Економија
(Видео) Трите SUV-возила на „Сеат“ првпат заедно во Барселона

„Новата ‘сеат атека’ игра клучна улога во нашата нова бренд-стратегија. Моделот ‘атека’ ја поттикна најголемата производна офанзива во историјата на ‘Сеат’“, беа првите зборови на претседателот на Извршниот комитет на „Сеат“, Лука де Мео, за време на лансирањето на првото SUV возило во 2016 година.
Две и пол години подоцна неговите намери се исполнети, а денес „Сеат“ има три модели во својот SUV опсег, сите модели ја делат истата ДНК, но секој има свој посебен карактер. Денес за првпат SUV возилата заедно во градот каде што се создадени, велат „Порше“ Македонија.
Дизајн создаден во Барселона – Дизајнот е одлучувачки фактор за 65 % од купувачите кои купуваат SUV возило. Во однос на „Сеат“ моделите, сите имаат заедничко потекло од Барселона.
„Сите три возила можеа да се создадат само во овој град“, посочи директорот за дизајн на „Сеат“, Алехандро Месонеро-Романос.
Со елеганција, блескавост и љубов кон деталите како споделени карактеристики, секој модел има свои уникатни особености. На пример, моделот „арона“ може да се пофали со силен карактер на кросовер, со 68 можни комбинации на бои, „атека“ се одликува со нејзината елегантна силуета, додека „тарако“ го пренесува својот карактер благодарение на дизајнот на неговата предница, што укажува на она како ќе изгледаат идните моделите на „Сеат“.
Мотори кои одговараат на сите потреби – Со излезни перформанси кои се движат од 95КС на моделот „арона“ до 190КС на моделот „Тарако“, трите SUV возила нудат широк спектар на мотори кои гарантираат перформанси, ефикасност и сигурност. Покрај тоа, „арона“ е првиот модел во својот сегмент кој нуди мотор со природен гас (CNG), додека „тарако“ ќе располага со ‘plug-in’ хибридна верзија. Најголемиот SUV модел на „Сеат“ претставува ремек-дело во однос на функционалноста и флексибилноста, уверува потпретседателот на „Сеат“ за истражување и развој, Матијас Рабе.
Безбедноста највисок приоритет – Систем за асистирање при сообраќаен метеж, систем за одржување на коловозна лента, адаптивен темпомат, функција за сопирање во итни случаи. Ова се само неколку од најсовремените безбедносни системи кои се вградени во SUV возилата на „Сеат“ и кои ја покажуваат посветеноста на брендот да даде приоритет на безбедноста и да го олесни возењето. Понатаму, моделот „тарако“ го подигнува нивото многу повисоко преку вклучување системи за препознавање пешаци и велосипедисти.
Поврзани со иднината – За 28 % од луѓето кои купуваат автомобил, конективноста е примарна карактеристика. „Сеат“ интензивно работи на понудата на најдобри решенија, за да одговори на зголемената дигитализација на нашето окружување, а трите SUV возила го демонстрираат ова. Од една страна со дигитален кокпит и 8-инчен екран, а од друга страна, целосна конективност. Овој систем ги поврзува паметните телефони со автомобилот преку Apple Car Play, Android Auto и Mirror Link за да гарантира поврзаност на безбеден начин.
(ПР Текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
„Идни инженери на своите први работни задачи во Министерството за енергетика“, Божиновска ги посети студентите на нивните практикантски позиции

Студентите од Факултетот за електротехника и информациски технологии (ФЕИТ) ја започнаа студентската практикантска настава во Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини.Веќе се распределени по сектори и започнаа со практична работа во рамки на Министерството и органите во негов состав.
Министерката Сања Божиновска денес ги посети младите практиканти на нивните работни позиции, при што лично се запозна со нивните ангажмани, задачите што им се доделени и областите во кои се вклучени.
„Гордост е да се види енергијата и мотивацијата што овие млади луѓе ја носат со себе. Веќе од првиот ден, тие не се тука само како набљудувачи – туку активно се вклучени во конкретни процеси, подготвуваат материјали, истражуваат и дискутираат. Ова е таа нова генерација која сакаме да ја задржиме во земјата и да ѝ дадеме можност да се развива тука – во институциите каде што се градат јавните политики,“ изјави министерката Божиновска.
Во разговорот со студентите, министерката упати порака на поддршка и охрабрување: „Потребни ни се луѓе што разбираат технологија, енергетика и современи предизвици. Но уште повеќе ни се потребни луѓе што сакаат да направат разлика. Вие сте тука не само за да учите, туку и да донесете нова перспектива. Ќе ве поддржиме во секој чекор.“
Студентите се распределени според нивната стручна насоченост во одделенијата за енергетика, обновливи извори, енергетска ефикасност, минерални суровини, стратешко планирање и дигитализација. Со нив работат ментори од редовите на администрацијата, со цел да добијат реален увид во функционирањето на институцијата и активна улога во тековните задачи.
Програмата се реализира врз основа на Меморандумот за соработка меѓу Министерството и ФЕИТ, како дел од заложбата за поддршка на млади инженери и нивно вклучување во развојот на енергетските политики. Министерството најавува продолжување и проширување на оваа програма и во иднина, со цел создавање континуитет во градење на домашен стручeн кадар и обезбедување генерации експерти подготвени да ја водат енергетската транзиција.
Економија
Министерството за финансии достави барање до 22 меѓународни финансиски институции и банки за финансирање на брзата пруга

Министерството за финансии денеска испрати до 22 меѓународни финансиски институции и странски комерцијални банки барање за покажување интерес за финансирање на проектот за изградба на брза пруга долж Коридорот 10.
Станува збор за финансиски институции од Европа, САД, Јапонија и Обединетото Кралство, од кои дел се институции со коишто земјата и претходно соработувала на одредени проекти.
Поконкретно барањето е доставено до Светска банка, Европската банка за обнова и развој, Европската инвестициска банка, Фондот за меѓународен развој на ОПЕК, Француската развојна агенција, КФВ Развојната банка, Италијанската развојна банка, Јапонската агенција за меѓународна соработка, германската ДЗ Банка, Морган Стенли, Уни Кредит Банка Австрија, Сити банк, ЏП Морган, Дојче Банк, Сосиете Женерал, Рајфајзен банк, ЕРСТЕ банк, Банка ИМИ, британската Стандард чартерд, Банка на Америка, јапонската МУФГ Банка, како и американската Голдман Сакс. Износот кој се бара за реализација на проектот е 1,91 милијарда евра.
Согласно испратеното барање, одговорот за пројавување интерес меѓународните финансиски институции и странските комерцијални банки треба да го достават до крајот на овој месец, со можност за продолжување на рокот по барање на банките.
Имено, Министерството за финансии го испраќа барањето за пројавување интерес со меѓународните финансиски институции врз основа на Заклучок на Владата и врз основа на законските прописи, односно Законот за јавен долг. Заедно со барањето Министерството за финансии испраќа до меѓународните финансиски институции и банките и образложение за проектот подготвено од Министерството за транспорт и врски и МЖ Инфраструктура, а кое исто така е разгледано од страна на Владата.
Економија
(Видео) Дебакл на економиските политики на власта: Македонија на дното на Европа, велат од СДСМ

„Согласно последните податоци на Евростат, Македонија денес е претпоследна во Европа по висина на минимална плата, зад нас е само Албанија. Истовремено сме последни по куповна моќ. Ова не се бројки и податоци од некоја црна хроника – ова е нашата реалност со власта на ДПМНЕ. Овие статистики се потрда за реалноста во која платата не им стигнува на граѓаните ниту до 10-ти во месецот“, вели Симона Цветаноски – членка на Извршниот одбор на СДСМ.
„Реалност во која граѓаните мора да кратат и штедат на се додека функционерите на ДПМНЕ се луксузираат, си ги покачуваат платите и продаваат приказни дека сме четврти во Европа.
Ова веќе не е само економска криза, ова свесно и намерно понижување на достоинството на секој граѓанин на Македонија.
Евростат не лаже. Но Владата предводена од ВМРО-ДПМНЕ лаже – лаже кога вели дека „се грижи“, лаже кога зборува дека сме четврта најјака економија во Европа, лаже кога ве убедува дека добро живеете. Сите економски параметри укажуваат на драматично влошување на квалитетот на животот. Инфлацијата оди нагоре, цените повторно се без контрола, платите стагнираат. Во Макеоднија моментално добро живеат само функционерите од власта.
Дуото Трајко Славевски и Христијан Мицкоски ова го прават намерно и осмислено. Целта е јасна, да се држат граѓантие во неизвесност, да се држат платите на минимум додека тие ги спроведуваат своите криминални проекти и задолжувања. Ниту ги интересира состојбата во која живеат луѓето, ниту сакаат да помогнат реално нешто да се смени, ги интересираат само нивните огромни бизнис зделки.
СДСМ и ВМРО-ДПМНЕ не се исти. Што правеше СДСМ? Го зголемивме минималецот од 9.000 на над 20.000 денари. Донесовме закон за автоматско усогласување на платите со трошоците за живот за да не може никој политички да ги уценува граѓаните за растот на платите туку да им следува со закон.
Ги зголемивме платите во приватниот сектор. Инвестиравме 2,6 милијарди евра во економија, помош за граѓаните и стабилизација на струјата.
А што прави ВМРО-ДПМНЕ? Ги одби сите предлози за покачување плати. Ги блокираше мерките за поевтини основни производи. Не вложи ниту денар во поддршка за граѓаните во криза. Си гледа само за себе – за привилегираните бизнис партнери, но не и за народот.
Христијан Мицкоски и Трајко Славески ќе останат запаметени не како реформатори, туку како луѓе што ја згазија економската надеж на оваа земја. Како политичари што ја заборавија работничката рака која го движи оваа држава.
Време е за одговорност. Време е за гласна борба за повисоки плати, за фер услови, за економија во функција на граѓаните, не за бизнис партнерите на ВМРО-ДПМНЕ.
СДСМ нема да молчи. Ќе зборуваме секој ден, за секој човек што живее тешко и заслужува повеќе. Затоа што докажавме со дела што е економски патриотизам и како секој граѓанин е важен. Покажавме дека сме различни и дека државата може да има власт која се грижи за граѓаните а не за сопствените интереси“, изјави Симона Цветаноски – членка на Извршниот одбор на СДСМ.