Економија
Претставени новите OPEL ASTRA GSE И ASTRA SPORTS TOURER GSE
· Спортската иднина на Opel е електрична: Astra GSe и Astra Sports Tourer GSe plug-in хибридите лансираат динамичен подбренд
· Страст плус одговорност: GSe овозможува перформанси, како и локална мобилност без штетни емисии
· GSe шасија: низок праг на возење, специфична калибрација на управувачот, уникатна суспензија
· Дизајниран потпис GSe: 18-инчни тркала од лесна легура од познатиот концепт Manta GSe и ексклузивни, AGR-сертификувани GSe предни седиштa

GSe се враќа! По најавата дека Opel ќе го оживее GSe како нов подбренд за динамични, електрифицирани модели, брендот Blitz објави информации и слики од првите нови модели GSe – новата Opel Astra GSe и новата Opel Astra Sports Tourer. GSe.
Како најсовремени plug-in хибриди, достапни како Astra Sports Tourer estate, како и Astra со пет врати хечбек, новодојдените ќе понудат оптимален баланс помеѓу удобноста на возењето и управувањето ориентирано кон перформансите во комбинација со одговорноста за околината.
„Новата Astra GSe и новата Astra Sports Tourer GSe се идеални автомобили за лансирање на нашиот динамичен нов под-бренд, во целосна усогласеност со нашата стратегија да станеме целосно електричен бренд до 2028 година“, рече извршниот директор на Opel, Флоријан Хуетл.

Со импресивна системска моќност од 165 kW/225 КС и максимален вртежен момент од 360 Nm (WLTP1 комбинирана потрошувачка на гориво: 1,2-1,1 l/100 km, емисија на CO2 26-25 g/km; прелиминарни вредности) новата Astra GSe и Astra Sports Tourer GSe ќе одговара на најдобрите во нивните класи за лансирање од место, забрзување и максимална брзина.
Дополнително, GSe моделите ќе бидат уште поинтересни за возење – ќе добијат специјално-доработено управување, како и надградена суспензија и помоќни сопирачки.
Германскиот производител на автомобили ги постигна карактеристиките на управување ориентирани кон перформансите со опремување на новите модели на Opel Astra GSe со наменска шасија, спуштена за 10 милиметри. Во споредба со нивните непосредни ривали, новодојдените ќе испорачуваат супериорна стабилност при свиоци, при сопирање и – како и секој Opel – додека возат со голема брзина на автопатот.
Спортската калибрација на управувачот е специфична за GSe, додека уникатните пружини и амортизерите исполнети со масло на предната и задната суспензија се специјално наместени не само за динамично возење, туку и за удобност. Амортизерите се карактеризираат со технологија KONI FSD (Frequency Selective Damping), која овозможува различни карактеристики на амортизација при високи фреквенции (контрола на суспензијата) наспроти ниски фреквенции (контрола на телото). Поставките за ESP се исто така ексклузивни за моделите GSe, при што прагот на активирање е прилагоден нагоре за да одговара на динамичкото однесување на возењето.
Смели и чисти Astra-дизајн плус GSe стилски знаци

Новата генерација на Opel Astra е смела и чиста дизајнерска изјава за брендот; препознатливите стилски знаци на GSe му даваат уште понаменски изглед. Однадвор, дизајнот на 18-инчните тркала од лесна легура – инспириран од познатиот, целосно електричен концепт Manta GSe – специфичниот преден браник и фасција, и амблемот GSe на задната врата, не оставаат сомнеж за динамиката.
GSe смел карактер. Во внатрешноста, спортските амбиции се нагласени со предните седишта со Alcantara изведба; тие не се единствени само за GSe, туку дополнително ја прошируваат долгогодишната репутација на Opel за супериорна ергономија на седиштата – особено во компактната класа на Astra – благодарение на сертификатот AGR.
Ознаката „GSe“ на Opel традиционално беше кратенка од „Grand Sport Einspritzung“ (Гранд спортско вбризгување) како на Opel Commodore GS/E и на Opel Monza GSE. GSe сега е врвниот, спортски подбренд на Opel, што значи „Grand Sport electric“. Со комбинирање на вредностите „забавно за возење“ со опцијата за локално движење без емисии, моделите на Opel GSe ќе ги редефинираат перформансите на Zeitgeist.

За ЕУРОИМПЕКС Компанијата Еуроимпекс е основана 1990 година како мала трговска фирма за увоз-извоз. Започнува скромно и по осамостојувањето на Македонија, Еуроимпекс е првата приватна компанија чие работење е насочено кон трговија со автомобили и моторни возила од лесна категорија уште од далечната 1992 година, со првиот увоз на Peugeot автомобили.
Соработката со брендот Opel ја започнува кон крајот на 2020та година со што прераснува во Генерален увозник и дистрибутер на брендот OPEL за Македонија, Србија, Црна Гора, Косово и Албанија; Овој успех го круниса 30 годишниот јубилеј на Еуроимпекс кој беше одбележан истата година.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
УЈП: Секоја четврта контрола открива неиздавање фискална сметка
Управата за јавни приходи (УЈП) спроведува засилени контроли во пресрет на новогодишните и божиќните празници, со особено внимание на ресторани, кафе-барови, дискотеки, сендвичари и други угостителски објекти.
Пред контролите, УЈП реализирала околу 3.500 советодавни посети, овозможувајќи време за отстранување на најчестите неправилности кај фискалните уреди, како што се несоодветна адреса, оштетени пломби или недостасување на налепница од сервисер. Дополнително, инспекторите проверувале и неуплаќање на дневниот промет во банка и неводење на книгата на дневни финансиски извештаи.
„Истовремено, УЈП спроведе детални анализи на податоците од ГПРС системот, теренските контроли и ДДВ пријавите. Резултатите покажуваат ризично однесување кај некои субјекти кои особено ќе бидат таргетирани за контрола: низок или идентичен регистриран дневен промет, отстапки на регистрираниот промет од капацитетот на локалот, разлика меѓу прометот во фискалните каси и пријавениот во ДДВ-пријавите и др.“, информираат од Управата за јавни приходи.
До крајот на ноември УЈП извршила околу 4.000 контроли. Изречени биле околу 2.500 глоби, а запечатени над 100 локали.
„Секоја четврта контрола открива неиздавање фискална сметка – појава што значи неевидентиран промет, загуби за буџетот и нелојална конкуренција. Казнетите обврзници добија персонализирани повици за корекција на пријавите и пријавување на прометот. Доколку не постапат, следуваат дополнителни контроли со индиректни методи“, велат од УЈП.
Економија
Најважната задача која пред себе ја имаме е да го подобриме животот на граѓаните, рече Мицкоски
Претседателот на ВМРО-ДПМНЕ, Христијан Мицкоски, на денешниот 18-ти Конгрес на партијата кој се одржува во спортскиот комплекс „Јасмин” во општина Кавадарци под мотото „Визија што гради држава – За генерацијата што доаѓа 2030“, имаше свое обраќање во кое се осврна на темата за стандардот. Тој истакна дека треба да се работи на системски мерки и решенија, а воедно и дека економијата треба да се раздвижи и домашните компании да се поддржат затоа што, како што вели тој, тие се рбетот на стопанството.
„Најважната задача, која пред себе ја имаме, е да го подобриме животот на граѓаните. Свесен сум дека нашиот народ живее тешко. Ние изминатите нешто повеќе од година и половина власт го посветивме на изградба на темели кои ги затекнавме разрушени. Но од годината што следи нашата основна задача е жилава борба за стандардот на граѓаните. За подобар живот и за создавање на систем кој нема да зависи од субјективните карактеристики на поединецот, туку од моралниот кодекс на заедницата. Систем кој служи на општеството и на она што претставува наша заедничка цел секој човек да има повеќе, да има повеќе пари, повеќе среќа и повисок стандард“, рече Мицкоски.
Мицкоски истакна дека и покрај намалениот наталитет, радува последниот податок на раст на бројот на новороденчиња во земјава. Тој посочи дека треба да се работи на системски мерки и решенија.
„Потребно е младите да ја добијат вистинската шанса која нема да зависи од политичката или било каква друга припадност, освен од сопствените капацитети и способности. Мора да го подобриме образованието. Знаењето и наобразбата е најважниот и најсигурниот клуч за излез од сиромаштијата. Економијата мора да се раздвижи дополнително, иако до сега се раздвижи најмногу во последната деценија, а домашните компании да се поддржат затоа што тие се рбетот на стопанството. Имаме тешка задача да се бориме против нашето исчезнување како држава и народ, а тоа е демографијата и намалениот наталитет. Радува последниот податок на раст на бројот на новороденчиња, но далеку сме од она што треба да биде вистински мотор на општеството, човечкиот фактор. И затоа треба да работиме на системски мерки и решенија. Помалку луѓе значи послаба економија. Послаба економија значи незадоволни луѓе. Така ја губиме државата. А ние сме премали за да се раситнуваме во секој поглед“, кажа Мицкоски и дополни:
„И кога ја говорам оваа тема за зголемен наталитет, мора да се даде одговор на две клучни прашања. Да се има чувство и грижа за оние кои имаат потешкотии да имаат свој пород, и државата ќе направи се за да помогне за зголемена и подостапна медицинска грижа. И второто прашање е да се помогне младите парови да стигнат до свој дом, затоа што навистина цените на недвижностите се нереални и свесен сум дека претставуваат голема грижа за многу луѓе“.
Економија
Мицкоски: Економијата мора да излезе од замката на ниски плати, до 2030 мора да направиме премин кон економија со високи компетенции
Македонската економија мора да излезе од историската замка на ниските плати, евтината работна сила и ограниченото производство. До 2030 година, земјата мора да направи структурен премин, од економија на евтина продукција кон економија на знаење, високи компетенции и додадена вредност, рече претседателот на ВМРО-ДПМНЕ во своето прво обраќање во отворениот дел на XVIII конгрес.
„Економската сила ја определува државната сила. Затоа Македонија мора да го напушти моделот на ниска продуктивност и зависност од увоз, и да премине кон економија којашто ќе се темели на знаење, технологија и иновации“, истакна Мицкоски.
Додаде дека овој премин бара системски реформски циклус во повеќе области:
„Индустрии базирани на знаење, технологија, ИКТ, биотехнологија, фармација, инженеринг, креативни индустрии. Ова е новата економска матрица. Земјата мора да вложува во области што создаваат висока додадена вредност и конкурентност на глобалниот пазар. Дигитализацијата и автоматизацијата се предуслов за приклучување кон европските и светските производствени синџири. Модернизацијата на бизнис секторот, новите дигитални технологии и технолошките паркови ќе создадат работни места со висока додадена вредност и ќе го зголемат извозниот капацитет“, рече Мицкоски.
Домашните компании, додаде Мицкоски, мора да станат мотор на раст преку силна институционална поддршка, капитално вбризгување, кредитни линии, намалени административни бариери и поддршка за раст.
„Националната економија е силна само ако домашните претпријатија се силни. Предвидлива фискална политика, стабилни даночни правила и долгорочно стратегиско планирање, усогласено со европските стандарди се предуслов за развој. Ниту една компанија не инвестира во држава во која даночните правила се менуваат со дневната политика. Довербата се гради со долгорочност, јасност и транспарентност“, посочи, меѓу другото, Мицкоски.

