Економија
Болки во зглобовите? Дали се сите препарати исти?

БОЛКИ ВО ЗГЛОБОВИТЕ? ДАЛИ СЕ СИТЕ ПРЕПАРАТИ ИСТИ? ДАЛИ И КАКО ДА ГИ ПРЕПОЗНАЕТЕ ОРИГИНАЛНИТЕ ВРЕДНОСТИ? ЗОШТО Е CH ALPHA БРЕНД КОЈШТО ГО ОСВОИ СВЕТОТ, ГЕРМАНСКАТА СИЛА И МОЌ НА КВАЛИТЕТ Е ГАРАНЦИЈА ЗА СИГУРЕН ТРЕТМАН НА ВАШЕТО ЗДРАВЈЕ?
Во последно време како компанија се соочуваме со тенденција на зголемена потрошувачка на препарати на колагенска основа но и сеопшта беспоштедна битка на препарати, на сите полиња од сите можни неможни средства, преку разни медиуми, било печатени било електронски. Како генерални застапници на компанијата Гелита и брендот CH Alpha сакаме да ја информираме јавноста и потрошувачите за неколку елементи со што ќе придонесеме за реално , точно и навремено информирање околу нашиот бренд со оглед на нивниот пристап на сите медиуми и можните забуни на пазарот. Ние за жал толку можеме, нашата сила се состои во вистината и за неа ќе се бориме, без разлика на условите на пазарот.
Имено, постојано сме соочени со промена на препаратот водејќи се од максимата – ЕВЕ, ОВА Е ИСТО, АМА Е ОД ДРУГА ФАБРИКА, или сме слушнале ваму, сме слушнале таму,земи го ова исто е и сл…
Ние не сакаме на ниту една компанија да и го оспориме правото да се бори на пазарот. Тоа е многу јасен постулат на економска битка на пазарот и тука не можеме ништо, но тоа не значи дека ние не треба да ги истакнеме фактите, а тие се:
1. CH Alpha е носител на супстанцијата Фортигел којашто е оргинатор на компанијата Гелита. Друга Гелита нема и друг Фортигел и во светот и кај нас нема. И тоа е факт.Тој е вграден во неколку светски колегански производи, а самата компанија оргинатор го има вградено во CH Alpha
2. CH Alpha нема контра препарат кој е ИСТ. Може другиот да е подобар, може да е полош, НО ИСТ НЕ Е. И тоа е факт.
3. Тоа што имаат колагенска основа не значи дека се исти. Ако имаме две спортски блузи, од кои едната е од АДИДАС, не значи дека и блузата од СПОТРЕКС е иста. Може да е подобра, може да е полоша, НО НЕ Е ИСТА.
4. Исто така, друга генерика, друг состав не може да биде ‘‘ИСТО Е И ОВА‘‘
5. Со сиот респект кон сите останати, но да се биде врвен германски бренд докажан директно и да бидеш оргинатор на голем број колаггенски продукти кои се користат е врвен дострел во оваа област
6. Играта од типот исто е, ама е од друга фабрика нанесува штета и на самата фабрика, а највеќе штети на самиот потрошувач. Ние немаме право да оспоруваме некој да продава, но имаме право, користејќи ги јавните медиуми да кажеме дека играта од типот земав CH Alpha од некоја соседна земја која што е иста, а не е иста, немаме само право туку и должност да кажеме дека тоа не е исто.
Се надеваме дека ова многу кратко објаснување ќе се сфати само и само како реална наша обврска да помогнеме сите потрошувачи кои се одлучиле да користат од нашиот препарат да не бидат изманипулирани со исклучително вешти методи дека користат нешто исто, а тоа да е далеку од вистината.
Ќе завршиме со нашиот слоган,
Никогаш не се помирувајте со обичноста, посебно не со здравјето..
Со почит,
Хелиос Медикал
П.С Нам ни е совршено јасно дека една аптека или систем којшто продава сака да понуди нешто што во тој момент дмета ДЕКА Е ИСТО, но исто така ни е јасно дека на тоа мораме да реаираме кога некој се служи со ментална игра од типор ЕВЕ ВИ, ПОВЕЛЕТЕ, ИСТО Е, ОВА Е НАША CH ALPHA!!!
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Нови правила за одобрување возила од 1 септември

Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини (МЕРМС) одржа работен состанок со над 40 овластени застапници и импортери на возила во Македонија.
На средбата присуствуваа министерката Сања Божиновска, директорот на Државниот пазарен инспекторат Влатко Стојкоски, претставници на Биро за метрологија и Царината како и професорот Дарко Данев кој ги презентираше измените во постапките за одобрување на возила, кои ќе стапат на сила од 1 септември 2025 година.
Овие измени се однесуваат на постапките за: одобрување на тип на возило, единечно одобрување на возило, идентификација и оцена на техничката состојба и издавање на потврди за исполнетост на техничките барања за возилата.
Клучната промена е тоа што, по 17 години од донесувањето на Законот за возила, истиот конечно ќе почне да се применува согласно европските стандарди.
„Го зајакнуваме системот на доверба меѓу институциите и импортерите, со јасни правила и навремена услуга за граѓаните. Ова е значаен чекор за приближување кон европските стандарди и подобрување на квалитетот на услугата која ја добиваат нашите граѓани“, изјави министерката Божиновска.
Клучни промени во постапките за одобрување на возила:
· Одобрување на тип на возило за сите негови варијанти и изведби според WVTA документот, освен ако импортерот не побара поинаку.
· Единечно одобрување ќе се врши исклучиво за возила за кои не е одобрен типот во РСМ и немаат одобрение за тип во ЕУ преку Биро за метрологија. Возила со претходно одобрен тип во ЕУ или во РСМ немаат потреба од посебна постапка за единечно одобрување и директно одат во постапка за идентификација и оцена на техничката состојба.
· Импортерите имаат обврска да издаваат потврди за исполнетост на техничките барања за сите возила за кои постоиевропско одобрение на тип (WVTA) или национално одобрување на тип. За останатите возила за кои немаат возила не постои одобрение на тип во РСМ или не постои одобрение на тип во ЕУ, импортерите немаат обврска да ги издаваат потврдите, ваквите возила ќе обезбедуваат потврди од независни институции прифатени од Бирото за метрологија.
· Грубата пресметка вели дека 1,3 милиони евра годишно досега оделе за TÜV потврди кои не требало да се бараат и тоа најголемиот дел од средствата оделе кај странски компании на кои им се плаќало – процесот сега ќе се регулира преку овластените застапници, домашни македонски компании.
· Роковите за одобрување на тип во Бирото за метрологија ќе бидат скратени двојно, за побрза и поефикасна постапка.
· Цените на услугите од Биро за метрологија ќе се регулираат со нов правилник.
· Потврдите за исполнетост на техничките карактеристики кај застапниците ќе чинат 40-50 евра.
Министерството нагласува дека соработката со застапниците е клучна за успешна примена на Законот и изграден функционален систем на доверба.
„Градиме партнерски однос со импортерите како клучен елемент во процесот на усогласување со европските стандарди. Граѓаните треба да се чувствуваат заштитени и поддржани при секоја постапка за одобрување на возила“, додаде министерката Божиновска.
Економија
Лагард предупредува: Економијата на ЕУ зависи од странските работници

Претседателката на Европската централна банка (ЕЦБ), Кристин Лагард, изјави дека приливот на странски работници во изминатите години значително ја поттикнал економијата на еврозоната, помагајќи да се надомести намаленото работно време и падот на реалните плати.
Говорејќи на годишниот симпозиум на Федералните резерви на САД, што се одржува во Џексон Хол, сојузната држава Вајоминг, Лагард нагласи дека миграцијата кон Европската Унија довела до рекорден број жители и покрај негативниот природен прираст.
„Странските работници дадоа значителен придонес за европската економија. Тие овозможија да се компензираат структурните предизвици, како што се пократкото работно време и пониските плати во одредени сектори“, изјави Лагард.
Таа додаде дека иако растот на бројот на работници ја поддржа економската стабилност, одредени влади на земјите-членки воведуваат ограничувања за нови мигранти, поради зголемено незадоволство кај дел од локалното население.
Според Лагард, оваа динамика ќе остане еден од клучните фактори во обликувањето на идните економски и социјални политики во Унијата.
Економија
Македонија е големо градилиште, над 1.200 проекти во општините, велат Перински и Николоски

Во моментов целата Македонија е едно големо градилиште, а само во општините се реализираат повеќе од 1.200 активни проекти поддржани од Владата и Министерството за транспорт, истакна Александар Николоски, потпретседател на ВМРО-ДПМНЕ и министер за транспорт, на Саем-Отчетот на градоначалниците на ВМРО-ДПМНЕ.
„Тоа се само проекти преку Министерството за транспорт, а да не зборуваме за големите инфраструктурни проекти како автопатите Охрид-Кичево, Кичево-Букојчани, Букојчани-Гостивар, Гостивар-Тетово, Прилеп-Битола, како и експресните патишта Прилеп-Градско и Куманово-Крива Паланка. Сега започнатите проекти се завршуваат, а граѓаните гледаат резултати“, рече Николоски.
Министерот подвлече дека ова ја враќа самодовербата кај граѓаните и покажува дека Македонија е способна да води големи проекти.
„Не е само патната инфраструктура, туку и железничките линии, аеродромите, авио линиите и обновливите извори за енергија. Во помалку од година дена завршивме еден проект со вредност од половина милијарда евра“, додаде тој.
Министерот за локална самоуправа, Златко Перински, истакна дека Владата финансирала околу 1.200 проекти во сите општини.
„На првиот повик беа пријавени 288 проекти, од кои 137 се завршени. На вториот повик беа поднесени 887 апликации, а прифатени беа 828 проекти. Кумулативно, тоа се околу 1.200 проекти кои се реализираат со помош на централната власт“, рече Перински.
Министерот додаде дека општините се соочувале со големи предизвици и немале поддршка од претходната власт.
„Ние им помогнавме да ги детектираат проблемите, да обезбедат одржливост и да ги реализираат поголемите проекти. Секој градоначалник се бори да направи што е можно повеќе, а по изборите се надеваме дека мотивацијата ќе биде уште поголема“, рече Перински.