сите општини, а потоа ќе продолжи и низ целата држава. Преку оваа иницијатива, „Кожувчанка“ ја демонстрира својата континуирана грижа за заедницата, вложувајќи во образованието на децата и во развојот на свеста за важни општествени и еколошки вредности.
Во рамките на караванот, децата ќе имаат можност да ја проследат детската театарска претстава „Еко авантура“, во изведба на Продукција Триангл. Претставата на забавен и интерактивен начин ја пренесува пораката за зачувување на животната средина, вредноста на рециклирањето и важноста од редовна консумација на вода.
Преку игра, музика и учество, најмладите ќе научат како секој поединец може да придонесе за почиста и поздрава планета.
Со овој проект и преку својата вода Изворска Јуниор во ЕКО амбалажа, „Кожувчанка“ уште еднаш го потврдува својот статус на општествено одговорна компанија која вложува во иднината, во децата, во нивното образование и во одржливиот развој.
(ПР)
Економија
Божиновска: Вложувањето во знаење е најсилната енергетска инвестиција – врачени сертификати на 90 професионалци во Project Management и Energy Trading”
Министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, Сања Божиновска, денес свечено им ги врачи сертификатите на учесниците кои успешно ги завршија двете специјализирани обуки – Project Management и Energy Trading, реализирани со поддршка на Европската банка за обнова и развој (ЕБРД).
Преку овие програми, повеќе од 90 експерти од енергетскиот сектор стекнаа нови знаења и практични вештини во областа на управувањето со проекти, тргувањето со електрична енергија и оптимизацијата на цените – компетенции кои се клучни за понатамошниот развој на модерниот и конкурентен енергетски пазар.
Во своето обраќање, Божиновска истакна дека инвестицијата во знаење е најсилната инвестиција што може да ја направиме – не само во институциите, туку и во заедничката иднина.
„ Секое ново стекнато знаење, секоја нова вештина, значи посилен систем, посигурен енергетски пазар и поголема отпорност на предизвиците што ги носи транзицијата кон одржлива енергија,“ рече Божиновска.
Таа додаде дека обуките што ги поддржа ЕБРД се доказ дека вложувањето во луѓето е предуслов за стабилен и модерен енергетски сектор, нагласувајќи дека Министерството ќе продолжи со создавање можности за стручно усовршување и развој на домашните кадри.
„ Ќе продолжиме да инвестираме во знаењето, затоа што само така можеме да создадеме систем кој не зависи од поединци, туку од заеднички развиени капацитети, визија и професионализам,“ порача министерката.
На настанот присуствуваа претставници на ЕБРД, како и учесници од јавниот и приватниот енергетски сектор. Церемонијата се одржа во позитивна и инспиративна атмосфера, во знак на заедничката посветеност кон градење на експертски и компетентен кадар кој ќе го движи македонскиот енергетски сектор напред.

