Контакт

Економија

Успешна сезона на патеката за Peugeot Sport Customer Racing

Објавено пред

Peugeot Sport Customer Racing ја заокружи сезоната на тркачките патеки со две места на подиумот на последната рунда при TCR Europe во Jarama. Тоа беше викенд кој беше целосно во чекор со 2020 година каде – и покрај отежнатите услови од пандемијата со Ковид-19, – натпреварувачите на Peugeot Sport продолжија да ја демонстрираат својата безгранична страст кон трките во име на брендот и да остварат неколку одлични перформанси.

dobivaj vesti na viber

И покрај одложениот почеток на сезоната, Peugeot Sport одговори и соодветно се прилагоди на промената на околностите, овозможувајќи им на своите натпреварувачи од Rencontres Peugeot Sport да се вратат на патеката што е можно побрзо и безбедно. Водени од потребата за споделување, чувство за заедништво и забава на патеката, Rencontres Peugeot Sport се состоеше од преку сто автомобили кои учествуваа на трките во Дижон, кога серијата продолжи повторно во второто коло на Val de Vienne. Сето ова покажува дека невообичаените околности оваа година не ги нарушија принципите на удобност и спортска правичност што ги направија овие две рунди успешни во 2020 година.

– Иако сезоната беше скратена, со откажани две средби во Ногаро и Магни-Курс, сепак испорача извонредна акција на теренот, што целосно го оправда доделувањето титули и награди. По завршувањето како вицешампион во 2019 година, Флоријан Бриже (JSB Compétition) ја заврши годината како севкупен победник на 208 Racing Cup, додека Вини Белтрамели (Ropars тркачки тим) преку четирите пласмани на подиумот што ги постигна минатата сезона да се најде на врвот на поредокот на јуниори. Тиери Блез (New Team Compétition) се истакна во категоријата Gentlemen Drivers. Во меѓувреме, AP Compétition (#123) со GPA го освои 208 Relais во генералниот пласман, Bresse Auto Racing (#239) ја освои категоријата Gentlemen Drivers. И на крај, Трофејот Peugeot Edurance го освои Bresse Auto Racing (#839) во делот 208 Racing Cup и Тимот Peugeot Poissy (#847) во класата 206 S16a.

На европската сцена, Peugeot 308 TCR го истакна целиот спектар на својата конкурентност и разноликост. Почнувајќи од мошне конкурентниот TCR Europe, каде што во неколку наврати JSB Compétition и Team Clairet Sport се бореа против елитата на европските автомобили трки. Вкупно пет места на подиумот им припаднаа на Jулиен Брише (една победа на трката, едно второ место и едно трето место) и Теди Клер (едно второ место и едно трето место), додека Стефан Вентаја го освои трофејот Yokohama во класата „Diamond“ доделена во Gentlemen Drivers. Во меѓувреме, Мајкл Маркусен исто така блескаше во Peugeot 308 TCR на натпреварот TCR Данска освојуваќи три места на подиумот и завршувајќи на шестата позиција во генералниот пласман.

– Перформансите на Peugeot 308 TCR го привлекоа вниманието наоколу, каде со данскиот тим Brian Madsen Sport веќе потврди дека не помалку од пет автомобили ќе учествуваат на националниот TCR шампионат во 2021 година. Австралискиот тим Garry Rogers Motorsport подеднакво одлучи да го потврди учеството на локалното првенство во ТСR, одржувајќи ги трите автомобили во добра состојба за 2021 година.

ШТО КАЖАА ТИЕ …

Olivier Fuet, Менаџер на Peugeot Sport Circuit Customer Racing

„Направивме сè што можеме за нашите натпреварувачи да можат да се вратат во колосек по многу тешкиот почеток на годината за сите нас. Бевме воодушевени што видовме толку многу среќни натпреварувачи, полни со ентузијазам! Тие ја изразија натпреварувачката страст која сите нас нè одликува и штом дозволи здравствената состојба, можевме да понудиме професионална организација и атмосфера. И за Peugeot 308 TCR и за Rencontres Peugeot Sport, работењето во оваа исклучителна сезона беше корисно за нашите тимови, и отвори можност за незаборавни искуства “.

Florian Briché, победник на „Rencontres Peugeot Sport “, категорија 208 Racing Cup

„Како возачи, ние секогаш сакаме повеќе, па очигледно дека би сакал да продолжам вака до крајот на сезоната и да можам да продолжам да се „борам“ на патеката. Земајќи го тоа предвид, сепак сум задоволен што оваа година можевме да се тркаме воопшто и сум задоволен од моите резултати! “

ПЛАСМАН НА RENCONTRES PEUGEOT SPORT

208 Racing Cup

Генерален пласман

1. Florian Briché – JSB Compétition
2. Benjamin Mosson – GPA Racing
3. Yannick Blanc – GEDI Racing

Категорија Јуниори

1. Viny Beltramelli – Ropars Racing Team
2. Colin Boreau – Boreau Team Sport
3. Florian Venturi – VTR

Категорија Gentleman Driver

1. Thierry Blaise – New Team Compétition
2. Franck Niclot – GM Sport
3. Michel Faye – GM Sport

208 Relais

Overall standings
Генерален пласман

1. #123 – AP Compétition by GPA
2. #415 – GPA Racing
3. #213 – New Team Compétition

Категорија Gentleman Driver

1. #239 – Bresse Auto Racing
2. #173 – Savoie Compet’ со GM Sport
3. #276 – ACAC LP Motorsport со GM

Трогеј Peugeot Endurance

208 Racing Cup standings
Категорија 208 Racing Cup

1. #839 – Bresse Auto Racing
2. #837 – Tим Peugeot Poissy
3. #817 – Tим Peugeot Poissy

Категорија 206 S16

1. #847 – Tим Peugeot Poissy
2. #844 – Tим RV Compétition 82
3. #840 – Тркачки клуб Bologne

 

 

(ПР текст)

Економија

Бислимоски – Сјаојен: Енергетската транзиција е приоритет број еден

Објавено пред

Над 55 % од расположливите енергетски капацитети во државава се од обновливи извори и определбата на земјава е јасна дека енергетската транзиција е приоритет број еден – е пораката што претседателот Марко Бислимоски и членовите на РКЕ ја истакнаа на средбата со амбасадорката на Народна Република Кина, Џианг Сјаојен.

dobivaj vesti na viber

Соговорниците ги споделија искуствата во секторот, истакнувајќи дека полето на соработка може да се прошири, ако се земе во предвид дека материјали со кинеско производство се повеќе се употребуваат при реализација на значаен дел на инвестициите во енергетиката.

„Инвеститорите се добредојдени во земјава, но соработката мора да биде базирана на законските прописи кои се синхронизирани со европските правила што подразбираат јавни и транспарентни тендерски постапки “ посочи Бислимоски.

На средбата се разговараше и за тоа како новите технологии – паметните мрежи, батериите за складирање на електрична енергија, можат да придонесат за побрза енергетска транзиција

Прикажи повеќе...

Економија

Минималните семејни трошоци во ноември 65.173 денари, со изнајмен стан надминуваат 80 илјади

Објавено пред

Минималните месечни трошоци што едно четиричлено семејство ги има во ноември достигнуваат 65.173 денари, додека доколку семејството живее во изнајмен стан од 60 квадратни метри, вкупните потребни средства се искачуваат на 80.548 денари.

dobivaj vesti na viber

За храна и пијалоци се издвојуваат 23.534 денари, додека 6.130 денари се потребни за режиски трошоци, соопшти Сојузот на синдикатите, кој ја изработува синдикалната минимална кошница.

Во однос на минатиот месец, кога за покривање на основните трошоци биле потребни 65.544 денари, сега е забележано намалување од 371 денар.

Прикажи повеќе...

Економија

(Фото) Технолошка револуција од Porsche: претставен новиот и целосно електричен Cayenne

Објавено пред

Cayenne Electric означува почеток на нова ера за Porsche.

dobivaj vesti na viber

Како целосно електричен SUV, новиот Cayenne ја комбинира вистинската Porsche ДНК со пионерска технологија и моќност: до 850 kW (1.156 PS), 0-100 km/h за 2,5 секунди и до 400 kW моќност за полнење и досег до 642 километри. Тоа е најмоќниот сериски произведен Porsche модел на сите времиња – и истовремено поразновиден од било кога: динамичен на пат, самоуверен на тежок терен и удобен на долги патувања.

Cayenne беше првиот модел што ја пренесе легендата на спортскиот бренд на Porsche во сосема нов пазарен сегмент. Новиот, спортски SUV стана светски хит веднаш по светската премиера во септември 2002 година. Сега започнува нова ера со целосно електричниот Cayenne. Новата, електрична генерација на Cayenne Electric покажува перформанси во сосема нова димензија, со иновативни технологии што ги развивме во мотоспортот. Поставува нови стандарди во SUV сегментот – во однос на возачките карактеристики, како и во полнењето”, вели Оливер Блум, претседател на Извршниот одбор на Porsche AG. „Извонредни електрични перформанси се среќаваат со многу реална секојдневна употребливост. Одлична удобност на долги растојанија се комбинира со бескомпромисна способност за офроуд.“

Со околу 36 проценти продадени електрични спортски автомобили глобално, Porsche е еден од најбрзо трансформираните производители на автомобили во 2025 година. Cayenne Electric е следната пресвртница во оваа успешна приказна и ја надополнува постоечката понуда на Cayenne модели со мотор на согорување и plug-in хибриди во духот на целосно флексибилен избор на Porsche погонски системи.

Перформанси на супер-спортски автомобил

Целосно електричното семејство Cayenne првично се состои од два модела: Cayenne Electric и Cayenne Turbo Electric – двата со погон на сите тркала и опремени со електронски Porsche Traction Management (ePTM).

Cayenne Turbo забрзува од 0-100 km/h за 2.5 секунди, од 0 до 200 km/h за 7.4 секунди и достигнува максимална брзина од 260 km/h. Овој моќен e-performance е овозможен благодарение на новоразвиен систем за погон кој развива до 850 kW (1.156 PS) и до 1.500 Nm

вртежен момент кога е активиран Launch Control. Turbo варијантата има директно масло ладење на електричниот мотор на задната оска за да обезбеди висок континуиран излез и ефикасност. Ова е иновација од моторспортот. Во нормален режим на возење, достапна е до 630 kW (857 PS). Со помош на функцијата Push-to-Pass, дополнителни 130 kW (176 PS) може да се активираат за 10 секунди со притискање на копче. Основниот Cayenne модел има 300 kW (408 PS) во нормална работа и 325 kW (442 PS) и 835 Nm вртежен момент со Launch Control. Забрзува од 0 до 100 km/h за 4.8 секунди, достигнувајќи максимална брзина од 230 km/h.

Формула Е нивоа на рекуперација

Cayenne Electric исто така нуди водечки показатели за обновување на енергија, постигнувајќи нивоа на Formula E со до 600 kW рекуперативна моќност. Во секојдневието, околу 97 проценти од сите операции на сопирање можат да се извршат исклучиво со електричните мотори. Механичките сопирачки ретко треба да интервенираат. За Cayenne Turbo, Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) исто така е достапен како опција.

Cayenne Electric голем дел од својата разновидност ја должи на шасијата. Адаптивна воздушна суспензија со Porsche Active Suspension Management (PASM) е доаѓа стандардно кај двете верзии. Turbo исто така има Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) со ограничено пролизгување на задниот диференцијал. Двата модела можат да бидат опремени со систем за управување со задна оска, кој ги управува задните тркала до пет степени. Дополнително, Porsche Active Ride е достапен и кај главниот модел на Porsche за прв пат. Системот за Активна суспензија, познат од спортските седани на Porsche, сега е достапен и кај Cayenne, и речиси целосно ги компензира движењата на шасијата со што се обезбедува исклучителна стабилност, динамика и удобност.

Иновативна удобност за полнење: брзо и робусно

Во срцето на целосно електричните Cayenne модели е новоразвиената високонапонска батерија од 113 kWh, која има корист од двострано ладење за оптимално термално управување. Ова резултира со комбиниран WLTP опсег од до 642 км за Cayenne Electric и до 623 km за Turbo.

Благодарение на својата 800-волтна технологија, Cayenne се полни со DC полнење до 390 kW – а под специфични услови дури и до 400 kW. SoC (состојба на полнење) може да се зголеми од 10 на 80 проценти за помалку од 16 минути, а енергијата за дострел од 325 km (Cayenne) или 315 km (Cayenne Turbo) може да се додаде во рок од 10 минути. Робусните перформанси при полнење беа главен фокус при развојот на новиот Cayenne.

Нов надворешен дизајн: прогресивен и аеродинамичен

Cayenne Electric ги комбинира препознатливите пропорции на брендот Porsche со јасно развиен дизајнерски јазик. „Новиот Cayenne е недвосмислено Porsche и недвосмислено Cayenne. Ги надградивме докажаните дизајнерски карактеристики и го зачувавме она што го прави овој SUV уникатен. Резултатот е модерен дизајнерски концепт кој го носи Cayenne во иднината“, вели Мајкл Маур, раководител на Style во Porsche.

Најзначајни карактеристики вклучуваат ниска предница со тенки Matrix LED светла. Овие ја нагласуваат ширината на возилото и ги комбинираат сите функции за осветлување во еден модул. Силно контурираните страници се исто така многу типични за други дизајни на Porsche, како и flyline – икондкиот благо наклонет покрив.

Страничната силуета се карактеризира со врати без рамка и впечатлива набор на површината на вратата. Страничните детали имаат изразен тридимензионален дизајн и се обоени во Volcanic Grey Metallic и, на Cayenne Turbo, во високо-сјајна црна боја. Двобојниот концепт ја истакнува спортската димензија на автомобилот. Дизајните на лакот на тркалата специфични за моделот го нагласуваат неговиот офроуд карактер.

Впечатливи детали позади, како светлосната лента со препознатлив 3D изглед и анимирана графика, како и осветлените Porsche букви, го нагласуваат современиот дизајнерски јазик. Cayenne Turbo има бројни контрастни елементи во ексклузивната боја на Turbonite. Ова ги вклучува грбот на Porsche, предните страни на алуминиумските тркала и лајсните на страничните прозорци. Нежните акценти во Turbonite го нагласуваат светлосниот потпис и инскрипцијата Porsche.

За клиенти со посебни барања во однос на аголот на пристап и робусност, достапен е Off-Road пакет. Неговиот преден дел со изменета геометрија помага безбедно да се движи низ груби земјени патишта, особено стрмни искачувања или спуштања на тежок терен. Благодарение на коефициентот на отпор од 0.25, новиот Cayenne Electric е еден од најаеродинамичните SUV возила во својата класа, нудејќи придобивки во однос на опсегот и потрошувачката на енергија. Системот Porsche Active Aerodynamics (PAA) прецизно ги прилагодува аеродинамичните својства на автомобилот на соодветната ситуација и брзина на возење и, покрај ефикасната стратегија за контрола, придонесува и за динамиката на возење очекувана од брендот со дополнителна притисна сила. Активните аеродинамички елементи вклучуваат подвижни крила за ладење на воздухот на предницата, адаптивен спојлер на покривот и иновативни, активни аеролопати на задниот дел од Turbo. Тие ги продолжуваат страничните рабови и ги подобруваат карактеристиките на протокот на воздух, што води до зголемување на опсегот, особено при повисоки брзини. Други аеродинамички мерки вклучуваат воздушни завеси на предната каросерија, речиси целосно затворен долен дел, специјални аеро тркала и дифузер на задниот дел.

Ново ниво на корисност, удобност и индивидуалност

Новиот Cayenne Electric е 55 милиметри подолг од моделот со мотор за внатрешно согорување. Новиот SUV е долг 4.985 mm, широк 1.980 mm и висок 1.674 mm. Разликата е најголема во меѓуоскиното растојание (3.023 mm), каде што зголемување од речиси 13 cm значи повеќе простор за нозе и удобност за патниците позади отколку порано. Системот за задно седиште е електрично прилагодлив и нуди флексибилни опции за прилагодување од удобна до товарна позиција. Капацитетот на багажот е од 781 до 1.588 литри, плус предниот багажен простор од 90 литри. Корисноста на новиот Cayenne е исто така потврдена со неговата моќ влечење до 3,5 тони.

Новововедените Mood Modes го претвораат внатрешниот простор во простор за искуство кој се прилагодува на расположението и ситуацијата. Во зависност од избраната програма, се менува позицијата на седењето, амбиентот за осветлување, климатизацијата, звучниот профил и изгледот на дисплејот. Лизгачкиот панорамски покрив со променлива контрола на светлината, електрично промелнива течнокристална фолија, создава огромно чувство на простор. Друг карактер е новото греење на панелот: не само што ги загрева седиштата, туку и големи површини на контакт како потпирачи за раце и панели на вратите. Опсегот на удобности е дополнет со проширено амбиентално осветлување, вклучувајќи комуникациско светло – анимирана светлосна лента која ги пречекува патниците при влегување во автомобилот и визуелизира различни состојби на возилото, како што е процесот на полнење.

Никогаш досега Cayenne не бил толку сеопфатно и индивидуално прилагодлив како новиот целосно електричен модел. Клиентите можат да изберат меѓу 13 стандардни бои, девет дизајни на тркала од 20 до 22 инчи, 12 комбинации на ентериер, како и до пет пакети за внатрешност и до пет пакети со акценти. Благодарение на Porsche Exclusive Manufaktur, проширената палета на надворешни бои Paint to Sample и програмата Sonderwunsch, клиентите можат да го индивидуализираат својот Cayenne според своите лични желби, од низа опции па сè до целосен уникатен модел.

Програмата на Porsche Design за специјално изработени часовници е проширена за да го вклучи и опсегот на SUV модели. Ова значи дека клиентите на Cayenne сега можат да нарачаат и часовник од сопствениот швајцарски производител на часовници на Porsche, кој е прилагоден на нивното возило до последен детаљ.

Porsche Driver Experience – најголемата контролна површина во Porsche

Во областа на дигитализацијата, Cayenne Electric го подигнува возачкото искуство на ново ниво. Во срцето на новоразвиеното Porsche Driver Experience е Flow Display – елегантно закривен OLED панел кој беспрекорно се вклопува во централната конзола и овозможува јасно одвојување помеѓу дисплејот и контролните сегменти. Дополнета е со целосно дигитална инструмент табла со 14.25-инчен OLED екран и опционален 14.9-инчен опционален дисплеј за патници. Заедно, резултатот е најголемата контролна површина некогаш пронајдена во Porsche. За првпат во Cayenne, достапен е и head-up дисплеј со AR технологија, кој визуелно претставува 87-инчен дисплејски простор 10 метри пред возилото. Сите дисплеи се беспрекорно вградени во внатрешната архитектура. За разлика од тоа, копчињата и контролите за особено често користени функции, како клима уред и јачина на звукот, се аналогни. Дополнително, развиен е потпирач за раце кој му овозможува на возачот ергономски да ги управува дигиталните и аналогните елементи – дури и во особено динамични ситуации на возење.

Новата Porsche Digital Interaction е дигитална оперативна филозофија и дизајнерски јазик кој го проширува искуството на возачите на Porsche и е насочен кон индивидуализација и брз пристап до функции. Widgets овозможуваат пристап до преферирани функции, додека апликацијата Themes ја прилагодува шемата на бои на сите дисплеи. Многу апликации од трети страни можат директно да се интегрираат во возилото преку Porsche App Centre. Разновидните стриминг и гејминг функции го подигнуваат дигиталното искуство на ново ниво. Новиот Voice Pilot исто така придонесува за ова. Благодарение на вештачката интелигенција, тој разбира сложени, меѓусебно поврзани прашања, го препознава контекстот и одговара како вистински соговорник. Овозможува навигацијата да се контролира интуитивно и да се пристапи до обемно онлајн знаење. Со Porsche Digital Key, паметниот телефон и паметниот часовник стануваат клучеви за возила кои можат дигитално да се споделуваат со до седум други корисници.

Трио погонски системи по 2030 година

Новиот Cayenne Electric сега го надополнува постоечкиот избор на типови на погони, кои ќе продолжат да се нудат паралелно ширум светот.

„Инспирирањето на клиентите е наш највисок приоритет во Porsche. Со електрификацијата на Cayenne, достигнуваме ново ниво на перформанси кое поставува стандарди за иднината. Во исто време, ќе продолжиме да го развиваме Cayenne со ефикасни системи со мотор на согорување и хибриден погон дури и во следната деценија,“ вели Матијас Бекер, член на Одборот за менаџмент, продажба и маркетинг. „Оваа стратегија важи и за целото портфолио на модели на Porsche: во секој сегмент во кој сме претставени, клиентите во иднина ќе имаат избор помеѓу целосно електрични и мотори со согорување.“

Целосно електричните Cayenne модели се достапни за нарачка сега во Porsche Center Skopje.

 

ПР

Прикажи повеќе...

Најново

Свет50 минути

Изненадување во Киев, Зеленски се согласи да преговара за планот на САД

Претседателот на Украина, Володимир Зеленски, денес му рече на секретарот на американската армија, Ден Дрискол, дека е подготвен да соработува...

Македонија3 часа

Го предупредувале газдата за инспекции, а неговиот син давал поткуп за тоа – инспектори и даночни контролори нови осомничени за пожарот во „Пулс“

Основното јавно обвинителство Кочани поведе постапка против вкупно 11 лица за коруптивни кривични дела поврзани со работата на клубот „Пулс”....

Топ5 часа

Пациент почина, две лекарки повредени по нагло сопирање на медицинско возило за да избегне судир во центарот на Скопје

Вчера околу пладне во полицијата во Скопје било пријавено дека на крстосницата меѓу улица „11 Октомври“ и булевар „Кочо Рацин“...

Економија7 часа

Минималните семејни трошоци во ноември 65.173 денари, со изнајмен стан надминуваат 80 илјади

Минималните месечни трошоци што едно четиричлено семејство ги има во ноември достигнуваат 65.173 денари, додека доколку семејството живее во изнајмен...

Македонија7 часа

(Видео) Да ги пронајдеме мешетарите што го рушат имиџот на здравството: Мицкоски со најава за сериозни реформи

На неколку фронтови во здравството се работи и се вложува, а треба да се вложува уште многу повеќе од ова...

Економија10 часа

Нема промени во делот на наплатата на ДДВ при приемот на пратки од „Тему“ со измените на Законот за ДДВ, извести Минстерството за финасии

Министерството за финансии информира дека усвоените измени и дополнувања на Законот за ДДВ нема да влијаат на начинот на кој...

Македонија10 часа

(Видео) Николоски: Автопатот Прилеп – Битола го градиме со силна динамика

Автопатот Прилеп – Битола се гради со силна динамика и до 2028 година ќе го изградиме, напиша вицепремиерот Александар Николоски...

Европа11 часа

Полска го крена нивото на тревога; Министерот за надворешни: Ова не е саботажа, туку тероризам

Полска сè повеќе станува цел на напади. По саботажата на стратешки важна железничка рута, министерот за надворешни работи Радослав Сикорски...

Македонија11 часа

(Видео) „Јорданов се пишмани – Општина Штип ќе го продаде ‘Дино паркот’ од 800.000 евра на приватен бизнисмен“, велат од партијата Левица

„Штипскиот Дино парк да падне во рацете на приватен бизнисмен преку јавно – приватно партнерство, односно да се издава под...

Свет12 часа

Сопругот на убиената Србинка во САД призна дека го распарчил нејзиното тело

Брајан Волш, маж од Масачусетс на судењето за убиството на неговата сопруга Ана, родена во Србија, во 2023 година, оваа...

Свет12 часа

(Видео) Читач од усни открива што рекол Илон Маск за саудискиот принц на гала-вечерата: Трамп ќе полуди

Илон Маск, кој драматично ги влоши односите со Доналд Трамп пред шест месеци, сега се чини дека е повторно во...

Свет12 часа

Мамдани оди кај Трамп во Белата куќа

Американскиот претседател Доналд Трамп потврди дека ќе се сретне со новоизбраниот градоначалник на Њујорк, Зохран Мамдани, во Белата куќа овој...

Свет13 часа

Песков: Разговор меѓу Путин и Трамп може да се организира во секое време

Телефонски разговор меѓу рускиот претседател Владимир Путин и неговиот американски колега Доналд Трамп може да се организира во секое време,...

Свет14 часа

(Видео) Индонезиските власти евакуираа повеќе од 900 луѓе по ерупцијата на вулканот Семеру

Индонезиските власти евакуираа повеќе од 900 луѓе и им помогнаа на 170 алпинисти кои беа заглавени по ерупцијата на вулканот...

Свет14 часа

Трамп потпиша закон со кој се овластува отворање на досиејата на Џефри Епштајн

Американскиот претседател Доналд Трамп вчера изјави дека потпишал закон со кој се овластува објавување на досиејата на Џефри Епштајн. Материјалите...

Свет14 часа

(Видео) Израелски војници се истепаа во база, снимката стана вирална

Тепачка избувна меѓу израелски војници во воена база во северен Израел, објавија локалните медиуми. Видео што кружи на интернет ги...

Македонија1 ден

(Видео) „Ги чекаме децата да се појават и да кажат ‘Каде си ма мајче?’“ – мајките на загинатите во „Пулс“ дојдоа на судењето, лути се на бранителите на обвинетите

Со гнев, тага и болка почна судењето за трагедијата во кочанската дискотека „Пулс“, каде животите ги загубија 63 млади луѓе....

Македонија1 ден

Пропустите кај овој човек се шокантни, со докази ќе покажеме што сѐ бил спремен да направи за профит, рече обвинителот за сопственикот на дискотеката

По повеќе од четири часа евиденција на сите присутни, попладнево почна судењето за пожарот во кочанската дискотека „Пулс“ со 63...

Македонија1 ден

(Фото) Пожарникарите спасија лица заглавени во автомобил по излевањето на Пчиња

Пожарникарите спасија лица заглавени во автомобил по излевањето на Пчиња кај бањата „Стрновац“ во општина Старо Нагоричане. „На 19.11.2025 година,...

Македонија1 ден

(Видео) Со која свест и со кое лице адвокатите на обвинетите за пожарот во „Пулс“ ќе се ситат и ќе земаат крвави пари, прашува таткото на загинатиот Андреј Стојанов

„Јас сум родител на едно од трагично убиените деца“, изјави таткото на Андреј Стојанов, едно од загинатите момчиња во пожарот...