Економија
Групацијата ХЕЛЕНИК ПЕТРОЛЕУМ се ребрендира во HELLENiQ ENERGY
HELLENiQ ENERGY, чиј член е ОКТА АД – Скопје, ќе се фокусира на инвестиции во обновливи извори на енергија и намалување на влијанието врз животната средина
Групацијата ХЕЛЕНИК ПЕТРОЛЕУМ, една од најголемите енергетски компании во Југоисточна Европа, го претстави своето ново лого и корпоративен идентитет како дел од ребрендирањето на своето целокупно деловно работење. Ова ребрендирање ѝ оддава почит на 64-годишната историја на компанијата и ги покажува нејзините амбиции да стане водечка компанија во ерата на новата енергија.
Заложба за поодржлива иднина
Корпоративното ребрендирање на HELLENiQ ENERGY ја заокружува првата фаза од динамичниот стратешки план на Групацијата – „Визија 2025“. Со овој план компанијата го пренасочува својот фокус кон силен одржлив развој, брз раст на обновливите извори и зелената енергија и кон проширување на нови пазари и нови производи. Во суштината на оваа транзиција е спроведувањето на значајни проекти за трансформација, дигитализација и модернизација.
Предводник на промените преку корпоративно ребрендирање
Брендирањето беше објавено во Атина на спектакуларен настан со истакнати гости. Ребрендирајќи се како HELLENiQ ENERGY, компанијата ја покажува својата посветеност да се развива не само како нафтена, туку и како интегрирана енергетска компанија, која има водечка улога во целиот синџир на енергетски вредности и вклучува строги критериуми за социјално и еколошки одговорно управување во работењето и во своите идни приоритети.
На настанот Групацијата го претстави своето ново лого. Сите негови елементи се внимателно дизајнирани со цел да го презентираат новиот идентитет на HELLENiQ ENERGY. Задржувајќи цврста врска со историјата на компанијата, препознатливите ленти се поставени во движење и прераснуваат во бран на енергија, што ја претставува транзицијата и ја прави видлива, додека ѕвездата-водилка претставува искра на интелигенција и водечки елемент. Трансформацијата на елементите има за цел да ги илустрира стремежите на HELLENiQ ENERGY – енергетска преобразба и напредок.
Извршниот директор на HELLENiQ ENERGY, Андреас Сиамисис, со гордост зборуваше за ребрендирањето: „Планираме и работиме за иднина која е почиста и поодржлива за сите, секаде каде што имаме деловни активности. Целта ни е да го намалиме испуштањето на јаглероден диоксид за 50% до 2030 година и да постигнеме нулта емисија на CO2 до 2050 година. Како HELLENiQ ENERGY се стремиме да продолжиме да го следиме патот на извонредност и да бидеме пример во земјата, придвижувајќи го развојот напред, а притоа да придонесуваме кон зелениот раст и кон енергетската преобразба. Сепак, во исто време подеднакво важно е традиционалните активности на компанијата да се прилагодат на новото окружување и да продолжиме да бидеме клучен фактор за непречено снабдување, особено во ова време исполнето со предизвици.“
Лансирање на новиот корпоративен идентитет во регионот
Како дел од процесот на ребрендирање, се организираат настани за презентација на новиот корпоративен идентитет на компанијата во сите земји каде што е присутна Групацијата. Вчера, на настан одржан во Скопје, извршниот директор на HELLENiQ ENERGY, Андреас Сиамисис, ја претстави новата визија и стратегијата за трансформација на компанијата, пред сите вработени во ОКТА.
Главниот извршен директор на ОКТА Вук Радовиќ истакна дека ОКТА е лидер на промените, посветена на инвестирање во обновливи извори на енергија и додаде дека „ова ја покажува одлучноста на компанијата и на Групацијата за енергетска трансформација која во фокусот ја става не само заштитата на животната средина, туку и развојот на одржливи системи за снабдување со енергија. Одличен пример за оваа визија е почетокот на проектот за изградба на нова фотоволтаична централа во кругот на ОКТА“, нагласи Радовиќ на крајот од своето обраќање.
ОКТА ја споделува заедничката визија
Како членка на Групацијата, ОКТА ќе продолжи да биде главен снабдувач со горива на пазарот и понатаму ќе се фокусира на инвестиции во обновливи извори на енергија. ОКТА планира да иницира изградба на нова соларна централа со вкупен капацитет од 12 MW во кругот на компанијата. Оваа инвестиција ја доближува ОКТА до диверзификација и одржливост, истовремено постигнувајќи оперативна ефикасност со покривање на 50% од сопствената потрошувачка на електрична енергија и обезбедувајќи енергија за комерцијална продажба.
Почнувајќи од 2018 година, ОКТА има инсталирано пет фотоволтаични постројки кај свои деловни партнери со вкупна моќност од 611 kW. На овој начин, компанијата придонесува за намалување на емисиите на CO2 и зголемување на искористеноста на обновливите извори на енергија.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Македонските вина се продаваат во 40 држави во светот, Владата најавува зголемено производство и извоз
Македонија денес се претставува на „Винскa визија на Отворен Балкан“ во Белград.
Оваа година 80 винарски визби се претставуваат на овој саем од кои што 68 се мали семејни винарии и 12 винарски визби кои што се дел од здружението „Wines of Macedonia“, а за првпат имаме и изложувачи на квалитетна македонска традиционална храна.
Министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство, Цветан Трипуновски, рече дека ова е одлична можност македонските квалитетни вина да бидат промовирани на саемот.
Тој посочи дека е зголемена продажбата на македонското вино надвор од границите на државата.
„Република Македонија е на 22 место во светот по производство на вино, а се наоѓа на 29-то место по извоз на вино во светот“, заклучи министерот.
Трипуновски додаде дека Владата има за цел да се зголеми производството на вино во државата со што ќе се зголеми и извозот на истото во светот. Девизен прилив од извоз на вино за 2023-та година изнесуваше над 57 милиони евра.
„Нашите вина се продаваат во преку 40 држави во светот. А, најголем дел се пласира овде во регионот, односно на Балканот“, истакна тој.
„Како Влада продолжуваме посветено да работиме во делот на секторот винарство бидејќи е втора најзначајна гранка во Република Македонија по извоз и девизен прилив“, нагласи министерот Трипуновски.
Економија
Илон Маск го сруши сопствениот рекорд на богатство, има 347,8 милијарди долари
Богатството на американскиот тајкун Илон Маск достигна рекордни 347,8 милијарди долари во петокот, поттикнато од континуираните добивки во акциите на „Тесла“ и новата рунда на финансирање откако неговиот стартап со вештачка интелигенција беше проценет на 50 милијарди долари.
Многу компании на Маск забележаа пораст на нивната вредност откако изборната победа на Доналд Трамп го круниса со политичко внимание.
Акциите на Тесла пораснале за 3,8 отсто во петокот, продолжувајќи да го поттикнува оптимизмот дека плановите на тимот на Трамп за автономни возила и субвенции за електрични возила ќе и дадат предност на компанијата на Маск пред конкуренцијата.
Маск, најбогатиот човек на светот, сега го собори сопствениот рекорд од 340,4 милијарди долари поставен во ноември 2021 година, според индексот на милијардери на „Блумберг“.
Економија
BLACK FRIDAY во СЕТЕК со попусти и до 70 отсто
Акцијата BLACK FRIDAY во СЕТЕК ги носи најголемите попусти и до 70 проценти.
На едно место бирајте сè што ви е потребно од најпознатите светски брендови за бела техника, телевизори, ИТ, мобилни уреди, апарати за домаќинство и уште многу други останати производи за домот и деловниот простор.
Искористете ја можноста да купите најмногу техника со најниски цени за BLACK FRIDAY во сите салони на Сетек и онлајн на www.setec.mk .
Сетек и оваа година, со радост ве очекува во сите салони полни со вашите омилени производи и уникатно шопинг искуство.
Акцијата трае oд 25 ноември до 2 декември 2024.
Има зошто сите купуваат во СЕТЕК.
Сетек – сè од техника е помеѓу водечките во трговијата со техника.
Не пропуштајте, сè што е најдобро – сега е и достапно: бела техника, апарати за домаќинство, уреди за ладење и греење, телевизори, мобилни телефони, гејминг опрема и ИТ уреди.
Сетек континуирано, повеќе од 30 години ја развива својата мрежа и стратегија за блискост со купувачите. Со застапеност на 32 различни локации и модерни салони, вклучувајќи ја и онлајн продавницата, Сетек е достапен до секој миленик на современата техника.
Воедно Компанијата нуди и и многу помошни улуги како лојална програма, кешбек, премиум достава, можности за кредитирање, рати без камата и многу експертски услуги за правилен избор и корисна употреба.
(ПР текст)