Економија
Групацијата ХЕЛЕНИК ПЕТРОЛЕУМ се ребрендира во HELLENiQ ENERGY

HELLENiQ ENERGY, чиј член е ОКТА АД – Скопје, ќе се фокусира на инвестиции во обновливи извори на енергија и намалување на влијанието врз животната средина
Групацијата ХЕЛЕНИК ПЕТРОЛЕУМ, една од најголемите енергетски компании во Југоисточна Европа, го претстави своето ново лого и корпоративен идентитет како дел од ребрендирањето на своето целокупно деловно работење. Ова ребрендирање ѝ оддава почит на 64-годишната историја на компанијата и ги покажува нејзините амбиции да стане водечка компанија во ерата на новата енергија.
Заложба за поодржлива иднина
Корпоративното ребрендирање на HELLENiQ ENERGY ја заокружува првата фаза од динамичниот стратешки план на Групацијата – „Визија 2025“. Со овој план компанијата го пренасочува својот фокус кон силен одржлив развој, брз раст на обновливите извори и зелената енергија и кон проширување на нови пазари и нови производи. Во суштината на оваа транзиција е спроведувањето на значајни проекти за трансформација, дигитализација и модернизација.
Предводник на промените преку корпоративно ребрендирање
Брендирањето беше објавено во Атина на спектакуларен настан со истакнати гости. Ребрендирајќи се како HELLENiQ ENERGY, компанијата ја покажува својата посветеност да се развива не само како нафтена, туку и како интегрирана енергетска компанија, која има водечка улога во целиот синџир на енергетски вредности и вклучува строги критериуми за социјално и еколошки одговорно управување во работењето и во своите идни приоритети.
На настанот Групацијата го претстави своето ново лого. Сите негови елементи се внимателно дизајнирани со цел да го презентираат новиот идентитет на HELLENiQ ENERGY. Задржувајќи цврста врска со историјата на компанијата, препознатливите ленти се поставени во движење и прераснуваат во бран на енергија, што ја претставува транзицијата и ја прави видлива, додека ѕвездата-водилка претставува искра на интелигенција и водечки елемент. Трансформацијата на елементите има за цел да ги илустрира стремежите на HELLENiQ ENERGY – енергетска преобразба и напредок.
Извршниот директор на HELLENiQ ENERGY, Андреас Сиамисис, со гордост зборуваше за ребрендирањето: „Планираме и работиме за иднина која е почиста и поодржлива за сите, секаде каде што имаме деловни активности. Целта ни е да го намалиме испуштањето на јаглероден диоксид за 50% до 2030 година и да постигнеме нулта емисија на CO2 до 2050 година. Како HELLENiQ ENERGY се стремиме да продолжиме да го следиме патот на извонредност и да бидеме пример во земјата, придвижувајќи го развојот напред, а притоа да придонесуваме кон зелениот раст и кон енергетската преобразба. Сепак, во исто време подеднакво важно е традиционалните активности на компанијата да се прилагодат на новото окружување и да продолжиме да бидеме клучен фактор за непречено снабдување, особено во ова време исполнето со предизвици.“
Лансирање на новиот корпоративен идентитет во регионот
Како дел од процесот на ребрендирање, се организираат настани за презентација на новиот корпоративен идентитет на компанијата во сите земји каде што е присутна Групацијата. Вчера, на настан одржан во Скопје, извршниот директор на HELLENiQ ENERGY, Андреас Сиамисис, ја претстави новата визија и стратегијата за трансформација на компанијата, пред сите вработени во ОКТА.
Главниот извршен директор на ОКТА Вук Радовиќ истакна дека ОКТА е лидер на промените, посветена на инвестирање во обновливи извори на енергија и додаде дека „ова ја покажува одлучноста на компанијата и на Групацијата за енергетска трансформација која во фокусот ја става не само заштитата на животната средина, туку и развојот на одржливи системи за снабдување со енергија. Одличен пример за оваа визија е почетокот на проектот за изградба на нова фотоволтаична централа во кругот на ОКТА“, нагласи Радовиќ на крајот од своето обраќање.
ОКТА ја споделува заедничката визија
Како членка на Групацијата, ОКТА ќе продолжи да биде главен снабдувач со горива на пазарот и понатаму ќе се фокусира на инвестиции во обновливи извори на енергија. ОКТА планира да иницира изградба на нова соларна централа со вкупен капацитет од 12 MW во кругот на компанијата. Оваа инвестиција ја доближува ОКТА до диверзификација и одржливост, истовремено постигнувајќи оперативна ефикасност со покривање на 50% од сопствената потрошувачка на електрична енергија и обезбедувајќи енергија за комерцијална продажба.
Почнувајќи од 2018 година, ОКТА има инсталирано пет фотоволтаични постројки кај свои деловни партнери со вкупна моќност од 611 kW. На овој начин, компанијата придонесува за намалување на емисиите на CO2 и зголемување на искористеноста на обновливите извори на енергија.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Дурмиши за новата потрошувачка кошничка: ќе служи за градење политики поврзани со минималната плата и ќе се усогласи со европските стандарди

На четвртата седница на Економско-социјалниот совет, министерот за економија и труд, Бесар Дурмиши ја истакна важноста од повторното активирање на трипартитниот дијалог меѓу Владата, синдикатите и работодавачите, кој претставува суштински механизам за социјална кохезија и економски напредок. Тој ги поздрави новите претставници на Конфедерацијата на слободни синдикати, со што, како што рече, се враќа легитимитетот на Советот.
Министерот информираше дека е успешно завршена постапката за утврдување на репрезентативноста на синдикатите – прашање што подолг период го блокираше нормалното функционирање на ЕСС. Воедно, се предложени измени на Законот за работни односи, со кои прагот за репрезентативност се намалува од 10 на 5 проценти, со цел да се поттикне поинклузивен и плуралистички социјален дијалог.
Дурмиши го претстави и процесот за изработка на нова, официјална методологија за пресметка на потрошувачката кошничка, заснована на проверливи и релевантни податоци од Анкетата за потрошувачка на домаќинства, спроведена од Државниот завод за статистика. Новата кошничка ќе служи како основа за градење политики поврзани со минималната плата и социјалните трансфери и ќе биде усогласена со европските стандарди.
Економија
Трипуновски: Откупните цени за пиперката се зголемени – прва класа ќе се откупува по 45 денари за килограм

Откупните цени за пиперката се зголемени – прва класа ќе се откупува по 45 денари за килограм, изјави министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство, Цветан Трипуновски.
„На состанокот се договорија откупните цени по класи за пиперката. За прва класа откупната цена на пиперката изнесува 45 денари, за прва-втора класа е 35 денари, за втора класа откупната цена изнесува 20 денари, а за трета класа откупната цена ќе биде 15 денари”, појасни министерот.
Тој посочи дека тоа се почетните цени со кои што ќе започне откупот на пиперката за реколтата 2025 година.
„Пиперката во Македонија се одгледува во два региони – струмичкиот и прилепскиот регион. Бербата треба да биде во договорен период за да не се соочиме со зголемена количина на берба на пиперка во текот на денот и да имаме застој во откупот”, додаде министерот Трипуновски.
Министерот истакна дека оваа година откупните цени за пиперката се зголемени во однос на минатата година.
„Текот на откупот ќе го следиме преку Државниот инспекторат за земјоделство. Како Министерство стоиме на располагање, а трендот на зголемување на земјоделското производство треба да продолжи и понатаму”, посочи тој.
Економија
Владата работи на зголемување на просечната плата, најави Мицкоски

Претседателот на Владата, Христијан Мицкоски, одговарајќи на новинарско прашање во врска со растот на платите во државата, со оглед на најновите статистички податоци, според кои просечната нето плата бележи раст и изнесува 45.800 денари, изјави:
„Прво што сакам да кажам е дека и тоа не е доволно. Дека треба да биде уште поголема просечната плата, и во таа насока продолжуваме, како Влада, да работиме. Но и самиот факт и бруто и нето, од просечната плата растат повеќе од 11% е демант за сите оние, би рекол, некрофили во рамките на опозицијата, кои што изминатиов период континуирано конструираа и лиферуваа лаги во јавноста, дека платите не растеле, дека платите стагнирале итн. Но овие податоци коишто пристигнуваат се само доволен доказ дека тие, освен тоа што не говорат вистина, шпекулираат, конструираат и креираат невистини. Друго ништо не можат да сработат и токму затоа таква е состојбата во опозицијата, и токму затоа народот ја изгуби довербата во нив.“
Владата продолжува да работи, рече премиерот, за граѓаните да имаат уште повисоки примања.
„И нормално, ние како Влада продолжуваме и понатаму да работиме за уште повисоки примања на работниците, затоа што тоа е наша цел, да испорачаме тоа што граѓаните од нас очекуваат.“, објасни Мицкоски.