Економија
НОВИОТ OPEL GRANDLAND ПРИСТИГНА ВО МАКЕДОНИЈА!
- Новиот Opel Grandland во Македонија, Hybrid, 136КС, Edition ниво на опременост за 32.990 €
- Јубилејна година за генералниот увозник „Еуроимпекс“ . 35 години стабилен раст и развој, со јасна визија за иднината.
Новиот Opel Grandland беше промовиран на македонскиот пазар, во просториите на својата матична куќа – продажниот салон на Opel Македонија на 11.2.2025 година
Овој грандиозен модел претставен во својата промотивна Copper боја, ги пречека присутните со сите свои новитети, гордо истакнувајќи ја новата генерација Vizor маска поставена во 3D, со илуминирано лого пресликана од прототипот “Opel Experimental“. Новитет кој за прв пат е претставен кај Opel и воопшто кај некој модел од целата Стелантис групација, како и илуминирано име на брендот од задната страна давајќи му еден уникатен светлосен потпис во Edge Light технологија.
Пристапувањето кон возилото со Welcome home или оддалечувањето со bye-bye анимација креира wow ефект кој го издвојува од околината.
“Grand” ефектот се постигнува со зголемените пропорции на возилото со +17 cm поголема должина и +11 cm поголемо меѓуосовинско растојание од предходникот кои обезбедуваат поголем простор на задната клупа и 550 литри багажен простор.
Чистиот дизајн пак преовладува по цела должина на возилото, без кровни шини за постигнување на одличен коефициент на аеродинамика од Cx28, ослободен од хром во форма на украсни лајсни или капачиња, со втиснато име на вратата од багажникот.
Присутните одблиску се запознаа со новиот SUV во гамата на опел и воедно ја добија и ексклузивната информација за промотивната цена на Новиот Opel Grandland.


Ние сме навистина горди на овој грандиозен C-SUV модел. Кога велиме грандиозен, не мислиме само на неговите надворешни димензии, грандиозноста се огледува во секој еден детаљ на оваа креација, грандиозен дизајн, чувство на грандиозност при управување, грандиозен стил, а истовремено чист и елегантен. Тоа е новиот Opel Grandland – Изјави Ана Јовановска, Менаџер за медиуми и односи со јавност во Еуроимпекс.Продукт Менаџерот за Опел, во Еуроимпекс – Драган Јовев изјави: „за што се залагаме во Опел во моментот…ние сме прогресивен и возбудлив Германски бренд. Новиот Opel Grandland скока нанапред вон своето време. Сега созреан, просторен и премиум… достоен на своето име. Карактеристиките на моделот се изведени од столбовите на кои е поставен брендот:
– Смел и чист дизајн
– Чисто кокпит искуство
– Германско тежнеење кон извонредност
– Гриновација
И додаде: „Со новиот Grandland целиме во срцето на горниот C-SUV сегмент нудејќи БЕЗБЕДНОСТ на традиционалните купувачи, ПРОСТОР и ФУНКЦИОНАЛНОСТ на семејствата и ТЕХНОЛОГИЈА и СТИЛ на прогресивните купувачи.
На нашиот пазар овој модел ќе го понудиме во хибридна изведба од 1
36КС со Edition ниво на опременост, по одлична цена од 32.990€!“
Ги повикуваме сите заинтересирани да закажат тест возење или да ги посетат продажните места на Opel во Македонија. Нашиот тим стои на располагање, а за повеќе информации посетете ја веб страната www.opel.mk
Повеќе информации за Новиот Opel Grandland>
СМЕЛ И ЧИСТ ДИЗАЈН
Кај Intellilux-LED Pixel технологијата e зголемeн бројот од 86 на 50k светлосни интелигентни пиксели за достигнување на уште повисока дефиниција и модуларната дистрибуција на светлина при патувања во услови на намалена видливост. [Истите се стандард за ниво на опременост GS]
Нема потреба да ја намалувате светлината, светлата не ги заслепуваат другите учесници во сообраќајот и добивате повеќе време да реагирате при опасни ситуации. Не е изненадување дека pixel matrix HD светлата се најдобри во сегментот.
ЧИСТО КОКПИТ ИСКУСТВО
Во внатрешноста повторно доминира Detox филозофијата подредувајќи му се на принципот “Раце на управувачот, погледот на пат”. Доминира широк 16” екран на допир базиран на Snapdragon платформата за врвно визуелно искуство надополнет со 10” екран за возач.
Содржината на обата дисплеја може да се редуцира во “Pure Mode” режимот на основните податоци потребни за безбедно патување без непотребна дистракција на возачот. Секако при рака се физичките команди за брзо пристапување кон основните функции како климатизација. Перфекниот фокус на патот го заокружува интегрираниот Head-up дисплеј во предното ветробранско стакло со 3-D чувство.
AGR ергономските седишта стануваат стандард со последната иновација специјално профилиран канал на седечката површина која го намалува притисокот на телото при долготрајните патувања. Врвот во удобноста и намален стрес при возењето го обезбедуваат AGR адаптивни седишта со електро-пневматски потпори, 5 режими на масажа и вентилација на седишта.
ГЕРМАНСКО ТЕЖНЕЕЊЕ КОН ИЗВОНРЕДНОСТ
Новиот Grandland е првиот модел базиран на STLA-M платформата, првично развиена за BEV возила, во електрична верзија на моделот доаѓа со стандард тракциона батерија од 74 kWh и 82 kWh со досег до 580 km или long range батеријата од 98 kWh за досег до 680 km кој ни доаѓа во третиот квартал на годината. Кај електричните верзии рекуперацијата на батеријата може да се избира во три режими преку палките на управувачот. Врв на германското инженерство е Opel Grandland во GSe опременост со спортско потпирање и калибрирано управување и AWD погон на сите тркала.
Мулти-енергетската STLA- M платформа е искористена и за втората генерација на 1.6 plug-in верзија со 195ks со домет до 86 km во чист електричен режим – и за нашиот пазар најинтересна 48V хибридна верзија од 136ks, двете впарени со автоматска трансмисија со двојна спојка.
Стабилноста при возење на автопат, навалување на каросеријата и подобрена филтрација на нерамни патишта при мали брзини ја обезбедува FSD амортизацијата, кои се стандард кај BEV и Plug-in верзиите.
ГРИНОВАЦИЈА
Понудата на опременост ја сочинуваат нивото Edition (eлеганција, комфор) или GS (динамичност/спорт) а се заокружува со по два опционални пакета Комфорт и Теch. Амбицијата за премиум квалитет во внатрешноста се огледува во обложената централна табла и облоги на вратите со модерна ткаенина и амбиенталното edge light осветлување. Употребената ткаенина е 100% од рециклирани материјали, а батериите можат да се поправат, преправат и ре-употребат и рециклираат со што се намалува јаглеродниот отисок на природата.

Ивана Манчева Михајловска, заменик Извршен директор на Еуроимпекс го зачини овој настан со Гранд најава за 35 годишнината на компанијата Еуроимпекс, воедно информирајќи ги присутните за планот на промовирање со низа активности во текот целата година.„Оваа година, е јубилејна за Еуроимпекс. Станува збор за 35 години стабилен раст и развој; 35 години инвестирање; 35 години успешно опстојување на пазарот.Еуроимпекс има јасна визија. Имаме и јасни цели за иднината. Со ова сакавме да ве информираме дека ни претстои ГРАНД година, во која ќе имаме повеќе најразлични активности во знак на нашиот 35 годишен јубилеј.“Еуроимпекс. Компанијата е основана пред 35 години, точно на 26.јануари.1990 година, со само 3 вработени. Со тоа, по осамостојувањето на Македонија, Еуроимпекс е првата приватна компанија чие работење е насочено кон трговија со автомобили.
Денес, се регионална компанија со 150 вработени (во Скопје и Белград) и ги застапуваат брендовите Peugeot и Opel на пазар кој е поголем од 17,5 милиони жители во 5 земји во регионот (Македонија, Србија, Косово, Албанија и Црна Гора). А, исто така се национални застапници и за TotalEnergies, како и за висококвалитетен и професионален алат, од брендовите: Milwaukee, Bahco и Irimo…

За ЕУРОИМПЕКС
Компанијата Еуроимпекс е основана 1990 година како мала трговска фирма за увоз-извоз. Започнува скромно и по осамостојувањето на Македонија, Еуроимпекс е првата приватна компанија чие работење е насочено кон трговија со автомобили и моторни возила од лесна категорија уште од далечната 1992 година, со првиот увоз на Peugeot автомобили.
Соработката со брендот Opel ја започнува кон крајот на 2020та година со што прераснува во Генерален увозник и дистрибутер на брендот OPEL за Македонија, Србија, Црна Гора, Косово и Албанија; Овој успех го круниса 30 годишниот јубилеј на Еуроимпекс кој беше одбележан истата година.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Детското штедење „Халки“ ја поттикнува вредната навика да се мисли на иднината
Во октомври, месецот на штедење, Халкбанк уште еднаш потсетува дека навиката за штедење не се сучи само преку бројки, туку и преку љубов, грижа и трпение. Со детското штедење Халки, банката повеќе од една деценија ги учи најмладите дека секој мал чекор денес може да донесе голема промена утре. Со слоганот „Мали чекори – големи соништа“, Халки праќа порака дека вистинската вредност не е во тоа колку имаме, туку како се грижиме за она што го имаме. Секоја уплата во детското штедење е повеќе од бројка – тоа е порака на љубов, посветеност и сигурност кон иднината на детето.
„Со детското штедење Халки сакаме да создадеме генерација која ќе ја разбере важноста на штедењето и одговорноста што произлегува од него. Сметаме дека е важно и најмладите, но и повозрасните да знаат дека штедењето не е само финансиски чин, туку начин на размислување, основа за стабилност и доверба“, вели Маја Наумовска Савеска, директор за корпоративни комуникации во Халкбанк АД Скопје.
Низ годините, слончето Халки прерасна во симбол на детското штедење и пријател на најмладите. Со својата препознатлива насмевка, Халки потсетува дека штедењето може да биде и игра и лекција. Преку сликовници, видеа, подкасти и едукативни работилници, Халки ги воведува децата во светот на финансиската писменост на едноставен, креативен и забавен начин.
Со цел да ја поттикне навиката за штедење, за сите новоотворени детски депозити во текот на октомври, Халкбанк подарува уникатна Халки касичка, симбол на првата штедна авантура. Минималниот износ за отворање детско штедење изнесува 1.000 денари или 20 евра, а потребни се само лична карта или пасош од родителот/старателот и извод од матична книга на родените за детето.
Во рамки на месецот на штедењето, Халки во соработка со неколку училишта организира едукативни работилници, каде што децата преку игра и цртежи ќе учат за историјата на парите. Целта е да се изгради генерација што ќе знае дека секоја мала паричка има своја вредност, особено кога зад неа стои љубов и цел. Кога ги учиме децата да штедат, ние не ги учиме само како да бројат, туку како да создаваат, да се грижат и да веруваат во себе. Со секоја нова штедна книшка, расте една нова приказна – приказна за љубов, стабилност и иднина.
ПР
Економија
Македонија доби речиси 2,5 милиона евра од планот за раст за постигнати резултати во намалување на неформалната економија, извести Министерството за економија
Европската комисија, во најновиот извештај за имплементацијата на Планот за раст, потврди дека Северна Македонија преку министерството за економија и труд целосно и успешно ја спроведе реформската мерка 4.1.1 – „Справување со неформалната економија во поддршка на Стратегијата за формализација на неформалната економија“, извести Министерството за економија и труд.
„Целта на мерката е унапредување на формалната економија преку интензивирање на инспекцискиот надзор и примена на пристап заснован на проценка на ризик, со фокус на секторите најподложни на неформални активности, градежништво, туризам и земјоделство.
Според оценката на Европската комисија, земјата далеку ги надминала поставените цели за зголемување на бројот на инспекции и резултатите од надзорот во рамките на оваа реформа со вкупна вредност од приближно 2,5 милиони евра, насочени кон јакнење на институциите, дигитализација на инспекциските служби и зајакнување на формалната економија.
Државниот инспекторат за труд (ДИТ) спроведе 16.464 инспекции во периодот јули 2024 – јуни 2025, што претставува 242% зголемување во однос на целта за 20% зголемување во однос на просекот од 2020–2023 година.
Притоа се откриени 543 нерегистрирани работници, што е зголемување од над 200% во однос на претходните години.
Државниот пазарен инспекторат (ДПИ) реализира 669 инспекции, што е 40% повеќе од целната вредност, при што издадени се 222 управни решенија, а 18 нерегистрирани економски оператори се затворени поради непочитување на законите.
Овие постигнувања се резултат на спроведување на пристап заснован на проценка на ризик при планирањето на инспекциските активности, со приоритетно насочување кон секторите најпогодени од неформална економија – градежништво, туризам и земјоделство. Двете институции применуваат методологии за управување со ризик и активно користат дигитални алатки за подобрување на ефективноста и транспарентноста во своето работење
Европската комисија во својата оценка нагласува дека Северна Македонија ја реализирала реформата „целосно и успешно“, без утврдено двојно финансирање и со целосна усогласеност со европските стандарди.
Ова признание од Европската комисија е потврда за сериозната работа на институциите и за конкретните резултати кои носат корист и за граѓаните и за бизнисот. Справувањето со сивата економија е еден од клучните приоритети на Владата и Министерството за економија и труд– заедно со европските партнери ќе продолжиме да градиме одржлива, конкурентна и формална економија“, соопшти Министерството за економија и труд.
Свет
(Видео) Трамп до австралискиот амбасадор: Не те сакам и веројатно никогаш нема да те сакам
Претседателот на САД, Доналд Трамп, му рече на австралискиот амбасадор во САД и поранешен премиер, Кевин Рад, дека не го сака и веројатно никогаш нема да го сака.
Трамп вчера се сретна со сегашниот австралиски премиер, Ентони Албанезе. Политичкиот уредник на австралискиот „Скај њуз“, Ендру Кленел, го праша Трамп зошто требало толку долго време за да се организира состанокот. Тој беше заинтересиран дали има некаква врска со ставот на Австралија за климатските промени, Палестина или изјавите на Рад.
🤪 Trump to Australia’s ambassador: “I don’t like you either.”
An awkward exchange took place between the U.S. president and the Australian ambassador🇦🇺
After signing an agreement on rare earth minerals, a journalist reminded Trump that Ambassador Kevin Rudd had once called him… pic.twitter.com/UEooOxvqYs
— NEXTA (@nexta_tv) October 20, 2025
„Не знам ништо за него. Ако рекол нешто лошо, тогаш можеби би сакал да се извини. Дали амбасадорот рекол нешто лошо? Не кажувајте ми. Не сакам да знам. Каде е тој? Дали сè уште работи за вас“, Трамп го праша Албанезе.
Албанезе одговори дека Рад е сè уште амбасадор и покажа кон него. Рад призна дека кажал лоши работи за Трамп пред да стане амбасадор. „Ги повлекувам тие изјави“, рече тој.
„Ни мене не ми се допаѓаш. И веројатно никогаш нема да ми се допаднеш“, рече Трамп.
Во ноември минатата година, откако Рад беше потврден како избор на Албанезе за амбасадор на САД, се појави интервју од 2021 година во кое тој го опиша Трамп како селски идиот. Подоцна се дозна дека Рад избришал некои стари објави на социјалните мрежи во кои го нарекол Трамп предавник на Западот и лудак.


