Економија
Паметните телефони на „Виво“ влегуваат на македонскиот пазар
Брендот бр. 5 на листата на смарт телефони во светот ја потврдува својата посветеност кон европските потрошувачи проширувајќи го своето присуство и во Македонија
Vivo, бренд бр. 5 на паметни телефони во светот, и официјално го објави своето присуство на македонскиот пазар. Познат по тоа што е бренд кој се фокусира на клиентите и нивните реални потреби, vivo наместо да прави иновации поради иновации, воведува некои од почетните технологии од индустријата за паметни телефони, како што се скенерот за отпечатоци на екранот или системот за камера стабилизиран со гимбал. vivo моментално е присутен на преку 60 пазари ширум светот, стекнувајќи ја довербата на повеќе од 400 милиони клиенти.

„Среќни сме што можеме да кажеме ЗДРАВО на македонски јазик на медиумите и потрошувачите во Македонија и официјално да се претставиме себеси и препознатливиот пристап на vivo. Од нашето прво „Здраво, Европа“ во октомври 2020 година, па до сега, се проширивме на 13 европски пазари од кои добивме топло добредојде од крајните потрошувачи и деловни партнери. Со нетрпение очекуваме да стекнеме нови пријатели и на овој пазар бидејќи продолжуваме да растеме водени од нашата филозофија секогаш да ја правиме вистинската работа, на вистински начин“, изјави Душан Кузмановиќ, директор за продажба во претставништвото на vivo за Северна Македонија.
Растеме чекор по чекор без да го скратуваме патот
Vivo се гордее со пристапот „чекор по чекор“. Овој пристап е поткрепен со повеќе од 10-годишно искуство во бизнисот со паметни телефони докажувајќи дека е на вистинскиот пат, бидејќи компанијата е лидер на неколку азиско-пацифички пазари вклучувајќи го и домашниот пазар во Кина. Тимот на vivo нагласи дека тоа не би било можно доколку нема постојано слушање на потребите на клиентите и силен фокус во истражувањето и развојот. Со преку 75 % од своите тимови кои работат во истражување и развој и строга контрола на квалитетот во текот на производниот процес во сопствените седум производствени бази, vivo ја заработи довербата на преку 400 милиони клиенти на повеќе од 60 пазари ширум светот.

Во текот на изминатите две години од лансирањето во Европа, vivo прерасна во тим од преку 200 локални експерти низ европските пазари со поддршка од преку 90 луѓе од 18 националности во европското седиште во Дизелдорф, Германија. Компанијата инвестира значително во клучни спортски партнерства, како што е Светското првенство на ФИФА што се одржува во Катар оваа година, фудбалското првенство на УЕФА ЕУРО што се одржа низ цела Европа минатата година, партнерството во 2024 година во Германија, локалната TIM eSerie A, женската одбојкарска лига во Италија, Ла Лига фудбалска лига во Шпанија, како и во Полската федерација за скијачки скокови. Осигурувајќи се дека смартфоните vivo се достапни за секого, компанијата исто така постојано ја зголемува листата на трговци на мало и телекомуникациски услуги на секој од пазарите, со што постигнува покриеност од преку 60 % во сите продавници низ земјите каде што е присутен брендот.
Свесни за барањата и преференциите на потрошувачите во Северна Македонија, vivo ги објави своите први партнерства со продажните мрежи на Сетек, Нептун и Риверсофт, како и со опараторот А1, осигурувајќи се дека можат да го пронајдат, пробаат и изберат смартфонот vivo кој одговара на нивните потреби и очекувања, во вистинската продавница според нивна желба.

Перфектно селфи со vivo V21 5G
Серијата V која е мошне популарна на азиско-пацифичките пазари, го имаше своето европско деби со V21 5G. Овој телефон располага со уникатна оптичка стабилизација на сликата, со камера од 44 мегапиксели на предната страна со која се добиваат јасни и висококвалитетни селфи фотографии поддржани со функции како што се: ноќен портрет, напреден автоматски фокус, како и двоен блиц за селфи во центарот и стабилизирано 4K видеоснимање со помош на предна камера. V21 5G, исто така, располага со одлична задна камера од 64 мегапиксели, што им овозможува на потрошувачите да снимаат креативни слики и видеа, како што е опцијата Dual-View која снима видеа од двете страни на паметниот телефон. Дизајнерскиот јазик е елегантен и минималистички, во елегантно куќиште кое е тенко само 7,29 милиметри и тежи 175 грама.
Snap and Play, со серијата vivo Y
Европската линија vivo располага со големо семејство на паметни телефони од серијата Y: почнувајќи од почетни уреди за оние кои го бараат својот прв паметен телефон, до уреди од средна класа за оние кои бараат целокупно избалансиран уред со најдобра вредност за парите, серијата vivo Y нуди паметен телефон од за секого.
Vivo сака да им помогне на потрошувачите да направат совршена фотографија – со паметни телефони кои секогаш ја ставаат камерата на прво место. Понудата од серијата Y се отвора со vivo Y72 5G, кој комбинира тројна поставеност на камерата на задната страна, со главен сензор од 64 мегапиксели, широкоаголна камера од 8 мегапиксели, како и макро фотограф за снимање предмети од 4 сантиметри. Камерата од 16 мегапиксели ја заокружува силната низа на камери овозможувајќи јасни селфија, дури и во моменти со слаба осветленост. За напојувањето, Y72 располага со долготрајна батерија од 5000 милиампери со брзо полнење од 18 W.

Зголемувајќи го опсегот на серијата Y, vivo ги претстави Y33s, Y21s и Y21. Секој од новите телефони ги има истите клучни карактеристики и сите го испорачуваат истиот висок стандард: батерија од 5000 mAh комбинирана со сигурна технологија за брзо полнење на vivo за да се обезбеди неограничена работа секој ден, најновиот оперативен систем Android 12, поддршка за две СИМ-картички и страничен сензор за отпечаток од прст и тенко тело од 8 милиметри со посакуван, полиран финиш со висок сјај.
Vivo Y33s може да се пофали со главна камера од 50 мегапиксели како дел од поставувањето на тројна задна камера, обезбедувајќи го вистинскиот сет за потрошувачите да ги доловат своите спомени. Поставувањето на камерата продолжува со супер макро камера за дополнителна јасност при фотографирање одблиску. vivo и овој пат се погрижи перформансите да одговараат на vivo Perfect Shot заложбите: 8GB RAM процесор напојуван од MediaTek Helio G80 SOC со што се гарантира дека сите апликации работат непречено, а сликите се обработуваат брзо.

Понатаму, vivo Y21s нуди можности за паметно фотографирање и снимање видеа исти како и Y33s, со систем од три камери со главна камера од 50 мегапиксели. Овој телефон исто така нуди функции за паметна камера кои им помогаат на клиентите да ја снимат својата совршена снимка во речиси секаква ситуација. Тие вклучуваат ноќен режим и за предните и за задните објективи, Time-Lapse и опција за бавно движење од 120 fps. Неговиот чипсет MediaTek Helio G80 вклучува пар моќни ARM Cortex-A75 процесори кои можат да работат до 2 GHz.
Дизајниран за потрошувачи кои немаат намера да ги искористуваат до крај своите паметни телефони при нивната секојдневна употреба, vivo Y21 е атрактивна алтернатива што го претставува најдобриот можен однос цена-перформанси со процесорот напојуван од MediaTek Helio P35 SoC. Најновиот Funtouch OS на vivo, има систем Multi-Turbo 5.0 кој ја подобрува конекцијата на податоци, брзината на системскиот процесор и штеди енергија, истовремено поседувајќи ажуриран режим за игри за мобилен телефон.

Цена и достапност, гаранција и услуга
Високата категорија претставувана од V21 5G, е достапна со препорачана малопродажна цена од 24.999 денари.
Средната категорија претставувана од серијата Y, ќе биде достапна за 11.999 денари за моделот Y21, а моделот Y21s ќе чини 13.999 денари. Следни се: Y33s со цена од 15.999 денари и Y72 5G за 18.999 денари. Сите модели се достапни за купување во продажната мрежа на Сетек, Нептун и Риверсофт, како и кај телекомуникацискиот партнер А1.
Бидејќи доверливоста и квалитетната поддршка по продажбата се од клучно значење за vivo, сите уреди се поддржани со 2-годишна гаранција на производителот; иако е скоро невозможно, сепак, во случај нешто да тргне наопаку, клиентите во Северна Македонија можат да се потпрат на услугата на Мобико.
###
За vivo
vivo е технолошка компанија која создава врвни производи засновани на вредност водена од дизајнот, со главен фокус врз паметните уреди и интелигентните услуги. Компанијата има цел да изгради мост меѓу луѓето и дигиталниот свет. Преку својата уникатна креативност, vivo им овозможува на корисниците сè поудобен мобилен и дигитален живот. Следејќи ги основните вредности на компанијата кои вклучуваат Benfen*, со фокус на дизајнот и корисничкото искуство, како и континуираното учење и тимскиот дух, vivo имплементира стратегија за одржлив развој со визија да прерасне во поздрава и поодржлива корпорација од светска класа.

Здружувајќи ги и развивајќи ги најдобрите таленти за да испорача извонреден квалитет, vivo е поддржан од мрежа центри за истражување и развој во Шенжен, Донгуан, Нанџинг, Пекинг, Хангжу, Шангај и Ксиан, фокусирајќи се на развојот на најсовремените потрошувачки технологии, вклучително 5G, вештачка интелигенција, индустриски дизајн, систем за фотографирање и други нови технологии. vivo, исто така, воспостави интелигентна производствена мрежа (вклучувајќи ги и оние овластени од vivo), со годишен производствен капацитет од речиси 200 милиони паметни телефони. Досега, vivo ја разграни својата продажна мрежа во повеќе од 60 земји и региони и стана посакуван бренд кај повеќе од 400 милиони корисници ширум светот.
*„Бенфен“ – термин што го објаснува ставот да се сработат вистинските работи на вистински начин – што е најдобар опис на мисијата на vivo да создаде нова вредност за општеството.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Божиновска: Праведната транзиција ќе успее само ако ја водиме заедно
Министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, Сања Божиновска, учествуваше на Националниот настан за вмрежување на Локалните економско-социјални совети, каде што уште еднаш ја потврди силната определба на Министерството да работи отворено, во соработка и директен дијалог со сите засегнати страни.
„Транзицијата мора да донесе подобар живот за сите нас. А тоа е можно само ако сме отворени, достапни и ако работиме заедно. Министерството е партнер за секоја општина, секоја организација, секој работник и секоја компанија што носи иницијатива. Можете да ни се обратите во секој момент“, изјави министерката Божиновска.
Локалните економско-социјални совети – се платформа којашто ги обединува општините, синдикатите, бизнис-заедницата, граѓанските организации и институциите во процесот на праведната енергетска транзиција.
„Ако не работиме заедно, ако работниците, општините, локалниот бизнис и граѓанските организации не се во процесот – тогаш процесот нема да успее. Многу е едноставно“, истакна Божиновска.
Божиновска се осврна и на Инвестициската платформа за праведна енергетска транзиција, која веќе функционира и создава можност за финансирање на локални проекти:
„Со тоа се отвора реален простор за инвестиции што ќе ја придвижат транзицијата напред. Но мора, сите вклучени чинители, посебно општините, да се поодговорни, да се понудат реални издржани проекти за да ги користиме средствата ефикасно. Нашата задача е да обезбедиме јасна политичка насока, координација меѓу институциите и поддршка за квалитетни локални проекти. Ние не сакаме транзиција само на хартија. Сакам секоја општина да има шанса да развие проект, секој работник да има пристап до нови можности, а секоја заедница да почувствува дека ова е процес што создава вредност — не страв. Затоа сме тука, затоа сме отворени“, додаде Божиновска.
Економија
Петкоска: 32 милиона 260 илјади денари повеќе во буџетот за промоција и поддршка на туризмот и културата
Буџетот е крвната слика на државата, стратешки документ во кој се насликани приоритетите на граѓаните. Сите знаеме дека закрепнувањето на економијата е најважната работа која влијае врз животниот стандард, рече пратеничката од ВМРО-ДПМНЕ, Лидија Петкоска на денешната собраниска седница на која се дискутира за Предлог-буџетот за 2026 година.
За жал, посочи Петкоска, поминавме години кога и небото не беше граница за висината на јавниот долг, а дното на буџетската дупка немаше крај, но за среќа денес говориме за стабилизирање на јавните финансии со, буквално, воена дисциплина при трошењето на народните пари.
„Инвестициите, инфраструктурните проекти, поддршката на приватниот сектор, како и транспарентноста и отчетноста во работата кои веќе станаа препознатливи и видливи во работењето на Владата, ми даваат за право, конечно да бидеме горди на фактот што после долги години говориме за последователен економски раст. Денес имаме реални инвестиции, а не трансфери кои завршуваа за исплати на плати. Денес имаме држава што инвестира и Влада што знае што прави, затоа што за оваа Влада зборот навистина има тежина“, истакна Петкоска.
Во своето излагање, таа истакна дека ќе се задржи на делот од Буџетот за следната година, што се однесува на растот и развојот на македонскиот туризам.
„Во Буџетот за 2026 година туризмот добива 32 милиони 260 илјади денари повеќе, за промоција и поддршка на културата и туризмот. Секако, средствата за туризам сè уште не се доволни, но сепак, зголемувањето на средствата е охрабрувачки правец во интерес на целокупниот македонски туризам“, рече Петкоска.
Додаде дека туризмот никогаш не стои сам, посочувајќи дека тука се патиштата, културата, дигитализацијата и општинскиот развој, се неговата вистинска инфраструктура.
„Па така од огромна важност е да се напомни дека имаме 40,5 милијарди денари капитални инвестиции за 2026 година, средства во кои спаѓаат патна и комунална инфраструктура, железничка инфраструктура, поддршка на општините, културна заштита и т.н. Секој пат што се гради, секој локален проект што се финансира, секоја подобрена инфраструктурна точка, директно го зголемува туристичкиот потенцијал, бидејќи туризмот е резултат на инвестиции во инфраструктурата“, подвлече Петкоска.
Економија
Халкбанк ја овозможи услугата Apple Pay за своите корисници
Халкбанк ја овозможи услугата Apple Pay, со што корисниците на банката можат да ги користат своите дебитни и кредитни Mastercard картички преку уредите на Apple. Плаќањето може да се изведе со iPhone, Apple Watch, iPad или Mac, без носење физичка картичка и без внесување податоци при секоја трансакција.
Apple Pay функционира како дигитален паричник во кој се додава картичката од Халкбанк. При плаќање, уредот се доближува до POS терминал, а потврдата се изведува со Face ID, Touch ID или лозинка. На овој начин, податоците од картичката не се изложуваат во процесот, што ја прави употребата дополнително безбедна.
Услугата може да се користи и за онлајн купување. Корисниците ја избираат опцијата „Pay with Apple Pay“, со што го избегнуваат рачното внесување информации од картичката. Apple Pay е достапен и на банкомати кои поддржуваат бесконтактно подигнување готовина.
Активацијата се прави во апликацијата Apple Wallet, со скенирање или внесување на податоците од картичката, а може да се започне и преку мобилното банкарство на Халкбанк. Користењето на Apple Pay е бесплатно, лимитите на картичката остануваат исти, а сите трансакции се прикажуваат во Apple Wallet, како и во дигиталните канали на банката.
Во случај уредот да биде изгубен, податоците остануваат заштитени. Корисникот преку iCloud може да го заклучи или избрише уредот, со што се оневозможува користење на дигитализираните картички. Доколку при додавање на картичката се појави потреба од дополнителна проверка, тоа може да се реши преку мобилното или електронското банкарство или преку контакт центарот Хелп24.
Со ова Халкбанк ја продолжува својата пракса на навремено усвојување решенија што се веќе дел од современите финансиски стандарди. Банката останува насочена кон развој на дигитални можности кои го олеснуваат секојдневието и создаваат поконкурентно и поусогласено банкарско искуство, во чекор со глобалните трендови и потребите на корисниците.
(ПР)

