Економија
Претставени новите OPEL ASTRA GSE И ASTRA SPORTS TOURER GSE
· Спортската иднина на Opel е електрична: Astra GSe и Astra Sports Tourer GSe plug-in хибридите лансираат динамичен подбренд
· Страст плус одговорност: GSe овозможува перформанси, како и локална мобилност без штетни емисии
· GSe шасија: низок праг на возење, специфична калибрација на управувачот, уникатна суспензија
· Дизајниран потпис GSe: 18-инчни тркала од лесна легура од познатиот концепт Manta GSe и ексклузивни, AGR-сертификувани GSe предни седиштa

GSe се враќа! По најавата дека Opel ќе го оживее GSe како нов подбренд за динамични, електрифицирани модели, брендот Blitz објави информации и слики од првите нови модели GSe – новата Opel Astra GSe и новата Opel Astra Sports Tourer. GSe.
Како најсовремени plug-in хибриди, достапни како Astra Sports Tourer estate, како и Astra со пет врати хечбек, новодојдените ќе понудат оптимален баланс помеѓу удобноста на возењето и управувањето ориентирано кон перформансите во комбинација со одговорноста за околината.
„Новата Astra GSe и новата Astra Sports Tourer GSe се идеални автомобили за лансирање на нашиот динамичен нов под-бренд, во целосна усогласеност со нашата стратегија да станеме целосно електричен бренд до 2028 година“, рече извршниот директор на Opel, Флоријан Хуетл.

Со импресивна системска моќност од 165 kW/225 КС и максимален вртежен момент од 360 Nm (WLTP1 комбинирана потрошувачка на гориво: 1,2-1,1 l/100 km, емисија на CO2 26-25 g/km; прелиминарни вредности) новата Astra GSe и Astra Sports Tourer GSe ќе одговара на најдобрите во нивните класи за лансирање од место, забрзување и максимална брзина.
Дополнително, GSe моделите ќе бидат уште поинтересни за возење – ќе добијат специјално-доработено управување, како и надградена суспензија и помоќни сопирачки.
Германскиот производител на автомобили ги постигна карактеристиките на управување ориентирани кон перформансите со опремување на новите модели на Opel Astra GSe со наменска шасија, спуштена за 10 милиметри. Во споредба со нивните непосредни ривали, новодојдените ќе испорачуваат супериорна стабилност при свиоци, при сопирање и – како и секој Opel – додека возат со голема брзина на автопатот.
Спортската калибрација на управувачот е специфична за GSe, додека уникатните пружини и амортизерите исполнети со масло на предната и задната суспензија се специјално наместени не само за динамично возење, туку и за удобност. Амортизерите се карактеризираат со технологија KONI FSD (Frequency Selective Damping), која овозможува различни карактеристики на амортизација при високи фреквенции (контрола на суспензијата) наспроти ниски фреквенции (контрола на телото). Поставките за ESP се исто така ексклузивни за моделите GSe, при што прагот на активирање е прилагоден нагоре за да одговара на динамичкото однесување на возењето.
Смели и чисти Astra-дизајн плус GSe стилски знаци

Новата генерација на Opel Astra е смела и чиста дизајнерска изјава за брендот; препознатливите стилски знаци на GSe му даваат уште понаменски изглед. Однадвор, дизајнот на 18-инчните тркала од лесна легура – инспириран од познатиот, целосно електричен концепт Manta GSe – специфичниот преден браник и фасција, и амблемот GSe на задната врата, не оставаат сомнеж за динамиката.
GSe смел карактер. Во внатрешноста, спортските амбиции се нагласени со предните седишта со Alcantara изведба; тие не се единствени само за GSe, туку дополнително ја прошируваат долгогодишната репутација на Opel за супериорна ергономија на седиштата – особено во компактната класа на Astra – благодарение на сертификатот AGR.
Ознаката „GSe“ на Opel традиционално беше кратенка од „Grand Sport Einspritzung“ (Гранд спортско вбризгување) како на Opel Commodore GS/E и на Opel Monza GSE. GSe сега е врвниот, спортски подбренд на Opel, што значи „Grand Sport electric“. Со комбинирање на вредностите „забавно за возење“ со опцијата за локално движење без емисии, моделите на Opel GSe ќе ги редефинираат перформансите на Zeitgeist.

За ЕУРОИМПЕКС Компанијата Еуроимпекс е основана 1990 година како мала трговска фирма за увоз-извоз. Започнува скромно и по осамостојувањето на Македонија, Еуроимпекс е првата приватна компанија чие работење е насочено кон трговија со автомобили и моторни возила од лесна категорија уште од далечната 1992 година, со првиот увоз на Peugeot автомобили.
Соработката со брендот Opel ја започнува кон крајот на 2020та година со што прераснува во Генерален увозник и дистрибутер на брендот OPEL за Македонија, Србија, Црна Гора, Косово и Албанија; Овој успех го круниса 30 годишниот јубилеј на Еуроимпекс кој беше одбележан истата година.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Николоски: Вложуваме во модерни автопати да ја подигнеме безбедноста и да ги намалиме сообраќајните незгоди
Инвестираме огромни средства во изградба на модерни и безбедни автопати преку кои го подигнуваме нивото на безбедност во сообраќајот. Интензивно работиме на автопатите на коридор 8 и на коридор 10 д, а очекувам овој месец да избереме изведувач и за изградба на автопатот Кичево -Букојчани, изјави вицепремиерот Александар Николоски.
Тој потенцира дека е потребна координирана акција со МВР и другите надлежни институции со цел намалување на жртвите во сообраќајот, но најавжно е менување на свеста кај граѓаните за почитување на законите.
„Мора сите заеднички да работиме да се подобри црната статистика. Во соработка со МВР ќе работиме активно во следниот период на намалување на жртвите на патиштата. Пред се, многу значајно е да се изгради модерна инфраструктура во што многу вложуваме и таа да е добро испланирана. Најбезбедни се автопатиштата и тука многу вложуваме во изградба на автопати. Ја завршуваме изградбата на автопатот Кичево-Охрид, изградбата на автопатот Кичево -Букојчани за кој што очекувам да изберме Изведувач во овој месец. Понатаму интензивно се гради Букојчани – Гостивар или популарната Стража која се заобиколува, понатаму се гради Тетово-Гостивар кој што сите велевме дека е автопат а всушност е експресен пат. Работиме и на Прилеп-Битола како нов автопат, а веќе наоѓаме решенија и делот кој оди од Прилеп до Фариш, така да ова е голема активност која ја имаме и сериозно ќе придонесе во подобрување на безбедноста во сообраќајот. Секако тука се и магистралните и регионални патишта, тука се патиштата и во рамки на општините и затоа потребна е координирана активност која меѓуресорски и инстиуционално ја работиме со цел овие бројки да се подобруваат и најважно од се е да ја менуваме културата да се почитуваат правилата и законите”- изјави Николоски.
Економија
Божиновска: Општините добиваат конкретна поддршка за да реализираат повеќе енергетски проекти
Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини ја започна националната серија работилници посветени на поддршка на општините во подготовката и реализацијата на што поголем број проекти за енергетска ефикасност. Овие обуки ќе се одржуваат во повеќе градови низ државата со цел да се зајакнат локалните капацитети и да се унапреди спроведувањето на европските стандарди во енергетското планирање.
Во рамки на оваа иницијатива денес во Скопје се одржа работилница за градење на капацитетите на општинската администрација за подготовка на програми за енергетска ефикасност. Настанот се реализира во склоп на проектот Поддршка на енергетските реформи во Република Северна Македонија, финансиран од Делегацијата на Европската Унија. Проектот има за цел воспоставување високо ниво на ефикасна енергетска политика, унапредување на правната рамка и поддршка на институциите во доследна примена и мониторинг на процесите поврзани со енергетската ефикасност.
Работилницата ја отвори министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, Сања Божиновска, која нагласи дека општините мора да се ангажираат и да реализираат мерки што носат реални заштеди и побрза модернизација на јавната инфраструктура.
„Локалните самоуправи мора да станат мотор на енергетската трансформација. Наша задача е да им дадеме алатки, насоки и поддршка за да можат да реализираат повеќе проекти, побрзо и поефикасно. Време е секоја општина да ги искористи можностите што ги нудат европските правила и современите модели на финансирање.“
На настанот присуствуваа претставници од општините во Скопскиот регион и од Град Скопје. Преку презентации, дискусии и практични вежби, учесниците добија детални насоки за подготовка на пограма за енергетска ефикасност, годишен план за спроведување, како и информации за механизми за финансирање и пристап до податоци неопходни за енергетско планирање. Особен фокус беа практичните сесии за работа со бази на податоци, идентификување мерки за енергетска ефикасност и користење стандардизирани обрасци и табели развиени во рамки на проектот.
Божиновска најави дека Министерството ќе продолжи со организирањето на вакви обуки во сите плански региони, со цел секоја општина во државата да добие професионална поддршка за подготовка квалитетни, реални и финансиски одржливи програми за енергетска ефикасност.
Економија
(Видео) Потврдени квалитетот и безбедноста на македонското злато во трезорот на Банката на Англија, извести Народната банка
Во рамките на официјалната посета на Банката на Англија, гувернерот на Народната банка, д-р Трајко Славески, и неговиот тим имаа исклучителна можност за работна посета на трезорот на Банката на Англија, каде што се чуваат златните резерви на Република Северна Македонија. Притоа беше извршен увид во златото и условите во кои се чува во трезорот на Банката на Англија. Проверките се дел од вообичаените активности на централните банки поврзани со нивната грижа за обезбедување највисоки стандарди на сигурност и безбедност во чувањето на монетарното злато, известуваат од Народната банка.
Народната банка на Република Северна Македонија, во состав на девизните резерви, располага со речиси 6,9 тони монетарно злато, со тековна пазарна вредност од приближно 800 милиони евра. Златото се чува во трезорот на Банката на Англија во алоцирана (асигнирана) форма и го сочинуваат маркирани златни прачки, кои во целост ги исполнуваат стандардите на пазарот на злато во Лондон (London Good Delivery Standard – прачки со содржина на злато од најмалку 99,5 % или тежина од речиси 400 фини унци, односно приближно 12 кг). Одлуката тоа да се чува во Банката на Англија беше донесена во 2010 година имајќи ги предвид сигурноста и флексибилноста што ги нуди инфраструктурната поставеност на централната банка, како и пристапноста до пазарот на Лондон како најголем пазар на злато во светот.
По претходно доставено барање до Банката на Англија, беше издвоен и презентиран примерок од соодветен број златни прачки во сопственост на Република Северна Македонија. Гувернерот, заедно со својот тим експерти, изврши визуелна проверка на примероците, при што беше утврдено дека тие одговараат на сериските броеви и дека се со правилна форма, која соодветствува на утврдените стандардни спецификации.
Имајќи ги предвид исполнувањето на високите стандарди и пристапноста до учесниците на пазарот на злато во Лондон, ова злато, при поволни пазарни услови, покрај неговата значителна ценовна апрецијација, може да се искористи и за остварување дополнителни монетарни приходи преку пласмани на краткорочни депозити и склучување трансакции со злато со централни и првокласни странски деловни банки.
Во трезорот на Банката на Англија се наоѓа една од најголемите резерви на злато во светот. Банката на Англија се грижи за повеќе од 400.000 златни прачки вредни милијарди фунти. Златото се чува многу внимателно според највисоки безбедносни стандарди. Владата на Обединетото Кралство, банките и други влади во светот имаат право да чуваат злато кај Банката на Англија.
Народната банка и во иднина ќе биде посветена на транспарентно, ефикасно и одговорно управување со девизните и златните резерви во интерес на стабилноста и економскиот развој на државата, се додава во соопштението на Народната банка.

