Економија
Нови технологии, поголема удобност: Volkswagen го претстави новиот Touareg
· Подобрениот премиум SUV блеска со високотехнолошки карактеристики
· Новите LED Matrix IQ.LIGHT HD светла проектираат светлина точно на лентата на возење
· Подобрената суспензија нуди одлична комбинација на удобност и перформанси
· Touareg R eHybrid со 340 kW (462 КС) повторно е водечки модел во производната линија
Volkswagen ја надградува третата генерација на Touareg со големи подобрувања: суспензијата, како и екранот и оперативниот концепт на теренецот се променети, а предниот и задниот дизајн се изострени. Посебно впечатливи карактеристики се ново развиените HD matrix фарови напред и LED задните светла, кои се изведени како светлосна лента. За прв пат во Германија е вградено црвено-осветлено лого на Volkswagen.
„Новиот Touareg импресионира со врвен квалитет и извонредна удобност. Уште еднаш систематски ги имплементиравме желбите на нашите клиенти во овој модел: го изостривме дизајнот, интегриравме осветлено задно лого и го направивме работењето уште по интуитивно. Ние, исто така, ги подобривме карактеристиките на возење, што го прави нашиот премиум Volkswagen уште подобар. Резултатот е вистински сеопфатен автомобил кој ќе ве возбуди во секое патување“ – изјави Имелда Лабе, член на Управниот одбор на Volkswagen за продажба, маркетинг и постпродажба.

Нов систем за осветлување. Друга предност на новите опционални IQ.LIGHT HD matrix фарови е долгото светло без отсјај: ова континуирано долго светло може трајно да се остави вклучено надвор од градовите, бидејќи интерактивните LED диоди се грижат просторот за маскирање на сообраќајот и возилата кои се движат од напред, да биде попрецизен од кога било досега.
Изострен дизајн. Новиот премиум SUV може веднаш да се препознае по новиот преден и заден дизајн. Напред, агрегатот формиран од решетката на ладилникот, фаровите и предната престилка добија нов изглед. Дизајнот на задниот дел е исто така поостар: тој сега има континуирана хоризонтална LED лента за групите на задните светла и вклучува лого на Volkswagen кое е осветлено во црвено.

Сè-во-едно – максимална удобност при патувањето и оптимални перформанси. Volkswagen ја засили суспензијата на Touareg. Меѓу другото, Touareg сега е стандардно опремен со нов сензор за оптоварување на покривот кој е тесно интегриран со електрониката на суспензијата. Ако се открие оптоварување на покривот, тоа му овозможува на контролниот систем како што е ESC (Електронска контрола на стабилноста) порано да интервенира за да се зголеми стабилноста при возењето. Спротивно на тоа, ако нема оптоварување на покривот, системот овозможува уште поспортски перформанси. Во зависност од верзијата, Touareg е достапен со иновативни технологии за суспензија, како што се систем за активна компензација при пролизгување и управување со сите тркала. Ова дополнително ја подобрува динамиката на возење на премиум SUV.
Подобрена внатрешност. Стандардната опрема на новиот Touareg вклучува и Innovision Cockpit. Ова се состои од дигитален кокпит и висококвалитетен инфозабавен систем Discover Pro Max. Различни функции на Innovision Cockpit, како што се навигација на ниво на лента и податоци за мапи во HD со висока резолуција, се оптимизирани во новиот модел. Подобрена е и стандардната гласовна контрола. USB-C поврзувањата со капацитет за полнење од 45 вати (претходно 15 вати) овозможуваат значително побрзо полнење на електронски уреди како паметни телефони, таблети или лаптопи. Дополнително, со оценување на повратните информации од клиентите, висококвалитетното ниво на внатрешноста на Touareg е дополнително подобрено. На пример, облогите на централната конзола сега се помеки од порано, обезбедувајќи дополнителна удобност.

Ефикасни системи за помош при возење. Touareg е стандардно опремен со голем број системи за практичност и помош. Дополнително, достапен е широк опсег на опционални системи. Тие ги вклучуваат, меѓу другото, следните технологии:
· „Travel Assist “ (помогнато возење до максимална брзина)
· „Trailer Assist “ (за помогнато маневрирање со приколка)
· „Night Vision “ (помош за ноќно возење)
Широк избор на мотори – како бензински, дизел или plug-in хибриди. Новиот Touareg ќе биде лансиран во пет погонски верзии. Покрај бензинскиот мотор со турбополнач, има избор од два турбодизел мотори и два plug-in хибриди. Сите високоефикасни мотори се стандардно комбинирани со 8-брзински автоматски менувач и постојан погон на сите тркала 4MOTION.

Touareg R eHybrid – модел со перформанси од Volkswagen R. Touareg R eHybrid е врвниот модел на производната линија со најмоќниот погонски систем: V6 бензински мотор плус електричен мотор со системска моќност од 340 kW (462 КС). Последната генерација ја продолжува долгата традиција на моделите Touareg R со високотехнолошки карактеристики и приспособена опрема. Сите тие беа развиени од Volkswagen R, одделот за врвни перформанси на Volkswagen.
Успешната приказна на популарниот премиум теренец. Во 2002 година, Touareg беше првиот SUV од Volkswagen. Со поттикот на новиот врвен модел, марката Volkswagen последователно се разви во еден од водечките глобални даватели на целосен опсег. Touareg стана и пионер на исклучително успешен тип на возило што денес го нуди Volkswagen во секој сегмент. Со својот висококвалитетен спој на возила за долги патувања, влечење приколки и теренски возила, моделот останува многу популарен. Повеќе од 1,13 милиони единици се продадени откако Touareg за прв пат беше претставен во 2002 година.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Спектакуларно отворање во Гевгелија: ЏАМБО и ВЕРО станаа новата омилена дестинација во „Gevgelija Mall“
Со огромна посетеност и во празнична атмосфера, овој викенд во Гевгелија и официјално започна со работа новиот, најсовремен ЏАМБО (JUMBO) маркет. Сместен во новоотворениот трговски центар „Gevgelija Mall“, реномираниот бренд ја реализираше својата голема инвестиција во јужниот регион, носејќи светско шопинг искуство за локалното население.
Отворањето помина во знакот на семејната забава и радоста. Најмладите посетители уживаа во целодневната програма исполнета со музика, дружење со маскоти, цртање на лице и игри со сапунени меури, што го претвори првиот работен ден на маркетот во вистински настан за градот.
Новиот објект се простира на површина од 3.000 метри квадратни, дизајниран според највисоките светски стандарди. Купувачите веќе имаат пристап до асортиман од над 20.000 артикли, вклучувајќи производи за домот, играчки, декорации и сезонски изненадувања.
Како значајна новина за купувачите во Гевгелија е интегрирањето на селектиран асортиман од брендот ВЕРО во рамките на самиот маркет. Оваа стратешка синергија им овозможува на потрошувачите на едно место да ги задоволат сите потреби за домаќинството, штедејќи време и уживајќи во квалитетот на двата силни бренда.
Генералниот директор на ВЕРО и ЏАМБО маркетите, Петар Денковски, истакна дека ова отворање е многу повеќе од проширување на продажната мрежа – тоа е исполнување на ветувањето за поддршка на локалната заедница.
„Горди сме што со оваа капитална инвестиција директно влијаеме на економскиот пулс на Гевгелија. Отворивме нови работни места и создадовме силен регионален магнет кој очекуваме да привлекува купувачи не само од градот, туку и од соседството,“ изјави Денковски.
Менаџментот на компанијата потврди дека експанзијата не застанува тука. Успешната приказна продолжува и следната година со најавеното отворање на нов маркет во Струмица, со што ЏАМБО и ВЕРО целосно ќе го заокружат своето присуство во југоисточниот дел на Македонија.
Новиот маркет во Гевгелија веќе работи со полн капацитет, нудејќи креативни решенија и производи за целото семејство, под препознатливиот слоган „За сѐ што ви треба и не сте знаеле дека ви треба“.
(ПР)
Економија
ССКМ ја поздравува одлуката со која данокот од 5 отсто останува при првата продажба на недвижностите
Сојузот на стопанските комори на Македонија ја поздравува одлуката со која данокот од 5 % останува при првата продажба на недвижностите.
„Ја поздравуваме одлуката на Владата за 5 % ДДВ, кој е при првата продажба на станбен простор, ова ги покажува позитивните заложби на бизнис-секторот и ССКМ претставен преку Градежната комора во соработка на Министерството за финасии и Владата. Сојузот на стопанските комори на Македонија смета дека одлуката на државата стапка за првата продажба на новоизградени станови да остане 5 % е оправдана.
Според ССКМ, оправдана е и одлуката на Министерството за продолжување на важноста на повластената стапка од 5 % ДДВ и сметаат дека со нејзиното продолжување најголема корист ќе имаат купувачите на станбени единици, односно населението.
Ивица Јаќимовски, член на управниот одбор при ССКМ, посочува дека со продолжување на данокот за купување станови на 5 %, почнувајќи од 2026 година, се очекува секторот за недвижности да добие нов импулс.
„Оваа повластена стапка на ДДВ има цел да го поддржи пристапот на граѓаните до домување, да ја стимулира градежната активност и да ја зајакне стабилноста на пазарот. Имплементацијата на даночната стапка од 5 % носи неколку важни привилегии и за купувачите и за индустријата: намалувањето на даночната стапка значително ги намалува вкупните трошоци за купување стан правејќи го сопствеништвото на домот подостапно за пошироката популација; се очекува прифатливоста создадена од данокот од 5 % да ја зголеми побарувачката за нови и постојни станови, што може да ги поттикне градежните и недвижните сектори и со поповолна даночна средина, домашните и странските инвеститори може да покажат зголемен интерес за пазарот на домување, што ќе придонесе за економски раст“, вели тој.
Економија
„Македонија 2025“ со рекордни резултати во 2025: поддржани 2.573 лидери и таленти, 168 бизниси и 190 стипендисти
„Македонија 2025“ ги објави резултатите од својата работа во 2025 година, при што организацијата постигна рекордни успеси во поддршката на економскиот развој, лидерството и глобалната поврзаност на земјата. Во 2025 година „Македонија 2025“ имплементирала, преку повеќе од 40 програми и иницијативи со кои се поддржани 168 компании, доделени се 190 стипендии за едукација и усовршување, а 2.573 лидери и таленти биле директно опфатени со програмите за развој. Организацијата исто така бележи значително зголемување на својот општествен импакт, со 94 активни членови во управните и советодавните тела и развиени шест клучни предлог-политики кои веќе се интегрираат во национални стратегии и реформски процеси.
2025 беше година на значајни исчекори и во однос на глобалната дијаспора. Македонија2025 ја спроведе првата и најголема глобална анкета на дијаспората со над 1.400 учесници од повеќе од 40 земји, чијашто анализа веќе е основа за новата Национална стратегија за соработка со дијаспората 2025-2030. Во партнерство со Владата беше лансирана и кампањата „Македонска дијаспоро, добредојде дома“, која допре до над 20.000 иселеници ширум светот, а организацијата учествуваше во креирањето и на повеќе стратешки документи во областите дигитализација, конкурентност, високо образование, научно-технолошки развој и односи со дијаспората.
Паралелно, „Македонија 2025“ продолжи континуирано да ја зајакнува бизнис-заедницата и човечкиот капитал преку програми насочени кон модернизација, дигитална трансформација и развој на лидерски компетенции. Преку Центарот за дигитална трансформација – GoDigital беа изработени 30 детални проценки на дигитална зрелост, 15 дигитални стратегии за компании и беше обезбедена практична техничка поддршка за пет компании во процесот на имплементација на нови дигитални решенија. Овие услуги им помогнаа на фирмите да го подигнат својот степен на конкурентност, да ги оптимизираат процесите и да воведат алатки што ја забрзуваат нивната интеграција во современите економски текови. Воедно, 553 професионалци и менаџери посетуваа специјализирани обуки, работилници и вебинари, со што се создаде поширока заедница на практичари кои активно ја применуваат стекнатата експертиза во своите организации. Како дел од напорите за градење силна генерација претприемачи, 27 млади менаџери и основачи на компании го надградија своето бизнис знаење преку реномираната обука што ја спроведе канадската Ајви бизнис-школа во рамките на проектот „Лидер“, со што мрежата на алумни се прошири на 451 член.
Во делот на лидерството, програмите на Македонија2025 и годинава изградија нова генерација на носители на промени. Престижната програма за образование на извршни директори Зафировски, на Келог-школата за менаџмент (САД) во 2025 година ја завршија пет македонски извршни директори кои стекнаа врвни глобални менаџерски знаења и пристап до меѓународна мрежа на лидери. Со ова, нашата Зафировски алумни заедница достигна до 51 член. Дополнително, 5 професионалци беа дел од програмата за извршно образование во Канада, комбинирајќи академски модули со практично учење и размена на искуства во канадски компании.
Стипендиската програма за студентска извонредност „Атанас Близнакоф“ поддржа 121 студент, а особено значајно е што 75% од нив беа поврзани со ментори – успешни македонски професионалци од земјата и дијаспората – кои им помогнаа да ги развијат своите кариерни насоки, академски капацитети и професионални амбиции. На овој начин, програмите на Македонија2025 не само што обезбедуваат финансиска и образовна поддршка, туку создаваат и силен еко-систем на идни лидери, поврзани со глобалната мрежа на знаење и можности.
Во хуманитарната сфера, како одговор на трагедијата во Кочани, организацијата обезбеди 55.356 евра за медицинска опрема за три здравствени установи во Скопје и во Кочани, а Клубот на амбасадорите на „Македонија 2025“ му донира средства за реновирање дел од детското одделение во Специјалната болница „Св. Еразмо“ во Охрид.
Посебно влијание во 2025 година имаше и 14-тиот годишниот самит „Македонија 2025“, кој повторно се позиционира како водечки бизнис-настан во регионот. Со повеќе од 700 учесници, 38 говорници од 15 земји и богата програма од панели, дискусии и B2B-средби, самитот беше фокусиран на економскиот раст, дигиталната трансформација, иновациите и улогата на дијаспората во забрзувањето на развојот на земјата, создавајќи платформа за идеи и партнерства што ги поврзуваат бизнисите дома и во светот.
Со овие резултати „Македонија 2025“ ја заокружува 2025 година како една од најуспешните досега, поставувајќи високи стандарди за економски развој, иновации и вклученост на дијаспората и поставува темели за уште поамбициозна агенда во 2026 година.

